Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.29. 13:50 :: csetszerelem

2002. május 9.
(Ezen a napon kezdtem el hosszabban csevegni a chat oldalon Andival, de ezeket még nem mentettem. )

Szia!
miért gondoltad azt, hogy nem írok?! Esetleg nem kaptad meg a hétfői levelemet? Nem szokásom csak úgy eltünni, meg miért is tettem volna?!
Szeretek Veled levelezni, "beszélgetni"!!! Megpróbálom ismét elküldeni a képeket, remélem most megkapod!
Szegény infos srác, már biztos tele van a ... Néha-néha megkérem, hogy segítsen, ha nem jön össze valami.
Volt egy hülye szitum. Bementem az infoterembe, le akartam ülni a géphez, de mikor megmozdítottam az egeret a  monitoron egy nő jelent meg széttett lábakkal, én nem tudtam eltüntetni, hót vörös fejjel mentem ki hozzá, és  kértem, hogy "vegye" le a képernyőről. Tiszta ciki! Egyébként mikor dől el, hogy haza tudsz-e jönni vagy sem? Ja, ami még kíváncsivá tesz, itthon hova valósí vagy? Most ennyi, remélem tényleg megkapod a képeket, és nem  okozok "csalódást"! Nem tudom mikor jutok ismét gép közelbe, most pénteken is vizsgázom, jövőhéten pedig 3 vizsgám van, elég húzós
lesz : ( Vigyázz magadra! Puszika
(Linda)

 

2002. május 23.
Szia!
Ezek szerint Te vagy a kettőnk közül az eltünős! Nem jöttek be a képek?! Sajnálom, egyszerű lélek egyszerű  külsővel! Na sebaj! Remélem összejönnek a dolgok, amit szeretnél! Légy jó és vigyázz magadra! üdv: Linda

 

2002. május 27.
Szia!
Ígérem többet nem foglak zaklatni, csak sokat jár az eszem! Lenne egy kérdésem: egyszer chateltem, és egy lány rám kattintott, pontosan már nem emlékszem a chates nevére,  valami szőke..., és megbeszéltük, hogy küldünk egymásnak képet, ő meg is tette, én nem, mert egy kedves ismerősöm figyelmeztetett, hogy ne küldjek akárkinek képet, mert pórul járhatok, így nem küldtem neki. És most azon jár a  fejem, hogy esetleg Te vagy az a lány, és most csőbe húztál!? Ha így van, IJ táblát kaptam:) Ha Te vagy, akkor  tudod, mit jelent az IJ, ha nem akkor Te is kapod!:)Csak egyre kérlek, ha Te vagy, légyszi írd meg!  üdv!  Ui: remélem nem voltam nagyon zavaros!
(Linda)

 

2002- június 11.
Szia!
100%-ig nem vagyok biztos benne, de nézz utána: honlap: lanylanyt.fw.hu

(Ezt a honlapot én készítettem a társammal, de már ezer éve javítottam. „Döglött” lap lett belőle, de akkor még aktív),

azon belül a hírdetéseknél, ha jól emlékszem. Igazad van, nem tudom mit kéne ondolnom. Egy kicsit rosszul esett, de semmi más. Nem vagyok az a kétségbeeső típus, ha valami nem úgy jön össze, ahogy szeretném. & mint már korábban írtam, nem szoktam ítélkezni! Mindenkinek szívügye, hogy mit csinál, és akinek nem tetszik...Korábban kérdeztem, de nem válaszoltál, itthon hova valósi vagy? Ha van kedved és időd írj!
puszi: Linda

 

Andi válasza:
2002. június 11.
Az en fotomat nem hiszem,hogy lattad akarmilyen honlapon,legalabbis nagyon remelem,hogy nem.Hacsak valaki,akinek kuldtem eddig fel nem tette.Megmondanad hol? Nagyon kivancsi lennek ra.Valosag? Nem szoktam senkit becsapni annak ellenere,hogy  engem mar nagyon sokan becsaptak.Nem vagyok "bosszuallo" plane nem olyannal aki meg sem erdemli. Tudom,regen nem irtam Neked es ez ilyen gondolatokra  keszteti az embert (mar akit) Kicsit rosszul esett (esik) de valahol megertelek De ne itelj addig amig meg nem ismered a masikat legalabb  egy kicsit. Tudod nekem hanyan nem valaszoltak,nem kuldtek a megigert fotot stb.?? Hogy miert? Ki tudja? Ha en nem akarok levelezni vagy akarmi mast azt kerteles  nelkul megmondom, nincsen abban semmi,es a masiknak el kell fogadnia ha tetszik,ha nem. En legalabbis igy gondolom. Hogy valojaban ki vagyok? Meg mindig ugyanaz a lany akit megismertel, se tobb,se kevesebb.
Vigyazz Te is Magadra !! Szeretettel ; Andrea

Válasz erre a levélre:

2002- júmius 11.
Szia!
Nem szokásom nem békén hagyni az illetőt, ha ennyire egyértelmű a dolog, hogy nem akar még levelezni sem! Nem bírtam megállni! Megláttam a fotódat egy leszbikus honlapon! Tényleg Te vagy? Az első képre emlékeztet, amit küldtél! Egyáltalán van egy kis valóság abban, amit írtál? Valahogy elég nehéz elhinni! Kérlek válaszolj és áruld el valójában ki vagy!
Üdv: Linda


2002. június 12.
Szia Szabina vagyok!
Ne haragudj,hogy eddig nem írtam,de az otthoni gépem beszart,és nem jutottam géphez!Amit elmondtál azt köszönöm! Köszönöm,hogy öszinte voltál,és én ugy gondolom,hogy mindenki elkövvethet az életbe hibákat!De te ezt ahogy én észleltem már megbántad,és nem szereted csinálni!Nem itélek el,sőt!!!!!!kÉRLEK ÍRJ ÉS AHOGY ÉN GÉPHEZ KERÜLÖK RÖGTÖN VÁLASZOLOK,ÉS ERRŐL A DOLOGRÓL IS BŐVEBBEN KIFEJTEM A VÉLEMÉNYEM,CSAK MOST NEM TUDOM,MERT LÁTJAK AMIT ÍROK!!!!JA ÉS ÉN MÉG MINDIG SZERETNÉM,HA SZERETNÉL,ÉS HA LENNE KÖZTÜNK VALAMI! NA CSÓK ÉLETEM:SZABINA
 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása