Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.28. 11:17 :: csetszerelem

 2002. május 10. 10:17

LUSTASAG: GIGI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
35lesbitars    KICSIM!!!!!!
                        éppen most akartam menni!
LUSTASAG: menned kell?
35lesbitars:   De málnaszörpöt megkértem, szóljon neked!!
                        NEM
                        Csak gondoltam, addig alszom :))
LUSTASAG: ki az?
35lesbitars:   De így, dehogy hagylak itt!!!!!
                        Egy szegedi kiscsaj!
LUSTASAG: nem tudtam SMS-t küldeni lekestem:(
                        tegnap kiirta, hogy karbantartas 2-3 perc
                        es utana sem engedett be
                        el sem tudtam koszonni:((
35lesbitars:   JAJA, már azt hittem, elhagytál!
LUSTASAG: majdnem visitottam a meregtol
                        dehogyis butus
35lesbitars:   Nyugi, itt vagyok!!!
LUSTASAG: de rossz volt!
35lesbitars:   Én is nagyon szomorú voltam, de írtam neked!
                        Rossz, BORZALMAS!!!
LUSTASAG: nem olvastam, mert akartam gyorsan jonni,
                        hatha itt vagy es tessek
35lesbitars:   Ha nem vagyok és málnaszörp bent van, akkor nála
                        hagyok üzenetet.
LUSTASAG: :)))
LUSTASAG: :)))
LUSTASAG: :)))
                        latod, hogy orulok?
35lesbitars:   Nem baj a levelem ráér!!!!
                        Látom!!! Én is majd kibújok a bőrömből!!
LUSTASAG: mit irtal?
35lesbitars:   Nem mondom el!
LUSTASAG: titok?
                        ugyis elolvasom :)
35lesbitars:   Nem. Baj, ha nem küldtem fotót?
lustasag:       kitorolni mar nem tudod:))
                        de az nagy baj
                        nem is tudom, mi lesz most:)
                        es miert nem?
35lesbitars:   Megnyugtatlak, küldtem.
LUSTASAG: meg kapnom kell 11-et
                        DE JOOOOOO
35lesbitars:   De tudod, mennyi van még!
                        :))))
LUSTASAG: 15 volt, kaptam 4-et
35lesbitars:   :))))
LUSTASAG: meg a mai
                        2 ez is?
35lesbitars:   Neked van még képed, vagy csak titkolod?
                        Nem, nem halmozzuk az örömöket:)))
LUSTASAG: talan meg egy, de nem tudom biztosan
                        tudod ezek nem nalam vannak
35lesbitars:   Nézz utána Szívem, és küld el nekem!
LUSTASAG: ugy masolta le az a baratom nekem
                        jo megnezem
35lesbitars:   Tudom. Ezek a képek is, az enyémek, sem láttak papírt
LUSTASAG: sokat csinaltak akkor, nem tudom mennyit hasznaltak fel
35lesbitars:   Hogy vagy Kicsim?
LUSTASAG: ma jobban:)
35lesbitars:   Sokat dolgoztál?
            :           Ma jobban? Miért?
LUSTASAG: nem mondhatnam
                        mondjam:
35lesbitars:   Hiányoztam:))
LUSTASAG: nem is tudom
35lesbitars:   Mondjad!
LUSTASAG: de ne lepodj meg jo?
35lesbitars:   Ok.
LUSTASAG: szoval az tortent tegnap, hogy
                        „munka” kozben muszaj volt Rad gondolnom
35lesbitars:   muszáj?
LUSTASAG: mint egyebkent maskor is
                        IGEN!
35lesbitars:   Nem kötelező, de jó érzés ezt tudni :)))
LUSTASAG: tudod a kicsi agyam azt diktalja
35lesbitars:   :))))))))
LUSTASAG: baj?
35lesbitars:   Nem, most hiú leszek, sőt nagyon jó érzés ezt tudni.
LUSTASAG: reggel,delben,este,
                        mindig
35lesbitars:   Én is, én is százezerszer egy percben!
LUSTASAG: annyiszor nem is lehet:))
                        nekem csak hatvanszor sikerult
                        lassu lennek?
35lesbitars:   Gondolod, én pörgős vagyok, ezt igazolják a kollégák is!
                        Akkor az agyamnak lehet .:))
LUSTASAG: OK
35lesbitars:   Hozzám képest az 50 kolléga is lassú:)))))
                        Térjünk vissza hozzád!
LUSTASAG: igen??
                        JA
                        es
                        kepzeld el olyan tortent ami mar nagyon regen nem
35lesbitars.   igen…
LUSTASAG: hogy mondjam
35lesbitars:   ahogy kijön.
LUSTASAG: jo
                        szoval jo volt!
35lesbitars:   Más szóval? Nevezd nevén a gyereket!
LUSTASAG: OHH
35lesbitars:   :)
LUSTASAG: elertem a csucsra NA
35lesbitars:   :)))))))))))))))
LUSTASAG: mi van?:)
35lesbitars:   Akkor jól járt a kuncsaftod:))
                        Remélem, egyszer én is :)))
LUSTASAG: azok mindig jol jarnak sajnos
35lesbitars:   Helyes, látod, már ezért megérte, hogy megismertél!
                        Örömet tudtam szerezni Neked!
LUSTASAG: csak nem igy kene attol fuggeltenul
35lesbitars:   Hanem?
LUSTASAG: ne felj, csodalkozott is, azt hitte szegeny, hogy miatta
35lesbitars:   :))))))))))
                        Hehehe
LUSTASAG: maradjon meg ebben a tudatban:)
35lesbitars:   Így van! Hagyj örüljön!
LUSTASAG: masik
                        van valaki akinel sokszor voltam az utobbi idoben
                        nem kellett semmi olyat csinalni
                        most meg el akar vinni a jovo hetre
                        furcsa
35lesbitars:   Teljes hétre? :(
                        Miért furcsa? Beléd esett!
LUSTASAG: de en nem hiszem, hogy annyi idore mehetek
35lesbitars:   Még jó, elszakítana Téged tőlem teljes egy hétre!!!
LUSTASAG: egyedul nem lehet, a kisero meg
                        megkukulna annyi ideig:))
35lesbitars:   Úgy látom, el kell raboljalak!:
LUSTASAG: eltudsz?:)
35lesbitars:   El én! Menjek?
                        Érted mindenre képes lennék!
LUSTASAG: jo lenne!
                        sokszor gondoltam ilyesmire
                        vagy lelepni
                        de nem merek
35lesbitars:   Nézd, ha egyébként is engednek júniusban, akkor
                        ne tégy semmi bolondságot! Ne veszélyeztesd az életed!!!
LUSTASAG: csak kibirom valahogy
35lesbitars:   Segítek!
LUSTASAG: itt vagy nekem TE, igy talan:))
35lesbitars:   Ki kell vírnod, mert akarlak! Várlak itthon!!
LUSTASAG: meg a masik
                        tudom!!!!
35lesbitars:   És Szeretlek!!
LUSTASAG: hogy
                        mindig kozbeszolsz.))
                        :))
                        nem baj am :))
35lesbitars:   Bocsi, olyan jó, hogy itt vagy!!
                        Akkor ne sztrájkolj!! :)))
LUSTASAG: jo nem fogok
                        pedig a hatam kozepere se kivanom
35lesbitars:   Jaj, de megcsókolnálak, ha itt lennél!
LUSTASAG: hanyszor?
35lesbitars:   Milliószor!
LUSTASAG: OHH nem is tudom, eleg lenne-e:))))
                        tudod mit?
35lesbitars:   Kis telhetetlen! Mit, Kicsim?
LUSTASAG: ez olyan mint a Republic egy szama ismered?
35lesbitars:   Tisztázzunk valamit, mikor kell menned?
LUSTASAG: Ha itt lennel velem
                        vegul is raerek, csak
35lesbitars:   Igen, ismerem, látom, te is:)))
LUSTASAG: ilyenkor ha bezarkozom
                        az
                        nem tudom nem ciki –e sokaig
                        eddig amig Te nem voltal, meg a NET
35lesbitars:   Ezt csak Te tudod, Te látod tisztán a körülményeket!
LUSTASAG: elotte sosem vonultam felre nappal
35lesbitars:   Légy óvatos! Hagyjunk egy kis szünetet!
LUSTASAG: nem akarok feltunest
                        igy is lebukhatok, de mindegy
                        NEM
                        alig vartam
35lesbitars:   Édesem, tiltakozol? :))))
                        Jaj én is!!!!!
LUSTASAG: meg egy picit maradok, aztan holnap megint talakozunk
                        tudod, sok kicsi…
35lesbitars:   Ma már nem jössz vissza :(((
LUSTASAG: orulsz, hogy tiltakozom?
                        nem tudom
35lesbitars:   IGEN!:)))
LUSTASAG: :))
                        :))
                        nem merek olyat igerni
                        ami nem biztos
35lesbitars:   Természetes. SMS-ez, kérlek!!
LUSTASAG: most otthon vagy?
35lesbitars:   Az albérletben. 8-kor értem haza.
LUSTASAG: ha pont tudok olyankor kuldeni
35lesbitars:   Az sms.ac is küld!
LUSTASAG: ???
                        de azt mondtad az ½ ora
                        megprobalhatom azt is
                        a multkor felirtam
35lesbitars:   Három órahosszáig kerestünk 10.000.-Ft-ot a főpénztárban.
                        Épp elég volt ahhoz, hogy csak reggel nyolcra tudjuk lezárni a
                        rendszert, előkészíteni a mai napi fogyáshoz az alapanyagokat.
LUSTASAG: ertem
35lesbitars:   Itt a cím.
LUSTASAG: OK
35lesbitars:   :)))
LUSTASAG: nem kerul Neked
                        sokba otthon ez az internet?
35lesbitars:   Ha nem is tudunk itt lenni együtt, azért ha fel tudsz jönni a
                        netre, küldj sms-t is! Meg levelet is!
LUSTASAG: JO jo
                        levellel ugy is tartozom:))
35lesbitars:   Kábel előfizetéssel vagyok, ami korlátlan idő. Ez a legolcsóbb.
LUSTASAG: mit irjak neked?
35lesbitars:   Pontosan!
                        Már kettővel!
LUSTASAG: igaz
                        de inkabb itt vagyok Veled minthogy
                        a levelet potyogjem
35lesbitars:   Így van rendjén, majd utána! :)))
LUSTASAG: nekem olxan lassan megy:((
35lesbitars:   Kérek szépen levelet!
                        Az enyém Neked szelek szárnyán repül hozzád:)))
LUSTASAG: jo irok igerem
                        jo Neked, Te gyorsan tudsz irni
                        mert olyan ugyes Vagy
                        en nem
35lesbitars:   Lassítok, hogy addig is velem legyél!
LUSTASAG: OH!
35lesbitars:   Jaj, nem vagyok ügyes, csak rutinos.
                        Tudod, lassan nyolc éve van billentyűzet a kezem alatt:)))
                        Viszont több a hibám is :((
LUSTASAG: nekem meg csak par hete :((
35lesbitars:   Nem baj, gyakorlat teszi a mestert! Viszont jól jártál vele.
LUSTASAG: mikor talakoztunk eloszor??
                        emlekszel?
35lesbitars:   Nem gondoltad, hogy ennyit használod, ugye?
LUSTASAG: nem
35lesbitars:   Sajnos a pontos napot nem. Frissítést kérek!
                        bombacicababaként, az biztos.
                        Akkor fel is vettelek a címjegyzékbe, már akkor! :))
LUSTASAG: en se tudom, azert kerdezem:(
35lesbitars:   Megnézem, hátha van dátum, azért írj, figyelek!
LUSTASAG: hogy figyelsz ha mast nezel?
35lesbitars:   Két ablak egy látómezőben :)))) Már ezt tudom.
LUSTASAG: nekem az nem megy
                        mikor mesz ma dolgozni? Megint 7 fele?
35lesbitars:   Hétre, tehát legkésőbb fél hétkor tűzés!:(
LUSTASAG: nem igerem a delutant, talan mieloyy megyek fel tudok
                        mielott
35lesbitars:   Nos, itt nincs dátum, de nézem máshol.
LUSTASAG: megint felrement:)
35lesbitars:   :))))
                        Nem baj, értem így is :))
LUSTASAG: jonni egy picit
35lesbitars:   De jó lenne!
LUSTASAG: ha megsem, akkor holnap jo?
                        de
                        de nem akarom am, hogy
35lesbitars:   OK
LUSTASAG: miattam otthon ucsorogjel
                        nem kivanom
35lesbitars:   Jaj, nem mondod, hogy ne várjalak? Ugye nem gondoltad komolyan?
LUSTASAG: nem ugy!!!
35lesbitars:   De kívánhatod! Vagy nem tartozom hozzád?
LUSTASAG: de igen butus:))
35lesbitars:   No, akkor lezártuk ezt a témát!
LUSTASAG: ugy ertettem hogy
                        NA!
35lesbitars:   Úgy vágyom, hogy tudjunk beszélgetni!
                        Nem baj, nem láttam semmi rosszat :)))))
LUSTASAG: az addig rendben van, csak azt nem szeretnem
                        ha minden mast elhanyagolnal
                        azt nem szabad
35lesbitars:   Beosztom az időmet.
LUSTASAG: biztosan vannak barataid, mennel ide-oda
35lesbitars:   Egyébként a weblapszerkesztéshez itt kell lennem!
LUSTASAG: azt is csinalsz?
35lesbitars:   Igen, olyankor is fent tudok lenni. Addig pihizik a munka.
LUSTASAG: igaz jobb is ha nem csaszkalsz ossze-vissza mert
35lesbitars:   Tudod, inkább veled vagyok, mint a sok dilissel!
                        Igen, folytasd…
LUSTASAG: meg valaki elcsavarja az a gyonyoru fejedet:))
                        :))
35llustasag: Már nem :)))))))
                        Mi van féltékeny vagy? :)))))
LUSTASAG: ugy ertem mas:)
35lesbitars:   Az exnek is megirtam, hogy belédestem és ez olyan jó!
LUSTASAG: nem vagyok az a tipus
35lesbitars:   Nos visszatérve a találkozás időpontjára..

11:17:03 ****A társad időközben kilépett.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása