Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.28. 14:05 :: csetszerelem

2002. május 1. 09:57
Gigi !
Bent vagyok kozben a chat-en a szobaba, amig varok irok Neked  Egy kicsit lenyugodtam mar tegnap ota. Tudod nem csak a level miatt borultam ki, azzal csak telitodott a pohar. Na mindegy,az en bajom. Valahogy ugy kezdtem tegnap, hogy nem talalok szavakat, es most ugy folytatom, hogy abszolult nem tudom,mit irjak a leveleidre. A tegnapit olvasva egy kicsit elerzekenyultem. Ossze vagyok zavarodva egy kicsit, ne haragudj. Te komolyan mondod amiket leirsz nekem? Felelmetes. Mondtam, hogy nem lenne szabad! Miattam? De hat..... Uristen! Nem is ismersz meg. Lattal egy par rosszul sikerult kepet, beszelgettunk nehanyszor, Tudod nem tudnam elviselni ha csalodnal! Sohasem tudja az ember addig, amig meg nem ismeri a masikat. Az, hogy tetszem Neked az csak egy dolog, ezt pont Neked nem kell mondanom. Hogy Te fogsz-e tetszeni nekem? Nemi fogalmam mar van , hiszen van egy kepem. De a kulso csak egy dolog. Boritas. Persze az nem hatrany, ha egy kituno,tokeletes belso szepen is van csomagolva

2002. május 1. 12:50
Kedvesem!
Most is Rád gondolok, nem tudok aludni, rajtad jár az eszem. Holnap megcsináljuk a képeket rólam és elküldöm neked, de csak egyesével :)) Látod, milyen szívtelen vagyok hozzád ? :))) Hiányzol, alig várom, hogy valami jelzést küldj! Gondolj néha rám! Csak néha, hogy kevésbé fájjon a kicsi szíved! Azért nem másabb így kibírni kint, azzal a tudattal, hogy valaki vár REÁD?! Millió csók minden ajkadra és minden porcikádra! Gigi

2002. május 2. 11:12
GIGI !
Szia !
Innen irok, mert a mailbox nem nyit ki. Sajnos elaludtam,reggel 1/2 6-kor fekudtem le es nem birtam idoben felkelni, mar tobb mint 2 napja nem aludtam, el vagyok ajulva. Nagyon sajnalnam ha 9-kor bementel volna es nem tudtal volna megvarni.En csak 10-kor neztem be, nem talaltalak.Az en hibam. meg egy picit tudok maradni, sokaig nem. Varok meg ha csak el nem alszom kozben. Nem kestel el tegnap? Olyan jo volt beszelgetni, vegre egyszer nem kellett rohannom. Igydelelottonkent nagyobb az eselye, hogy tudom a gepet hasznalni mint du. vagy este. Este szinte soha,nagyon ritka."munkahelyi artalom" tudod?:) Hogy vagy amugy? Nagyon szepen koszonom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A levelet, es a ket lapot. Igazan. De foleg a leveledet. (kozben megint megneztem a mailbox-ot es most kinyitotta) Hogy gondolhattad, hogy nem vagyok kivancsi barmire is amit irsz? Zarjam be mielott elolvasom? Te jo eg! Hogyisne! Alig varom, hogy irjal! Igaz, hogy most rettenetesen almos vagyok, de a leveled.... nem is tudom mit mondjak. Tudtam, sot mondtam is ha emlekszel, hogy ha valaki kulonleges akkor az nem en vagyok, hanem Te. De most ezt tokeletesen be is bizonyitottad. Oszinte leszek:ennyi jora nem szamitottam! KI VAGY TE??? Angyal? Vagy egy mesebeli tunder? Ott elnek ilyenek.Csodalatos!  Erre meg visszaterunk, meg a kerdeseidre, de kerlek ne haragudj,most nem vagyok hasznalhato. Nem tudnek irni ertelmesen, az biztos. Egyreszt a faradsag, masreszt Miattad. Igen! Ilyenkor, amikor egy ilyen levelet kapok Toled (mint a multkor is) valami megmagyarazhatatlan dolog tortenik velem, tele szalad a fejem mindenfele gondolatokkal Veled kapcsolatban. Csak arra ne kerj, hogy mondjam el oket, mert en sem latom tisztan  Hihetetlen? Lehet. Nekem is. Meg (utolag vettem eszre, a "meg"-en van egy ekezet, csak ez nem olyan keyboard) nem akarok beled szeretni! Nem lenne jo nekem. Nem szabad. Otthon ha lehet nagyon szivesen:) De most meg nem. Es tudod, hogy miert! Kotel vagyok? Jezusom! Gigi!! Kerlek! Szepen kerlek Csak elsirtam magam. Tudtam! Ne haragudj, de nem tudok most tobbet irni. Koszonom megegyszer!!! Azert irjal, nagyon varom!!! Csak esszel, finoman PLS! Ha szeretsz, akkor megertesz!  En is millio puszit kuldok Neked!!!
Andi

2002. május 2. 20:03
Szia Andi :))) !
Előbb reagálás a leveledre :))):
> Nem kestel el tegnap?
Nem késtem el, bár a főnöknőm azt hitte, már nem megyek :)) Megijesztettem :)) Úgy kell neki.
> Olyan jo volt beszelgetni,vegre egyszer nem kellett rohannom.
Nekem is nagyon jó volt, hidd el! Szeretek veled lenni! NAGYON!!!
> delelottonkent nagyobb az eselye,hogy tudom a gepet hasznalni mint du. vagy este.Este szinte soha,nagyon ritka."munkahelyi artalom" tudod?:)
Ha este mégis fel tudsz menni, küldj smst!
> Hogy vagy amugy?
Amúgy, nem akarlak megrígatni, nem írom le. Na jó, nagyon hiányzol ám!!!
 > Nagyon szepen koszonom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mit köszönsz? Nincs mit!!! Csak azt írtam le, amit éreztem!
 > Hogy gondolhattad,hogy nem vagyok kivancsi barmire is amit irsz? Zarjam be mielott elolvasom?Te jo eg!Hogyisne!Alig varom,hogy irjal! Igaz,hogy most rettenetesen almos vagyok,de a leveled....
Édes vagy!!!! De tényleg!!! Azért aludj is, az sokkal fontosabb!!
>ha valaki kulonleges akkor az nem en vagyok,hanem Te<
Én? Dehogy, eltúlzod!!! Nem is ismersz!! (Ismerős ez a mondat :))))?)
>KI VAGY TE??? Angyal?Vagy egy mesebeli tunder? Ott elnek ilyenek. Csodalatos!
Egy csomó túlzás! Nem vagyok más, csak ember! De ha nagyon akarod, akkor csak a Kis herceg testvére, aki vigyáz a RÓZSÁJÁRA, arra nagyon!!! :)))
 >nem akarok beledszeretni! Nem lenne jo nekem.
:((( De ez vagy megtörténik vagy nem. Adjon erőt neked a túlélésre, az ÚTRA, amit élsz!!!! Nincs helyhez és időhöz kötve, a szív ilyen korlátokat nem ismer ám!!! :))))))
>ha szeretsz, akkor megérted<
Igen szeretlek és megértelek!!!
A horoszkópom :))
(Itt kivettem a horoszkóp elejét így is sokat hagytam benne, de csak azért, lássátok, miket írt, ami szinte teljesen igaz. Az elején azt írja, kreatív vagyok, van érzékem a technikához.)

Informatikus lettem, nagy érzékem van a technikához. Majdnem mindent megjavítok, apám megtanította, mondván, ha egyedül leszel, jó, ha tudod. Bejött! Még nem is mondtam, most léptettek elő oktatónak :)) (mekibe, ez már "rang") Festeni szeretek, de csak akkor, ha a lelkemet festhetem ki, azt ami belülről fakad. Így készült el, kb. 5 éve a Fehérlófia, ajándékba, Mesi barátnőmnek. Csak barátnő, rólam mást nem tud. Ajándékba készült Mesinek a szülinapjára. Akvarell.

Igaz amit a horoszkópom mond. Csak a beosztottaim nem esnek ámulatba tőlem :)))

A Skorpió munkatárs:Igen lelkiismeretes és felkészült, s rövid idő alatt annyira urává lesz szakmájának, hogy egyszerűen pótolhatatlanná válik. Kollégái sorában természetesen ő lesz a legjobb, s innen addig a kérdésig, hogy "Miért ne lennék főnök?" már csak egy lépés választja el, amit egy alkalmas pillanatban meg is tesz, miután természetesen lépésről lépésre kiszámította felemelkedését. Legértékesebb tulajdonságai közé tartozik leleményessége, kitartása és türelme. Nagyfokú hozzáértésénél fogva számítani lehet rá, s ki lehet kérni véleményét a különböző kérdésekben, ám óvakodni kell vitatkozó kedvétől és tekintetbe kell venni azt is, hogy hiúsága következtében néha hibás álláspontra helyezkedik, még akkor is, ha tudja, hogy nincsen igaza, ebbe a csapdába azonban csak ritkán esik bele. A főnök örülhet, hogy ilyen rátermett beosztottja van (természetesen akkor, ha pozitív Skorpió), nehezen tudja azonban nyomon követni tetteit és szándékait, és mindvégig ismeretlenek maradnak előtte céljai, amelyek a Skorpió beosztott felemelkedésével egyre magasabb rendűek lesznek.

:)))  Mind igaz, itt is. A főnökeimnek mi a véleménye rólam, azt tőlük kell megkérdezni :)) 

Skorpió és a sport: A Skorpiót vonzza az érzékiség és a titokzatosság. A mélységeket, a halálon túli világot, a mindenség lényegét akarja megtapasztalni és legyőzni. A jógát elsősorban neki találták ki, minden fajtáját szívesen kipróbálja. Javasolt sportok: a jógán kívül az extrém sportok mindegyike, a veszély, ahol megmérettethet. A skorpió jó autóversenyző.
Vagyon: Ősi vágya a szexualitás és a pénz iránt olthatatlan. A Skorpió szülöttek igen ritkán halnak meg szegényen. A legjellemzőbb tulajdonsága ennek a jegynek, hogy Főnix madárként képes magát valahányszor újra felépíteni, akár a nulláról is talpra állni, és folytatni. Végtelen ereje és küzdése végül mindig elnyeri gyümölcsét. Végtelenül büszke és makacs. Anyagiak tekintetében csak a szűk környezetével bőkezű, akiket szeret, azoknak számolatlanul ad. Bármilyen munkát végez, neki kell a legrátermettebbnek, legjobbnak lennie, különben sértve érzi magát. Kedveli a veszélyt, és könnyedén kockáztat. Mivel jó stratéga, kockáztatni és nyerni szokott a leggyakrabban. Realista, így pontosan felméri pénzügyi lehetőségeit. Nem túl jó bankár, de jó üzletember válik belőle.
Jellemző, de nincs pénzéhségem! A pénznél sokkal többre becsülöm az embert,a szívet és a becsületet!
Szerelem: Ahhoz, hogy a közelébe férkőzz, egyet kell értened megállapításaival, és nagyon nagy körültekintéssel és emberismerettel bókolni kell neki. Azonnal rájön, ha hazudni akarsz neki, vagy ha át akarod vágni, viszont a titokzatosságot az összes többi jegynél jobban szereti. Csak az őszinte megnyilvánulásokat kedveli, soha ne hazudj neki! Nevess a tréfáin, és az öltözködését soha ne bíráld! Ha ezeket megfogadod,még akkor sem biztos, hogy sikerül a hódítás, mivel a Skorpió szülöttek nagyon erős intuícióval rendelkeznek, megérzik, hogy ki az, akivel szóba állhatnak, és ki az, akivel nem.
Szakítás a Skorpióval:
Utálja a hazugságot, így aki folyamatosan hazudik neki, azt magától el fogja hagyni! Az őszinte kommunikáció és az őszinteség hiánya a legnagyobb szenvedés a számára. Nem szereti, ha partnere kacérkodik, általában féltékeny típus. Ha nem vagy vele gyöngéd és az ágyban nem teljesíted kívánságait, nagyon hamar elhidegül tőled, de ha észreveszi, hogy kihasználod, vagy számításból cselekszel, akkor jaj neked! A Skorpió bosszúálló és nem felejt! Kétségbeesésbe lehet kergetni még acéltalan és érvek nélküli üres vitával is, de legjobban az elhanyagol totthon zavarja. Szakítás szempontjából nem könnyű eset, akár éveken át is szerelmes ugyanabba az emberbe, akit elhagyott. Szeretete ilyenkor csaphat át mély utálatba, bosszúállásba is. A Skorpió nehezen viseli a korlátokat, és még társas vakáció esetén is egyedül akarja meghatározni a tempót. Vele a nyaralás intenzív és izgalmas.Ritkán zökkenőmentes és harmonikus, mert a Skorpió mindig a veszély izgalmát  keresi. Amire ő vágyik, az a felfedezés, a kaland öröme, például nyaralás közben az olyan sportok, amelyekbe az ember teljes erejével beleveti magát, de nem kell attól félnie, hogy valódi kockázatot vállal. Művészete az eszmények, az ambíciók Főnix-madarához hasonló születését jelképezi. A fizikai léten túli síkokat, az érzékfeletti világot kutatja, a mindenség lényegét akarja megtapasztalni és legyőzni. Otthon találja magát a lélek titkaiban, erős misztikus hajlamok és képességek élnek benne. Művészetében az ellentétek legélesebb és legvégletesebb formában merülnek fel, és nem maradnak meg a normális élet síkján, hanem a magasabb régiókba emelkednek. Kreativitása arra irányul, hogy az anyag legrejtettebb természetét is megismerje, de nem kívülről szemlélve és rendszerezve, hanem a  legközvetlenebb, legszemélyesebb módon, az átélésben. Hajlamai és adottságai a misztériumok felé hajtják, misztikus és mágikus erőkkel lép kapcsolatba, s ezek mind hidat mutatnak neki a véges és a végtelen között.
Skorpió csillagjegyű művészek: Pablo Picasso, Benvenuto Cellini, Auguste Rodin

Kínai horoszkóp, ahol ló vagyok, ott is a tüzes fajta: 
A Lovak hiúak, szeretnek feltűnést kelteni. Ha belépnek valahova, rögtön magukra vonják a figyelmet és a többiek mellékszereplőkké válnak. Hajlamosak fejjel menni a falnak. Ilyenkor nem segít a jó tanács. A Ló mindig azt teszi, amit jónak lát. 

Olvasd el figyelmesen, és lásd, tudd, kit ismertél meg a cseten keresztül :))) Remélem, azért nem ijedtél meg! :))) A te horoszkópodat másik levélben küldöm, nehogy az a vád érjen, hogy miért raktam utoljára az enyémet, hiszen ez érdekel téged, nem a sajátod :)). Több millió puszi! Ahová csak szeretnéd :)))
Gigi

2002. május 2. 20:23
Szia Kincsem!
Horoszkópod. Azért ezt is olvasd el :)))))) Tényleg, mi a kedvenc virágod? Nekem a bíborszínű rózsa! Szerintem a legszebb virágok egyike!!!

2002. május 3. 10:14
Szia Gigi !
Te aztan nem lustalkodtal !:) Nagyon szepen koszonom mindet, de foleg az utolso kepeslapot Most egyszerre nagyon sok volt, nem latok a faradsagtol.Ujra el kell majd olvasnom a leveleket, frissen. Rogton osszeesek, ugyhogy most gyorsan bezuhanok az agyamba.Ugye nem haragszol? Megnezem majd, hogy megy az SMS kuldes, de tudod nem vagyok egy computerzseni:(( mint TE. Mar alszom is,
Csokollak:andi


2002. május 3. 16:22
Szia Andi! :)))
Fent vagyok a neten. Ha épp nem találsz, akkor várj egy kicsit, mert lehet, hogy lefagytam és idő míg visszaérek :)))
Csók, x mill. csók :))) Gigi


200. május 3. 23:57

Szia Andi Kedves!
Most, ha nem lennék ennyire fáradt, én is toporzékolnék, mint te a múltkor! A lusta, hülye fejemet! Írtam neked egy levelet. Gondolataim felét már rögzítettem, mikor fatális memória hiba miatt kihalt a rendszer. Tudod, ezt már néhányszor eljátszotta velem a gép az utóbbi két hónapban, de sose jutottam el addig, hogy vegyek egy új RAM- ot fizikai egység, Read Acces Memory, memóriát és kicseréljem. Elsősorban azért, mert akkor két nap, mire újra fel tudom állítani így a rendszert. Nem azért mert hülye vagyok hozzá, hanem azért, mert annyi vackot kell installálni hozzá, mire egyáltalán elindul. Hátha még a netet is működtetni akarom. Ezért húzom, halasztom a dolgot. Most is azt fogom, de a levelet máshol írom meg. Pontosabban más programban, ahol le tudom menteni az állapotokat, pl. a Word. Aztán átmásolom az Outlookba és már tudom is küldeni. Így csak egy része veszhet el és nem az egész :((( tudhatnám már. Annyiszor megszívtam eddig! Még szerencse, hogy a szakdolgozatomnál megemberelte magát. Képzeld el, ha 70 oldal vész el. Nekem csak 12 órai munkám. De ezt jobban sajnálom. Nos, el kezdtem írni a volt barátomról és barátnőmről, de ezt most nem bírnám újra kezdeni. Most már én is fáradt vagyok, 4-kor keltem és még fent vagyok. Holnap 6-18-ig dolgozom, tehát csak este7 és fél 8 körül tudok feljutni. Ha mégis sikerülne hamarabb, akkor írok levelet! Ha már kapsz holnapi dátummal írást tőlem, akkor net közelben vagyok, vagyis felmegyek a csetre. (Ha működik) Holnap ismét nekidurálom magam és leírom neked, ígérem. Nagyon köszönöm, hogy ma feljöttél hozzám a csevegőre!!! Nagyon örültem, majd kiugrottam a bőrömből! Olyan jó volt veled, alig vártam a találkozást! :) Elnézésedet kérem, hogy annyiszor a "szavadba vágtam". Ígérem, ha felnövök, megjavulok! :))) De olyan jó volt VELED!! Gyorsabban járt a kezem ezerszer és a szívem is. Én beléd estem, hősiesen, őszintén bevallom, mit tagadjam. Ez az igazság! De, nem bánom! Olyan jó érzés, hogy valaki vár engem is és neki én vagyok az első fontos ember a mostani életében!!! Köszönöm NEKED!!!!! Az SMS küldés egyszerű lesz, csak regisztrálnod kell magad. Általában csak minden óra első öt percében tudsz küldeni, mert gyorsan telítődik, annyian használják. De kb. két perc alatt megkapja a címzett az üzenetet. A legmegbízhatóbb. Minden nap 5 üzenetet küldhetsz ingyen, a többi pénzért lenne, de azt nem kell használnod. Itt az a jó, hogy korlátlan a betűszám. Rossz benne, nem teljesen megbízható. Egy két üzenet nem megy ki. Általában félórakéséssel érkezik meg a címzetthez. Ehhez nem kell zsenialitás. Ezt Te is meg tudod csinálni. Profin! :))) Érdekelsz, kíváncsi vagyok RÁD!! Mit érzel, mi történt veled, stb. Már most hiányzol, de készülök a holnapi levélolvasásra is és talán tudunk beszélgetni :))) Vasárnap de. 11-ig érek rá, mert 12-20-ig dolgozom. Aludj jól, álmodj szépeket! Ha tényleg úgy érzed, fáj neked, hogy így kommunikálunk és nem szeretnéd, akkor mond meg bátran! Megértem és ritkítani fogom, még ha belebolondulok is!! :))) Nem szeretnék fájdalmat okozni Neked! Annyit nem érek ám!!!! Millió csók, egyszer még élőben is, mindenhová!! A Kis Herceg legyen veled!! Velem a Rózsám van! :)))) Már szelíd, vigyázni kell RÁ!! PUSSZZI! Gigi

U.i.:
A Gigi az szép név, tudod, ha még nem mondtam volna egy kecskének volt a neve, onnét kaptam. Szabó Magda: Tündér Lala c. meséjében volt egy igazmondó kecske, őt hívták Giginek, innét a név.
Csók: Gigi

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása