Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.26. 10:30 :: csetszerelem

 

 

2002. május 10. 12:31
Kicsi Gyémántom!!!
Addig írok, míg nem jössz fel! 04.15-ei. Ettől a pillanattól fordult komolyra a dolog kettőnk között. Szóval, nevezzük ki ezt a dátumot Arany Napnak! Oké?

(A fenti pár mondat akkor íródott, mikor még vártam Andira a cseten. A lenti sorok már a beszélgetésünk után)

Látod, már írok, pedig most köszöntünk el! Már hiányzol! Olyan jó, a legjobb, ami velem történhet azon túl, hogy átölelhetlek, megcsókolhatlak, simogathatlak...!!!!!!!!!!!! Szeretlek!!! Mondtam már? :)))) Még néhány szó másról. Tudod, milyen bolondok a külföldiek? Lefotózzák azt a bolond magyart, aki a nyakába veszi a kutyáját és úgy biciklizik vele a Váci utcán. Ez a magyar látványosság :))) Ahelyett, hogy a nyugvó nap fényében fürdő Budai Várpalotát fényképeznék, mikor a sok sirály, ebben a fényben hófehérként tündöklő, elszáll a vár fölött, glóriát írva le, ezzel koronázva meg a múlt egyik legszebb építményét. Csodálatos, különleges játéka volt ez a fénynek. A Duna aranyhídjának hullámzásából mit sem vesz észre, mert nem lát csak néz! Pedig gyönyörű! Sajnos, ezt mi sem látjuk mindig, mert elsiklunk felette, mellette, és még ragozhatnám. Az égbolt színén látni, vihar jő a magasból. És lön. Ma, reggel, vihar van Pesten, esik az eső, pedig még a Nap korongja feltűnt az égbolton, mikor új erőt adott a Földnek! Most Valaki öntözi a Földet!
Ha nem haragszol, megyek egy kicsit aludni, aztán feljövök 4-kor, hátha leszel. Ha nem, akkor legalább a leveledet olvasom el, talán már hozza nekem a mikulás :)))))
Kérlek, nagyon vigyázz magadra és adj életjelet, úgy ne tűnj el! érezni szeretnélek, ahogy csak lehet!!!!!!!
Köszönöm, köszönöm, hogy VAGY!!!!
Millió csók, mindenhová!!! Ahová csak szeretnéd!!!!!
CSÓÓÓÓKKKKK : Gigi

U.i.: Idézet a levélből, amit az x-nek írtam: "Tudod, nagyon jó érzés az, hogy valakinek tényleg fontos vagy és nála az első és egyetlen! Ráadásul tényleg, tiszta szívből szeret és ez olyan jó érzés! Igazán érzem, és tudom, én is Nagyon Szeretem Őt. Ha csak rajtam múlik, ami persze nem így van, mellette maradok!


2002.május 10. 17:27
Szívem, Édesem!
Holnap reggel 6-14-ig dolgozom, ami azt jelenti, hogy csak 3 után tudok feljönni a netre! Elcserélték velem. De így csak egyszer dolgozom már a héten, aztán szabad vagyok! Remélem, azért láthatlak a cseten is. De szívesen olvasom, nagyon várom a leveled!!
Millió Csók: Gigi

2002. május 10. 22_31
Kicsim! Édesem!
Sajnos, holnap délelőtt nem tudok itt lenni Veled, bár szeretném! Reggel 6-14-ig dolgozom. Csak 3 és fél 4 között érek haza! Nagyon sietek hozzád!! Hanem jó Neked, küldj kérlek sms-t, de egyébként is várom!!! Vasárnap viszont vagyok Neked, amikor csak akarod!!!
Szeretlek!!!
CSÓK X CSÓK :Gigi


SMS
2002. május11. 09:04
Ebreszto, Szivem!
J Raersz egy picit? Varlak! 2002. 05.11. 09:04

2002. május 11. 9:45
Szia Gigi !
Szivem,nem is tudod mennyire orultem a sok sok mindennek amit kaptam ma Toled :)))
Hihetetlen!!
elkepeszto! De kar tovabb gyotornod Magad,ennel jobban nem tudsz Magadba bolonditani:))) Nagyon szeretlek!!! Inkabb igy: SZERETLEK
Igen Neked vagyok es akarlak,kellesz nekem!!! De megegyszer ne koszond meg pls. mert ezert nem erdemlek koszonetet. Kuldtem SMS-t,bementem a chat-re,vartalak es kozben olvastam a leveleidet es most lattam,hogy dolgozol:((( Sajnalom nagyon!!! Nem akarok erzelegni mert a vegen elbogom magam,mindent tudsz!A SZERETLEK mindent elarul,ugye tudod? Mostmar nem kell vigyaznom vele,kimondom ahanyszor csak karod!! Ezerszer?Akkor annyiszor!Igy erzem,a szivembol jon nem mashonnan. De ezt tudod,tudnod kell! 10 kor "jelenesem" van es mindjart annyi de valaszolni akartam mindenfelekeppen!! Meg mindig kerdeses a hetvege,ha mas nem is,de az esteim biztosan foglaltak:((( Ha tudok (de ezt nem mondom el tobbszor:)) ugyis irok. Ne izgulj. nem fogok elveszni!!butus:))) De ha megis, akkor azert ugy,hogy konnyen megtalalj:)) Persze vigyazok magamra,most mar van miert,kiert. Erted!!:))
Megyek Szivem meg el kell keszulnom:(
Es ne feledd:Szeretlek!!!!!!!!!!!!!!!!!
Puszi Puszi Puszi Neked Te Draga
Andi

2002. május 12. 09:55
Szia Andi, Egyetlen Gyémántom!
Tudom, mennyire vártad a levelem, kérlek, ne haragudj, hogy tegnap nem kaptál tőlem, elaludtam és hosszabb lett, mint gondoltam. Csak most ébredtem fel! :( Elfelejtettem felhúzni az órámat. :( Most biztos azt hiszed, többé nem írok! Ne reménykedj! :)))) Odaadtam Neked a szívem, örökre, de szív nélkül én se tudok élni, szükségem van a Tiédre!!! Nagyon, nagyon!!!!
„Téged tőlem már nem vehetnek el, jó helyen vagy Te nálam, amíg élek már nem fellejtlek el! Megküzdök bárkivel, ha kell, de azt, hogy Téged elvigyen soha (!) meg nem engedem!!!!! „
Nem gyötrődöm a hódításodért! Nekem ez szép, gyönyörű lépéssor! Tudom, hogy mennyire Szeretsz! Különben nem vállalnád szinte minden nap a lebukás veszélyét! De megköszönöm, hisz van mit!!! Megkaptam az SMS-t! Nagyon örültem neki és rögtön nagyon szomorú is voltam, hogy nem tudtam felmenni hozzád!!! (Ez most úgy hangzott, mintha a lakásodra mentem volna :)))) )
Kincsem, hétfőn délelőtt dolgozom és nem tudom ,mikor érek haza. Túlóráznom kell, mert vannak még adóságaim, amit le kell rendeznem. Tudod, mikor eljöttem a könyvtárból felbontottam a tanulmányi eredményemet, melynek következménye, hogy 141 000.-Ft-ot vissza kell fizetnem. Sajnos eddig nem dolgoztam olyan helyen ahol a túlórát megfizetik, csak itt van rá lehetőségem, ezért dolgoznom kell. Még a nyáron elő kell teremtenem a pénzt! Ahhoz viszont dolgoznom kell! Jó lenne, ha tudnám, Te kb. mikor tudsz feljönni, esetleg délután is. Szóval, ha aznap délután fel tudnál jönni és én délelőtt dolgozom, küldj egy sms-t (remélem megkapom), mikor tudsz és hozzád igazítom a munkahelyemen a túlórákat. Haza akarok érni hozzád! Ha délig nem küldesz, úgy veszem, hogy foglalt a délutánod, akkor viszont egy kicsit rádolgozok, amikor lehet. Ha még sincs aznap munkám, akkor legkésőbb fél 4-kor fent leszek a cseten FulesGi2 néven. Nos, jó bonyolult lettem :)))) Bízom abban, hogy mégis érthetően írtam le!
A SZERETLEK szót, igen szeretném majd több ezerszer hallani ajkaidról, de csak addig, míg a szívedből jön!! Telhetetlen vagyok, ugye? :))) Tudom a szíved titkát, de ezt Te is tudod nálam!!! Azért ne vesz el, csak a karjaimban, ott lehet, ott tényleg megtalállak! Ma fél 12-ig várok Rád a cseten, aztán mennem kell. Csak Így tudtam ellógni a kollégáimtól. Bár esőre áll az idő,de mára tervezték a csapatos kirándulást a Budakeszi Vadasparkba. Aki nem megy, annak dolgozni kell. Nekem ma szabadságos napom van, mégis úgy határoztam, kimegyek hozzájuk, hiszen még úgy se voltam ott, érdekel a táj. Egyébként is jó bulinak ígérkezik, szalonnasütés, hamuba sült burgonya fogyasztás, viccelődés, hosszú beszélgetések. Erre pedig mindig kapós voltam. Sokan lemorzsolódnak a Mekibe, nem bírják a pörgést 8-10 órán keresztül. Így ez a csapat már magja ennek a cégnek, egészen mások civilként, mint vezetőként. Bezzeg én, ugyanaz vagyok. Én már nem okozok meglepetést senkinek! :)) Csak Neked, esetleg, hiszen még élőben nem is láttál, bár nem vagyok más, mint a képeken! Apropó képek, elmaradtam kettővel, de most elküldöm, mielőtt még megrósz érte. :)))
Mikor jössz haza kb. Már alig várom!! Hol fogunk találkozni? Bejössz a Váci utcai MC Donald's-ba. Ott dolgozom. :)) Megtalálsz, ha éppen műszakban vagyok, mert Irén, ott csak így hívnak, egy van :)))! De aztán megvárj ám! :)) Jaj, tudnád, hogy hogy SZERETELEK!!! Akár ezerszer írom le: Rajtad kívül senki se érdekel!!! Tudod, írtam, hogy az exnek leírtam, Vagy nekem. Nos, tegnap 3-kor összefutottunk a Meki előtt, szerintem megvárt, és haza hozott. Itt még bepróbálkozott, nem jött össze neki. Mindig a tiltott gyümölcs kellett neki! Azt hitte, őt én bármikor visszaveszem, megcsalva ezzel az a NŐT, TÉGED, akit SZERETEK! Rossz helyen kopogtatott!!!!! Nem vagyok én játékszer! Azért nem semmi, elvileg együtt él azzal, akit annyira szeret, hogy dobott érte, most meg én kellenék! Nem tudom, mit képzel magáról!! Ja, nekem pedig küldözgeti a nőket. Csütörtökön este kénytelen voltam találkozni az egyikkel, persze ezt addig nem tudtam, mert annyira erőszakos volt, hogy úgy döntöttem találkozom vele, aztán lerázom. Szimpatikus volt, de a tekintetében van valami, ami nem tiszta! Ezt nem tudom elmagyarázni, ezt érezni kell, és látni. A beszélgetés során kiderült, hogy ismeri a Melindát és az új barátnőjét a Mónit, sőt ő a Móni előző barátnője volt. Mily kicsi a világ... A Melcsi mondta neki, hogy próbálkozzon be nálam, mint kiderült. Neki se jött be, közöltem vele Engem már megtalált az a Kincs, akit én is Szeretek tiszta szívemből! Sajnálom, de barátok azért lehetünk. Azóta nem jelentkezett :))) Hál' Istennek! Azért nem semmi a Melinda, a Móni mellett szemet vetett a barátnőjére a Tündire is, aki annyi idős, mint Te. Róla, még előtted, mikor nyűglődtünk akkor beszélt. Már anno láttam rajta, hogy nem közömbös neki, ahogy beszélt róla, ahogy csillogott a szeme. Ismerős nézés volt! Szerdán délben pályán, kasszában voltam, akkor vettem észre, hogy valaki már egy ideje néz, épp ráértem egy pillanatra, így szemem az ajtó felé fordítottam, akkor láttam, hogy a Móni az, szerintem ellenőrző körúton volt. Megnézte, kivel csalja meg a Melinda őt. Rájött velem nem, hiszen dolgozom. Mikor észre vette, hogy felfigyeltem rá, elment! Én csak mosolyogtam a dolgon, és sajnáltam egy kicsit! Nem boldogok, bár azok lehetnének! Látod, azért zajlik az élet! Mindig van valaki, aki nem engedi, hogy unatkozzam :)))
Amikor azt írtam Neked, nincs senkim, azt én akkor komolyan gondoltam! Akkor zártam le végleg a Melindát! Ezen pedig semmi nem változtathat!!!! Neki is leírtam, végleg elvesztett, tegnapig nem hitte el! Az már az ő baja volt! Körülbelül most ennyit! Jött egy űrlap a lanylanyt. fw.hu honlap címére, hirdetés, még meg kell csinálnom, hogy mihamarabb felkerülhessen Dórának a hirdetése. Fent vagyok a cseten! VÁROK RÁD MINDIG!!!!
1000 000x(SZERETLEK!!)x1000 000!!!!
Millió Csók CSAK NEKED!!!!!!!!!
Gigi
Ui.: Látom, ma korán jöttél haza :)) Hajnalban nézted meg a többi képeslapot!! Ez azt jelenti, lehet, hogy nem tudsz feljönni ma hozzám :(((((((( Csak Velem juss a csúcsra :))))))))))) ! Másképp már nem szabad
:)))))!!!!!!!!!!

2002. május 12. 10:37
Drága Kincsem!!
Ha van időd és fel tudsz jönni a netre, akkor TESSÉK FELKÖLTENI!!!!!! Mindegy, mikor, éjjel-nappal, ha tudod, hogy itthon vagyok!!!!!!!!! Leveszem azt a buksi fejed, ha nem így teszed! :)))) SZERETLEK!
MIll. Csók: Gigi

2002. május 12 19:23
Szia Kicsim!
Hazaértem Budakesziből, hasznos és szép nap volt. Szép, mert végre a természetben voltam, bár a végén elkapott a zápor minket. Képzeld már 15 éve nem fociztam, most rúgtam két gólt! :)) Jó, azért még nő maradok, de egészen más mozgás volt. Igaz, kikaptunk a lányok a fiúk ellen voltak, de csak 1 góllal. 4:3 a fiúk javára. Hasznos volt, mert közben információkat tudtam meg. Tudod, írtam, hogy kerestük a 10 000.-Ft-ot, mikor éjszakáztam. Nos aznap reggel a Feri megtalálta, igaz a húszas rollikat nem pakoltuk ki, csak úgy számoltuk. A Feri kipakolta. Nos aznap este megint nem találták meg, hajnalban hívtak fel, hol van. Reggel mentem dolgozni, csak rövid bőrkabát volt rajtam. Én ismét megtaláltam a 10 000Ft-ot, hiszen kipakoltam a rollikat, úgy számoltam meg, ezt mi rovancsnak hívjuk egyébként. Nos, ma már azt mondta a Bea, hogy én loptam el és én raktam vissza kb 3 kilónyi húszast. Persze, a bőrkabátban. Mindenki önmagából indul ki, ő lopja a Mekit, de ez nem jelenti azt, hogy én is. Egyébként is hülye lettem volna visszavinni, mikor a hiányt négy felé osztották volna. Nyertem volna vele majd 8 000 Ft-ot. Egészen hülye az a nő! Most egészen finoman fogalmaztam. Na, mindegy. Először úgy gondoltam, írok a Mayanak a főnökasszonynak, de, nem tettem, mert csak háttér információként jutott el hozzám, és nem akartam feladni a kolléganőmet, de megjegyeztem és teszek ellene, az biztos! Nos úgy döntöttem, otthagyom a Meki-t. Most az Electroworld állásokat hirdet. Épp most küldtem el az önéletrajzomat neten. Ha sikerül átmegyek oda dolgozni, remélem többet is ajánlanak. Persze működött az egészséges egoizmusom, rögtön kisfőnöknek pályáztam :))))) Nem tűröm, hogy a becsületembe gázoljanak. Soha, egész életemben nem loptam és ha csak ezen múlna, hogy életben maradjak, akkor inkább megdöglöm! De a BECSÜLETEM NEM ELADÓ, SEMMI ÁRON! Persze ésszel teszem, csak ha biztos az állás, akkor váltok. Nem tudom, miért írtam le, lehet, hogy nem is érdekel. Mindegy, most már nem törlöm ki :))) Egyébként szalonnát sütöttünk, sétáltunk, sajnos keveset beszélgettünk, nem igénylik :( Inkább bömbölt a magnó a természet lágy ölén. :( Talán ezért is mentem el focizni. Az jó volt :)) Aztán hazajöttünk a kollégák egy részével. Sokat gondoltam, gondolok RÁD, HIÁNYZOL KINCSEM! GYÉMÁNTOM!! Remélem, legalább olvashatom leveleidet!! Vigyázz magadra és maradj látható :))) SZERETLEK TISZTA SZÍVEMBŐL!!! PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI, PUSZI! Gigi

2002. május 13. 11_43
GIGI Szia Szivem !!!!
Kuldtem Neked SMS-t pedig olvastam,hogy dolgozol,gondoltam orulni fogsz egy picit. Olyan jo olvasni a leveleket amiket irsz barmi is legyen a temaja,fo az,hogy Toled jon. Nem is tudod ilyenkor mennyire boldogga teszed a perceimet. Nem is tudom megfogalmazni. Kar,hogy en nem tudok ilyen szepen irni:( nemvagyok jo leveliro sosem voltam sajnos A kepeslapok:mindig talalsz valami csodaszepet:)))) De az utolsot nem tudtam megnezni,nem tudom miert de kodot kert amit en nem tudok:( Kicsi Szivem hiaba vartal ram a hetvegen, annyira sajnalom,tudtam,hogy ott leszel,ereztem,de sajnos meg csak a kozelben sem voltam .Megint annal voltam akirol a multkor irtam,hogy milyen furcsa es aki el akar vinni hosszabb idore. Nem tudom mire megy ki a dolog de nekem nem tetszik az biztos. Ilyet csak ugy nem hiszem hogy csinal valaki. Nem kap (mert nem is ker)semmit szinte a tarsasagomon kivul es megis kifizet egy rakas penzt mar nem eloszor. Nekem modjuk jobb,mintha"dolgozni"kene Francia kulonben. Szoval igy a lehetosegekhez kepest "jol"telet a ket nap a hetvegen csak Te hianyoztal belole de rettenetesen. Vegre voltal valahol!!!!!!Az jo es foleg hogy jol erezted Magad:)) Orulok neki!!Latod en ilyenekrol beszeltem amikor azt mondtam,ne tegy mindent felre. Nem szabad!Ilyen kikapcsolodasra igenis szuksege van mindenkinek es ne felj ha emiatt nem tudunk egyszer-egyszer "talalkozni" en csak orulok,hogy Te legalabb jol erzed Magadat. Persze jobb lenne nekem Veled lenni de konyorgom ha van ilyen legyszives ne mond le miattam. Majd masnap beszelunk,de az az alkalom nem ismetlodik masnap!Ugye szeretsz?....................Tudom:)) Akkor megteszed ezt a kedvemert es most nincs ellenkezes!!! De tenyleg!! Meg ugy talan tobbet irsz nekem:)) :)) :)) Meglatom mi lesz du es ha tudok jelentkezem feltetlenul.
Hianyzol
Igen,hianyzol!
Egyre jobban es jobban.
Bele tudnek legszivesebben bujni a gepbe amikor olvasom,hogy "szeretlek" Kezd fajni De nem baj Csak jobban ne fajjon Teljesen elvetted az eszemet tudod??? Minden alkalommal amikor meglatok egy kepet Rolad borzongas fut vegig rajtam. meg most is ugyhogy
Te jo eg,kiraz a hideg. Mikor leszunk mar egyutt????????????????????? 
Na jo lecsillapodtam,kicsit elvittek a gondolatok.
De nem baj,Veled voltam:))
Nem haragszol Dragam,de megyek mert van egy-ket dolog amit meg kell csinalni es nem akarom,hogy ketszer kelljen mondaniuk:(( Vigyazz Magadra Szivem es ha nem talalkoznank ma akkor irj irj irj a Te kicsikednek,had oruljon egy picit:)) Egyel tobb C S O K mint amit Te kuldtel nekem
SZERETLEK NAGYON TISZTA SZIVEMBOL
Andi

SMS
2002. május 13.10:59
Szia Dragasagom, tudom, dolgozol, de Rad gondolok, koszonom amiket kuldtel. Imadom olvasni. Du. nem biztos, sajnos,talan mondtam mar, Szeretlek nagyon!

2002. máus 13. 11:04
Meg csak annyit akarok Neked mondani, hogy Szeretlek és nagyon hianyzol! CSOK CSOK CSOK CSOK CSOK CSOK CSOK CSOK CSOK CSOK CSOK CSOK Andi

L
evelek
2002. május 13. 14:37
Szia Dragam !
Ma du nem leszek de holnap 10-13 kozott vagy talan 18 korul(?) A munkad ott ne hagyd mert megharagszom Komolyan !!!
Hianyzol Szivem!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2002. május 13. 17:35
Szia Drága KINCSEM!!!!
Először erre írok! Holnap de JÓ!!!!!! 13-ra megyek dolgozni, tehát negyed 1-ig ráérek!!! Csak a TIÉD VAGYOK!!!! Még írok :)))
CSÓKX1000 000 0000
Édes Kincsem!!!!
Gigi

2002. május 13. 22:20
Drága Kincsem!
Ismét elszállt a levél, amit neked írtam, küldés előtti állapotban. Most egy pici türelmet kérek, mert szétrobbanok az idegtől, hogy lehetek ennyire hülye!!!!!!!!
pill.
Ha nem Neked írnék, hagynám a csudába!!! Egyébként is felfokozott indulatban vagyok, mert az ex megcsinálta a maga cirkuszát, de erről később! Ha nem érdekel, akkor a leveled válaszolása után, nyugodtan zárd be :))) Nem fogok megharagudni!! :)) Jó,... ne egyél meg :))))))))) Nem is szóltam... azt is halkan.... :)))) Mind a két SMS-t megkaptam, nem is tudod, mennyire örültem neki! BEARANYOZTAD a NAPOMAT!!!!!! Köszönöm Dárga Kincsem, én EGYETLEN IGAZ GYÉMÁNTOM!!! :) Jaj, ne mondd, hogy én szépen írok, én se vagyok nagy levélíró!!! Az utolsónál maga a képeslapküldő elküldte neked az értesítésen túl a kódot, ez lehet szám, betű, vagy mind a kettő keveréke. Ne félj Kicsim, kimentettem Neked a képeslapot, amit csak Neked kerestem meg, most hozzácsatolom a levélhez. A képem helyett ezt kapod :))))))) Jó, lesz az is :) Édesem, el is vártam, hogy hiányozzam egy kicsit Neked a hétvégén! :)) Csak egy picit :) Ami az urat illeti; vigyázz vele, tényleg gyanús. Két dolgot akarhat, lehet, hogy tévedek: 1. Szerelmes lett beléd és Téged akar feleségül. Bármi áron! 2. Vagy valami más terve van Veled! Kicsim, figyelj oda, tényleg nem természetes ez a dolog! El ne raboljanak, nehogy bajod essék! Nem élném túl!!!! (Bocsi, lementettem ezt az állapotot! Pedig már egyszer megjártam! Nem is hiszed el, mennyire Szeretlek! Nincs rá méltó szó! Most jutott eszembe egy idézet, talán ez látatja egy kicsit! :)) Ha még nem látnád :))) Egyébként is szép, szeretném megosztani Veled!!!


"...
II. Nagy dolog a szeretet,
minden jónál nagyobb,
egymaga könnyűvé tesz minden terhet,
méltósággal visel minden méltatlanságot.
Mert a terhet nem érzi tehernek,
minden keserűt édessé, jóízűvé tesz.
Jézus nagylelkű szeretete nagy vállalkozások
véghezvitelére sarkall,
arra bíztat, hogy mindig tökéletesebbre
vágyakozzunk.
A szeretet fölfelé igyekszik,
nem akar semmi alantasba bonyolódni.
A szeretet szabad akar lenni,
el akar szakadni minden világias vonzalomtól,
hogy belső látását semmi se homályosítsa,
hogy valami evilági érdek be ne hálózza,
baj le ne sújtsa.
Semmi sem édesebb a szeretetnél,
semmi sem erősebb,
semmi sem magasabb, tágasabb,
semmi sem kedvesebb, tökéletesebb és jobb az égen
és a földön.
mert a szeretet Istentől született,
és csak Istenben nyughatik meg
túl minden teremtményen.
Aki szeret, röpül, fut, örvend,
szabad és semmi sem ejti rabul.
Mindent odaad, hogy mindent megnyerjen,
és mindene megvan mindenben,
mert mindenek fölött
az egy legfölségesebben talál megnyugvást
akiből minden jó ered és kiárad.
Nem az ajándékokat nézi,
hanem minden jón túl ahhoz fordul,
aki ajándékokkal halmozza el.
A szeretet gyakran nem ismer mértéket,
hanem mértéktelenül tékozolja önmagát.
A szeretet nem érez terhet,
nem veszi számban a munkát,
többre igyekszik, mint amire az ereje futja,
lehetetlent nem ismer,
mert azt hiszi, mindenre képes,
és minden szabad neki.
Mindenre jó tehát,
és sokat véghez visz, valóra vált,
ott is, ahol kidőlne s elterülne az,
akiben szeretet nem volna.
A szeretet virraszt és ébren alszik,
ha elfáradt, sem hagyja el magát,
szorongattatván meg nem szorul,
ha ijesztik, meg nem rémül,
hanem akár az eleven láng és lobogó fáklya,
fölcsap, és bátran keresztül hatol mindenen.
Aki szeret,
az tudja, mit kiált ez a szó.
..." (Krisztus követése III. könyv 5.)


Alig tudom elhinni, hogy Te engem választottál, holott minden ujjadra lenne ezerszer jobb és szebb ember Neked, mint én. Nem tévesztettél össze valakivel? :))) Oly hihetetlen, hogy egy ilyen gyönyörű nő, aki kívül belül álomszép, engem, értéktelen fajankót választotta. De én mégis olyan boldog vagyok, hogy engem :)))!!!!!! Minden percemet boldoggá teszed, mikor érezhetlek, esetleg levelem van, vagy sms-t küldesz! Az pedig mennyei boldogság, mikor találkozhatunk, legalább a cseten!! :)))) Sokat gondoltam Rád ott is!! Ne zsarolj, tudod, hogy számomra Te vagy a legfontosabb a többi csak mind második!! Ezer éve nem láttalak, alig várom, hogy találkozhassunk, ezért pedig mindent átalakítok! Te vagy az első!! > másnap!
>Ugye szeretsz?....................Tudom:))
> Akkor megteszed ezt a kedvemert es most nincs ellenkezes!!!
> De tenyleg!! Meg ugy talan tobbet irsz nekem:)) :)) :))
Ne zsarolj Kicsim! :))) Így is írok Neked, hisz mindig van valami. Csak attól félek, hogy untatlak! Ha igen, akkor nyugodtan zárd be, nem fogok megsértődni! Annyira :))) Veled nem merek ellenkezni, kössünk kompromisszumot: Én Veled, Te velem, amennyit csak tudunk, a többit igazítjuk :))) Jó? Persze, nincs vita! :))) > Teljesen elvetted az eszemet tudod??? Tudom, és ki is fogom használni :)) De azért minden másnál légy észnél!! :)))))
> Minden alkalommal amikormeflatom a kepet Rolad borzongas fut vegig rajtam.meg most is ugyhogy
> Te jo eg,kiraz a hideg.Mikor leszunk mar egyutt?????????????????????
Tudod, hogy én is ezt érzem, mikor Téged nézlek?! Mikor leszünk együtt végre?! Mi van, most már lennél velem vízszintben is :))))))) Én igen!!! Persze, hogy nem haragszom, ha menned kell! Ezeknek a perceknek is nagyon örülök, még ha fáj is a távozásod!!!!! Nem szeretném, ha ennyi se lenne!!!!! Most bezárhatod, egy kicsit más jön. :)))
Jó, akkor folytatom, látom, Téged nem lehet eltántorítani .))) Az elején említettem, ma felkeresett este fél nyolc körül az ex. Tudod, megírtam neki, hogy Te vagy az életemben és SZERETLEK! Erre a levélre válaszolt személyesen. Olyan mérges, dühös volt, hogy kicsin múlott, hogy megverjen! Nem bántam volna, max táppénzen éldegéltem volna az életem. Ha tényleg rám üt a 140 kilós ember, lehet, hogy ottmaradtam volna. Olyan feldúlt állapotban éreztem magam, hogy el kezdtem nevetni. Tudod, erre csak két reakció létezik:
1, Annyira feldühödik egy ember, hogy ölni tud
2, ő is el kezd nevetni, így lecsillapodik.
Ismerve az exet a második történt meg. El kezdett nevetni és elmondta, hogy én voltam az az ember, akin minden dühét, bánatát, mérgét kiadta. Egészségére, nem neki fájt a fizikai érintése. A történet a következő: A volt barátnője egy éve csalja meg a Melindát a bátyjával, csak ő erről nem tudott. Melinda ma értesült róla. A másik, felhívta az eddig legjobb barátnőjének tartott nőt, akinek ezt elmesélte, és kiderült, hogy ő már fél éve tudott róla. Nos erre jött még rá az én levelem. Kin vezette le a mérgét, rajtam. Dühében el akarta rögtön vinni a számítógépét. Nem tudom, mondtam-e már, ez a gép az övé, csak kölcsön van nálam. Mivel nem tudja, hogy én a neten keresztül tudlak csak elérni, ezért nem kötötte az ebet a karóhoz. Megegyeztünk, hogy június végéig maradhat a gép!!! /Vagyis: TESSÉK ADDIG HAZA JÖNNI!!! Különben lopnom kell egy gépet!!!! :))) Azért muris, hogy pont egy informatikusnak nincs gépe. Eddig nem is volt rá szükségem, de most már az életem múlik rajta!!!/ Nos, miután kibőgte magát hazament. Annyit elért, hogy felmérgelt!!!! Kérdésed van? A válaszom: Már nem kavart fel, nem éreztem iránta semmit! Mérges voltam, hogy ennyire állat tud lenni, és féltettem minden információt, féltem nagyon, hogy ritkábban tudunk találkozni. Még így is annyi minden közbejöhet, legalább ez ne!!!! Rögtön többet akar tudni rólad, de nem adtam semmi információt. Mit? Hol vagy, mit csinálsz, most miért nem vagy velem, stb. Közöltem vele, ehhez semmi köze! Előtte meg találkoztam a googy-gyal a csetről. Erdélyi lány, szimpatikus, de semmi több. Érdekes az élet, amíg nem volt senkim, senki nem akart velem találkozni, most, hogy Vagy Kedvesem, tapadnak rám a nők, alig bírom őket kulturáltan lerázni! De nekem csak egy kell, de Ő nagyon!!! TE GYÉMÁNTOM!!!!!!
Most zárom soraimat. Úgy tűnik, igaz mentettem, de most nem kapott szárnyat a gép. SZERETLEK! Holnap várlak Téged!!!
Több millió csók CSAK NEKED!!!!!!!!!
ADDIG IS ÁLMODOM RÓLAD! VELED AKAROK FEKÜDNI, ÉBREDNI MINDEN NAP!!!!
Gigi
Jaj, a kép! :)))
Itt van :))))
Már csak két kép van! Ezen kívül!
Aki igazán érez, csak az tudja, mit kiállt e szó :SZERETLEK!!! :))

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása