Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.26. 07:41 :: csetszerelem

 

 
2002. május 20. 11:28.
Sikerült végre belépnünk a hunchat-re. A nickek: FulesGi2 az  Andi a lustasag névvel lépett be.
 
 
FULESGI2    Most itt, velem! :))
LUSTASAG Na vegre!!
                        Valami nem jo
FULESGI2    A vonaladdal van gond.
LUSTASAG Itt vagy????
FULESGI2    Itt igen!!
                        Nem hagylak el!!!
LUSTASAG Mi tortenik??
FULESGI2    Mivel, Kincsem?
LUSTASAG Eltunt a kis ablak, aztan
                        visszajott, de
FULESGI2    Fagytál!
LUSTASAG csak azt lattam amit en irtam
                        az idegeimre megy
FULESGI2    Igen, mert közben még írtam Neked, ezért újra hívta a
                        kisalkalmazást.
                        Szeretni kell a gépet, csak akkor működik!
                        Tudod, neki is lelke van :)
LUSTASAG Akkor Te kutyultad ossze? :))
FULESGI2    NEM!!!
LUSTASAG En nem szeretem amikor ezt csinalja
FULESGI2    Ha mégis, visszahívtalak, mert már NAGYON HIÁNYOZTÁL!!!
LUSTASAG Edes Vagy
FULESGI2    :DD
LUSTASAG :))
                        Hihi J))
FULESGI2    Hihihihi! Nagyon tanulékony vagy:)) Mégis, hogy telt a napod?
                        Ma, miután elköszönünk, mit csinálsz?
LUSTASAG Eloszor is alszom
FULESGI2    Haha, ötösöm lenne a lottón!
LUSTASAG Aztan itt a szokasos estig utana „munka”:(
FULESGI2    Mi a szokásos?
LUSTASAG Ha tudod, miert kerdezed?:)))
FULESGI2    Jaj, Kicism, most miért?
                        Érdekel és kész!
LUSTASAG Itt mindent meg kell csinalnunk a hazba
                        Tudod ami noi munka
FULESGI2    Mosás, főzés, takarítás:)
LUSTASAG Csak fozni nem kell szerencsere
FULESGI2    :))
LUSTASAG Azt nem tudok :(
FULESGI2    Nem baj, én se sokat.
LUSTASAG Erre jobb ha fel is keszulsz
FULESGI2    Nem nagy kunszt!
:                       Akkor mit fogunk enni??
FULESGI2    Eszünk MC
LUSTASAG Mindig nem lehet
FULESGI2    Kínait, Pizzát
                        Szárazat :))
                        Szóval van mit. :)
LUSTASAG: Szeretem a finomat
FULESGI2    Ínyenc vagy?
LUSTASAG Szarazat?? Na NE
FULESGI2    Miket szeretsz enni?
LUSTASAG Miket? Lassuk
                        A rantotthusert barmit megteszek,
                        meg a rantott gomba, sajt
                        sult husok
                        teliszalami jaj az finom
FULESGI2    Akkor nem fogsz éhen halni:))
LUSTASAG de rovidebb lenne amit nem szeretek
FULESGI2    Ok, sorold!
LUSTASAG No.1 ; spenot
                        2 ; tökfözelek
FULESGI2    :)))
LUSTASAG 3 ; lecso
FULESGI2    A tökfőzelék és a lecsó finom!
                        Majd megeszem helyetted én :))
LUSTASAG lehet, de en nem szeretem
FULESGI2    Jó, jó. Demokráciában élünk! Elfogadom :))
LUSTASAG kulon pedig nem kajalunk!!!!
                        Majd megeszed egyedul))
FULESGI2    :))
                        Ezt a kijelentést!
LUSTASAG Miert?
FULESGI2    Külön pedig nem kajálunk :D
LUSTASAG nem
FULESGI2    :))Rendben!
                        De Te mosogatsz.
LUSTASAG Aludni, enni, szorakozni csak egyutt
FULESGI2    JellemzőJ Mosogatni, pedig egyedül :)))
LUSTASAG Mosogatni hosszu kormokkel??? :(
FULESGI2    Volt már rá precedens :))
                        Látod, nekem azért van kicsi!
LUSTASAG OK megfelezzuk?
FULESGI2    A körmöket:))
                        Jó, csak játszom :)))
                        Te törölgetsz:))
LUSTASAG vagy veszunk papirtanyert?
FULESGI2    :D
                        Ok, de akkor szelektív hulladékgyűjtés :))
LUSTASAG Jo
                        Egyaltalan Te laknal velem??
FULESGI2    Persze, miért ne!
                        Miért kérdezed?
LUSTASAG Csak eszembe jutott
FULESGI2    Csak úgy nem jut eszedbe!
                        Ki vele. Ezen már gondolkodtál.
LUSTASAG De mert eddig errol nem volt szo
FULESGI2    Ez igaz.
LUSTASAG persze eszembe jutott elobb is
FULESGI2    :)
LUSTASAG baj?
FULESGI2    Nem, miért lenne baj:))
LUSTASAG muszaj volt
FULESGI2    Muszáj…
LUSTASAG igen
FULESGI2    Miért?
LUSTASAG a kis agyam ugy akarta
                        meg a szivem
                       akkor muszaj
FULESGI2    Dohányzol? Csak azért jutott eszembe, mert most cigi füst jött be.
                        Értelek:))
                        Nekem ez nem jutott eszembe, de más igen :))
LUSTASAG Mi???
FULESGI2    Mi, mi?
LUSTASAG NA
                        PLS
FULESGI2    Ja, nekem mi jutott az eszembe….
FULESGI2    Értem a kérdést, de nem kaptam választ az enyémre.
                        Szelektív szemed van Édesem:))))
LUSTASAG Melyikre?
FULESGI2    Mikor, melyikre:))))
                        Dohányzol?
LUSTASAG Ja, igen
FULESGI2    Kis bagós :)))
LUSTASAG Ez az egy karos szenvedely
                        ez van
                        baj?
FULESGI2    És a másik?
                        Dehogy baj!
                        Ok. Nincs kérdés:))
LUSTASAG nincs masik nem iszom, vagyis csak picit neha neha
                        kabitoszert nem szedek
                        nem is probaltam soha
FULESGI2    Nincs is értelme, szerintem.
LUSTASAG szoval mas nincs.
FULESGI2    Köszönöm a kimerítő választ:))
                         :))
LUSTASAG karos nincs
                        mas van
FULESGI2    Értem, szóval más szenvedély?
LUSTASAG marmint szenvedely
                        most ket ablakom van
FULESGI2    Csukd be az előzőt :))
                        Az már nem él.
LUSTASAG OK
                        kerdezhetek valamit?
FULESGI2    Szóval azt akartam írni, rajtad függ, mikor indulok haza.
                        Kérdezz, bátran!
                        Ezt meg se kell kérdezned
LUSTASAG Miert?
                        Nehogy miattam ne menj!!!!!!!!!!
FULESGI2    Természetes, hogy vannak kérdéseid.
LUSTASAG Sosem biztos, hogytudok jonni, tudod
FULESGI2    De, menni fogok! Csak Veled is szeretnék találkozni!
                        Oly ritkán látjuk egymást!
                        Tudom :((
LUSTASAG JO JO, de ha nem leszek?
                        Szeretnek de tudod…
FULESGI2    Akkor sokáig nem látjuk egymást. A hétvégéid a
                        legbizonytalanabb.
LUSTASAG meg azt hiszem nem kene minden nap
FULESGI2    Igen, tudom!
LUSTASAG Vagyis dehogynem kene
                        csak
FULESGI2    Ahogy gondolod!
LUSTASAG nem akarok bajt
FULESGI2    Megértem
LUSTASAG JAJ istenem olyan rossz
FULESGI2    Hm
                        Szóval kérdezz!
LUSTASAG Ha lehetne itt ulnek persze egesz nap Veled
                        Jo
FULESGI2    :))
LUSTASAG Anyukad tudja?
FULESGI2    Nem, senki nem tudja a környezetemből csak akinek
                        „megengedtem”
                        Nagyon kevesen.
LUSTASAG AJAJ
FULESGI2    Miért?
LUSTASAG Mert en nem szeretnek majd bujkalni ha erted mire gondolok
FULESGI2    Persze, értem, nem is kell. De, azért magánügyként kezelem
LUSTASAG ez nem egeszen vilagos:((
FULESGI2    Vannak dolgok, amik egyébként sem tartoznak másra.
                        A Te szüleid?
LUSTASAG Lehet, hogy nem fog az agyam, nem ertem na mindegy
FULESGI2    Nézd, a barátaimat sose titkoltam a nevelőanyám előtt,
                        de tény, hogy mindenről  
                        nem számoltam be.
LUSTASAG Ja OK
                        Picit lassu voltam:)
FULESGI2    Minél kevesebbet tud, mint ő, annál kisebb az esélye,
                        hogy visszavág.
LUSTASAG Igaz
                        Engem nem erdekel amugy ki mit gondol
                        de
                        mindegy
FULESGI2    De….
LUSTASAG De?
FULESGI2    Írtad, engem nem érdekel… de
                        Most ezért megvetsz?
LUSTASAG Ja,
                        Dehogy!!!
                        Nem
                        Csak
                        hogy mondjam nem is tudom
FULESGI2    Mond…
LUSTASAG Ertem, megertelek
FULESGI2    Csak…
LUSTASAG nem erdekes
                        majd megoldjuk
FULESGI2    De, igen, érdekes és fontos! Ki vele!
LUSTASAG Ejnye!!
FULESGI2    Mond…
LUSTASAG Ezek utan nem akarom
FULESGI2    De, légy szives, szeretném tudni, PLS
                        Andi, Kicsim, kérlek!
L.USTASAG Jo Jo
LUSTASAG Mi ez az uj ablak?
FULESGI2    Nem én voltam :))
LUSTASAG Neked is?
FULESGI2    Odaírj, ahol az üzenet megy.
                        Szóval, térjünk csak vissza .)))
LUSTASAG sosem felejtesz.))
FULESGI2    Nem sumákolunk :))
LUSTASAG Picit se lehet??
FULESGI2    Szeretnéd? De, a választ kérem!
LUSTASAG Icipicit?
FULESGI2    Mond ki nyugodtan! Az őszinteséged kell!
LUSTASAG Na Jo megint Te nyertel szokas szerint
                        Szoval azert kerdeztem
FULESGI2    Behajtom a nyereményemet rajtad :))
LUSTASAG mert
                        OK
                        en szeretek nyiltan viselkedni barhol vagyok, nem
                        szeretem ha le kell valamit tagadni
FULESGI2    Ezzel egyetértek.
LUSTASAG es ha ugy gondolom, hogy megolelelem a szerelmem
                        az utca kozepen akkor
                        meg is akarom
                        erted?
FULESGI2    Mégis van olyan eset, amikor a nem magáért fogja
                        vissza az ember magát,
                        hanem azért, hogy a másik embert, nem Te, ne hozd kínos
                        helyzetbe.
FULESGI2    helyes, én is megölellek :)
LUSTASAG masik embert?
FULESGI2    Csak egy hely a tabu nekem, az a munkahelyem.
                        Pl. vendégség, ahol nem tudják.
LUSTASAG Akkor oda nem megyek
FULESGI2    Attól jöhetsz a munkahelyemre J
                        De az utcan barki meglathat a munkagóhelyedrol nem?
FULESGI2    Az nem érdekel! Az már a magánszférám.
LUSTASAG Nem fogok, mert nem birnam ki min. puszi nelkul :DD
FULESGI2    Puszi, minimum! El is várom! Abban nincs semmi!
LUSTASAG Na nem olyan semmilyen puszira gondoltam :)
FULESGI2    Puszi és puszi között is van különbség :)
LUSTASAG Van bizony :DDD
FULESGI2    A Te szüleid tudják?
LUSTASAG Nem
FULESGI2    Vagyis, bagoly mondja…:))
LUSTASAG Nem azert
                       hosszu
FULESGI2    Tudom, írtad, hogy inkább személyesen, mert ez fájó pont.
LUSTASAG Jobban, mint gondolod
FULESGI2    Van tesód?
                        Téged a nagyszülők neveltek?
LUSTASAG hagyjuk.
FULESGI2    Bocsi
LUSTASAG Nincs és a szuleim neveltek
FULESGI2    Hagyjuk, jó.
LUSTASAG Ne haragudj
FULESGI2    Semmi gond!
                        De érzékeny pontod, nagyon! Látom az írásodból!
                        Szóval felvállallak, hidd el!
LUSTASAG Itt vagy?
FULESGI2    Itt, olyan csendes lettél….
                        Megbántottalak?
                        Tényleg nem akartam.

            ***Társad kilépett

LUSTASAG Ez nem igaz!!
                        Itt vagy kincsem??
FULESGI2    ÓH!!!
                        De jó!
LUSTASAG Jaj!!!!
FULESGI2    Már azt hittem, megharagudtál rám!!
LUSTASAG Dehogy
                        Butus  ;)
LUSTASAG Te ne haragudj
FULESGI2    Igen, olyan hirtelen eltűntél és pont ennél a témánál.
                        Mit gondolhattam volna.
LUSTASAG Nem direkt
FULESGI2    Ráadásul kilépést írt ez a dög!
                        Azért jó hatászünet volt.
LUSTASAG olyat nem tennek soha
                        orulok, ha itt vagyok
FULESGI2    :))
                        Magamba fordultam
LUSTASAG Miert?
FULESGI2    Láttad a levelem?
LUSTASAG Ma?
FULESGI2    A lelkiismeretem leszidott :))))
FULESGI2    Igen, hajnalban még írtam egy szösszenetnyit.
LUSTASAG Ma meg nem neztem bocsanat mert ide akartam minel elobb jonni
FULESGI2    Akkor tudd, van levelecskéd.
LUSTASAG Ciki
FULESGI2    Mi ciki? Miért lenne az! Ráér később is a levél!
                        Az türelmeseb, mint én :)))
LUSTASAG Mindig megnezem, csak ma nem neztem, mert azt mondtad tegnap
                        hogy 8-kor bejossz, igy
                        is kesobb jottem
FULESGI2    Már 7-kor itt voltam :))
LUSTASAG Jaja
FULESGI2    Csak elszunnyadtam a gép előtt. Későn feküdtem le.
LUSTASAG Olyan koran?
                        Oh Kicsi Szivem!
                        Ilyenkor mindig lelkiismeretfurdalasom vna
FULESGI2    Ha hazaérsz utána már nem lesz szabadság :))
LUSTASAG Nem am ;)
                        Tudod mi lesz?
FULESGI2    Mi?
LUSTASAG JAJ NEKED :D
FULESGI2    J
LUSTASAG Nem is flesz?
FULESGI2    Nagyon tudod már ezeket a jeleket: J
LUSTASAG harmat
FULESGI2    De, nagyon .)) Én ilyen „rabságra” is gondoltam  
                        ( a kép ágyat ábrázol két emberrel)
LUSTASAG J :D ;)
FULESGI2    A szív a 10-es
LUSTASAG mar negyet akkor
                        Ott?
FULESGI2    Itt.
LUSTASAG Ott
FULESGI2    (kinyújtott nyelv képe)
LUSTASAG Ejnye
FULESGI2    Miért? Gyermeki játék…
LUSTASAG Csak vicceltem
FULESGI2    Vagy más…
LUSTASAG ??
                        Vagy mi?
FULESGI2    Nem ezt neked kell kitalálni.
LUSTASAG NAAAAAAA
FULESGI2    Nem ,nem :))
FULESGI2    Love Story
LUSTASAG MMMMMMMMMMMM
LUSTASAG ??
FULESGI2    Nem, ezt neked kell kitalálni.
LUSTASAG NAAAAAAA
FULESGI2    Nem, nem :))
LUSTASAG DEEEEEEE
                        PLS
                        GIGI!!!!!!
FULESGI2    J
                        Love Story!
LUSTASAG MMMMMMMMMMM
FULESGI2    Nálad ez a sok „M” mit jelent?
LUSTASAG Igy
                        jaj hogy mondjam
FULESGI2    A nevén nevezd!
LUSTASAG de nem tudom
FULESGI2    De, tudod csak szemérmes vagy. Vagy mégse,
LUSTASAG nem a kej akart lenni, hanem
                        merges nyuszites
                        mert nem mondtad meg
FULESGI2    Most hív a Meki, biztos be kellene hamarabb mennem!
                        Nem megyek!
LUSTASAG Akkor menj Kicsim
FULESGI2    Nem megyek!
LUSTASAG NA
                        nem akartam mondani, de
FULESGI2    Tudom ,menned kell
LUSTASAG B…??
                        Nem csak nagyon almos lettem
                        Csunya szo, csak nem irtam ki
FULESGI2    Persze, te még nem is aludtál..
LUSTASAG meg nem
FULESGI2    Szóval ennyire vagyok szórakoztatóL
LUSTASAG kibirom
                        NAAAA
FULESGI2    Jól van, jól van…
                        Egyébként most aludj, mert itthon nem hagylak!
LUSTASAG Ilyen leszel?
FULESGI2    Nem, csak ijesztgetlek! Félsz?
LUSTASAG NEEEM?
FULESGI2    Nem. Csak ijesztgettelek.
LUSTASAG kar L
                        Sosem tudom mi tortenik ha nem valaszolsz
FULESGI2    Én mindig válaszolok!
                        Itt tartottunk :))
LUSTASAG Nem latod??
FULESGI2    Azt már nem, ott szakadtunk meg.
LUSTASAG Ne     ne huzz fel
FULESGI2    Miért, gyorsabban elalszol utána. Egészséges, olyan
                        mintha 6 km-t futnál :)))
LUSTASAG Mi?
FULESGI2    Komoly, minden orgazmusig eljutott szex = 6 km futással J)
                        Szóval, karbantart J
LUSTASAG Az lehet, de nincs kivel fussak
FULESGI2    Velem :)) Miért, te nem szoktál eljutni a csúcsig a
                        „munkád” során? Szólj, ha intim a kérdés!
LUSTASAG Majd eloben
                        Nem, nem szoktam, nem is akarok ugy
                        a multkor egyszer, de azt mondtam
FULESGI2    Attól én még SZERETLEK TÉGED!!!
                        Egyébként sose?
LUSTASAG Az is Miattad volt
                        Ha nem akarok, nem
FULESGI2    Ennyire tudod kontrolálni?
LUSTASAG Hm
FULESGI2    Mond mik az erogén zónáid?
LUSTASAG Tudod ha elmegyek az nagyon jo, de mivel
                        utalom magat a helyzetet magamat csapnam be
                        inkabb nem
FULESGI2    Akkor csak imitálod, mindent nem kaphatnak meg :))
LUSTASAG Ebbol neha gond is van az utobbi hetekben
                        De nem erdekel
FULESGI2    Amióta megismertél…
LUSTASAG Nem egeszen
FULESGI2    Szóval pontosítok a kérdésemen.
                        Mik a legerősebb erogén zónáid?
LUSTASAG Majd megtalalod ;)
FULESGI2    Nem ér!
LUSTASAG DE
FULESGI2    Megtalálom, persze! Már másodjára kapom ezt a választ Tőled.
LUSTASAG Akkor jo, nem fogom eldugni oket J
FULESGI2    Hehe, nem is tudnád :P
LUSTASAG Masodjara???
FULESGI2    Igen, egyszer már bepróbálkoztam ezzel a kérdéssel :D
LUSTASAG EJNYE
                        Azzal akarod megkeresni talan? :DD
                        Nem emlekszemL
FULESGI2    Tudod, ha így haladunk, akkor napról napra
                        recordot fogunk döntögetni .:)))
LUSTASAG Miben?
FULESGI2    Azt mondtad a leghosszabb kapcsolatod 6 hét volt,
                        mi már 04.15. óta ismerjük „jobban” egymástJ
LUSTASAG Tudom

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása