Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.26. 04:15 :: csetszerelem

Dátum: 2002. augusztus 5. 11:37
Szervusz
Nem tudom ki kapta meg az sms-t meg ki volt ott ahol szoktunk beszelni de ugy tunt ismer es tud mindenrol ugyhogy megmondtam Neki a szomoru hirt.
Ne haragudj nagyon sajnalom
Borzaszto egyszeruen borzaszto
ha vegeztem reggel felhivlak ha nem baj
Nem tudok mit irni bocsanat
                               Tom

2002 augusztus 5. 20:35:39 Sat
Szia Tom!
Mikor történt? Kérlek!
Szia:Gigi


2002. augusztus 7.
(Tom itt mondja el nekem, amit már tudtam)

MTOM            Szervusz
                        nem tudtalak felhivni
FULESGI2    Részvétem :(((
MTOM            koszonom
                        a kerdeseidre nem mind tudom a valaszt
FULESGI2    Michelle mit mondott?
MTOM            mirol
FULESGI2    Erről :(
MTOM            hat
                        nem sokat
                        ami azt illeti
FULESGI2   
L

MTOM            ez borzaszto
FULESGI2    Andim nem hagyott hátra levelet?
MTOM            en meg nem tertem magamhoz
FULESGI2    Mibe halt meg?
L
MTOM            nem irt
FULESGI2    Borzasztó????????????????
                        Annál is több!!!!!!
MTOM            felmondtak egymas utan a szervek a mukodest
                        nekem olyan mintha a lanyom ment volna el
FULESGI2    Nekem meg a Kedvesem volt! Egy igazi GYÉMÁNT!!
MTOM            faradt vagyok es ki vagyok idegileg
FULESGI2    A legértékesebb ember, akit valaha is ismertem!!!
                        Én se aludtam semmit!!!!!
MTOM            hat valoszinuleg
FULESGI2    Nem valószínűleg!!!!!
                        :((((((((((((((((
FULESGI2    Mikor és hol lesz a temetés?
MTOM            elment
                        meg nem tudom mert az is problemas egyenlore
FULESGI2    EL!!! Így akarta, eddig bírta!:(
MTOM            mivel idegen es nincs hozzatartozo
                        igen sajnos igy akarta
                        miert miert
FULESGI2    Még most is ennyire BUNKÓK???!!
MTOM            most all a bal
                        a Michelle orjong
FULESGI2    Ha akkor nem találkozunk…..
                        ha akkor tudok vele beszélni, mikor
                        segélyhívó levelet írt!!!
MTOM            mi?
FULESGI2    A Michelle nagyon finoman intézi……
                        Én megölném őket ha ott lennék!!!!
FULESGI2    Amikor tőled írt, mondtam akkor!
MTOM            nem emlekszem
FULESGI2    Tom , a munkahelyi leveleződbe nem maradt meg az a levél,
                        amit írt nekem, de visszadobta akkor a rendszer?
MTOM            azt tudom valami volt benne mert kiderult
                        valaki megtalalta de en nem lattam
                        csak kaptam erte
FULESGI2    2002. 07.11-én 15:33 előtt írhatta….
MTOM            de mi az egyaltalan
FULESGI2    Valószínű, hogy az volt a búcsúlevele!!! :(((((((
MTOM            gondolod megirta volna
FULESGI2    Levelet írt nekem, de nem működött a serverem és ezért
                        visszadobta neki, én nem találtam meg, ők biztos!
MTOM            lehet ,de mit valtoztatna mar
FULESGI2    Biztos, úgy nem ment volna el, hogy nem köszön el!!
                        SZERETETT Tom!! Én is szerettem ŐT!!!!
                        Változtatni semmit…. De a levele az az enyém!!
MTOM            Igen tudom

FULESGI2    Nagyon szerettem!
MTOM            en is hidd el
FULESGI2    Hiszem.
MTOM            Mondjuk azt tudom nagyon felt attol hogy
                        megoperaljak es a kovetkezmenyeitol
FULESGI2    Egyáltalán magához tért?
MTOM            O mar tudta mert csak rosszabbul erezte magat a vegen
FULESGI2    Valami történt Tom, valami nagy baj, ami eddig vitte!!!!!
MTOM            neha, de nem tudta ki van ott Nala
FULESGI2    Édesem!!!!!!!!
MTOM            igen nagy baj tortent
FULESGI2    Mi?
MTOM            nezd ez csak felteves de O nem hitte el hogy
                        elmehet mert a korhaz utan sem mehetett
                        haza mondvan ha majd felepul stb
                        nekem sem hitt
FULESGI2    Igen… én sem hittem el, hogy hazaengedik!
MTOM            azt mondta csak azert mondom hogy megnyugodjon
FULESGI2    Már akkor is mondtam, ki kell onnét hozni!!!!
MTOM            ja konnyu azt mondani kislany
FULESGI2    Újra eladták, betegen!!!!
MTOM            ezt mar atbeszeltuk
FULESGI2    Könnyű? Igen. De, lehet, hogy még is élne!!!
                        Beszéltünk róla, de akkor is embertelen!!!!
MTOM            igen azt tudom
FULESGI2    Amikor utoljára beszéltetek, mit mondott neked?
MTOM            Michelle fenyegetozik jobbra balra de mondtam Neki
                        csak azt eri el vele hogy bajt csinal maganak is
                        hogy mit mondott?
                        en akkor beszeltem Vele utoljara mielott
                        elvittek a Michelle-hez
                        de akkor csak a szokasos altalanos
                        vigyazz magadra stb
FULESGI2    Kérlek, mesélj Róla!!! Kérlek!!!
MTOM            utana mar nem
                        mit?
FULESGI2    Milyen volt, hogy élt a szüleivel, mi is történt akkor
                        valójában, Pesten hol lakott? Kerület…. Milyen
                        céljai voltak?
MTOM            ja de sokat kersz
                        mint mondtam a szulei voltak a mindene
FULESGI2    Ez a legkevesebb…
MTOM            szinte baratok nem is csalad
                        en mar lattam 5 naposan is

FULESGI2    :)
                        :(((((
MTOM            az Anyjanak meg udvaroltam is
                        az Apja gyerekkori baratom volt egyutt nottunk fel
                        mar 6 eves volt Ok elmentek Magyarorszagrol
                        Vittek magukkal a gyermeket
FULESGI2    Hová mentek?
MTOM            Angliaba
                        Ott volt kiküldetésben Nandi
                        az Apa
FULESGI2    Akkor itt, Andimnak nem is voltak gyökerei?
                        Mivel foglalkozott az apa?
MTOM            mi?

FULESGI2    Ismerősei, barátai….
MTOM            ja hat csak par
                        Aztan Hollandiana mentek azt hiszem 95-ben
                        ide a szomszedba
                        onnantol nagyon sokat voltunk egyutt
                        aztan egy hazai út soran torten a baleset
                        biztos hogy most akarod ezeket tudni?
                        ne haragudj
FULESGI2    Nekem is fáj!!!! Félek, később már nem írnád le…
                        De ha ugy gondolod…
M.        nezd ha akarod tudni elmondom csak
                        gondoltam rendbe kene jojjek egy cseppet
FULESGI2    Szeretném tudni, mi játszódott le benne!
MTOM            azt senki nem tudja
                        megtort egyszeruen
FULESGI2    Megértelek, de rendbe tudsz jönni?
                        Szerintem valahol soha, ahogy én sem!!!
MTOM            nezd ilyet az ember nem tud elfelejteni soha
FULESGI2    Az biztos!!!!
                        De kezelni kell….
MTOM            es csak az hal meg akit elfelejtenek
FULESGI2    Tudom!!!!
                        A temetést ki intézi?
MTOM            megmondom oszinten ezert nem is telefonon mondtam el Neked
                        de majd beszelunk
FULESGI2    …Szerette amikor Budapestről beszéltem Neki….
                        még képet is kapott a Királyi Palotáról.
MTOM            megprobaljuk mi ha lehet es ha nem hivatalbol kell
                        hogy eltemessek
FULESGI2    Boldog volt, mikor beszélgettünk, ezért nem akart
                        önmagáról beszélni, mert sokszor így is a könnyeivel küszködött!
                        Szólj, nekem is, mikor lesz a temetés, pls!

11:38  ***Társad kilépett.

FULESGI2    Tudom, az aksi
MTOM            nem most nem az
FULESGI2    mindegy…
                        Kérlek, küldj képeket róla, amit nekem dedikált, azt
                        postázd, pls!
MTOM            azt csak ki lett printelve  akkor mert irni akart ra
FULESGI2    Utána kidobtátok?
MTOM            nekem nincs kepem, hacsak regi nem valahol otthon
FULESGI2    Azt is…
MTOM            gyerekkori talan
FULESGI2    Kíváncsi lennék rá…
MTOM            hat megnezem olyan kell hogy legyen
                        mert sokat jottunk mentunk egyutt
                        a ket csalad
FULESGI2    Köszönöm.
                        Pontosan, melyik városban volt kórházban!
MTOM            Dinant
                        Kisvaros delen
FULESGI2    Ne haragudj, hogy ennyit kérdezek! 
MTOM            mi?
FULESGI2    Tudom, ismerem….
                        Te hol laksz? Ő hol lakott?
MTOM            Antwerpen
                        ez az europai feszke ennek
                        es persze az oroszok kezeben
FULESGI2    Hm….
                        Michelle milyen lépéseket akar tenni?
MTOM            ismertem mas magyar lanyt
                        szerintem O sem tudja
FULESGI2    Mást is?
MTOM            de amilyen marha valamit bekever
FULESGI2    Megérdemlik!!
MTOM            nezd itt a belvarosban van europa egyik legnagyobb
                        piros negyede
                        el es viragzik holott szinte minden illegalis
FULESGI2    a szemetek…
MTOM            illegalis de turistanevezetesseg mint
                        Amsterdamban de ott legalabb a legjobb legalis
                        szoval hogy is lehet Oket lebuktatni?
FULESGI2    Döbbenetes!!
                        Hogy?
MTOM            en megmondom Neked kislany Sehogy
FULESGI2    Miért?
MTOM            Ok nincsenek
FULESGI2    Valahogy mégis…
MTOM            nincs senki
                        csak a lanyok a kirakatban
FULESGI2    titkos telefonszámok?
MTOM            persze
                        mit gondolsz miert nem hivott Andika
FULESGI2    Ezeket valahogy csak meg lehet tudni!
FULESGI2    Édesem!!!
                        Ez volt a legnagyobb baj, hogy el volt zárva!!!
MTOM            meg atiranyitott szamok mintha Braziliabol
                        hivnak vagy akrhonnan mashonnan
FULESGI2    Ha milliomos lennék és kérnék egy lányt,
                        akkor valahogy csak elérném őket…
MTOM            a benti gepek sem tel mennek
FULESGI2    Azt gondoltam
MTOM            ugy lehet talan
                        tudod en mennyit tudok errol?
FULESGI2    Mennyit?
MTOM            kb. amit elmondtam
FULESGI2    Michelle?
MTOM            azt sem tudom kinek dolgozom
FULESGI2    Van még ott magyar lány, most?
                        Hogy kapod a fizetést?
MTOM            itt helyileg nincs de amugy kint vannak persze egy paran
                        vagy dolgoztam mert kilog a labam de nem is banom
FULESGI2    Ki kell „érdemelni”, hogy valaki odajusson
                        mint az Andim?
MTOM            ki am
FULESGI2    Akkor ők vadásznak!
MTOM            valahogy ugy
FULESGI2    Most milyen nemzetiségűek vannak ott?
MTOM            itt csak 5 lany van abbol ketto philippin
                        egy lengyel
FULESGI2    Akkor hatan voltak, egy házban laktak a Kincsemmel?
MTOM            es ket valamilyen arab orszagbol
FULESGI2    hm..
MTOM            igen
FULESGI2    Legalább nem volt teljesen egyedül…
MTOM            amugy itt jo soruk van de nagyon
FULESGI2    Ja, aranykalitka, börtön!!!
MTOM            es ezek szeretnek itt
FULESGI2    Andim meddig volt ott, mióta?
MTOM            januar elejetol
FULESGI2    Ez év?, Előtte?
MTOM            igen
                        elotte tancolt
                        barokban
FULESGI2    akkor fél év alatt két öngyilkossági kísérlet,
                        melynek borzalmas, fájdalmas végét éljük:(((((
MTOM            ja
FULESGI2    Nem akart mást? Tanulni?
MTOM            tudod a baleset ota nem igazan erdekelte szinte semmi
                        mulatni mulatni de en tudom ez csak felszini jatek volt
                        remelte talan ugy jobb lesz
                        konnyebben felejt
                        de nem mulatott am soha
                        csak eljart
FULESGI2    De csak mélyült a fájdalma….
                        Tudom, nem is ivott! Csak egy szenvedélye volt
                        a dohányzás!
MTOM            azt hiszem igen sokat csalodott
FULESGI2    Igen ezt mondta.
MTOM            es kevesett hallgatott rank
                        mondtuk igy nem lehet
FULESGI2    Örült, hogy végre olyan „gyilkost”, engem talált
                         aki nem a testéért szerette hanem a lelkéért!
MTOM            gyilkost?
FULESGI2    Alig hitte el, hogy én önmagáért szeretem!
                        Ha akkor nem talál meg a neten Tom, ma is élne!
MTOM            hat en nem csodalkozom ezen
                        miert gondolod ezt
FULESGI2    Miattam jött ki a kórházból is….
                        Pedig mondtam, maradjon még, hogy gyógyuljon
                        és megnézzék, nincs-e más gond is.
MTOM            ezt nem mondtad
FULESGI2    Mit? Ezt te mondtad, csakis miattam jött ki…
MTOM            te akkor meg tobbet tudsz mint en
FULESGI2    Többet? Ismertem a lelkét.
                        Mondtam is az aggályaimat…
MTOM            hat en nem igazan az utobbi idoben
FULESGI2    Feléd zárkózottabb lett?
MTOM            merges is voltam neha
FULESGI2    Hm…
MTOM            ja mindig csak az ez sem erdekel
                        az sem erdekel stb
FULESGI2    Láttad néha boldognak mostanában?
MTOM            jokedvunek inkabb
                        parszor
FULESGI2    Hm.
MTOM            gondolom pillanatnyi orom
                        igy utolag
FULESGI2    Igen, az volt. Csak addig míg beszéltünk,
                        aztán a mélybe zuhant!
                        Ezt írtam is egyszer! Szeretett volna többet beszélni velem!
                        Édesem..:(((
MTOM            egyszer emlekszem igen vidam volt meg
                        viccelodtunk is egy jot
FULESGI2    lehet, hogy akkor kapta meg az első új fotót rólam :)
                        A válaszlevelében repült!
MTOM            igen?
FULESGI2    Mondta, meg ne merjem csalni, el ne merjem hagyni…
                        Dehogy akartam, hiszen már akkor nagyon Szerettem!!!
MTOM            ez mindig gondolkodasra kesztetett es nehogy
                        felreerts de hat a jo eletbe hat nem is
                        talalkoztatok soha
FULESGI2    Igaz, tudod, ezt csak érezni lehet, átélni… nem megérteni.
                        Mégis több volt ez Tom, több volt, mint egy
                        levelezés, beszélgetések sorozata!
MTOM            Ertem en de
                        na mindegy ez vegul is a Ti dolgotok volt
                        nem az enyem
FULESGI2    Igen, ez tényleg érezni kell!!!!!
                        Mind a két nemet kiszolgálta vagy specifikusabb volt?
MTOM            nem  O ferfiakhoz nem jart
FULESGI2    Értem. Kiborult mikor videózták…
MTOM            vagyis, ha arra gondolsz hogy szexben ugy nem
                        arra nem lehett volna ravenni azt tudom
FULESGI2    Ízy is mondta, milyen gusztustalanok a kliensei,
                        mármint néhány.
MTOM            nehany?
                        haha
                        ezek mind beteg allatok
FULESGI2    Akkor túl finoman fogalmaztam :( Hogy érted?
MTOM            1-2 kivetel
FULESGI2    Pl. Michelle?
MTOM            Rola csak hallottam hogy nem igazan akart semmit
                        azert is szeretett odamenni
                        mert az kikapcsolodas volt ahogy mondta
FULESGI2    Bár a végén már oda se!
MTOM            hat nem
FULESGI2    Igen, ő szerette és féltette Andim!
                        A fogva tartók miért nem mondták meg Michelle-nek,
                        hogy Andim gyógyszereket szed?
                        Michelle miért nem tudta, hiszen Andi előtte
                        a kórházból jött ki?
                        Kicsim!
MTOM            mert itt csak olyan lehet aki mindentol
                        tiszta de teljesen es persze orvosilag is
                        szigoruan ellenorizve
                        csak azert nem vagtak ki, mert a legkedveltebb volt
FULESGI2    Azt tudom ,sok pénzt hozott a konyhára. Félt a férfiaktól?
                        Történt valami amiért nem vette fel velük
                        a kapcsolatot?
MTOM            jobb let volna ha akkor kibasszak innen
                        jaj elnezest
FULESGI2    Semmi gond.
                        Tényleg jobb lett volna!
MTOM            errol nekem nem igazan meselt
                        en meg nem eroltettem a dolgot
FULESGI2    Értem.
MTOM            volt valamikor baratja nem tudom medig ki
FULESGI2    Valami mély seb lehettett benne…
FULESGI2    6 hétig, kb.
MTOM            en elfogadtam hogy mast akar
FULESGI2    Összesen két kapcsolata volt előttem.
                        A 6 hetes volt a leghosszabb.
MTOM            ezt is tudod
                        en nem tudtam
FULESGI2    Igen, őszinték voltunk egymáshoz!
MTOM            hat az jo
FULESGI2    Látod… erről beszéltem a sorok közötti
                        mély érzésről a másik iránt!
                        ja.. :(
MTOM            ertem
FULESGI2    Úgy látom, a felnőtt Andit én ismertem jobban!
MTOM            lehet
FULESGI2    említette a nagyszüleit is. Hol éltek?
MTOM            melyik?
FULESGI2     akivel csónakáztak, anno
MTOM            mert az egyik Pesten a másik az Tokajban

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása