Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.26. 07:19 :: csetszerelem

2002. május 25. 22:47
Szia Kincsem!!
Nagyon örültem a képnek!!!!!!! Nem elemzem, hiszen amit mutat, azt mind már tudom :)) A dalt is megkaptam :))) Az én szívem is gyorsabban, hevesebben ver, mióta ismerlek!!! :))) Köszönöm szépen, így a dallamról kiderült, hogy régóta ismerem és az egyik kedvenc számom. Régebben esténként, mikor dolgoztam a Topánkai mekiben még táncoltunk is rá a kollégákkal mosogatás közben :))) Egy időben nagyon sokat adták! Egy este legalább háromszor. :)) A vonaton utazva, mindig veled álmodtam.! Hidd el, nekem is nagyon hiányzol! Jó lenne símogatni, érinteni, csókólni Téged, de tudom, erre egykicsit várni kell. Egyébként is, ha itthon leszel, akkor sem fogok kezdeményezni csak, ha te akarod. Hiszen tudom, min mész keresztül nap mint nap! Tehát ne vedd kötelezőnek semmit! Majd alakul!!! A szeretet minden legyőz csak türelmesnek kell lenni!!!!! Összeállítottam Neked egy CD-nyi dalt, de előbb kérdezd meg a Tomot, hogyha mp3-ba elküldöm egyesével, akkor neked fel tudja-e írni egy CD-re hang CD-ként, hogy te is le tudd játszani bármely CD lejátszóval. Ha igen, akkor a mailboxos címedre elküldöm a megfelelő sorrendbe, egyesével, de neki le kell mentenie, különben nem fér el a többi! Kicsim! Jedi Clone-nak azt írsz le, amit akarsz, Rád bízom!! Nem kell hazudnod, bár tudd olyan pletykás, mint három vénasszony :))) De tud titkot is tartani.
NAGYON SZERETLEK ÉS várom jelzésedet! Mindig veled vagyok, mégha nem is vagy agyilag velem :))) Mindenhol ott vagyok, míg a Szívedben élek!!!
MILLIÓ CSÓK :)) Gigi-d

2002. május 26. 02:42
Szia :))
Az Ally McBeal c. filmből van ez a zene, de igazából a sokadik feldolgozás. Nekem, ha rossz kedvem van, akkor ez az életindulom. Címe: Tell Him; vocal: Vonda Shepard Ha meghallgatom, akkor egy kicsit jobb kedvem van! De legyen jó kedved a La Di Da Da c. daltól is, ennek örülni kell :)) Remélem, Tom segít neked meghallgatni :))
A többit TUDOD!! :))
Gigi

2002. május 26. 02:47
Szia Kicsi Gyémántom!!
Küldtem egy számot Neked a mailboxra, mert az még üres :)). Kérd meg a Tomot, hogy játsza le Neked!!! Ezzel a dallal legyen jobb a kicsi napod Szívem Királynője!!! Fantasztikus a kép!! Nem győzök betelni vele! Csodálatos ajándék!! Minden drágakőnél (kivéve NÁLAD) többet ér!!! Nagyon köszönöm!!!! És a leveleidbe, ne kérj tőlem elnézést!!! Persze, hogy nem haragszom, ha csak egy sort írsz!! Az öröm, hogy legalább annyit tudsz írni Kincsem!!!! Most már tényleg alszom! Eddig kerestem a programot, mert már régen használtam a grabbert (konvertálót) Nyugodt és szép napot Kedvesem!!!
SZERETLEK!!!
Millió Csók: Gigi

2002. május 26. 22:52
Vágyom rád a szívem kész
mindent megteszek hogy hozzám érj
a tested hív a szó nem fáj,
még egy álom amit megkaptál
A pillanatra várok már régen
megkaphatsz most mindent tolem
te vagy az a valaki a szívem csücske
éldegélek itt hozzád kötve
nem kell félned minden a tiéd
ide szórok most mindent eléd
az alkalomra vártunk most itt van
ezt most neked adtam

Szia Drágám!!
Nem tudod elképzelni, nekem is mennyire hiányzol!! Néha álcázom, de a lelkem mélyén nagyon nagyon érzem a hiányod!! Oly jó lenne megsimogatni, nézni Téged, hallani hangod, érezni Téged, becézni, csókólni!.................
Azt hiszem ez a jelsor már ismerős :))) Kicsim vigyázok a kezemre, de azért meg kell csinálnom az otthoni feladatokat, hiszen nincs más, aki megtenné. Anyu rokkant, így minden ilyen munka rám vár. Amúgy meg nem is baj, legalább ezt is megtanulom. Persze van fűnyíró is, de már ekkora füvet nem lehet vele vágni. A simogatásnál pedig vigyázok!! :)) Nem is tudod, hányszor hallgattam meg az elküldött számot, hányszor néztem meg a képeidet! Ezerszer!! NAGYON SZERETLEK!! A legszebb meglepetést küldted el!! Ennél már csak az lesz szebb, ha átölelhetlek végre! Néhány dalszöveget írtam ide, lejebb is. Illetve a Romantic együttes dalát le is töltheted, ha rákattintasz. Vigyázz, mert lassan töltődik. Ezt inkább bízd Tomra! Neki könnyebb a számítógép közelében lenni, mint Neked!!!
Egyébként is, ne ezzel foglald le a vonalat, hanem inkább azzal, hogy beszélgetsz velem :)) Holnap egész nap itthon leszek, kedden pedig 9-ig. Remélem, tudunk a cseten egy kicsit kommunikálni!! Olyan jó lenne már!!! Tényleg nagyon hosszúak tudnak lenni a napok NÉLKÜLED!! Nekem is hidd el, nagyon nehéz! De erősítsen az, hogy SZERETLEK és csak Rád várok, Téged szeretnélek mellettem!! Mindenhol csak Téged látlak!!! Szívem érted dobog oly hevesen és hevesebben my heart goes boom, boom, boom!! Jut eszembe, kérlek, írd le a szövegét, mert nem minden szóra áll rá a fülem, így nem mindet értem, olvasva más! A francia szöveget azt ne. Csak az angolt! Köszike :))) Tudod, buta a fülem az angolra. Szelektív hallása van :)))) VÁROK RÁD!!! A többit elmondják a dalszövegek!!
MILLIÓ CSÓK Kicsiny, de gyönyörű ajkadra!!! Mert tényleg az!!! Hogy melyik :)))) Mind kettő, bár én még csak az egyiket láttam :)))
Szia GYÉMÁNTOM!!!
CCCUUUPPPPP:Gigi

Szekeres Adrienn: Futok a szívem után
ha a napfény árad az ablakon át
vele éled bennem a tűz,
és egy érzelem, ami úgy sodor el,
mint a vágy, mi messzire űz.
forró szívügyek, mikor túl nagy a tét,
ahol ésszel semmit sem érsz.
bármit súg nekem, sosem hallgatok rá.
tudom úgyse visz sehová.
mennem kell, ha elfog a vágy,
mikor fellobban bennem a láng.
én csak futok a szívem után.
az sem számít, ha rossz az irány.
és én követem mindig, bárhova hív,
ez a hóbortos, féktelen szív.
túl a szívemen, hol a lelkem adom,
sose félek dönteni már.
ha egy érzés hajt, mindig elfogadom,
a végén bármi is vár.
mennem kell...
én csak futok...
én mindig vállalom,
soha nem tagadom,
és soha sem tiltakozom.
egy percig várok talán,
de hagyom, hogy győzzön a láz.

Romantic: Vágyom rád

nem csatoltam, mert nem fért volna be a boxodba. De így is le tudja Tom tölteni és meg tudod hallgatni. :))
1. Fülledt éjbe fulladt vágy
Forró kéjtől izzó ágy
Százegy őrült érintés
Minden csókod fáj.
2. Ajkad épp, hogy hozzám ér
Bennem lángra lobban a vér
Bárcsak lenne arra szó
Hogy lényed mennyit ér!
Refr.:
//:Hogy mondjam el, hogy vágyom Rád
Hogy szeretem a bőröd illatát!
Ha bennen élsz, a szívem is ég!
Hadj legyek újra és újra tiéd! ://
3. Mint fekete és fehér
Egybe forr a kétszínű vér
Mit eltemettünk rég
Most új életre kél.
4. Mint tiltott csók és tiltott szó
Bármi bűnös, épp oly jó
Bár csak elmesélhetném,
De félek, nincs rá szó!
Refr.

2002. május 27. 07:15
Szia DRAGAM !!!
Nem ment az SMS,igy itt gyorsan 10-11 korul tudok azt hiszem jonni
Ird meg hova jo?
HIANYZOL NAGYON!!!!!!!!!
A TE kiscicad : Andi

2002. május 27. 09:23
Szi Drágám!!
Most megyek a hunchat re, gyere!!
SZERETLEIK!!
Gigi

2002. május 27. 09:31
Aranyom!!
Ha nem megy az a cset, akkor gyere ide coolerchat.rulz.hu név, jelszó most a lustasag
VÁRLAK!!!
Gigi

2002. május 27. 11:27
Nem megy a mailboxom Drágám.
Ide írj, ha nem tudsz jönni! SZERETLEK ÉS VÁRLAK!!! Gigi

2002. május 27. 12:24
Itt vagyok Kicsim, de pont 25 perce probalom es meg nem sikerult
Varj ha tudsz PLS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása