Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.26. 07:42 :: csetszerelem

2002. május 15. 13:47
Kicsikem !!!!!!
Ha nem tudnek visszamenni mielott mennem kell,itt koszonok el jo? Nagyon jo volt vegre Veled beszelni es talan meg a heten fogunk is Valtozatlanul Szeretlek es hianyozni fogsz nagyon amig ujra nem "latlak" Szia Kincsem,vigyazz Magadra nagyon kerlek!!!
En is fogok.
Tudod !! Ketszerannyi csok mint amit Te adsz!!!
Andi

2002. május 16 05:04
SZIA Edesem !!!
Ugy tudtam,hogy level fog varni Toled,tudtam tudtam Most jottem haza es gyorsan meg is neztem Jaj a masik majdnem betelt,es nem igazan tudom,hogy lehet a kepeket kivenni es save-olni (ezt szepen leirtam:-) ) Mindegy,egy darabig ez is fogja birni,bar Teged ismerve ez is hamar betelik majd,de AZ A JO mert az azt jelenti,hogy sokat irsz nekem es az mindennel tobbet er!!!!!!!!!!!!!!! Bar nem nagyon emlekszem ra,de a Nagypapamnak is volt ladikja meg az a regi fa,Ok Tokajban laktak a Bodrogparton es allitolag engem is vitt sokszor csonakazni. Azt mondod csak el ne csabuljak. KITOL???Attol a csunya dagadt lanytol?? Vicceltel csak ugye?? :-))Nem hiszem,hogy tehet rola,de meg almomba se jojjon elo szegenyke:-))) Szoval montazs? Nagyon kivancsi lennek milyen?:-)Ugye megmutatod majd?Ketten egyutt?Egy kepen? De jo!!!!!!Nagyon ugyes vagy!!!!Kuld majd el Szivem!!!!!!!!!!! Latod en nem tudok ilyeneket csinalni:-((Meg az irassal is gondom van,lassan megy:-(  Szolok majd megint a Tomnak (O az a baratom itt)a kep miatt,hogy van-e meg,en nem tudom. A tobbit is O csinalta meg,hogy el lehessen kuldeni. Ha tudok,akkor csinalok (persze ahhoz kell O is) egy meglepetest Neked,de PLS PLS PLS ne kerd,hogy mondjam meg mi az jo?? Csak ugy lesz meglepi!!! Remelem sikerulni fog. Es ne izgulj nagyon, nem nagy dolog csak gondoltam orulnel neki.  
Kicsikem ; most lefekszem mert faradt vagyok,meglatjuk hogy alakul az elkovetkezendo par nap es mindenfelekeppen szolok valahogy jo?
Viszlek am magammal aludni:-))))  Legy jo es rengeteg csokot kuldok minden egyes porcikadra Meg mindig Szeretlek am:-)) Nagyon !
A Te KISCICAD

2002. május 16. 05:09
Szeretlek Nagyon!!!!
Gigi

2002. május 16. 05:15
DRÁGÁM!!!!
Tudtam, hogy írsz! Már mennem kéne, de ezt leírom!!
A montázsban csak Te vagy, én nem!! Délután leírom, hogy kell menteni a leveleket!! Álmodj szépeket Kincsem!!!
Én is NAGYON SZERETLEK!!!!
CSÓK MILLIÓSZOR: Gigi

2002. május 16. 18:51
Szia Kincsem!!!
Nézzük először a levelek, képek mentését! Először a képekét! A levél alján, elvileg megjelenik a kép. Ha igen akkor kattints a képre az  egérrel, annak bal gombjával. Nem szabad semminek se történnie. Utána az  egér jobb gombját nyomd meg. Ennek eredménye, hogy egy legördülő ablak jelenik meg. Ott keresd meg a mentés másképp, vagy csatolt file mentése. Akkor előjön egy ablak. Fent van egy kis nyíl. Ha rákattintasz (kb bal közép felé) akkor legördülő menü jön elő. Ott keresd meg a C: jelzést, ami mindig a merevlemezt (HDD, vagy más néven winchestert) jelenti. Ha Windows-od van, akkor kell egy olyan könyvtárnak lennie, hogy dokumentumok. Abba menj bele (kattints rá kétszer az egér bal gombjával). Utána kattints arra a gombra, hogy mentés. Ha minden igaz, akkor lementi, amit apró zörejként hallhatsz, ha hallod. Az a zörej a merevlemez, ami a mentést jelenti. Nos, ugyanezt a műveletet ismételd meg, annyiszor, ahány képed van! Nem bonyolult, csak elsőre tűnik úgy! A harmadiknál már tudni fogod :))) Kicsit komolyabb művelet a levelek lementése: 1. Remélhetőleg már úgy át tudod menteni, hogy elég ha a címre (ahol látod, mikor jött) kattintasz, majd ctrl+c (együttes megnyomása)-vel tulajdonképpen, zsebbe (mi ezt így mondjuk) teszed a levelet. Nincs vége. Nyiss meg egy szövegszerkesztőt, ha szerencséd van, akkor van Word, ha nincs, akkor a start menü-programok-kellékekben van a jegyzettömb vagy WordPad. (majd lefordítod angolra, ha nem magyar nyelvű :))) Mindegy melyiket nyitod meg, de az egyiket mindenféleképpen. Kattints az új lapba, ami előtted megnyílt és a ctrl+v (együttes lenyomásával) és egy kis türelemmel, elvileg bejön neked a levél, a címmel, dátummal együtt. Utána csinálj egy mentést. Az elsőnél még meg kell adnod a címet (file) és a helyét. A hely a C: merevlemez dokumentum könyvtár legyen. Elvileg ekkor egy helyre kerülnek a képek és a leveleid. Biztos, nem baj, ha nem látod, én igen :)))) Aztán menj vissza a levelezésedbe és kattints a következő levélre, ahol a cím és dátum van, ismételd meg a ctrl+c gombnyomást, majd menj át oda, ahová az előzőt bementetted és a dokumentum legaljára kattintva ismételd meg a ctrl+v gombnyomást. Utána ments!!! Nos amit itt csinálsz az nem más mint a zsebbe másolás (ctrl+c) és a beillesztés (ctrl+v) parancsok egymás utáni váltakozása. Figyelj oda, hogy tényleg a másik levelet másoltad-e be, mert ha rosszul nyomod meg a ctrl+c gombot, akkor az előzőt másolja be újra. Nos Ennyi, ha nem Windowsod van, akkor nagyobb a gond!! :))) Akkor lemásolom én Neked és ha hazajössz megkapod lemezen. Ha úgy, nem tudod bemásolni a leveleidet tartalommal együtt, akkor egyesével kell bemenni az összes levélbe. Azt jelenti, hogy szinte mindet újra elolvasod. De ne tedd :))))! Kattints abba a mezőbe, ahol a konkrét szöveg van. Ott kell kijelölni az egészet. Elvileg a ctrl+a együttes lenyomásával sikerül, amit úgy látsz meg, hogy befeketedik a tér. Ekkor használd a ctrl+c gombot, nyisd meg valamelyik fent említett szövegszerkesztőt és az ctrl+v gomb együttes megnyomásával másold be a szöveget. MENTS!!!! Sose felejtsd el, mert elszállhat az anyag! Ha az egésszel kész vagy, akkor az összes leveledet kitörölheted, hogy ismét betelíthessem a ládikádat :))))) Nem bonyolult, ha lépésről lépésre követed, amit leírtam. Hidd el, csak egyszer kell végigszenvedned, utána úgy megy mint a karikacsapás! Egyet fogadj meg: Csak akkor töröld ki a leveleidet, ha a szövegszerkesztő bezárása és újra megnyitása után elő tudod hozni a mentett anyagot! Egy biztos e mentések után egy kicsit bonyolultabb lesz előhívnod a képeimet :))) De a Windows intéző ezen is segít. Rámész a mentett kép egyikére, mely ekkor már a C: meghajtó dokumentum könyvtárában van (C:\Dokumentum\filenev.kiterjesztes) Kb. így kell kinéznie, de ha mégsem, akkor se ijedj meg, ha megvannak a képek :)))) Ha rámentél és entert nyomsz, akkor valamelyik képszerkesztőbe, vagy az explorerbe előhívja a képet :)))
Holnap délelőtt dolgozom, tehát lesz időd kipróbálni ezeket. :))) Rajta Kincsem, igazi informatikus válik belőled :))))
Egészem más.
Már korán reggel elolvastam a leveledet J Az volt az első, mikor felkeltem, hogy megnézzem küldtél-e nekem levelecskét és IGEN!!!!! Nagyon örültem neki!!!! Elmentem a levelemért, de nem az APEH volt  A sulimból küldték el az indexemet Megnyugodtam Kincsem, Édes Szerelmetes Virágszálam! Holnap du 2-től már csak az új mobilszámom fog élni ami: tudod, írtam, hogy megváltoztatom, mert elegem van a szitkozódó sms-eiből. Persze kezdetben még ritkán, egy egy órára be lesz kapcsolva, de hétfőtől végleg lezárom!
Hogy vagy Kincsem? Mi a meglepi? Ne, ne mond meg, kivárom !!!! Bár majd kilyukad az oldalam :)))))! Készítsek olyan montázst, ahol ketten vagyunk együtt? Bár tudod, hogy én nem szeretem, ha rajta vagyok a fotókon. Egyébként is, nem vagy Te egy kicsit telhetetlen?! :)))) Az anyámnak nincs annyi képe rólam, 30 év alatt, mint Neked Kicsim most!!! Addig nem küldök képet, míg nem üríted ki a ládikádat J Pedig van még egy, amit nem is láttál !!!!!! 16 kép készült el Az én életem ma csendes volt!! Mindig Te jársz az eszembe!!!! Hiányzol!!!!! Nagyon NAGYON SZERETLEK!!!!!!!!!!!
Millió csók: Gigi Ahová csak szeretnéd!!!!!!!! CSAK NEKED, CSAK AKKOR, CSAK OLYAN SOKAT! ÉDESEM, KINCSEM!!!!!!
SZIA:Gigi

2002. május 18. 00:39
Only you, Te vagy a végzetem! :)))
Édes Csillagom!!!
Milyen új mail címed van :))) Csak most láttam, mikor megnéztem, a másik levelezésre megy-e el ez az írás:)) ÉDES VAGY!!!! Oly NAGYON SZERETLEK! Nincs rá szó :)) Komolyan!! NAGYON HIÁNYZOL!!! Mi van Veled? Remélem, holnap délelőtt egy kicsit találkozunk, vagy tudsz írni nekem, még ha pár sor is :)! Ma még sajnos nem tudtam átkapcsolni az új telefonszámra a mobilt, mert aki hozta volna, elfelejtette. Holnap este ő vált, akkor lesz meg, remélem, de majd megírom Neked. Képzeld el, 3 csetes lánnyal találkoztam. A googy-gyal, a bonnal és a noir-ral. Az első Erdélyországból jött át, olyan szerelmes, hogy süt:)) Nem belém! Én hűséges típus vagyok, ha egyszer elköteleztem magam. És én igen, NEKED! a bon egyetemista kínai lány. Vele voltam úgy, mint Te a franciával. a noir pedig makói, hazámfia :) Teljesen meglepődött rajtam. Azt mondta, nem gondolta, hogy így nézek ki. Letagadhatnék nyugodtam vagy 10 évet :) Ezt a bókot :)) Jót beszélgettünk, cseteltek. Most mentek el. Egy kicsit vártam már, mert annyira akartam már írni Neked!!!!! Pedig különösebben nem történt semmi. De mégis AKARTAM!!!! Tudom, hogy várod is :))) Egy operett részlet jutott az eszembe ma, mikor oly sokszor, mindig(!) RÁD
"Vágyom egy Nő után, egy Nő után, kerget a vágy! ….
Várlak holnap és mindig!!!!!!! Millió csók minden ajkadra, sejtedre!! És gondolj néha rám, egy kicsit! Azt megérzem!!!
SZERETLEK!!!!!!
A Te Gigid :))))) CUPPPP

2002. május 18. 11:46
Szia Kedvesem!!!
Vártam RÁD, fent a cseten, de nem volt szerencsém :(( Sajnos!!! Holnap is várlak, bár kicsi a lehetőség, hogy találkozhatunk. Biztos, megint egy teljes hétvégére "elvittek" :(( KÁR! Hiányzol, de türelmes leszek, hisz Neked meg ez a munkád! Képzeld, a Melissa megette az egyik pintyemet. A kis gazember! Most bánatos a fiú pinty, vennem kell neki egy társat, mert egyedül megdöglik. Szegény, úgy keresi! :(( Hogy hogy nagypapád vitt ladikozni? Szerettél a nagyszülőknél lenni? Szép helyen lakhattak, Tokaj, gyönyörű! Várom a meglepit! :)) Mindennek örülök, ami TŐLED van, ami TE VAGY!!! Lassan mennem kell dolgozni, még kiviszem a kutyust egy körre, aztán elindulok! Egy kicsit még húzom az időt, mert szeretnélek látni!!! ÉDES ANGYALOM, most befejezem az írást, de ígérem, este még jelentkezem levélben tíz után. Nem megyek a Capellába, bár hívtak, mert el akarom kerülni az incidens az exel. Amilyen balszerencsém van, összefutnék vele!
NAGYON SZERETLEK!!! Vigyázz magadra, millió csók: Gigi
ÉDES CICÁM :))!

2002. május 19.02:14
Szia Kincsem!
Mától csak ez a szám él, a másikat végleg kikapcsoltam!! Végre nyugalom lesz. Teljesen bebolondult az ex új csaja, küldözgeti a trágár sms-eket, pedig nem is reagálok rá, de nem tudtam aludni tőle. Mindig pittyeget, vagy a Tv felvette a hívását, az meg zúgott. A végén kikapcsoltam, de akkor pont azok nem érnek el, akiknek fontos lenne. Nem baj, mától vége. Még egyszer leírom Neked is az új számom, hogy el ne feledd! :)) +36/20/…
Most értem haza, eddig dolgoztam, túlóra. Már nagyon fáradt vagyok, ma már nem csinálom meg a vizsga dogámat, majd holnap valamikor. Munka előtt vagy után. Nem nagy dolog, elemzés. De nincs hozzá már lelkierőm most! Veled mi van? Nagyon elcsöndesedtél :(((( Kár :((  Jó, tudom, munka :( Sőt, remélem, én is hiányzom Neked, egy kicsit :) legalább!
Képzeld belépett hozzánk egy leszbikus lány. Szegény, cukkolják! A magam módján védelmére keltem, de ha nem leszbikus lenne, hanem bi, akkor is megvédtem volna. Igen, ő elmondta., hogy az, mikor kérdezték. Kb 23 éves, de nem az esetem :)) Egyébként is, foglalt vagyok :)) Kedvesem, most lefekszem, de reggel várlak! Költs fel, ha hamarabb tudsz jönni a netre,.10 óra! Én akkor lépek fel és várlak 13-ig!! Reménykedek, remélek, de addig is, persze utána is tudd a szívem a Tiéd, más nem birtokolja!!! Nagyon Szeretlek és kimondhatatlanul hiányzol!! Hiányzik a mosolyod, a mérged, a dühöd, A LELKED és a SZÍVED!! Szóval TE EGÉSZEN!!!!!!!! Millió Csók, ahányszor csak szeretnéd!!!
CUPPPPPCUPPPPPCUPPPPPCUPPPPPCUPPPPP:Gigi

2002. május 19. 08:49
GIGI !!!! Szia Kincsem!!!!!!!!
Ne haragudj,van egy kis gaz,de ne izgulj kerlek,semmi komoly!!!!!!!! Ma nem fogok tudni biztos jonni,nagyon sajnalom hidd el,olyan regen talalkoztunk:(( Ha holnap sikerul akkor is "talan" csak de., akkor kuldok SMS-t csak nem tudom hogyan dolgozol holnap Tetszik a montazs,nagyon ugyes az en BABAM :))))) HIANYZOL, minden nap csak jobban es jobban!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mennem kell KINCSEM,nem tudom most hasznalni a gepet:-(
SZERETLEK
A TE kiscicad

2002. május 19. 12:25
Szia Andi! Kicsi Gyémántom!!
Sajnálom, hogy ma nem tudtunk találkozni! De inkább legyél nagyon óvatos, nehogy valami bajod essék! Megnyugodtam egy kicsit, mikor végre jelzést kaptam felőled! Kincsem, kérlek nagyon vigyázz magadra, légy óvatos, nem akarom, hogy miattam bajod legyen!!!!!!!!! Kibírjuk már ezt az időt, ki kell bírni! Vigasztaljon az a tudat, hogy nemsokára itthon leszel! Amíg ott vagy, azért élvezd ki a jó helyzetet, mert a munkát kivéve, hál' Istennek szép helyen vagy! Holnaptól minden nap délelőtt tudok majd lenni, mert elkezdődik a vizsgaidőszakom! 22-25-ig leszek vidéken, akkor nem, de utána igen, akkor viszont írni fogok Neked! 22-én úgy megyek haza, hogy még tudjunk találkozni! Holnap, holnap után dolgozom, de csak 13-tól, tehát negyed 1-ig biztos tudok lenni, de ez rajtad is múlik. :)) Megkaptam az smst, azonnal jöttem, de aztán olvastam a leveled :( Ez van!!! Kérlek, Drága Életem, vigyázz magadra!!!!!! Minden megoldódik,csak légy óvatos és átgondolt!! Bár tudom, az vagy, de értem tedd meg, mert SZERETLEK és VÁRLAK TÉGED!!!!!! Még írok ma, de most készülődök, most látom, el fogok késni, ha nem haladok! Nem baj, egyszer kibírják ők is :)))))! HIÁNYZOL NAGYON, még akkor is ha gondolatban mindig velem VAGY!!!!!!!!
Millió csók: Gigi
A vágyam, hogy hozzád érjek, Téged szeretgethesselek egyre erősebb!!!! Légy óvatos!!!!
SZERETLEK, NAGYON!!!!!!

2002. május 20. 10:58
Segits Kicsim ha tudsz,megbolondulok,ha nem sikerul!!!

2002. május 20. 11:13:27
Gyere fel a hunchat.net -re  felhasználói lustasag, jelszód ua.! Gigi

2002. május 20. 11:13:29
Megprobalom,de ha nem megy???????????????????????
Akkor mit csinaljak??????

2002. május 20. 11:16
Itt vagyok Drágám! Próbáld a hunchat.net et ott az erotikában várlak!! Nyugi, ne sírj Kincsem! Én itt vagyok!!!!
SZERETLEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gigi

2002. május 20. 11:17
Nekem is max egy órám van!!!!!! De, jó, hogy legalább így érezhetlek!!! Édesem, remélem összejön a tali :)))
Millió csók: Gigi

2002. május 20. 11:23
akkor próbáld a http:/szex.org ott is írd be a lustasag -ot mind a kettőhöz. Gyere! Belépés, szexchat, Chat Original, ott mindig frissítened kell, de jobb, mint a semmi!
CUPPPPPPPPPP Gigi

2002. május 20. 11:26.
Az EROTIKA-ba nagy nehezen sikerult,ott vagyok de egyedul
Hova lettel Kincsem??????????????

2002. május 20. 11:28
Milyen néven vagy? Mindig frissíts, mert ez nem automatikus, hol vagy bent?


Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása