Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

Bombacicababa - Levelezések

2008.03.30. 14:36 :: csetszerelem

Indulásnak itt néhány levél, amit másoknak írt, vagy mások írtak neki. Nem javítottam a hibákat, de a címeket, hivatkozásokat kivettem. Törekedtem a hitelességre.


2002. április 3.
Szia Andi!
Hát bevallom nem reménykedtem, hogy írni fogsz... Általában az emberek elkérik az E-mail címet - ha elkérik -, de utána ennyiben is marad a dolog és nem írnak. Kellemes meglepetés! :))
A képen nagyon szép vagy! Talán túl szép is... Viszont én most sajnos nem tudok küldeni magamról, mert nincs friss képem. Nemcsak bescannelve nincs, egyáltalán nincs friss képem.
Akarok mondani egy nagyon fontos dolgot. Bár valószínűleg ezt már mondtam chaten. Azt, hogy ha Te csak egy laza, semmilyen kapcsolatot akarsz, akkor nem én kellek Neked. Mert én nem ilyet szeretnék. És különben sem tudom az elvárásaidat: mert én nem vagyok "bombacicababa" (Nem semmi ez a loginnév!), én csak magamat tudom adni és a szeretetemet. De nem akarom, hogy kihasználjanak. Nem tudom, hogy milyen ember vagy, de elképzelhető, hogy nagyon különbözőek vagyunk és az nem éppen a hosszú kapcsolat alapja...
Dehát ki tudja? Majd válaszolj kérlek a levelemre!
Puszi: Kati


2002. április 4.
Kedves Andi! (Szólíthatlak így?)
Leveled egyáltalán nem volt zavaros, bár remélem, hogy azóta már kipihented Magad, hiszen ez nagyon fontos minden szempontból.
Csak egyet nem értek: azt, hogy miért ez az "utolsó esélyed" arra, hogy megismerj valakit. De ha nem akarod (most) elmondani, akkor természetesen nem erőltetem, csak kíváncsivá tettél.
A mércét én is elég magasra tettem. De ez talán így van rendben, és talán ezért is nem sikerült még találnom társat. De ettől függetlenül nem biztos, hogy én megfelelek a magas mércéidnek. Sajnos, ebből a szempontból örök pesszimista vagyok. Vannak hibáim bőven. (Bár lehet, hogy én ezt hatványozottan így látom.) Például elég "magamnak való" vagyok és elég bizalmatlan is másokkal szemben. Nagyon ritkán fogadok valakit a bizalmamba és elég borúlátó is vagyok az emberekkel szemben. De ha valakit megkedvelek, akkor érte tényleg tűzbe mennék.
mondtad, hogy tudnál még küldeni képet. Nagyon örülnék neki! És ígérem, hogy én is szorgalmazni fogom, hogy végre legyen egy képem.  Most lassan befejezem.
Tudnánk hétvégén valamikor chatelni? És ha igen, hol, mikor és milyen néven leszel fent? Jó lenne, ha tudnánk egy picit beszélgetni! Az mégis más, mint az E-mail.
Puszi:  Kati


2002. április 5.
Szia Andicica!
Te is nagyon tetszel, nagyon szexi vagy! Nem tudom mi lehetne közöttünk, mert Te távol vagy tőlem.
Persze ha itthon lennél, akkor bármi lehetne:) Kérdezhetek valamit? Ha nem szereted a munkád, akkor miért
csinálod? Nem hiszem, hogy egy ilyen szép lány ne találna  valami mást. Biztos nagyon magányos lehetsz, ha így keresel
komoly partnert.  Szeretném, ha írnál még, hogy jobban megismerjük egymást.
cuppancs:Ágica


2002 április 5.
Kedves Andi!
Hát remélem, most sem késtem sokat a levelemmel... És egyébként: én is nagyon köszönöm a leveleidet! Igazán örülök mindnek!  Ami az "egyetlen" esélyedről mondtál, valóban kíváncsi lettem, de annyira nem, hogy az elmondása után, vagy közben rosszul érezd Magadat, majd egyszer elmondod - de csak akkor, ha elég erősnek érzed Magad! Én nem sürgetlek. Mit is akartam még mondani? Ja igen! Amit azokról a lányokról írsz. Valóban nem szabad kiborulnod miattuk. Nem érdemlik meg! A legtöbben csak flúgos tyúkok, akik szórakoznak mások érzéseivel. Tehát ne törődj velük! Viszont magamról azt el szeretném mondani, hogy én tényleg nem vagyok ilyen fajta. És talán annyi szerénytelenséget megengedsz nekem, hogy azt mondhassam, hogy én pozitív irányban térek el tőlük. Viszont nálam nem számít a külső. Legalábbis keveset nyom a lattban. Ha hiszed, ha nem, ez tényleg így van. És én nagyon fontosnak tartom azt, hogy a belsődet megismerhessem, a gondolataidat, kétségeidet, örömeidet és majd lassan - remélem - megtisztelj a bizalmaddal.
A chatről pedig még annyit szeretnék mondani, hogy a szombat reggel 9-kor nem valószínű, hogy tudok jönni, 17 után viszont fellépek - hátha! -, bár sajnos azt mondtad, hgoy ez csak 30 %... A vasárnap hajnali 3 pedig szintén nem jó, én hétfőn egyetemre megyek és bizony nem tudnék odafigyelni... Megérted?  A nickem szombat du.-n: mi legyen?? Hát... Mondjuk Kati19, vagy valami ilyesmi... Majd megtalállak, ha ott leszel!  Remélem, tudsz jönni. Addig is millió puszi és vigyázz Magadra! Kati


2002. április 7.
Kedves Andi!
Hogy vagy? Remélem, jól... Most csak annyit szeretnék itt "futtában" írni, hogy nagyon jól éreztem magamat tegnap, nagyon jó volt Veled beszélgetni. Tudom, hogy ezt már mondtam, de talán nem baj, ha mégegyszer elmondom. Azóta nagyon sokat gondoltam Rád. Remélem, fogok tudni segíteni Neked a problémák megoldásában és erőt tudsz meríteni ebből a "kapcsolatból". Tudnod kell, hogy én Melletted állok.

Hát most ennyit szeretnék mondani. Remélem, nemsokára tudsz majd jelentkezni és talán a közeljövőben beszélgetni is fogunk tudni.
Vigyázz Magadra!
Millió puszi: K.

 


2002. április 11.
Kedves Andi!
Szóval M. Tamásnak hívják az ismerősödet? A képet megkaptam, csak nem értettem a dolgot... Mondjuk a levél címe egyértelmű volt (vagy annak kellett volna lennie), de voltam biztos a dolgomban, azt hittem, valami "ősrégi" ismerős (mondjuk chatről) írt, úgyhogy írtam egy egysoros választ rá ("Ismerjük egymást?"), de mindegy. Mostmár tudni fogom, hogy Te üzensz.  És köszönöm szépen! Jólesett, hogy gondoltál rám! Nagyon hiányoztál. És bár tudtam, hogy azért nem írsz, mert nem tudsz, mégis aggódtam egy picit... de ezt talán megbocsájtod.
Amiben a leveledről írsz (a kétségeidről, gondolataidról) ezek nagyon is helyénvalóak és jól tetted, hogy elmondtad! Soha ne hagyd, hogy emésszen valami belülről, ami bánt. De biztosan a válaszomra is kíváncsi vagy... Hát akkor vegyük sorba. :) Mit kerestem én egy "ilyen" chaten és miért szólítottalak meg? Ritkán járok ide, pusztán időtöltésből. És hogy miért szólítottalak meg? Talán a sors keze? Nem tudom... De ha az, én ezer csókot adnék rá.
És kérlek ne félj attól, hogy ez el fog múlni! Vagy találkozni fogok valaki mással. Nagyon megkedveletelek és nem keresek másik kapcsolatot. Szeretnélek jobban megismerni és egy igazán mély, komoly kapcsolatot kialakítani VELED. (Ha Te is ezt szeretnéd) Nagyon vonzódom Hozzád!
Remélem, sikerült megnyugtatnom. Holnap írsz, hogy mikor tudunk beszélgetni? Rohanok majd haza és rögtön megnézem a postaládámat, de még így is úgy tűnik, hogy 4 előtt nem jó. Utána? VAgy szombaton?
Olyan jó lenne!
Millió puszi: Kati


2002. április 12.
Szia!
Hát sajnos úgy tűnik, hogy ma nem sikerült beszélnünk... :( Nem tudtam időben jönni, most pedig már késő van és nem vagy a chaten. De talán holnap! Szinte biztos, hogy holnap 17-kor tudok jönni. Remélem, Te is és tudunk majd beszélni!
Millió puszi és jó éjszakát Kedves!
Kati

 

2002. április 14.
Szia Drága!
Köszönöm szépen a - nagyon gyorsan küldött - képeket, és a kézzel írt levelet. Olyan jó volt olvasni a kézírásodat! És annyira hiányzol... Jelentkezz, ha tudsz! Kérlek...
Kati

 

2002. április 14.
Kedves Andi!
Akkor éjfélkor várlak. Remélem, tudsz jönni. Abba a 4-5 napba meg inkább nem gondolok bele, mert akkor biztosan sírás lenne a vége... Lehet, hogy így is az lesz.
Mllió puszi: K.

 

2002. április 17.
Szia!
Honnan kaptad meg az e-mail címemet, az anonym7-et? Nem mintha rossz lenne, csak mégis, kiváncsiságból?
A levelezésben benne vagyok! Ha írsz légyszi erre a címre. Azt a címet csak azért
választottam, mert írtam a leszbikus lapra egy levelet, hogy jó lenne, ha indítanának egy havi újságot, mint a
Mások. Többet majd máskor, mert sajna bezár az egyetem:(
puszi Linda

2002- április 19.
Szia!
Kiváncsivá tettél! Ha tudsz, akkor küldjél magadról egy képet! Sajnarólam nem sok van, de majd keresek és elküldöm!
Azért ha van időd és kedved írjál magadról!
puszia Linda

 

Andi válasza Lindának:

2002- április 21.
Szia kis kivancsi!
nem a legjobb,de itt vagyok ragyogok:)) Most nem nagyon van idom,de legkozelebb irok bovebben
Irjal OK?
Puszi :Andi

Andi válasza bővebben Lindának:
2002. április 23.
Szia Linda!
Irtam Neked es kuldtem kepet is. Ezekszerint nem kaptad meg?
Ird meg legyszives mert akkor elkuldom megint jo?
Nagyon varom a valaszodat.Kivancsi lettel?Akkor irj:)
Puszi : Andrea
kuldjel kepet ha tudsz
Szia 

 

2002- április 24.
Szia!
Megkaptam!:) Nem vagyok a szavak embere:(
Nagyon jól nézel ki,gondolom többen mondták már!
Főleg a szemed tetszik! Őszintén megvallva nem számítottam arra, hogy ilyen
adottságokkal vagy megáldva!:) A képből nem derül ki, milyen magas vagy:(
Majd írsz magadról (egy kicsit bővebben)? Rólam még hasonló képek sem születtek, nem szeretem ha
fényképeznek. Ha lesz időm összekaparok egy képet!
Magamról egy keveset, 21 éves vagyok és Győrbe járok a
Széchenyi Egyetemre, de váci vagyok. Külsőleg átlag, inkább
fiús. Ha lesz kérdésed, csak nyugodtan! Egyébként Te mit csinálsz?
Majd pötyögj ha lesz időd!
puszi Linda

2002. április 25.
Szia Linda!
Potyogjek egy kicsit? OK:)
Nem is tudom hol kezdjem,talan azzal, hogy nagyon orultem
 hogy irtal es hogy odaert a kep.Ezekszerint tetszem? Orulok neki:) De tegyuk felre a sablont. A nevemet azt hiszem tudod,az E-mail cimbol. En 22 eves leszek osszel es 172 cm magasra nottem. Ehez altalaban 53kg szokott tarsulni. En viszont (azt mondjak)nagyon is noies vagyok. Ezt tobbek kozott annak is koszonhetem az adottsagaimon (Te mondtad:) ) kivul,hogy tobb mint 10 eve aerobic-ra es tancolni jarok. Az igazsag az,-es ne itelj elhamarkodottan kerlek-hogy en a noies alakot kedvelem inkabb,de persze ez egyaltalan nem zar ki semmi mast.Tudod,en mindig mindent oszinten  elmondok,nem szoktam szorakozni senkivel,sem atverni senkit.Sajat tapasztalatbol tudom,milyen erzes az.Sajnos  En eleg sokat csalodtam mar,sokan(a legtobben) csak  "hasznalni" akartak,senki nem torodik  azzal, hogy esetleg erzesei is vannak az embernek. Nekem vannak,es szeretnem ha azok viszonzasra is talalnanak. Ha lehet persze osszekotnem a kellemest a hasznossal:)) Szoval en nem kalandot keresek,hanem komoly kapcsolatot. Amugy a cimed egy E-mail-en jott valakitol akivel regebben  leveleztem sok masikkal egyutt(nem tudom miert,nem is irt melle az illeto)es a Tied szimpatikus volt:)  Na most jon az,amikor mindenki  "elszalad"  es nem hallok rola tobbet: En jelenleg kulfoldon dolgozom,talan nyaron hazamegyek. Azert talan,mert en mennek,csak nem egyedul en dontok:( Nem kertelek,semmi ertelme nem lenne,tancolassal kezdtem "nigt club"-okban,most "consumgirl" vagyok.Tudom a kerdest:nem,nem szeretem,egyedul a penz miatt(es ferfiakkal soha) Most Radbizom,hogy eldontsd:meg mindig "tetszem" es folytatjuk amit elkezdtunk-marmint egyenlore a levelezest,vagy akar chat-et-vagy inkabb ugy gondolod,hogy  megsem.Megertenem azt is hidd el.Akik ismernek azok tudjak, hogy ez nem az en vilagom. Remelem azert,hogy Te is kozejuk fogsz tartozni.Viszont arra megkerlek,akarhogy is dontesz,legyszives ird meg OK? Es borzasztoan orulnek azert egy kepnek:) Aztan ha gondolod,kuldok meg magamrol. Akkor most ennyi,nagyon varom a valaszodat. Ezt az E-mail cimet nem fogom tobbet hasznalni,ugyhogy erre irjal legyszives : OK?
Puszillak:Andrea

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása