Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

Bombacicababa - Levelezéseink, cseteléseink

2008.03.28. 15:05 :: csetszerelem

  

Andival a Gyaloglón március 31-én beszélgettem először. Ő kattintott rám a Bombacicababa nickkel. Gondoltam, mit akar tőlem egy ilyen nevű nő vagy férfi? Sok férfi a leszbi klubban álnéven, női nevet felvéve próbálnak partnert szerezni. Csodálkoznak, hogy annyi elutasítást kapnak!  Nos ezzekkel a gondolatokkal köszöntöttem őt.
Nem kérdezte, fiú vagyok-e vagy lány, hányadik évemet taposom, melyik városból írok. Furcsa volt. Megkérdezte, beszélgethet-e velem, mert kiszúrta a nickemet a többi közül. Füles volt akkor a csetes nevem. Füles a Micimackó című "meséből". Azonnal tudta, honnan e név. Megkérdezte szeretem-e Milne művét és miért pont ezt a nevet választottam. Megírtam neki, hogy a fogadott anyám hívott el így, mert pont olyan vagyok, mint a hosszú fülű barátom, mindig bús.
Nem hitte el, hiszen érezte a sorok között, hogy jó kedvem van. Szeretett velem beszélgetni, de ezek a csevegések nyúlfarknyiak voltak. Mindig sietett, félt, hogy lebukik. Félt, hogy többet nem tud feljönni a csevegő oldalra és megkért, inkább levelezzünk, mert így többször tudunk beszélgetni és nem kell sokat várni mire a Java elindul a gépén.
Akkoriban még gyerekcipőben járt ez a csetes felületalkalmazás.( Az érti igazán az előbbi mondatomat, aki egy kicsit jártas a számítástechnikában. A többiektől elnézést kérek, hogy ezzel is untatom.)
Sokszor jött be más nickkel is. Ezt akkor tette, mikor csak velem akart beszélgetni a többiekkel nem. Rögtön az első mondatváltásokkor éreztem, igen Ő az, aki mellett el tudnám képzelni az életem, de ezt nem mondtam neki akkor. Nem is mertem, hiszen elhamarkodott döntés lett volna. Nem akartam ismét csalódni. Igen rövid ideig csevegtünk, mert rohannia kellett. Mégis alig vártam, hogy írjon, tudjam, mi van vele.....
Nos... elkezdődtek a levelezéseink. Természetesen a neveket és a mail címeket kivettem.  Itt már nem csak dátumok, de időpontok is vannak, köszönhetően annak, hogy Andi az összes (szinte az összes) levelemet megtartotta és én is már megőriztem az övéit.



2002. április 2. 09:18
Szia ! itt egy kep, nem a legjobb ugyan.
Te se ijedj meg OK ?
Puszi:Andi

2002. április 2. 22:49-kor érkezett a postaládámba
Ez talan jobb egy kicsit, mint a masik


 

 

A publikálható kép amit Andi engedélyezett


Kedvenc dalai egyike:
French Affair - You're so sexy.
Dalszövege:

You're so sexy, sexy sexy
I need your love, I need no esitation
You're so sexy sex sex sexy
Feel me now and stop the conversation

Nonono don't stop and desire nonononono
Nonono higher baby higher nonononono

I, I've been waiting so long
Sitting here by the phone
And I really don't wanna be alone at home

I just don't know what to do
I'm in the move to make love to you
And I'm dreaming all your body that's build for to..

You're so You're so...
Sexy sexy sexy
I need your love, I need no esitation
You're so sexy sex sex sexy
Feel me now and stop the conversation

Nonono don't stop and desire nonononono
Nonono higher baby higher nonononono

Dis moi ce que tu veux
Pense ce que tu aime
Dis moi tout
Je le donnerais
Sexy..sexy

I, I can't find what I feelin'
You got me wrong and really
Like in a movie seen
But I now you are real (are real)

You're so, You're so...
Sexy sexy sexy
Be my lover Be my inspiration
You're so sexy sex sex sexy
physical logical temptetion

Nonono don't stop keepin' goin' nonononono
Nonono stop your body flowing nonononono

So sexy, sexy sexy
I need your love, I need no esitation
You're so sexy sex sex sexy
Feel me now and stop the conversation

  


Egy kis kitérő után folytatom a levelezésünket.

2002. április 3. 06:14
Megkaptad a masik kepet is?
Irjal legyszi OK ?
Puszi Andi

2002. április 7. 05:24
Szia!
Most szomoru vagyok mert nem irtal
Valami baj van?
Meggondoltad Magad?
Azert meg varom, hogy irjal OK?
Puszi: Andi

(Sokat éjszakáztam és vizsgákra készültem. Egyszerűen hulla voltam még a gépet is bekapcsolni. Nem gondoltam, hogy Andi már ekkor ennyire ragaszkodik hozzám. Időközben a Füles nickemet felváltotta a Gigi néha használtam más nicket is, de ez volt amit a levelezésekben aláírásként "odapingáltam")



2002. április 15. 13:30
Szia Andi!
Hogy vagy? Még mindig külföldön?
Írj magadról!
Szia: Gigi

2002. április 16. 08:03
Szia Andi!
Hogy vagy? Még mindig külföldön? Írj magadról!
Szia: Gigi

A válasz 13:04-kor érkezett

Szia Gigi !
Nem felejtettelek am el nehogy azt hidd, csak nincs se idom se lehetosegem mostanaban sok De igerem amint lesz irok bovebben jo? Orulok,hogy irtal :))
Puszi;Andi

(Az alábbi levél tartalma jobban érthető, ha elolvastad, vagy most visszalapozol a Lindának írt leveléhez, amit április 25-én adott fel részére.)

2002. április 28. 10:06
Szia Andi
Fent vagyok most a neten fél 12-ig, de aztán vinnem kell a kutyust sétálni,majd munkába megyek, Remélem, nincs gond, legalább egy kicsit élvezted a munkád! Sokat gondolok rád, ami számomra is hihetetlen. Felüdíted az életem, bár alig találkozunk még virtuálisan is. Nekem tetszel akármit is csinálsz. Lehet, más "elítélne" ezért, de szerintem, nem kellene. Ha óvatos vagy és vigyázol magadra, olyan, mintha más naponként cserélné a partnerét. Na jó, nem megyek bele. Szeretném, ha megtalálnád a lelki igaz társadat, még ha nem is én leszek!
Szia: pussz Gigi

2002. április 29. 10:13
Szia Andi!
A freemailra írtam neked, mert a hotmailod nem működött akkor.
Szia: Gigi

2002- április 29. 17:31
Szia Gigi !

Meg jo, hogy megneztem,pedig mar nem akarom ezt hasznalni. Legkozelebb azert probald a hotmailt jo? Ne haragudj, nem tudtam visszamenni a chat-re:( Majd legkozelebb.Megirhatnad, mikor szoktal ott lenni  altalaban. Igaz, en ritkan tudok, de akkor legalabb tudnam kb. Aranyos vagy! Amiket irsz, jol esik nagyon, koszonom! De mi fogott meg annyira? Nem is ismersz! De nem lebeszelni  akarlak:))
Megigertem a kepet, tessek itt van, de nem am mutogatni  masoknak!:) Es majd kerem az  ertekelest:))
Neked nincs masik keped? Orulnek neki. Termeszetesen rohanok, meg le akarok menni a fitness club-ba "munka" elott es mar nincs sok idom.
Millio puszi : Andi
                        IRJAL !!!

2002.április 29. 20:21
Szia Kicsim!
Már hiányzol !! Komoly! Szívesen beszélgetnék veled, simogatnálak, épp csak érintenélek, a lelked mélyét. Van egy nagy kérésem: Küldd el azokat a képeket is! Légy szi :)))) Naaaa!! Ha nem, hát nem, nekem így is nagyon tetszel, főleg a LELKED!
Sok puszi: Gigi
Mindenhová!!!

2002. április 29. 21:44
Szióka :))!
Mond, te félsz a csalódástól, ha nem jövök be neked? Szerintem, addig is legalább itt álmodozhatunk, szerethetjük egymást! Olyan jó érzés már az a tudat, hogy néha miattam is feljössz csevegni a netre. Ez nekem hatalmas erőt ad! Jó veled beszélgetni, és igen, hőn vágyom arra, hogy személyesen is lássalak még akkor is, ha csak barátság marad! Persze bennem is vannak kételyek, el tudsz-e fogadni, tetszem-e neked... Hiszen te ezerszer szebb vagy, mint én, minden tekintetben!!! Látod, egy kicsit félek, de leküzdöm, mert szeretnélek!!! Vágyom hozzád, rád! Baj? Tolakodónak tartasz? Jó nem pocsékolom az idődet! Pusszancs mindenhová, ahová szeretnéd!
Szia: Gigi

2002. április 30. 13:18
SZIA Gigi !

Most nagyon szomoru es merges vagyok, lehet, hogy hisztizni es toporzekolni fogok!
Irtam Neked egy hosszu hosszu levelet es amikor a kepet akartam ratenni
eltunt az egesz ! Ez nem igaz !!! Most nem menne megegyszer bocsass meg. Amugy sincs jo hangulatom igazan, es meg ez is! Majd ha magamnal leszek leirom megegyszer JO? Nagyon bosszant. Mindegy,a kepet elkuldom mostmar. Hogy lehetek ilyen szerencsetlen.
Nem megy.Ne haragudj !! Irjal legyszives! Olyan jolesett amiket irtal!!!!!!!!!!!!
Vigasztalj meg egy kicsit, ramferne
PUSZI : Andi

2002. május 1. 09:19
Szia Gigi !
Most csak annyit, hogy 2 perce olvastam el a leveledet,most jottem haza Gyorsan beneztem a chat-re de nem talaltalak:( De van meg 1.1/2 oram, raerek. A leveleidtol elszedulok kulonben. Komolyan. De errol majd kesobb. Jo lenne ha tudnank egy picit beszelgetni a chat-en. Szeretnem! Varlak!
Ha megsem tudsz jonni amig itt vagyok,irok Neked!!!  Koszonom a kepeket,nagyon jol esett,hogy igy gondoltal ram!!! Tunder vagy! A Micimacko az fantasztikus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De a tobbi is,a virag gyonyoru:) Regen kaptam mar:( Megyek a chat-re
Millio puszi Andi
 

A képeslapok

 

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása