Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.26. 04:40 :: csetszerelem

SMS
2002.július.22. 10:09
Varok az orvosra utana tobbet tudok talan. Tudunk beszelni addig?

2002. július 22. 10:10:11
Ha nem, megirom.


2002. július 22. 10:26 Dinan Kórház Intenzív

FULESGI2    Szia, itt vagyok!
                        Mi van?
MTOM            Szervusz
                        Meg nem tudom most jottem azzal az illetovel
                        (másik orvosról beszélt)
FULESGI2    Kint van az intenzívről?
MTOM            nincs
FULESGI2    Ma negyed 1-ig itt leszek, aztán sajnos
                        dolgoznom kell menni:(
                        Nincs?
L
                        Altatják?
MTOM            sokat most nem tehetek ez az orvos sem akit talaltunk
                        de minden eddigit atnez
FULESGI2    Persze.
                        Még mindig nincs kint az intenzívről….
                        Eszméleténél sincs?
MTOM            nem lenne ertelme eltusolnom de eddig nem sok
                        eselyt latnak sajnos
FULESGI2    Ne is tussold el!
MTOM            a mutet nagyon megviselte mert gyenge volt
                        es plusz a gyogyszer
FULESGI2    Igen, hisz még nem erősödött meg!
MTOM            eros szervezetnek is sok lenne egyszerre azt mondjak
FULESGI2    Hát igen.
                        Altatják?
MTOM            nem tudom
FULESGI2    Nincs túl az életveszélyen?
MTOM            Nem lehet bemenni csak szigoru idobetartassal
                        de akkor en nem tudtam eddig jonni
                        delutan van osszesen egy ora
                        most nem engedik
FULESGI2    Igen, ismerem ezt a rendszert.
                        Sajnos én is jártam sokat az intenzívre.
MTOM            Sajnos azt is csak utobb tudtam meg hogy sajat felelosegre
                        jott ki a multkor
FULESGI2    Nagyon szomorú vagyok!!!
MTOM            nem mondott meg nekem semmit
FULESGI2    Igen, erről tudtam. Meg is szidtam érte!
                        Miért nem várta meg a teljes gyógyulást.
                        De már menekülni akart onnan is.
MTOM            tudtad?
FULESGI2    Igen, nagy nehezen elmondta, miután rákérdeztem.
MTOM            az iskolajat
FULESGI2    Megígérte, nagyon vigyáz magára és
                        semmi hülyeséget nem csinál!!!!
                        Ezért most én vagyok a hibás?
                        Itt veszekedtem vele.
MTOM            nem hogy lennel csak ha tudjuk itt is
                        akkor talan mas a helyzet most
FULESGI2    Nem hinném. Egyébként is tiltakoztam az ellen,
                        hogy odaadják! Beteg embert!!!
MTOM            beszeltem a Michelle-el O sejtette hogy nincs minden rendben
                        de neki sem engedett
FULESGI2    Látod, neki is hamarabb lépnie kellett volna!
MTOM            akart is
FULESGI2    Mégse tette.
                        Bár Rá csak az tud hatni, akit szeret és
                        Michelle nem tartozott e közé
MTOM            eroszakkal nem lehet, nekem sem sikerult szep szoval
                        amikor kezdodott
                        nem es nem mert makacs
FULESGI2    De, nem annyira…
MTOM            de igen most mar tudom
                        ez az egesz nincs ha nem az
                        es o tudta az biztos
FULESGI2    De meg lehet győzni, de itt én kevés vagyok,
                        hiába mondtam neked is.
MTOM            hogy nem lesz jo vege
FULESGI2    igen.
                        Igazából, mindnyájan hibásak vagyunk valahol!
MTOM            A Michelle-nek elmondta hogy egy muteti helyet
                        a hasan nem szeretne
                        es el volt keseredve hogy lehet hogy megis lesz
FULESGI2    Igen, ettől nagyon félt, de van plasztika
MTOM            ez elotte nam volt
FULESGI2    Nekem is említette sokszor, de próbáltam meggyőzni.
MTOM            Te nem tudod hogy ezen a teren O mennyire hiu
FULESGI2    De, sejtem, sőt igazából tudom.
                        De az életébe is kerülhet.
                        Ugye, megírod, akármi történik is?
                        Bár a lelkem mélyén csak jó híreket szeretnék….
MTOM            semmi sem szamitott
FULESGI2    hm… igen… latom.
MTOM            meddig ersz ra?
FULESGI2    Most negyed 1-ig, aztán csak mail és sms, sajnos!
MTOM            jo tiz perc gondolom es visszajovok
FULESGI2    Ok. Várlak!!
MTOM            beszelek az orvossal
FULESGI2    Jó, menj csak!
10:42 ***Társad kilépett.

2002. július 22. 11:10

FULESGI2    Szia, nos?
MTOM            nos
FULESGI2    ….
MTOM            nem tul jo a helyzet sajnos
FULESGI2    Őszintén Tom!
MTOM            tudom
                        szoval a kritikus ido lassan le fog telni
                        ha addig nem lesz javulas akkor nem marad sok eselye
FULESGI2    Vagyis még két nap…..
MTOM            azt nem tudom nem mondta meg
                        csak azt hogy ebben az allapotban tul sokaig
                        nem birja a szervezet
FULESGI2    altatják?
MTOM            nem altatjak de nincs mindig eszmeletenel
FULESGI2    Vagyis…..
MTOM            lelegeztetik mestersegesen
                        elmondta hogy valojaban tobb mint 60 hasnyalmirigyet kivettek
FULESGI2    Az rengeteg!
MTOM            csak az ok nem tiszta
FULESGI2    Mi?
MTOM            ezt utolag nagyon nehez megallapitani
                        sok minden okozhatja de Andikanal nem mind all meg
FULESGI2    Hogy érted?
MTOM            hogy mitol lett
FULESGI2    Hm. Egy biztos, azt már az előző kórházi bent létkor is
                        meg lehetett volna állapítani!
MTOM            ha olyan iranyu vizdgalat keszult volna akkor igen
FULESGI2    Jó, de már akkor is gyanús volt az a gyulladás!
                        Felmerülhetett volna!
MTOM            de azt mondta a szonda nem attekinto eredmenyt ad csak
                        adott helyre vonatkozott
FULESGI2    Akkor is már gyulladásban volt.
MTOM            es mivel mindenki ugy latta javul, es az amivel
                        kezeltek javult is nem mentek tovabb
FULESGI2    Hm. Az orvos mást nem mondott?
MTOM            vegul is nem
FULESGI2    Vagyis?
                        Édes Istenem! Csak gyógyuljon meg!
MTOM            most jelenleg ugy tunik tetlenek, nincs mit tenni
                        azon kivul amit egyfojtaban a gepektol kap
                        igy ertelmeztem
FULESGI2    Értem.
MTOM            sajnalom
FULESGI2    Én a legjobban!!!!!!!!
MTOM            de meg nincs elveszve semmi
                        csak nem jok a hirek, ez van
FULESGI2    Ha hamarabb szólok, vagy akkor tudok beszélni vele, mikor
                        küldte az sms-t , talán nem lenne itt!!!!
                        Csak dolgoztam.
MTOM            mikor
FULESGI2    Nincs, nem lehet
MTOM            tessek?
FULESGI2    Egy héttel ezelőtt, a Te mailodról, bentről írt, de a
                        sajátjára válaszoltam vissza este,
                        mert dolgoztam!
MTOM            mit irt?
FULESGI2    Nem tudom, mit akart. De ha csak telefonálni tudott volna,
                        biztos, nem itt lenne!
MTOM            nem ertem
FULESGI2    Mit? Valamit nagyon akart, különben nem használja a mailod!
MTOM            sok mindent nem ertek
                        biztosan
FULESGI2    Akkor mit nem értesz?
MTOM            az egeszet
                        attol kezdve hogy kijott
FULESGI2    Vagyis?
MTOM            mehetett volna a Michelle-hez, nem ment
                        pedig tudta hogy „kell” mennie
FULESGI2    Haza akart jönni, Tom! Ez a lényege és
                        idegileg azt a helyzetet már nagyon nehezen bírta!
                        Michelle-hez sem akart menni. Tiltakozott ellene!
MTOM            es ott sokkal jobb, mint nalunk
FULESGI2    De Ő nem szereti! Nem akart menni!
MTOM            legalabb is ugy betegen
                        itt nem a szeretetrol volt szo
                        en is megmondtam Neki
FULESGI2    Tudod, betegen is odadobták.
                        Ez az, egyszer lehetett volna arról szó!  Egyszer az életben!
MTOM            Nem
FULESGI2    Neki pont ez hiányzott, a SZERETET!!!!
MTOM            nem odadobtak ez nem igaz
FULESGI2    Jó, mindegy hogy fogalmazunk.
MTOM            pontosan
FULESGI2    Ha valakinél a szeretet hiányzik, az élet forrássa, akkor…..
MTOM            es ott pont azt kapta amire szuksege volt plusz
                        gondoskodast ami nalunk annyibol allt
                        hogy megkapta a gyogyszereket
FULESGI2    Jó, de a nem kívánt szeretet is rossz, pláne ha a rabság csak
                        csak a helyszínnel változik.
MTOM            makacs es rosszul csinalta ezt be kell latni
FULESGI2    De igazából nem Ő a hibás! Ő a szenvedő fél!
MTOM            igazad van, de most ezt nem kellett volna nezni
                        tudom mondani konnyu
FULESGI2    De Ő EMBER!
MTOM            tudod mi vette ott korul?
                        igen
FULESGI2    Csak tudod, oly könnyű ilyenkor már okosnak lenni!
                        Mikor késő! Majdnem késő!
MTOM            minden nap orvos latta
FULESGI2    A csillogás, a pénz, de nem erre vágyott igazán!
MTOM            es O eltikolt szinte mindent
                        nem arrol beszelek
                        nem a penzrol
                        de elmagyaraztam, megprobaltam megertetni Vele hogy
                        most csak es csak a javara valik az egesz
                        semmi mas csak mint egy 5 vagy 6 csillagos szanatorium
                        amig meg nem gyogyul
FULESGI2    Ha valahogy tudtuk volna tartani a kapcsolatot….
                        Ő már ezt nem látta, hiszen annyit csalódott már!
MTOM            addig
                        de nem, az istennek sem
FULESGI2    makacsság szorult belé-.
MTOM            en nem tudom megkotozni es elvinni ahova en jonak latom
FULESGI2    Igen, ez így van.
MTOM            De most nagy balhe lesz az biztos
FULESGI2    Ha egyáltalán kijön…. akkor is balhéznak vele?
                        Pont ez nem hiányzik!!
MTOM            mert a Michelle-nek is meg fogja mondani
                        az orvos amit nekem
                        szerintem szetrugatja mindenki segget
                        bocsanat
FULESGI2    Őszinte voltál.
                        Már rég azt kellett volna….
MTOM            fura no
FULESGI2    Így nem lehet egy embert kezelni, főleg
                        egy érzékeny lányt!!
MTOM            es tudod kit erdekel?
FULESGI2    Tudom, sajnos, senkit.
MTOM            Teged, engem meg par masik embert, ezeket nem
FULESGI2    Gyanítom, a mostani állapota sem érdekel
                        senkit csak minket!
MTOM            tevedsz
FULESGI2    Jó lenne.
MTOM            erdekli oket mert be vannak szarva en tudom
FULESGI2    De oda nem mehet vissza, ha kijön!!!!!
MTOM            mert most a kezukon kivul van
FULESGI2    Legyenek is!
MTOM            es egy olyan valaki allt melle akinek nagy a szava
                        itt ott.
FULESGI2    Ideje, hogy valaki védje rajtad kívül!!!
MTOM            jokor
FULESGI2    Igen, de reméljük, REMÉLEM, nem későn!!!!!
MTOM            csak nem
FULESGI2    hiszem, bízom benne!
                        Hinni akarom!!!!
MTOM            persze mindenki
                        mi mast
FULESGI2    Michelle nem tud rólam, ugye?
MTOM            en nem tudom
                        nem hiszem
                        miert?
FULESGI2    Anditól nem hiszem. Akkor nem, jó. Most így jó!
                        Mert lehet, hogy most másképp viselkedne.
MTOM            nem hiszem
FULESGI2    És ez most nem lenne jó Andinak!
                        Most rá is szüksége van!
MTOM            azt hiszem sejti valahol hogy nem menne oda Andika
                        nem mondta ki de ugy tunt
FULESGI2    Persze, ő se vak!
                        Haza vágyik, ez tény!! És az, hogy én vagyok
                        megerősítette az érzést benne!
                        Bár, lehet, hogy ez volt a rossz, hogy rám talált!
MTOM            Megmondjam oszinten?
FULESGI2    Igen, bár sejtem
MTOM            meg ne haragudj
                        de igen is rossz voltl
                        abban az ertelemben hogy azota veszitette el a fejet
                        a sok problema
FULESGI2    Tudod, előttem már levelezett másokkal, sőt
                        szerelmes is volt csak csalódott.
                        Ezért kezdett el újra keresni!
                        Lehet, hogy csak akkor kezdte el őszintén kimutatni
                        mit gondol az egészről….
MTOM            es most is csak azert huzott el a korhazbol egy hete
                        hogy parszor irhasson Neked
                        tudom hogy ezert
FULESGI2    De, csak makacsságnak tudtátok be!
                        Tudod, valahol én tartottam a lelket benne. Tudnád, a kórház
                        előtt miket írt néha…
MTOM            En mindent megertek de amikkor mar valami tul sokba
                        kerul azt mar nem igazan
FULESGI2    Ez alatt a három hónap alatt többet tudtam meg
                        a lelkéről, mint Ti a sok év alatt!
                        Sokszor visszatartottam a hülyeségektől, de ez nem számít már!
MTOM            jo ha gondolod
                        ez a Ti nem egeszen helyenvalo
                        fogalmam sincs mirol beszelsz de mindegy
FULESGI2    Csak a labilis lelkéről.
MTOM            csodalkozol?
FULESGI2    Tudod, ha nem én vagyok most, akkor valaki más lett volna!
MTOM            Ki vagy mi?
FULESGI2    Ez nem ezalatt a három hónap alatt  alakult így.
                        Más. Biztos. Keresett!
MTOM            persze hogy nem
FULESGI2    Engem hibáztatsz, biztos az is vagyok, de nem csak én!
                        Az első, a legelső beszélgetésünkkor tudtam,
                        valami nincs rendben
MTOM            mas volt ott a baj ami miatt olyan volt amilyen es az hogy
FULESGI2    Ha én már akkor látom, másnak is látnia kellett volna, nem?
MTOM            nem ezt rosszul gondolod
                        nem hibaztatlak, tavol alljon tolem
                        csak azt mondtam hogy amiota megismert azota
                        nem lehetett birni szinte vele
                        ezzel nem hibaztatlak
                        de tudom mert mindig mondta
FULESGI2    Velem se lehetett volna bírni az ő helyében!
MTOM            tudom
                        velem sem
                        de akkor is csak rosszat szult igaz?
FULESGI2    Ebben egyetértünk.
MTOM            es senki mas nem okolhato erte csak O
                        sajnos
FULESGI2    Inkább úgy mondanám, mindenki hibás volt.
                        Csak Őt sem okolhatod az egészért!
                        Ez lenne a legegyszerűbb!
MTOM            jo en a legnagyobbat
FULESGI2    Te sem tettél több rosszat…
MTOM            en?

FULESGI2    Te.
MTOM            de a legelejen
FULESGI2    Nem tudhattad
MTOM            de nem tudom visszacsinalni
FULESGI2    Ez örök tanulság marad.
MTOM            az biztos
FULESGI2    Ha kijön, vigyáznod kell Rá!
MTOM            tudod meddig fogok?
FULESGI2    Segítened kell abban, hogy végre épen, egészségesen
                        Magyar földre jöjjön vissza!
FULESGI2    Tudom, sokáig.
MTOM            kb. 8 orat mert annyi ido alatt vagyok otthon
FULESGI2    Nem lesz semmi baj, ha végre meg lesznek neki a
                        kapcsolódási pontok!
                        Lassan mennem kell dolgozni, sajnos:((
MTOM            csak meg mondok meg valamit nagyon oszinten
FULESGI2    Ok.
MTOM            ha ugy lesz ahogyan remeljuk
                        en nagyon felek attol hogy mi lesz utana
FULESGI2    Vagyis?
MTOM            foleg most hogy megoperaltak
FULESGI2    Túl fogja tenni magát rajta
MTOM            teljesen elveszettnek fogja hinni magat
                        Te nem ismered meg Ot
                        en igen
                        pici kora ota
FULESGI2    De tudod, az a tény, hogy most ilyen állapotban van
                        megváltoztatja az ember gondolkodását.
MTOM            meg fogod tudni magyarazni Neki hogy az egesz
                        eletet szinte annak aldozta hogy tokeletesen nezzen ki
                        es most meg ez van
FulesGi2       Inkább legyen vele bajom, mint hogy ne legyen!
MTOM            nekem beszelt errol sokat
                        nem is tartottam teljesen normalisnak
FULESGI2    Tökéletes marad!
MTOM            ja en tudom
                        meg Te is
FULESGI2    Ővele meg láttatjuk!
MTOM            csak O nem akarja majd tudni
FULESGI2    Bár ennél a küzdelemnél lennénk már!
MTOM            ennel sokkal kisebb dolgokert hisztizett szinte
                        na mindegy
                        ne menjunk bele
                        elkesel
FULESGI2    Mert még fiatal, de majd érik!
                        Nem, még időben vagyok!
                        Szeretni kell!
MTOM            lassan aztan en is indulok
                        az igaz
                        sokat szamit
                        mindent
FULESGI2    Nagyon sokat!
MTOM            Neki
                        tudom
FULESGI2    Remélem, őt is ez a tudat hozza ki az intenzívről.
MTOM            talan
FULESGI2    Tom ígérd meg, ha valamit megtudsz Andimmal kapcsolatban,
                        azonnal küldesz SMS-t
                        Akármikor van, ha éjjel, akkor is!
MTOM            persze jol van
FULESGI2    Köntörfalazás nélkül!
MTOM            nem szoktam
FULESGI2    Ha tudsz az Andival beszélni, üzenem neki
                        gyógyuljon és nagyon szeretem
                        Most tényleg el kell indulnom!
MTOM            jo
FULESGI2    Nem jó, de ez van!
MTOM            majd azert ird meg, ha gondolod
                        mikor vagy otthon
FULESGI2    Holnap is délig, aztán szerdán, csütörtökön
                        csak sms és mail.
MTOM            rendben
FULESGI2    Ha változás van, azonnal írok
                        péntektől pedig mindig délig vagyok itt a gép előtt!
MTOM            megyek mert elalszom utkozben a vegen
FULESGI2    Azért ne! Vigyázz magadra!
                        Szia, jó utat!
                        Helyettem is vigyázz Andimra és magadra!
MTOM            jol van
                        Szervusz
FULESGI2    köszönök mindent, szia.

12:35 ***Kiléptem

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása