Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.28. 12:40 :: csetszerelem


2002. május 9. 11:12
Ettől a naptól őrződtek meg a csetes beszélgetéseink, privát üzeneteink.
Alig vártam, hogy fellépjen a csetre. Már kora reggel 7-kor vártam rá, de sejtettem, hogy csak 11 óra után érkezik, hiszen éjszakázott.

A beszélgetés 11:12:46-kor kezdődött és 12:22:29-ig tartott. Ebből is látszik, volt ideje és lehetősége, hosszabban beszélgetni. A nagybetű használata a csetben érzelem kifejezés: a kiálltás, az öröm egyik kifejezőeszköze. Andi ékezeteket nem használt, mert a billentyűzete angol volt.

 

2002. május 9. 11:12
LUSTASAG: itt vagyok Szivem!!!!!!!!!!!!!!!!!
35lesbitars:   JAJ, DEJÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                        Szia Arany VIRÁGBOGARAM! MÁR ÚGY VÁRTALAK!!
LUSTASAG: most olvastam a leveled
                        de a lapokat nem volt
                        idom megnezni mert
                        „szaladtam” ide
35lesbitars:   Nem baj, közben, majd utána!
LUSTASAG: utana
35lesbitars:   Tudtam, hogy a levelemet elolvasod csak utána jössz fel!
LUSTASAG: most jottem csak meg, tudod?
                        Sokat vartal?
35lesbitars:Gondolom, azonnal jöttél volna!
LUSTASAG: igen
35lesbitars:   Rád EZER ÉVIG IS!
LUSTASAG: :-))
                        imadlak!!!!!!!!!
                        annyit azert nem kell         
                        remeljuk
35lesbitars:   ÉN is IMÁDLAK!!!!
LUSTASAG: hogy vagy Szivem?
35lesbitars:   Remélem én is, de megvárlak, már ezt mondtam
LUSTASAG: ha szabad :-)
35lesbitars:   Most már madarat lehetne fogatni velem! És te?
                        Napjaid míg nem találkoztunk így?
                        Mit szabad?
LUSTASAG: Tudod hogy telnek:(
35lesbitars:   én már nem vagyok szabad!
LUSTASAG: Szzzzzzzivemnek szolitani
                        foglalt?
                        Nahat!
35lesbitars:   Persze tiltsam azt, ami kedves nekem is!
                        Igen, foglalt!
LUSTASAG: az csak en lehetek:-))
35lesbitars:   Mégis, csak van valami más is, mint a munka, néha, ami felvidít.
                        PONTOSAN, NEM IS MÁS!!!
                        A lelked hogy van? Még nehezebb így, mint először mondtad?
LUSTASAG: igen
                        sajnos
                        sokszor nagyon jo
                        de sokszor nem
                        nem tehetek rola

                        tudtam, hogy igy lesz        
                        de nem baj
                        a lenyeg, hogy most itt vagy
                        most nagyon jol erzem magam:))
                        GIGI!!!
35lesbitars:   Itt vagyok Szívem! Hallgatlak! :))
LUSTASAG: azt hiszem….
                        de akkor jo
                        ennyi
35lesbitars:   Nem mentem el, dehogy tenném!!!!

                        Alig vártam, hogy lássalak!!!
LUSTASAG: pill      
35lesbitars:   :)
LUSTASAG: vagyok
                        Csak jottek

(Itt kimarad kb. 2 perc, amit már így messziről nem tudok megfejteni. Ne haragudjatok.)

35lesbitars:   A munkahelyemen is tudják, hogy szerelmes vagyok!
LUSTASAG: igen??
35lesbitars:   Mindig vigyorgok, mikor eszembe jutsz!
LUSTASAG: elmondtad?
35lesbitars:   Nem mondtam, de látják rajtam!
                        Jaj, én a magányügyeimet sosem beszélem ki.
LUSTASAG: az nem baj, hogy latjak

35lesbitars:   Ez csak rám tartozik. Az más, ha a másik elmondja az övét,
                        meghallgatom.
LUSTASAG: hihi:-))
35lesbitars:   Persze, hogy nem! A vendég is örül, ha mosolygok felé!
                        Ne nevess ki!
LUSTASAG: nem nem
35lesbitars:   :))) de, de :)))
LUSTASAG: dehogy
35lesbitars:   Á, dehogy!
LUSTASAG: NA

35lesbitars:   :)))))))))))))))))))))))))))
                        Remélem, azért neked átlagban jobb a kedved?
LUSTASAG: atlagban?
                        nem tudom
35lesbitars:   Mégis.
LUSTASAG: oszinten?
                        Nem
35lesbitars:   Csak is.
                        Miért nem jobb? :(
LUSTASAG: mert rengeteget gondolok Rad
35lesbitars:   Akkor felejts el!

LUSTASAG: es bizonyos helyzetekben az nem jo erzes
35lesbitars:   Nem akarom, hogy miattam szenvedj!
LUSTASAG: Na nem!
                        Azt nem!
                        Az en dolgom
                        Megtanulok vele elni meg egy kicsit
35lesbitars:   nana, rólam is szó van. Nem csak a te dolgod,
                        nem akarom, hogy jobban fájjon!
LUSTASAG: had legyen ez az en problemam OK?
35lesbitars:   Nem, :))) Most már rám is tartozik, egy kicsit!
LUSTASAG: inkabb orulj neki
                        Ha szeretsz
35lesbitars:   Örüljek, hogy fáj NEKED?!
                        Persze, hogy szeretlek, jobban, mint gondolnád!
                        Bár igaz, fájdalom nélkül nincs élő szeretet!
LUSTASAG: jo, akkor ezt tultargyaltuk
35lesbitars:   Gyorsan lezártad :)))))))))
LUSTASAG: mit csinalnal az en helyemben, a multkor meg
                        Azt mondtad, nem tilthat
                        meg az ember maganak ilyesmit
                        Hallgattam RAD
35lesbitars:   igen,. Mert nem tudod elfojtani az érzéseket!
LUSTASAG: engedtem, hogy beferkozz a szivembe
                        Es nem bantam meg
35lesbitars:   Azzal csak önmagad csaptad volna be.
LUSTASAG: tudom
                        Mondtam mar, hogy Szeretlek?:))
35lesbitars:   Igen, mondtad, de ezt nem lehet elégszer mondani!
                        Vigyázz a szóval!
LUSTASAG: nekem is
                        En vigyazok vele de hasznalom ha ugy erzem
35lesbitars:   Én is SZERETLEK tiszta szívemből és nem akarlak elveszíteni!!!!
LUSTASAG: tudod hanyan hallottak ezt mar tolem?
35lesbitars:   Biztos százezren :))))
LUSTASAG: nem
                        Mire gondolsz
                        Ketten csak
                        Tenyleg
                        Imadlak, kivanlak, stb. az mas
35lesbitars:   Én se mondtam még egyszer sem.
LUSTASAG: es az ex baratnod?
35lesbitars:   Érdekes, neki se mondtam
LUSTASAG: hallod az nem normalis!!
35lesbitars:   Csak mikor kérdezte, igennel válaszoltam.
                        Kimondani sose mondtam ki.
                        Már az ex barátnőm?
LUSTASAG: igen. Bolond
35lesbitars:   Mire gondolsz?
LUSTASAG: Te nem kellettel neki?
35lesbitars:   Van ez így
                        Azóta sem lettem jobb, több.
LUSTASAG: nem baj, mert akkor biztos nem lennel most itt :-)
35lesbitars:   Ez így igaz, mindennek megvan a haszna :))))
LUSTASAG: bizony
35lesbitars:   Én se bánom, mert Rád találtam még akkor is, ha te választottál ki!
LUSTASAG: jo klikk volt, nem?
                        Csak ugy
35lesbitars:   Nézd az exnek jobban kellett a pénz, pénzben dúskál
                        Csak úgy, a legjobb választás volt :))))))
LUSTASAG: aha
35lesbitars:   Most szerény voltam :))))))
LUSTASAG: mert?
35lesbitars:   Mind a kettő jól keres.
LUSTASAG: hagyjuk is ot jo?
35lesbitars:   Persze. Ma már egyáltalán nem kavar fel.
LUSTASAG: akkor jo
                        Foglalkozzal inkabb velem ha lehet :-))
35lesbitars:   Csak veled !!!!
                        Mesélj magadról
LUSTASAG: mit meseljek?
35lesbitars:   Amit jónak látsz, mindenre kíváncsi vagyok.
LUSTASAG: nem is tudom
35lesbitars:   Te mindent tudsz rólam, én annál kevesebbet.
                        Kíváncsi vagyok RÁD!
LUSTASAG: az igaz csak van par dolog amirol tenyleg nem szeretek
                        beszelni
35lesbitars:   Hm, tudom, érzékelem.
LUSTASAG: vagyis igy nem
35lesbitars:   Ok, megértem.
LUSTASAG: majd szemelyesen mindent
                        Ez a csaladomra vonatkozik leginkabb
35lesbitars:   Rendben! Akkor hosszú éjszakáknak nézünk elébe! :)))
LUSTASAG: nem baj?
35lesbitars:   Nem, persze, hogy nem baj!
LUSTASAG: tudom, sok mindent nem mondtam meg el
                        Sokszor le akartam irni aztan megse
35lesbitars:   Igen, a válaszokat kikerülted :))
LUSTASAG: ne haragudj erte ram
                        Nem kikerultem, csak
35lesbitars:   Dehogy haragszom! Ezeknek biztos nyomós okai vannak!
LUSTASAG: nem tudom
                        Bocsanatot kerek
35lesbitars:   Jaj, ne kérj bocsánatot, hiszen nincs miért! Vannak dolgok,
                        amikről az ember nem szívesen beszél.
LUSTASAG: nem titok semmi kulonben csak kicsit felkavar
35lesbitars:   Teljes mértékig megértem
LUSTASAG: voltak
                        Mindegy, legyen
35lesbitars:   Elhiszem
LUSTASAG: tudod a szuleim nagyon messze vannak
35lesbitars:   Nézd, ha nem akarod, akkor ne, szeretlek így is!
                        Ezen semmi se változtat.
LUSTASAG: akkor jo
                        Majd legkozelebb jo?
35lesbitars:   Persze, ahogy érzed!
                        Személyesen, hosszú éjszakákon át! :))
LUSTASAG: ejszaka ezt?? :-))
                        Majd nappal
35lesbitars:   :)))
                        Elcsendesedtél…
                        Lehet, hogy menned kellett?? :(((

12:22:29        ***A társad időközben kilépett.


 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása