Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.26. 07:35 :: csetszerelem

Még nem akadtam rá arra a csetre aminek a végén az alábbi levelet írta Andi: (Ha meglesz, leírom azt is, addig türelmeteket kérem)

2002. május 21 11:58:49
KICSIKEM !!!!
Nem tudok visszamenni,probalom,de nem megy.
Nem tudok Toled elkoszonni:((
De rossz!!!!!!!!!!!
Ne haragudj,nem en tehetek rola!!!!!!!
Ha nem sikerul,akkor itt kuldok millio CSOKOT
Holnap megprobalom,de sokaig ne varj,menj csak
Ha 9-ig nem latsz,menj nyugodtan.
Hianyozni fogsz
Szeretlek komolyan, nagyon es viszlek magammal gondolatban aludni!!
SZIA KINCSEM!!!

2002. május 22. 00:47
Szia Kincsem!
Van számodra egy meglepetésem :)) Majd meglátod, Kedvesem!!!! Olyan jó volt Veled beszélgetni!! Szegénykém, nem hagytalak aludni! Látod, milyen önző vagyok!!!! De mentségemre szolgáljon, nagyon SZERETLEK! És vágytam a beszélgetésre is!!! Egy kicsit elfáradtam, már éjfél is elmúlt. De nem akartam úgy elmenni, hogy ne készítsem el Neked, Arany virágbogaram! Kicsit meghajtottam magam, mert tudtam, hogy éjszakára nem lesz váltásom, így próbáltam előre dolgozni a főnökömnek, hogy kevesebb tennivalója legyen! A Timi, ő leszbikus, igen dolgozik nálunk, poénként felajánlotta, hogy nyaljak. Szócsata volt, ez volt a vége. Csak mosolyogtam, de közben elindult a fantáziám, elképzeltem vele. Fu, undor fogott el. Szóval nem kellene, ha milliót fizetnének sem! Pedig szimpatikus lány, de csak havernak, kollégának! El is gondolkodtam ezen a reakciómon. Rájöttem, nincs semmi baj, csak én Téged kívánlak, és a Timi a nyomodba se érhet!!! Mikor jöttem hazafelé, persze gyalog, hisz 400 lépcsőfok nem gond, néztem a tájat, Pest fényeit. Nagyon szép, még mindig megfog. Közben minduntalan Te jártál az eszembe. Milyen jó lenne Veled lenni. Tudod milyen fergeteges kocsit láttam!!! Gyönyörű! Opel Quattro, Sportos vonalvezetés, szép, gyémánt szürke! Rögtön RÁD gondoltam! Illik hozzád!!! Tényleg jó kocsi!!! Bár mindig Te jársz az eszembe!! :))) Most viszlek magammal aludni! Reggel találkozunk, remélem!!!! Nagyon SZERETLEK!!! ÉS FÉLTELEK!!! Kicsim, Vigyázz magadra, PLS!!!!!!!
Millió csók Neked, a GYÉMÁNTNAK!!!
Most csatolom a lepit!!! Néha jussak az eszedbe :))))
CCCUUUUPPPPPPPPPPPPPP!
Gigi

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása