Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.29. 14:50 :: csetszerelem

2002. április 25.
Szia!

Lehet, hogy több levelet kapsz, mert óra van, illegálisan vagyok bent, lekapcsolták a gépeket, és nem tudom, hogy
Sikerült-e elküldeni a levelet, pedig jó hosszút írtam! Tetszik, hogy ennyire őszinte vagy!
Én is az leszek! (Egyébként nem szoktam mások felett ítélkezni!) Van barátnőm,de nem tudom miként is állunk. Ő az első, s valószínű, ebből kifolyólag - attól való félelmem, hogy nekünk sokkal nehezebb párt találni - nem merek szakítani vele.  Szeretem, de hiányzik valami. Ő nálam sokkal fiúsabb, és nekem is a nőies nők tetszenek. Hiányzik az hogy "elkapjon" (nincs sok időm,nem jut eszembe más szó) a vágy! Gondolom tudod mire gondolok! A történet kezdete: beleszerettem egy szaktársamba, teljesen kész voltam tőle, állandóan rajta jártak a gondolataim, aztán besokkoltam, s felhívtam a Meleg Háttér számát, ahol megadták egy győri lánynak a postacímét. Írtam is neki, találkoztunk. Tőle tudtam meg, hogy létezik a Mások. Megvettem az újságot, és épp benne volt egy velem egykorú lány hírdetése, ráadásul győri!:) Válaszoltam, megbeszéltünk egy talit. Mikor megláttam, azt mondtam  magamban, hogy ez az én szerencsém. Tüsi haj, abszolút fiús beütés:( Sokat beszélgettünk, és beleszerettem!
Nálam is az érzelmek dominálnak, mint Nálad!:) Fél éve vagyunk együtt. De egyszer már szakított velem, mert nem vagyok elég nőies neki. Majd küldök képet, és majd elmondod a véleményed. Mint írtam nem szeretem, ha fényképeznek, ezért nem is készül rólam közeli kép. Jobban  szeretem a négyszemközti dolgokat! Visszatérve, per pillanat egy kicsit bizonytalan vagyok, de remélem megoldódik!  Jön a vizsgaidőszak, aztán meglátjuk mi lesz. Ugyanis az őszi félév vizsgaidőszakában romlott a kapcsolatunk, ritkán találkoztunk. Nem tudja rólam senki az albiban, hogy leszbikus vagyok, ezért nem is tudom túl sűrűn elhívni.
Remélem ez nem lesz akadálya annak, hogy találkozzunk majd ha hazajössz! Addig még sok víz folyik le a Dunán!
Sajna be kell fejeznem mert leállítják a netet:(Legközelebb géphez kerülök írok!
Légy jó! puszi Linda

 

2002. április 29.

Szia!
Miért ítélnélek el? Mindenkinek szíve joga, hogy azt csináljon amit akar! Bár amit kivettem a leveledből nem egészen ez a helyzet nálad, hogy nem csak rajtad áll, hogy hazagyere?! Szereted is amit csinálsz, vagy csak a pénz miatt? Egyébként hol vagy helyileg, ha szabad kérdeznem! Képet igyekszem! Már csak be kéne scannelni! Egy kicsit el vagyok havazva, de küldöm! Megpróbálom ezen a héten, de nem ígérem. Szakdolgozatot kell leadnom, + ZH-m is lesz, szóval el vagyok látva!:( Most is csak azért ülök gép előtt, mert az esszémet kellene írnom!:(Holnap van a leadási határidő, és még sehol sem vagyok!:(Hétvégén volt az egyetemi-főiskolai tollasverseny, amin én is indultam. Sajna nem jött össze, mint tavaly:( Akkor a legjobb 8-ba kerültem, most sajna kiestem az 1. körben. Nem voltam a topon! Ez van! Elég kemény volt a mezőny! Tavaly szerencsés sorsolásom volt, most nem:( Majd jövőre!
Most én is befejezem! Írom a szakdolit! Légy jó és vigyázz magadra! puszi Linda

2002- április 29.
Andi válasza

Szia Linda !
Nagyon orulok,hogy irtal:)) Raadasul gyorsan!Az oszinteseggel ezekszerint nem allunk hadilabon,ez tetszik!En is rohanok most,csak meg akartam koszonni.Jol  esett.Az is,hogy ezekszerint nem iteksz el amiatt amit eppen most csinalok.Majd kicsit errol bovebbet maskor jo?
Kuldok egy kepet(sajnos csak ez van egeszalakos,estelyiruhas nincs)hogy kicsit jobban latsd kivel is akadtal ossze:) Nem provokalas akar lenni,de csak ez van.Varom a Tiedet nagyon! Ne haragudj,nem tudok most tobbet irni,sietek.
Irjal! Puszi : Andrea

 

2002. április 29.
Linda válasza
Szia!
Remélem megkaptad az előző levelemet (szintén mai)! Valamit szórakozott a gép!

puszi Linda

 

Újabb levélke Andinak ugyanezen a napon

Szia!
Igen, érdekel! & egyáltalán nem untat! Én is nagyon örülök, amikor megkapom a leveled!
Ma is, mikor megírtam reggel Neked a levelet, utána meg pötyögtem a szakdolimat, és azután mikor befejeztem, megnéztem, hogy esetleg válaszoltál-e már?! De még nem, naná, még csak 1-2 órával ezelőtt írtam.
Igen, imádok sportolni, kiegészít! Nem is tudnék nélküle élni, elég sokat köszönhetek a sportnak. Szinten mindenbe belekóstoltam, ami érdekelt! Az érdeklődési köröm pedig elég tág! Jelenleg tollasozom, mellette úszom, ha időm engedi, plusz atlétikázom, hosszú távú amatőr versenyeken szoktam indulni.Bár mostanság a lábam rosszalkodik:) Valószínű, hogy a tollas miatt, kemény pályán játszom, s ez nem a legjobb a lábnak! A fitness engem is érdekel, csak elég rendesen rakódik rám az izom:) Nem szeretem. Régen kajakoztam, anno néhány fiú megirígyelhette volna a felépítésemet, bár ebből ma már nem sok látszik, szerencsére! Na mindegy, nem akarom túlragozni, már így is zavaros lehetek! Mentségemre elég sok órám volt, plusz az esszé írás egy kissé lemerített:(A kép: egyrészt megmozgatja a fantáziámat,nem tagadom, de valahogy, nem is tudom, szeretem az egyszerűséget, de nem az unalmast! Az első kép tetszett a legjobban! Ott - úgy érzem - Te voltál, ezen a képen pedig nem igazán vagy önmagad. Ez is Te vagy, de valahogy mégsem. Gondolom tudod, mit értek ezalatt. Remélem NEM bántottalak meg! Az utolsó kép pedig aranyos! Ígérem igyekszem a képpel!  Chatelni ritkán van időm. Sajna a suli kabinetje bezár negyed 8-kor, amikor épp elkezdődik valami élet a chaten! A másik elég sokszor óra van ott, szóval elég nehéz bejutni! Most is az egyik ismerősömnél vagyok fennt a koliban, hogy végre befejezzem a szakdolit, hogy holnap végre le tudjam adni. Általában szerdánként vagyok kb. este 6-tól és leszboszil néven chatelek, vagy corcy.(a pont ott van a név mögött).Remélem egyszer összehozzuk! Bár most már jön a vizsgaidőszakom, úgyhogy egyre kevesebb időm lesz gép közelébe kerülni, de igyekezni fogok! Légy jó és vigyázz magadra!
puszi Linda

 

2002- május 2.
Szia Linda !
Nem fogom ezentul sablonosan azzal kezdeni,hogy"nagyon orulok,hogy irtal"de ez igy van minden alkalommal.Igazan !
Szegenykem!:( Ennyi tanulnivalot ! De csinald csak,az legalabb a javadra valik.Nem hogy en is folytattam volna :(
Gyorsan valaszolok:nem szeretem amit csinalok,sajnos elvakitott a penz mint sokmindenki mast.A story-m eleg hosszu es nem eppen  szivet gyonyorkodteto,de ha akarod tudni es nem untat,elmondom majd. Hol vagyok? Belgiumban,azon belul Antwerpen.Valo igaz,nem  csak rajtam mulik,hogy mikor fejezem be.Sajnos:(( mar,hogy nem sikerult a tollasversenyed:( Ezekszerint szereted a sportot? En  igen,gyerekkoromban 2 evig tornaztam de nem ment igazan jol,ugyhogy maradt az aerobic. Par eve fitness-re is jarok a "formatartas" miatt:) Igaz,hogy az idom nagyon be van osztva es nem mindig  jutok gephez,de ha ossze tudnank egyeztetni nem lenne kedved a chat-en "beszelgetni egy kicsit?Ha megirnad altalaban mikor ersz ra es vagy  napkozelben,elotte tudnek uzenni E-mail-en.Ugy jobb lenne.Igyekezz a keppel:) Jo? Persze elso a tanulas!(ez  olyan "anyukas" volt) Ja,nem is irtad,hogy megkaptad-e amit kuldtem.? Kuldok megegyet,igaz ezen csak 11 vagyok:) Nem baj? Most megyek,vigyazz Magadra es ugyeskedj a suliban:))
Puszi : Andrea

2002- május 6.
Szia!
képekről írnék egy pár sort (hétfőn éppen csak arra volt időm, hogy elküldjem). ezeket a képeket úgy ahogy elfogadom  magamról. Ahol tiszta feketében vagyok, az Győrben a Wansör-ben készült, 2 meleg srác van rajta +  én és a barátnőm.  Remélem ezzel nem bántottalak meg, hogy elküldtem!!!Nem  azért, csak azon is én vagyok...
Egy másik képen, ahol hárman vagyunk lányok, ott a jobb oldalon állok, fekete nadrágban, és szürke ujjatlanban  (gondolom erre rájöttél). A csajok csak ismerősök a koliból, nagyon jó fejek, persze ők sem tudják rólam, hogy leszbikus vagyok. Idén végeznek, így valószínű, hogy nem is fogják megtudni, de az sem érdekelne, ha igen. Ahol egyedül vagyok, az otthon, Vácon készült, a Duna-parton. ez tetszik a legjobban, bár ezen nem látszik az arcom, amit nem is szeretek, ha fényképeznek. "estéjis" ruhával sajnos nem szolgálhatok!:) Sajnos nem vagyok valami magas, sac/kb.164 magas, és ehhez  általában 55 kg társul. Hát nem rendelkezek olyan adottságokkal mint Te, nem vagyok  egy modell típus, átlagos lány vagyok, de a szívem a helyén van!  Ha nem is tetszem [ami benne van a pakliban:(], azért még levelezhetnénk! Vigyázz magadra!

(Linda)

 

2002. május 8.
Elfelejtettem megírni, hogy 21 éves vagyok, bár legtöbben max.18-nak néznek. gondolom a képen is ez látszik.
Csak ennyit akaratam!
(Linda)

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása