Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.26. 07:30 :: csetszerelem

2002. május 22.10:22. 
(Sajnos a cset eleje itt is hiányzik, mert többször „elszálltunk”. Emiatt csak „bekapcsolódni tudunk a beszélgetésbe. Biztos, hogy arról a képeslapról beszélgetünk, amit hajnali egykor küldtem a leveles ládájába és Budapestet láttatta az esti fénykoszorúban.) Nickek ugyan azok, mint tegnap, ezért Andinál a  lustasag, nálam pedig a F.ulesGi2


LUSTASAG MI AZ???
FULESGI2    Kis kiváncsi!!!
J
LUSTASAG NAAAAAAAA PLS
                        PLS
FULESGI2    Tudsz új explorert nyitni úgy, hogy innét
                        nem lépsz ki?
LUSTASAG Mit?
                        Jaja tudom!!!
FULESGI2    Internet lapot, amibe most is indultál.
LUSTASAG ezt le tudom vinni alulra piciba
                        akkor nem zarja be
                        Megnezhetem??
                        Ha mar nem mondod meg:((
FULESGI2    Meg akarom mutatni Kicsim!
LUSTASAG akkor megnezem most
FULESGI2    Várj, még nincs fent, be kell szerkesztenem és utána felrakom!
                        Közben sms-ezett a fogadott fiam!
LUSTASAG MI????
                        KI???
FULESGI2    Megyünk a moziba megnézni a Csillagok háborúja II. részét
                        a Klónok támadását.
LUSTASAG De van egy uj most latom
                        Fogadott fiad???
FULESGI2    Tudod, az anyja annyi idős mint én. Míg a könyvtárban
                        dolgoztam úgy járt hozzám, mintha az anyja lennék.
                        Így lett a fogadott fiam!
                        Hozzám jön ha bánata van, ha öröme!
LUSTASAG Latom Te sem aludtal sokat
FULESGI2    Nem, nézed a levelet?
LUSTASAG Igen olvasom
FULESGI2    Ráérsz utána, akkor nem szerkesztem fel a netre a meglepit!
LUSTASAG DEEEEEEEE
FULESGI2    Mit mondjak, kíváncsi vagy
J
LUSTASAG Valamit nem ertek
FULESGI2    Mit?
FULESGI2    KICSIM!!!! Itt vagyok:))
LUSTASAG …poenkent felajanlotta, hogy nyaljak mi ez?
FULESGI2    Mert hülye, ez van.
                        Mindenkinek beajánlkozik
LUSTASAG es nem szep?
FULESGI2    Nem, abszolút nem.
                        Bár nem ez a lényeg! Belül se az, valami nem stimt.
                        Bár jókat elpoénkodunk, de semmi több.
LUSTASAG +Neha jussak az eszedbe”
                        miert irod ezt??
LUSTASAG LATOM LATOM
J
FULESGI2   
J
                        Mit látsz?
LUSTASAG De miert B/W
FULESGI2    Nem értem a kérdést.
LUSTASAG A kep
                        fekete-feher
                        nem baj, csak kerdezem
FULESGI2    Mert ilyenem volt.
LUSTASAG De jooooooo
FULESGI2    Igazából, bár nem biztos, hogy időben befejezem,
                        készül egy festmény Neked.
LUSTASAG Nagyon ugyes vagy!!!!
                        Festmeny?
FULESGI2    Színezhettem volna, de… lehet, hogy türelmetlen vagyok
L
LUSTASAG Jo igy is
                        csak nem neztem bocsi
FULESGI2    Nem jó, csak udvarias vagy!
LUSTASAG Nem igaz!!!
FULESGI2    Azt hiszem, túl hamar küldtem el.
LUSTASAG Miert?
FULESGI2    mert most másképp látom, másképp csinálnám meg!
LUSTASAG csinalj megegyet akkor
                        kettot
                        harmat?
FULESGI2   
J
LUSTASAG Ja!
FULESGI2    Mennyit?
LUSTASAG Sokat
FULESGI2    Kis telhetetlen!
LUSTASAG De csak kicsi
LUSTASAG 
J
                        (szív képe jelenik meg)
LUSTASAG Jaj nem jo
FULESGI2    Mi nem jó?
LUSTASAG (két szív képe jelenik meg)
                        Igy ni!!
FULESGI2   
J
LUSTASAG NA
                        Azert
FULESGI2    Elolvastad a levelet?
LUSTASAG Igen persze
                        Ja, a tegnapibol elveszett a kepeslap
FULESGI2    Igen
L
LUSTASAG Tudod?
FULESGI2    Most már igen
L
LUSTASAG De irja hogy van, megnyomom a
                        download es csak a rajz van a sarokban
LUSTASAG De az csuda aranyos
                        Tudod mit??
FULESGI2    Igen?
LUSTASAG a jelszo az hpmx70
                        meg tudod nezni ha akarod, hogy OK-e a level
                        Nem is figyelsz
L
FULESGI2    De, csak közben buherálom a gépet, hogy ne dobjon le!
LUSTASAG akkor
J
FULESGI2    Nem fogok bemenni a leveleződbe, de azért köszi,
                        inkább elküldöm mégegyszer:))
LUSTASAG Nincs titok benne, csak a Te leveleid
LUSTASAG Az a cím is nem?
FULESGI2    Akkor sem Kincsem!
LUSTASAG Csak Neked GIGI
FULESGI2    A cím?
                        Ja, látom
J
                        (az e-mail cím, ami már nem él only4ugigi@hotmail.com)
LUSTASAG Eloszor eszre sem vetted
L
FULESGI2    Gondom is volt az elején, mert majdnem a másikra küldtem :))
                        De!!!
                        Mindig meg szoktam nézni a levelezési címedet,
                        mert vagy három féle van :))
LUSTASAG Nincs is
FULESGI2    De!
                        bombacicababa, ami kifejez téged :))
                        Mailbox
                        és az only4u
LUSTASAG Igen, azt Te mondtad
                        De nem ment parszor
FULESGI2    Igen, emlékszem.
LUSTASAG azota ki sem nyitottam
FULESGI2    Még jó, hogy nem oda küldöm.
LUSTASAG a cicas meg betelt
                        Neked sok van viszont
FULESGI2    Ezer :))
LUSTASAG a level is gondolom
FULESGI2    6 mailom van, ebből 3-at kötelezőnek adtak,
                        különben nem lenne honlapom.
                        Nem, azért óvatos vagyok.
                        Jön adatlap a leszbikus honlap hírdetéseire,
                        a lányok akik hírdetni akarnak.
LUSTASAG Aha
FULESGI2    Jön Annától, ő a szegedi kiscsaj. Megirja, mikor mit
                        mondjak a kedvesének a  cseten.
                        Mi volt ez az aha:
LUSTASAG Ertem roviden
L
FULESGI2    Norbitól a gyermekkori barátomtól és, Veled kellett
                        volna kezdenem(!) TŐLED!
LUSTASAG Na
                        melyik az?
FULESGI2    Miért vagy szomorú?
LUSTASAG 
J
                        Na vegre
FULESGI2    4-es
LUSTASAG ezt akartam mar haromszor
FULESGI2   
J
                        Hiába, ezt még gyakorolni kell :)))))))))))))))))
LUSTASAG Ne nevess ki
                        csak ugyetlen vagyok picit
FULESGI2    Csak bazsalyogtam. Jól van ÉDESEM!!! Belefér :))
LUSTASAG Amit csinaltal a montazsba az a kep
                        azt hiszem meg van nagyobba is
FULESGI2    Igen., melyik montázsra gondolsz?
LUSTASAG Ami itt van elottem
FULESGI2    Látnoki képesség gyere elő:))
LUSTASAG nem csuktam am be
FULESGI2    Csukd be gyorsan!!
LUSTASAG Amit csinaltal a B/W
FULESGI2    De egy kép még nincs nálad!
LUSTASAG Akkor kerem gyorsan azt is
FULESGI2   
JJJ
LUSTASAG Keremszepen
FULESGI2   
JJJJJJJJJ
LUSTASAG NA
FULESGI2    Előbb megnézem, jó-e
LUSTASAG Biztos jo
FULESGI2    Nem jó,amrad.
                        Norbi tényleg pillanat fotókat készített
J
LUSTASAG ???
FULESGI2    Igen?
LUSTASAG amrad?
FULESGI2    marad :))
                        Sorry
LUSTASAG Nem marad, KEREM!!!
LUSTASAG Nincs sorry
FULESGI2    Még én se kaptam meglepit :)
LUSTASAG De en nem tudom megcsinalni csak ha segitenek
LUSTASAG De meglesz, megigertem ugye?
LUSTASAG Be is tartom
FULESGI2    Tudom!!!
                        Jól van, csak kiluykad az oldalam :)
LUSTASAG Nem valaszoltal kell az a kep?
                        Nem lyukad ki ne felj
                        Mire visszajossz biztos meglesz
FULESGI2    Már visszajöttem:))
LUSTASAG Anyukadtol
FULESGI2    :)) Jól van…
LUSTASAG Milyen keped nem kell???
FULESGI2    Látom, te fáradtabb, vagy mint én.
LUSTASAG Nem Nem, nezd csak meg 7-tel feljebb
FULESGI2    Olvasd vissza alulról a 12. sort.
LUSTASAG pill.
FULESGI2    már 14.
LUSTASAG HU ezt most osszekutyultuk
FULESGI2    Hahó!!!
                        Pontosan
LUSTASAG Na varj:
FULESGI2    Vagyis, kutyultad :)))
LUSTASAG Na nem is
                        kerdeztem kell-e a kep, mire Te azt
                        mondtad, nem,
FULESGI2    Ok. Milyen képre gondoltál?
                        A meglepire?
LUSTASAG Nekem nem kell a kepem
                        JAJ GIGI
FULESGI2    Jó, pill. Milyen képre gondoltál?
LUSTASAG Hagyjuk inkabb?
FULESGI2    Nem.
                        Rendezzük sorainkat!
LUSTASAG Az A nem kene oda
FULESGI2    Jó, rájöttem :))
                        Tudod mit, kezdjük előrőlustasag))
LUSTASAG Mit?
FULESGI2    Szóval, milyen képre gondoltál?
                        Anno
LUSTASAG Melyiket tetted magad es a var ala??
FULESGI2    A smile-t, igen.
LUSTASAG Ugyes kislany!!!
FULESGI2    Az megvan teljes nagyságban?
LUSTASAG Na
                        Ezt probalom 10 perce
FULESGI2    Eddig világos
LUSTASAG Nem teljes, de tobb
FULESGI2    Persze!!! Most azonnal!!!!
LUSTASAG De azt nem kuldtem el
FULESGI2    Amit küldtél nekem, annyi látszik ,ami a montázson van.
LUSTASAG Tudom
FULESGI2    Akkor
LUSTASAG Arckep nem volt egyaltalan, azert
                        lett arrol csinalva, megkertem a Tomot
FULESGI2    Értek mindent!
                        Kérhetem??
                        Ha lehet, most:))
LUSTASAG Nincs nalam
FULESGI2    NEEEEEEEEEEEE
.                     
L
LUSTASAG Itt nincs a kep egy sem
FULESGI2    Helytelen:)
LUSTASAG Eddig a Tom csinalta a
                        lapokrol
FULESGI2    Jól van, akkor várom a képet.
LUSTASAG Nagyon lassan er oda amit irok
                        26-ara lesz biztosan
                        Jo?
FULESGI2    Jó ,persze :)))) De, addig is írj!
LUSTASAG Jo persze hogy irok
FULESGI2    Vigyázz, mert a kedves nem felejt :))
LUSTASAG Na
                        irok
                        Zenet lehet kuldeni valahogyan?
FULESGI2    Hogy birod?
LUSTASAG ??
FULESGI2    Nem vagyfáradt?
LUSTASAG De igen
FULESGI2    Az mp3 egy tömörített formátum, de ezt Tom tudni fogja.
                        Akkor megyek, hagylak aludni!
LUSTASAG Ne meg ne
                        PICIT meg maradj
FULESGI2    De küldj el, ha úgy érzed!

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása