Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

Bombacicababa

2008.03.31. 14:11 :: csetszerelem

Előzmény

Már két éve, hogy ott hagytam "Paraszt Párizst" és felköltöztem Pestre. Az első női szerelmen túl a második albérleten belül munkanélküliként nem volt más szórakozásom, minthogy felmentem a Gyalogló Leszbi és bi lányok klubjába. Órákat, napokat cseteltem át. Reményem szertefoszlott, hogy találjak magamnak egy embert, akivel megoszthatom a további életem.
Sok őrlődés után mégis boldog voltam, mert elfogadtam magam olyannak, amilyen vagyok. Hiszen semmi nem változott, úgy gondolkodom, cselekszem, ahogy eddig. Megvolt a véleményem a világról, emberekről, politikáról, kisebbségről. soha semmi bajom nem volt ezekkel mégis, a lelkemet már nem nyomja a súlyos kő, ami azt mondogatta, "szégyen leszel mindenkinek".
Második munkahelyemen dolgozom fél éve, ami szintén a Meki.(Mc Donald’s). Úgy látszik, nem tudok elszakadni tőle. Elmentem az interjúra, de már úgy fogadtak, mintha ezer éve ismernének. A hírem, munkám megelőzött. Egyetlen kérdést intéztek felém, mikor tudok leghamarabb munkába állni.
Egy hét alatt elintéztem a papírokat és ismét a mekiben találtam magam a toasterek és a grillek között. Tessék, pedig nem is ezt akartam. Nehéz időszak elé néztem. Készültem az államvizsgára, írtam a szakdolgozatomat és négy műszakban (reggel, délután, éjszaka, köztes) dolgoztam. Próbáltam talpra állni testileg, lelkileg. Cseteltem, dolgoztam, aludtam. Ez volt a beosztásom.
E csetelések egyikén ismertem meg Andit a Bombacicababát, aki ekkor volt 21 éves, október 1-én töltötte volna be a 22. életévét. Köztünk kb. 14 év volt, mégis, a kor nem számított. Rám kattintott. Aki nem értené, privát ablakot nyitott, amit csak ketten láttunk mások nem. Beszélgetni kezdett velem. Nem küldtem el, nem zártam be az ablakát, mert nem azzal kezdte, hogy honnan vagy, lány vagy-e vagy hány éves vag? Értelmes mégis felszínes csevegésbe kezdtünk. Ritkán tudott feljönni a netre ezért kérte, levelezzünk inkább, mert azt úgy tudja elolvasni, hogy a körülötte élők nem veszik észre.
Első beszélgetéseinket nem őriztem meg, ezért csak későbbi beszélgetéseket olvashattok tőlünk. Levelezéseinket szinte teljes egészében vissza tudtam menteni a mail tárhelyéről. Így tudtam megmenteni néhány olyan levélkét is, amit másoknak írt, ill. mások írtak neki. Sose gondoltam volna, hogy később ez ilyen fontos lesz számomra. Megőriztem valamit az életéből. Na, de ne menjünk előre az időben!
Március 31-én találkozott először a Gyaloglón. A nickemmel. Miért kattintott rám? A későbbi beszélgetésekből kiderül.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása