Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.26. 07:40 :: csetszerelem

FULESGI2    Ébresztő Kicsi Gyémántom!
                        Még 15 perc és indulnom kell. Látod, rohan az idő!
LUSTASAG Ne haragudj, lehet
                        hogy lassu vagyok
FULESGI2    Dehogy haragszom! Ha ott lennék,
                        már aludnál a karjaimban
JJ
LUSTASAG Inkabb a valladon
FULESGI2    Ott is lehet
J
LUSTASAG De az Neked kenyelmetlen, ugy hogy
                        majd inkabb osszebujva jo?
FULESGI2    Jó
JJJ
LUSTASAG Ugy sokkal jobb szerintem
FULESGI2    Szereted Shakespeare Rómeó és Júlia művét?
LUSTASAG Sokszor olvastam, lattam es mindig elbogtem a veget
FULESGI2    Az erkély jelenetet átugorhatjuk :D
LUSTASAG 
JJ
                        Mondhatok valamit?
FULESGI2    Persze, menjek, aludni szeretnél, ok.
LUSTASAG Szeretlek
                        ezt akartam
FULESGI2   
J @’-„--
LUSTASAG Ismered „Betty Love”
FULESGI2    Igen, miért?
LUSTASAG Most kaptam
                        nemreg
FULESGI2    Tetszik?
LUSTASAG Nagyon!!! Foleg a Gyere Velem
FULESGI2    Igen, az most nálunk sláger.
LUSTASAG Csak ez is olyan, hogy osszeszorul a szivem ha hallgatom
FULESGI2    Minden ami a szerelemről szól, most érzékenyen érint téged.
LUSTASAG Szerintem o sem fiunak enekel
LUSTASAG Bar lehet
FULESGI2    Most ez a te kereszted
LUSTASAG Sajnos
                        Ebben nem hiszem, hogy tevedek
FULESGI2    Valószínű
J Végre nekünk is íródik dal J
LUSTASAG Van mas is
FULESGI2    És pedig…
LUSTASAG French Affair
FULESGI2    Őt nem ismerem
LUSTASAG Nagyon nagyon szeretem
                        Annak akartam a szoveget leirni neked
FULESGI2    Ne csak akard, tedd is meg! Kérlek!
LUSTASAG Szeretned tenyleg?
FULESGI2    Komolyan!! Kíváncsi vagyok rá!
LUSTASAG Jó akkor leirom
FULESGI2    Köszike
J Cupp érte is!
LUSTASAG Ha megerted, nagyon fog tetszeni
FULESGI2    Lefordítom, legalább gyakorlom
J
LUSTASAG Biztosan, ugyes kislany vagy
J
FULESGI2    Már NŐ
J
LUSTASAG 
J
                        KINCSEM
                        Nem baj ha elmegyek??
FULESGI2    De, baj, de aludnod is kell. Nekem is lassan mennem kell.
                        Köszönöm, hogy velem
                      voltál!
                        Leghamarabb 26-án tudok lenni
                        FAGYTÁL!
                        Lusti???????

LUSTASAG Megvartal???
FULESGI2    Kicsi SZIVEM!!
LUSTASAG De Aranyos vagy
                        Mar irtam E-mailt
                        mert nem tudtam visszajonni
FULESGI2    Édesem DÁRGA KEDVESEM!
LUSTASAG el sem tudod kepzelni, ilyenkor milyen rossz
FULESGI2    De, legalább annyira, mint nekem.
LUSTASAG Nem baj Kincsem ha tenyleg mennek?
                        Ne haragudj de elajullok
FULESGI2    Persze, hogy nem. Nekem is mennem kell. Ezt is köszönöm.
LUSTASAG Mikor jossz meg?
                        Marmint idoben
FULESGI2    Holnap, neked jó?
LUSTASAG Ne koszond legyszives
                        NE
FULESGI2    Ahogy Neked jó, úgy leszek itt.
LUSTASAG Talan igy reggel
FULESGI2    Aztán 26-ig néma csend.
L
LUSTASAG Tudom
L
FULESGI2    De írok levelet Neked, ezret
J
LUSTASAG Amennyit csak akarsz
FULESGI2    Akkor hánykor jöjjek a „randira”
LUSTASAG JAJ Kicsim
                        most mit mondjak?
                        Nem tudom
                        8?
FULESGI2    Ok.
LUSTASAG Ez igy nem jo
FULESGI2    Miért?
LUSTASAG mert ha nem megy, akkor hiaba varsz es azt nem szeretnem
                        nem tudok
                        olyat igerni
                        amit
                        100% nem tudok tartani
FULESGI2    Én Rád soha nem várok hiába.
LUSTASAG Ez szornyu
                        ugy ereznem, becsaptalak
                        pedig azt a vilag minden kincseert
                        sem tennem
FULESGI2    Ezt én is megértem
LUSTASAG Jo de akkor is nekem rossz
FULESGI2    Ne legyen rossz, légy boldog, hogy várnak RÁD!
LUSTASAG es akkor mikor ersz oda?
FULESGI2    Örülj, Kincsem! Sirni fogsz még eleget, sajnos.
                        Az élet ezt sem veszi el tőled!
FULESGI2    Már mint haza? Negyed kilenc, este.
LUSTASAG igen
                        delig varjal max jo?
                        max
FULESGI2    Nem, 14-ig és nincs apelláta!
LUSTASAG Nem birok Veled
L
FULESGI2    Baj?
LUSTASAG Baj igen, kepzeld el!!!!
FULESGI2    Na, ne!!!
LUSTASAG DE, es ezt nem fogjuk bevezetni a jovoben
FULESGI2    Nem hát, mert nem lesz rá alkalom, hiszen
                        nem soká jössz haza
JJ
LUSTASAG Huha!!!
FULESGI2    Remélem, megijedtél!
LUSTASAG Nagyon
J
                        Menjunk jo?
FULESGI2    Édes Bogaram, tényleg mennem kell!
LUSTASAG Tudom, nem jo, persze hogy nem
FULESGI2    Jó éjt! Álmodj szépeket!
LUSTASAG Megint egyszerre
J
FULESGI2   
J
LUSTASAG Viszlek az agyikomba
FULESGI2    „Szálljon szemedre s szívedre álom,
                         bár odaszállhatnék pile-szárnyon!”
FULESGI2    Én is magammal, mindenhová!
LUSTASAG EDES EDES EDES
                        mint a mez
.                       Vigyazz Magadra Dragam!!!!
FULESGI2    Te is Kicsim!!
LUSTASAG Persze
FULESGI2    Ne engedd ,hogy megcsiszoljanak
J
LUSTASAG Jo
FULESGI2    Megölöm a gorilláidat, ha nem vigyáznak RÁD!!!
LUSTASAG Vigyaz ne aggodj
                        Tulsagosan is
FULESGI2    Drágám tündér szép álmokat! Holnap 8-kor itt leszek!!!
LUSTASAG SZIA KICSIKEM
FULESGI2    SZERETLEK NAGYON!!!
LUSTASAG CCSSOOKK
                        En is
 FULESGI2  
J
LUSTASAG megyek
FULESGI2    CSÓK X CSÓK
LUSTASAG Engedj PLS
FULESGI2    Én engedlek és a szíved
J
LUSTASAG Na NEEEEEEEEE
FULESGI2    Szia Kincsem!!!
LUSTASAG Nem akarod hogy pihenjek egy picit
                        Megyek, tenyleg. PUSZI PUSZI


(Itt semmi kiírás nem jelent meg, emiatt pontos órát sem tudok írni, csak Andi levelére tudok támaszkodni, ill. a kifotózott képről tudom megnézni az órát, amely nem mindig egyezett a chat idejével, amit kiindulópontként tekintek, ha a csevegő beszélgetéseit arhiválom.)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása