Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.28. 13:05 :: csetszerelem

 

2002. május 4. 07:53
De jo,hogy irtal megint:)) SZIA !!!!!!!!
Mindig az az elso amikor csak tudom, megnezem a postat Es mindig van benne valami:))) Nagyon orulok neki Eszedbe ne jusson ritkabban irni!!!  Meg nem tudtam megegyszer elolvasni az elozoeket:( de el fogom es valaszolok ra jo? most 1 percem van csak, 8-kor mennem kell. Nem tudom, itthon leszek-e a hetvegen:( Ha igen, akkor kiprobalom az SMS kuldot es uzenek feltetlenul Ha nem, nem tehetek rola tudod! Belemestel? Csak nem? Bagoly mondja.....:) Azt hiszem........lehet hogy en is? Nagyon nehez igy elviselni de csak kibirom valahogy Na jo nem kezdem, mennem kell! Hianyozni fogsz!!! Vigyazz Magadra!
Csokollak nagyon nagyon sokszor:Andi

2002. május 4. 18:44
Szia Kicsim!!!
Nem fogok ritkábban írni!!! :))) Igen, beléd estem, és örülök neki!!! Most felmegyek a csetre, de csak egy bő fél órára, aztán le, mert kiviszem a kutyust sétálni, ha addig nem jössz fel! De, legkésőbb nyolckor újra felmegyek és várok Rád itt is!!! Még később írok, ha nem megy a hotmail, akkor a mailboxra! Megy az SMS!! Megkaptam, boldoggá tetted vele az egész napomat!!!!! VÁROK RÁD!! :)))
CSÓK: Gigi


2002. május 5. 10:18
Kedvesem!!
Miután el kellett menned a csetről, írok egy rövidke levelet Neked, amit már tegnap este ígértem. Kérlek, ne haragudj, hogy elmaradt, de annyira hulla voltam, hogy ha itt lettél volna mellettem, akkor szorosan átöleltelek volna, nem engedtelek volna el, de többre nem lett volna erőm! Sokadik napja túlórázom, ami nem gond, csak ne kellene olyan korán kelnem. Ez a halálom! A jövő heti munkabeosztásom a következő:Amint említettem hétfőn, kedden Hódmezőre utazom (Nagyon fogsz hiányozni! Kinyomtatom az egyik képedet és magammal viszem, hogy egy kicsit csitítsam hiányodat! Csak kicsit fog csitulni! Vagy mégse, felerősödik. De legalább látlak, még ha csak képi s.) Szerdán 12-20-ig dolgozom, tehát 11-ig fent tudok lenni délelőtt este pedig 9 után. Sietek haza hozzád, ha fel tudsz jönni. Csütörtök, péntek, szombat éjszaka, tehát 21-05-ig, általában 6-7 óra lesz belőle. Tehát egész nap ráérek, ill. másnap reggel 8, fél 9-től, amíg Neked jó! Remélem, össze tudunk futni!!!
Más. Leírom, amit ígértem a múltkor csak elszállt a gépem. Nos. Közel 9 éve volt egy vőlegényem, aki szeretett, de én nem éreztem azt az erős vonzódást iránta, hogy elkötelezzem magam. Már öt éve jártunk, mikor megvolt az eljegyzés. Miért mentem bele? Mert nem akartam fájdalmat okozni neki. De az esküvőt azt halasztottam amennyire tudtam. Helyes srác volt, Pesten dolgozott. Egy idő után úgy döntöttem, nem szabad becsapnom őt sem és magamat sem. Már akkor tudtam, másra vágyom, mást szeretnék. Tudod, míg az elhatározásig eljut az ember, sokszor átgondolja, megrágja a dolgot. Jómagam is ezt tettem. Eljött a pillanat, hogy megmondjam neki a valót. Aznap este mentem haza, gyalog, hogy újra végig gondoljam, hazaérve kaptam egy telefonhívást, azonnal menjek a kórházba, mert baleset történt. Olyan súlyos volt a sérülés, hogy deréktól lefelé megbénult. Nekihajtottak. Gondolj egy olyan férfira, akinek az élete a mozgás, a veszély. Ennek halála a bénulás. Nekem is az volna! Ami még rosszabb, teljesen kifordult önmagából lelkileg. Értéktelennek tartotta magát és eltaszított, azzal, hogy ne nézzem az ő bénaságát. Gondolhatod, hogy a beszélgetésünkből nem lett semmi. Úgy gondoltam, kitartok mellette, pont most nem hagyom el. Közel két évig harcoltunk egymással. Sokszor öngyilkos lett, amiből visszahozták. Teljesen összeroppant és én sem tudtam visszahozni az életbe. Próbálkoztunk mindenféle orvossal, gyógyszerrel. Az apja sem tudott segíteni rajta.  Édesanyja akkor már nem élt. Nyolc évvel ezelőtt karácsonykor sikerült az öngyilkossága. Elment közülünk. Hidd el, az apja is mondta, megkönnyebbült, mert már egyre nehezebben tudta elviselni. Isten akarata szerint történt és nekem is megváltás volt. Lehet, hogy szívtelennek tartasz, de tényleg az volt azok után, amiket az édesapjával átéltünk azokban a napokban, években. Nekem mégis kb. 3 évembe került, míg feldolgoztam. Megtört lelkileg. Dolgoztam tovább a könyvtárban. Rendes igazgatóhelyettesem volt, aki hitt bennem és hagyott dolgozni. Persze együtt sok szépet alkottunk és sok úttörőmunkánk volt. A teljes kollektívát maga mögé tudta állítani a jó munka reményében. Igazi EMBER volt Ő. Ezért sújtott le annyira, hogy két évvel ezelőtt egy hónap alatt elvitte a rák. Teljesen letörtem. Ezt az érzésemet az is erősítette, hogy nem volt munkám, amit elértünk eredményt senki nem értékelte méltón. Tudod a város vezetősége "féltékeny" volt Rá. Mindenkit meg tudott győzni a jóról és elérte, hogy tegyenek érte valamit. A munkahelyemen ekkor építette ki a hálózatát, ekkor vett 12 gépet, ami nagy szó volt abban az időben, mikor az OSZK-nak (Országos Széchenyi Könyvtár) csak kb. 3 gépe volt. 5 weblappal büszkélkedhettünk és rengetek helyi szerző művét adtuk ki, szerkesztettük nyomdakészre. STB. Egy igazi csapat voltunk. Nos, ez esett darabokra. Fél évig vártam, lesz jobb, nem haladunk visszafelé. Ez alatt a fél év alatt, neteztem cseteltem a legtöbbet, mert unatkoztam. Az ötleteimet visszadobták.
Ekkor heccből adtam fel egy hirdetést a Gay-ra. A legnagyobb meglepetésemre,
válaszoltak rá. Egy mellett maradtam. Vele sokat leveleztem, aztán beszélgettünk telefonon. Mindig ő hívott. Találkozó lett belőle június 23-án. Addig nem láttunk egymást képen. Meglátni és megszeretni. Ez történt. De ez madár szerelem volt, ahogy jött, elröppent. Elmondta, neki van egy 12 éves kapcsolata (igen ő már lány), de nagyon rosszul állnak, ott akarja hagyni. Nos, én vártam. Vártam.,. Vártam... Egyre jobban rájöttem, hogy nem szeret igazán, mert akkor én lennék számára a legfontosabb és nem csak az egyik fontos.  Sokszor otthagyta a másikat, de mindig visszament hozzá. Ez engem felőrölt. Másfél év alatt 10 kg fogytam. Nem voltam kövér, csak kb. 65 kg. A testmagasságomhoz képest, ideális. Ma már 50 vagyok. Azóta híztam egy picit mióta megismertelek. Komoly, tényleg így van.
Nem volt közös karácsonyunk sem, de más ünnep és hétvége sem. Órák voltak, amik nekem egyre jobban fájtak. Beszéltem róla, de tudod szerettem is őt! Vártam tovább. Múlt év végén a barátnőm barátnője kirúgta őt, mert gyereket akar és férjet. Persze én voltam a szemetesláda, mint mindig, nekem panaszkodta el, mondta el, mennyire igazságtalan vele a másik. Pont nekem, azt persze nem látta, hogy ő mennyire az velem. Elfogadtam, meghallgattam. Ő még kapaszkodni akart a másikba, de a másik csaj következetes volt. Gondoltam, most már engem választ. Miután már húzta három hónapja,  és közben porig tiport, úgy döntöttem, elég volt! Nagy nehezen kezdtem volna egy másik kapcsolatot, de rájöttem, még mindig őt szeretem, ezért az új nőnek őszintén elmondtam, hogy nem tudom megtenni, mert még mindig a másikat szeretem. Mi lett a vége?  Ez az új nő az életemben, találkozott a régebbivel, akit szerettem. Azóta együtt vannak. Közölte velem a régi, idézem "Kicsi én vele akarok élni" Persze, egyébként se tudtam az előzőek miatt igazán talpra állni. Ismét porba hullottam! Alig bírtam felkelni ebből az állapotból. Nem ettem, nem ittam, nem érdekelt semmi. Öngyilkos csak azért nem lettem, mert ifjú koromnak hajnalán egy társasági beszélgetésnél kijelentetem, én sose, semmilyen körülmények között nem lennék öngyilkos. Igen, ez az a mondat, ami megállított. Mindig betartom azt, amit mondok! Alapelvem. Csak a megbízható, igazmondó ember tud mindig becsületes maradni. A becsületem pedig, nem eladó! Amint látod, a két szék közül a földre zuhantam. Ez a lelkiállapotom tükröződik jegyeimben is. Sajnos! Elhatároztam, semmi mást nem csinálok, csak dolgozom. Munkaterápia! Nagyon nehezen ment. Ideges, türelmetlen voltam a kollégáimhoz. De, rendesek voltak, megértették és bátorítottak. Mit csináltam, aludtam, dolgoztam. Ennyi. Később éreztem, most már újra fel tudok állni, és önmagam lehetek. Akkor kezdtem el csetelni ebben a szobában. És jöttél TE. Rám kattintottál, azóta újra járok!!! Kedvem van élni, és a legfontosabb, hogy ismét látom a környezetemet! Érzem az orgona illatát, a hajnali levegő bársonyos szellőjét, mely az akác illatát hozza. Látom az embereket, érzékelem őket, és lélekben megerősödtem. Újra vannak céljaim. Látom a szegény igaz hajléktalant a Halászbástya egyik lépcsőjén. Rongyos, lyukas zokniban élvezi a nap melegét, és nem kéreget. Csak nézi a tájat és az embereket! Hajléktalan, nem kéreget, ez újdonság. Annyira megfogott, hogy visszamentem hozzá, pedig a munkából jöttem, fáradt voltam, és beszélgettem vele. Igazi emberi tragédia bontakozott ki. Becsületes ember maradt hajléktalanként is, csak a szociális körülmények nyomták őt porba. Lehet, hogy én voltam az egyetlen, aki leült mellé. Adtam neki pénzt, és odaadtam azt a kaját, amit előtte vettem. Jó volt vele beszélgetni. Azóta minden nap, mikor látjuk egymást, már messziről rám köszön, holott ő értékesebb, mint én. Neki hatalmas akarat ereje van élni és még mindig szereti az embereket! Ő lesz az, aki ki fog tudni jönni ebből az állapotból. Reméljük sikerülni fog!
Nos, nem azért írtam le ezt, hogy dicsérj, nem tettem semmit! Csak meg akartam mutatni, hogy ha nem állok fel, észre sem veszem őt, általánosítok, hogy olyan kéregető maffiózó, mint a többi. Pedig bizony nem az! Meséltem, mondtam neked a minap, sms-t küldött a volt barátnőm, (akiért otthagytam városomat is, no, ez csak az utolsó csepp volt, hiszen már nem bírtam ott se a tétlenséget), hogy szeretne velem találkozni. Ehhez még az is hozzátartozik, hogy ő az új nőjével sem érzi jól magát, vissza akar jönni hozzám, mikor már úgy volt, hogy rendben, akkor ismét kidobott a kukába. Megint felkavart a dolog. Nos, ennek akarok véget vetni csak eddig nem volt annyi erőm Kérdezte, mikor tudnánk találkozni. 8 órai késéssel írtam neki, hogy a héten biztos nem, de lehet, hogy a jövő héten sem. Amit én tudok, biztos nem fogok vele találkozni. Bár még egyszer elmondom a véleményemet erről a játékáról, de nem most, talán a vizsgák után. Nem játszom tovább ezt a játékot! Nem vagyok én állat! 
Nem is találkoztam volna vele, mert akkor Veled nem tudtam volna beszélgetni! Te sokkal fontosabb vagy nekem, mint most már ő! Felálltam és állni akarok! Téged szeretnélek, veled szeretnék lenni, minél többet! És nem engedem, hogy ő ezt gátolja! Alig tudunk így is találkozni a neten keresztül! Szóval ennyi a történet! Volt még fiú kapcsolatom anno, de jelentéktelen. Ennyi a szerelmi, nemi életem. A többit meg tudod. Sosem fekszem le csak a szexért, inkább maszturbálok :) No, ez sem szokott gyakran menni. A testi érintést a másik által mindennél jobban szeretem, és ha ez nincs, akkor nem élvezem! Már most hiányzol!!!!! Még este 9 után feljövök, hátha mégis tudunk csevegni egy kicsit! Ha nem, akkor írok, írok, csak győzd olvasni :) ! Beléd zuhantam és nem a porba! Ez az állapot meg olyan jó!!! Nem adnám oda senkinek se, semmiért! Ez a levél a Word szerkesztőben négy oldal :) . Azt jelenti, ismét Tatjana levele lett :) . Most befejezem, mert annyi időd neked sincs, hogy több óráig olvasd az írásom! Nem venném a lelkemre, ha nem tudnád elolvasni és ezért szomorú lennél!!!!!! Nekem is készülődnöm kell, 12-től dolgozom. Úgy szeretném leírni azt az egy szót, a lelkem mélyéről kikívánkozik, Neked szól és azon az egy eseten kívül már több mint féléve nem mondtam, írtam le. Csak nem merem! A múltkor is rám szóltál érte :)))) .. De, leírom, kibuggyan belőlem, nem bírom visszatartani!!!. Millió csók Neked, minden hová!!! Szia: Gigi
Szeretlek! (leírtam)


2002. május 5. 21:42
Szia Kicsim!
Ha hazaérsz, és net közelben tudsz lenni egy kicsit, akkor költsél fel egy sms-sel!!! Mindegy mikor!!! Felmegyek, reggel negyed hatig tudok lenni!!!! Kérlek!!! Ha tudsz! Utána írhatod a levelet nekem :))))
Millió csók, ezerszer: Gigi 
Most egy kicsit felmegyek a csetre, 10-ig.

2002. május 5. 22:11
Szia Kedves! :))))
Új nick-em FulesGi2 ezzel fogok belépni most már, de még azért figyeld a másikat is, mert a jelszóm még nem érkezett meg. A Gi2, az a Gigi rövidebb változata, pontosabban, ha lenne két (), akkor Gi a négyzeten lenne=Gigi

2002. május 6. 16:03
Imadom a kepeslapjaidat, a leveleidet es persze Teged !!! Koszonom szepen!! Irjal,ha hazaertel,Varom!! Hova adjak puszit? Hm.....Tudom mar! PPPUUUSSSSSSSSSSSSSZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ hihi:-)
Andi

Konnyek futottak a szemembe majd kesobb irok meg

2002. május 8. 17:20
GIGI!!!
Ha nem irok nem tudsz rolam? De en mindig irok amikor csak tudok !!!!
Szeretnek tobbet is de ha nem megy?? Vigyaznom kell, az utobbi idoben nagyon lazara vettem, nem szabad, hogy baj legyen. Ha ez a kicsi lehetosegem is megszunne abba belehalnek az biztos.
Mondjak valamit??
Nagyon szep vagy:-))) Igazan!!! Ez a ket kep...... Nagyon tetszik.Tetszik a mosolyod, a szemed, a szad, tetszik az egesz GIGI ugy, ahogy van!!!!!!!! Az a frizura pedig rettenetesen jol all ahoz a szep pofikadhoz!! Istenem! Boldogga teszel minden alkalommal amikor a leveleidet olvasom, a kepeslapokat, es most mar magam ele is tehetlek, nem kell abrandoznom. Vagyis abrandozom soka, de igy itt vagy velem meg jobban, mint eddig. Mostmar en koszonom, hogy VAGY, es az
enyem! Ugye?
Hihetetlen volt eddig nekem ez az egesz, de most mar kezd megerosodni bennem, nem mese, nem alom, hanem valosag. Tudod ez milyen nagyon jo erzes nekem? Foleg most. Erot ad, amibol mar lassan kifogytam, felvidit amikor szomoru vagyok, es boldogga tesz amikor rad gondolok. Most szerelmet vallok? Azt hiszem. Igen, szerelmes lettem Beled, tiszta szivembol.Hallod? SZERETLEK es biztos hogy nem bolondultam meg!! Anyagiak? Ezt nem kell megegyszer megkerdezned!!!! Nem szamit! Egyaltalan nem. Butus:) En ugyan szeretem a penzt, ennek is koszonhetem ezt a helyzetet, de amiert  igy megszenvedek, az nem keves. Ne aggodj, mindenre eleg lesz, amire csak akarjuk:))) Es ami az enyem, az a Tied is lesz! Ugyhogy ezt lezartuk!!  Es igen kellesz, ezek utan plane A kulsod, a belsod, kell az egesz GIGI tetotol talpig. Egek! Ha tudnek, most repulnek.
Es el is repulok, de sajnos "dolgozni". Es Rad fogok gondolni.
Kerdezhetek valamit? Nem fontos, csak ugy:nemszereted a hosszu kormot? Szeretnelek megcsokolni most.Ugy igazan!!! JAJ nem elem bele magam... Holnap de nem jo? Lehet, hogy dolgozol. En talan 10 fele itthon leszek Szoval meg 12 kep? De JJOOOOOOOOOOOO :-)))
Imadlak, vigyazz Magadra es Millio CSOK a kicsi szadra es mindenhova!!!
                           Andi

2002. május 8. 22:05
Istenem! SZERETLEK!!!
Ez volt életem legszebb szerelmi vallomása, amit kaptam Tőled!!!!  Jómagam is pont így érzek irántad!!!! Mi van, belém estél? :))) És a védekezés :))))) (humor) Nagyon jó érzés, alig várom hogy hazaérjek és kinyissam a levelesládát!!!! Olyan jó, hogy a leveleiden keresztül érezhetlek! BÁR MINDIG ITT VAGY VELEM, de ezek a megerősítések nekem is kellenek!!! IMÁDLAK!!! Csak a Tiéd vagyok, szívvel lélekkel!!!! Engem nem veszítesz el, de én se szeretnélek Téged!!!! Belehalnék!!! Kicsim, ígérd meg, hogy vigyázol magadra!!!! Egyébként, most írom másodjára a levelet, az előbb kifagyott a rendszer! Nem baj, így hosszabb lesz a levélke :)))))! A körmöm. Tudod, szervizes ember vagyok, hol a számítógépeket, hol a kerékpárt szerelem, de mikor fényképeket hívtam elő, akkor is előny volt a rövid köröm. Oka: a fixir oldatban meglágyult a köröm, így állandóan letöredezett, meg a fotópapírnak is jobb volt, ha nem karcoltam meg, és a hosszú körömnél sajnos előfordult. Utáltam utána retusálni! A másik, a munkahelyemen sem lehet nagy köröm, mert a bacik alágyűlnek, így nagyobb a fertőzés veszélye. Egyébként is rühelltem, hogy nap végén, valamelyik körmöm rövidebb a másiknál, mert mindig belenyúltam valamibe! De a köröm már okozott megrázó élményt is, amikor az áram zsinórokba akadt bele gyermeki fejjel. Szóval, jobb a rövid, de nem zavar a hosszú sem, főleg másnál. :))))
A pénzről, köszönöm, hogy felajánlottad nekem, de nem fogadom el! Megdolgoztál érte, hasznosra kell költened! Lakásra, pl. Ha bekerülünk az Unióba, duplájára emelkednek a lakásárak itt Pesten is, és akkor már a magyar nem fogja tudni megvenni! Ésszel költsd el, amit oly nehezen kerestél meg!! De köszönöm, édes vagy!! Látod, tudtam, hogy TE EGY CSISZOLATLAN GYÉMÁNT vagy!!! Nagyon köszönöm, ezzel is boldoggá tettél, de nem fogadhatom és nem fogadom el! :))) Lezártuk!!! :)))
HIÁNYZOL MINDIG, főleg, ha nem kapok tőled levelet! Szomjazom írásaidat és olyan boldoggá teszel vele, mint még soha senki!!! Így igaz!!! Nem akarlak elveszíteni és te sem fogsz, ez már biztos!!!! Apropó, mi van, Te szerelmet vallottál nekem ?:)))))))))))) Nem azt mondtad, hogy nem szabad, meg ilyeneket :))))))))) Bagoly mondja... :)))
A fényképeimet nem mutogatni :))) Különben nem kapsz többet:)) Igen, ez zsarolás volt, de édes :)))) Tényleg vigyázz, ne hogy lebukj, én se élném túl, ha legalább így, ennyi jelzést sem kapnék Tőled!!! Ha mégis megtörténne, akkor tudd, megvárlak! Ezzel nem veszítesz el, éltet az, hogy együtt lehetünk már nem soká!!!! :)))) Ez téged is erősítsen!!! A TIÉD VAGYOK ÉS AZ IS MARADOK!!!! Ez már valóság!! :))) Holnap találkozunk, a Tiéd vagyok addig, amíg lehet! Csak este fél hét után kell készülődnöm :)))) Olyan jó, vasárnap estig így lesz, végre tudok veled itt a neten találkozni!! Már alig várom!!!!! Nem küldök fotót, ha mutogatod! :))) Igen, ez zsarolás volt :))) Most küldjek? Nem fogok :))) Jó, ne egyél meg! Küldök, meg is ígértem!!!!! Még vagy százszor elolvasom a levélkédet, ezzel alszom el! Soha nem gondoltam volna, hogy valaki szívében első lehetek és talán az egyetlen!!! Nem tudom eléggé megköszönni Neked!!! Ha hazajössz, milliószor megcsókollak érte!! KÍVÁNLAK, VÁGYOM HOZZÁD!!! Vigyázz magadra! SZERETLEK RÓZSASZÁL!!!! Millió csók ahová csak szeretnéd!!!! Gigi :))
U.i.: Azért a képeket mentsd le valahová, mert így a hotmail ládát meg fog telni és nem tudsz több levelet fogadni, mert a 15 kép kb. 4MB, a leveles ládák mérete, általában 3-4MB és maguk a levelek is 1MB körül vannak. Ha nem megy, akkor leírom a sorrendet! :))) I love You Baby!!!!!!!

(Elindultak az sms-ek. Andi megtanulta használni a neten lévő ingyenes sms küldőket. Nehéz volt akkor küldeni, mert időkorláthoz kötötték az üzenetek kiküldését. Emiatt voltak problémák, de akkor úgy éreztük, ezt is át tudjuk hidalni.)

SMS
2002. május 7.15:01
Szia GIGI! Most is Rad gondolok! Tegnap nem tudtam kuldeni azt hiszem, nem ment el
J Ez egy masik, ezt is Teadtad, talan ez megy. Irjal, ha hazaertel jo? Sokat gondolok Rad.

(Nagy meglepetés volt, amikor munka közben megpittyent a telefonom. Nem tudtam, ki küldött sms-t így nem is néztem meg, csak mikor kimentem a "pályáról" Így hívjuk azt a területen a mekin belül ahol épp dolgozunk. Persze telefon nem lehetett volna nálam, de miután Vásárhelyen hagytam a beteg nevelőanyámat, akkor voltam nyugodt, ha a zsebem rejtette a mobilt. Sose lehet tudni alapon. Nos, pihenőben néztem meg és hevesebben kezdett verni a szívem, mikor láttam, Andi küldte. Felemelő érzés volt, szavakkal leírni nem lehetett. Érezni kellett és én igen, nagyon éreztem ŐT.)

Szerelmi vallomás

2002. május 7. 15:46
GIGI !!!

Tudtam tudtam tudtam hanyszor irjam meg le?
Tudtam, hogy tetszeni fog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Igazan Nagyon HUUUU !
Most mindjart kibujok a borombol!! Nagyon helyes. Nem is az: szep
Latod ez a frizura ez igen!!! Jobb mint az a regi:-)
Oszinte legyek? Kicsit feltem. Az a kep amit regen kuldtel nem mondott tul sokat (sajnalom) vagyis JAJ nem tudom megmagyarazni Most nem.
Es megis beledestem. Hogy most mit erzek? Nem tudom leirni.
Istenem! Ne haragudj ossze vissza irkalok.
Meg ne probalj elhagyni!!!!!!!!!!!!! Ereztem, tudtam hogy Benned ratalalok arra akit keresek. Olyan nehez elhinni. Ugye igaz???
Mond, hogy igen, mond hogy kellek Neked! PLS!!!

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása