Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.26. 08:33 :: csetszerelem

 

Miután nagyon sokszor nem működött a gyalogló, ha működött, akkor nem engedett be a már meglévő nicken, kénytelenek voltunk változtatni, új neveket regisztrálni. Így került sor a poco loco névre, ami mögött Andi volt és a FulesGi2-re, ami mögött én álltam, ültem, gépeltem.
A szövegben felmerülő „kek mondat” a beköszönöm volt a privát meghívásnál. Ezt akkor használtam, amikor csak Andival akartam csevegni.
2002. május 15. 12:02:09
POCO LOCO GIGI!!!!!!!!!!!
FULESGI2    Szia!!!!
                        Mi ez a nick????
POCO LOCO nem adta a masikat
                        SZIA Kicsim!!!!!!!!!!!!!
                        szep ez a kek mondat :))))) 
FULESGI2    SZIA KINCSEM!!
                        Tudod, mennyire vártalak!!!!!!!
POCO LOCO azt hittem be sem engedsz:(
FULESGI2    panki20 üdvözöl Téged!
POCO LOCO mar ½ oraja probalkozom
            az ki???
FULESGI2    A szegedi leányzó, aranyos lány.
POCO LOCO ugy hianyoztal
FULESGI2    OLYAN JÓ LÁTNI TÉGED!!!
POCO LOCO hogy hogy udvozol???
FULESGI2    JAJ? NEKEM is ŐRÜLETESEN!!!!!
            Beszéltem rólad, mert megkérdezte, mi az a kiírás!
POCO LOCO aha
            elkeseritett a leveled
FULESGI2    Ne, akkor nem írok többet!
POCO LOCO Mi lesz Veled Kincsem?
FULESGI2    Megoldom, hidd el!
            Ezek akadályok, amiket le kell küzdeni!
POCO LOCO bar tudnek segiteni
FULESGI2    ÉDES VAGY, köszönöm, de ezt nekem kell megoldanom!
            Veled mi van KINCSEM?

12:10:43        ***A társad időközben kilépett

12:11:09
POCO LOCO megallt es kidobott:(
FULESGI2    Vagyok, mennyit láttál?
POCO LOCO semmit
FULESGI2    Akkor ismétlek, ha érdekel.
POCO LOCO minden amit mondasz:))
FULESGI2    ÉDES VAGY, köszönöm, de ezt nekem kell megoldanom!
            Veled mi van KINCSEM?
POCO LOCO tudom :-(
FULESGI2    Sokat segítesz azzal, hogy VAGY!!!!!!!
            Ezek azok a körülmények, amikre nem számít az ember!
            Igazából a mostani barátnője teljesen bolond!
            Olyan sms-eket küld, hogy égnek áll a hajam! Az elsőt még
             elolvastam, a többit automatikusan törlöm! Csak az a szomorú,
            hogy az ex nem állítja le!
            Veled mi van KINCSEM?
POCO LOCO mi kozod hozza?!
FULESGI2    Ez van
POCO LOCO azaz
            a masikhoz
            Szegenykem
FULESGI2    Kihez? A mostani barátnőjéhez, semmi. Tudod, ő volt
             az akivel mégsem kezdtem az Ex után.
POCO LOCO sajnalom
            miattam van ez is
FULESGI2    Jaja, DEHOGY!!!!
POCO LOCO bizti?
FULESGI2    Ezt a lépést egyébként is megtettem volna, mert elegem van abból,
             hogy kapunak nézeget!
FULESGI2    Persze!!!
            Butus :)))))
POCO LOCO Hihi ezt en szoktam mondani:-)
FULESGI2    SZERELMEM, OLYAN JÓ, hogy oly hosszú idő után megint 
            LÁTHATLAK!!!
FULESGI2    Igen tudom :))))
            Akkor én másképp fogom mondani, pl. ingyom-bingyom :))))))
POCO LOCO Ne is mond!!! Hat meg nekem
FULESGI2    Azért remélem, nem sírtál!!!
POCO LOCO :-))
FULESGI2    Mi van a 10 ujjaddal:))))))
POCO LOCO egy picit haragszom Rad tudod?
            Meg van mind:-))
FULESGI2    Miért???
POCO LOCO Mi volt az a „fajanko”?
            hogy mondhatsz ilyet?
FULESGI2    Milyen fajakó? Pontosítsd
POCO LOCO a levélben?
            Magadra mondtad a levélben
            Igen
FULESGI2    Ja, az más, magamat kigúnyolom ha kell, de mástól
            nem tűröm el! :))))
            Megnyugodtam.
            Azt hittem, mást sértettem meg ezzel!
POCO LOCO Ugy se OK?
FULESGI2    ingyom bingyom, nekem? :)))
POCO LOCO :-)))
F.        Kicsim! Ha ide nem tudsz feljönni, akkor próbálkozz,
            menj át a hunchatra, ott várlak!!
POCO LOCO azt nem ismerem
            de jo
FULESGI2    Ha egyszer ott privizünk, akkor mutatok neked valami szépet.
POCO LOCO MIT?????
FULESGI2    Majd megismered. lustasag néven regisztráltalak,
            de ezt írtam a levélben is.
            Gyere el oda is!
            Ne zárd be!!!
            Nyiss egy új explorert.
POCO LOCO Most?
FULESGI2    Igen, most.
            Dolgozzon csak a gép.
            Azért itt is legyél, NEM AKARLAK ELVESZÍTENI!!!!!!
            Itt lehet sms-t is küldeni, mondjuk nekem :)))
            Nos?
            Hagyd, ha nem megy, majd máskor!

12:30:01        ***A társad időközben kilépett.

FULESGI2    Ez a gép, mert kihajítom, komolyan!
POCO LOCO Ne tedd!!
FULESGI2    Csak ÉRTED, MIATTAD nem, egyébként már a gazdájánál lenne!
            Ki akartam javítani neki, de most már nem teszem, amiért
            így viselkednek!
POCO LOCO Ne is, nem erdemli meg
            Jezusom, hogy rohan az ido
            Nem igaz!!
            De csak ilyenkor:-(
FULESGI2    Ilyenkor persze megállíthatatlan :(
POCO LOCO De MIERT???
F.        Mikor kell menned? szólok, bár nem szívesen teszem!
POCO LOCO kb 10 perc:-((
FULESGI2    :(((((((((((( Tudod mit, szaladjon!
            Legalább hamarabb átölelhetlek!!
POCO LOCO mar kivancsiskodnak mit csinalok mindig
FULESGI2    Maradj óvatos, mond, hogy pihensz.
            Alig látjuk egymást! .(
POCO LOCO Ja csak ezelott nem igy volt
FULESGI2    Hiába, öregszel :)))))
POCO LOCO Igen
FULESGI2    És én egy ilyen öreg nőbe vagyok SZERELMES MINT AZ ÁLLAT!!!
POCO LOCO Nahat nahat :-)
            nemhogy keresnel egy jo fiatalt:-))
FULESGI2    Holnap, holnap után délelőtt dolgozom!
            Szombaton, vasárnap du. 13-tól.
POCO LOCO Tdod Kicsim mi a valasz
FULESGI2    Pipi husit? Nem, maradok a NÁLAD. Nekem nagyon is megfelel!!!
            Tudom, a hétvégék nem biztosak, az esték foglaltak,
            talán délelőtt, de írok ha tudok.
POCO LOCO A ven macska??
            :))
FULESGI2    IGEN? NEKEM CSAK Ő KELL!!!!!!!

12:47:46        ***A társad időközben kilépett.

POCO LOCO Ilyen nincs
FULESGI2    JAJ, DE JÓ!!!!
POCO LOCO Nem haragszom Dragam:-))
            Mar irtam egy E-mailt Neked
FULESGI2    Tudod, hogy itt ültem és könnybe lábadt a szemem,
            mikor láttam, hogy kiléptél!
POCO LOCO Azt hittem nem tudok gyorsan visszajonni
            NEEEE
            kerlek!!!!
FULESGI2    Nem tudom leírni, most mit érzek!!!!
POCO LOCO: Kicsim!!!
                         NA
FULESGI2    Jól van, van ilyen
J
                        SZERETLEK!! Ezzel ez is vele jár!
                        ÉdESEM:)))
POCO LOCO De most mar itt is tudok:-))
                        NYUGI JO?
FULESGI2    OK! Bagoly mondja…
POCO LOCO Tudom tudom
FULESGI2    Vigyázz magadra!!! VÁRLAK MINDIG!!!
POCO LOCO Mondtam mar??
FULESGI2    Azt hiszem, de nem elégszel :))))
POCO LOCO Mondjam??
POCO LOCO SZERETLEK
FULESGI2    Ahogy érzed :))))))))
                        ÉN IS NAGYON!!!!!! NAGYON!!!!!
POCO LOCO: Mennem kene:-(
FULESGI2    Igen, menned kell :((((
                        Jó volt látni, érezni téged egy kicsit, legalább virtuálisan!!
                        Én meg lenyugszom!
POCO LOCO: De tessek ma is mosolyogni mint maskor szoktal,
                        ahogy irtad OK??
FULESGI2    Csak, ha te is!
POCO LOCO: Lassam!
FULESGI2    :)))
POCO LOCO :))))
FULESGI2    :))))))
POCO LOCO Igy sokkal jobb!!!
FULESGI2    @-„-’---
POCO LOCO Szia Kicsim!!!
POCO LOCO koszonom szepen
FULESGI2    SZIA SZERELMETES ANGYLOM!!!
                        Nincs mit!
POCO LOCO Majd megtanulom en is :)))
                        A rozsat:-)
                        CCSSOOKKollak rengetegszer
FULESGI2    CSÓK milliószor:))
POCO LOCO Szaladok
FULESGI2    IMÁDLAK!!! SZIA!
POCO LOCO SZIA SZIA SZIA Kincsem
FULESGI2    Gondolj néha rám.
POCO LOCO Neha?
                        Ugy nem megy
FULESGI2    :))))) Én mindig! CSAK RÁD!!
                       Menj!
POCO LOCO UTUS:-))
FULESGI2    Ingyom bingyom :)))
POCO LOCO SZIA Dragam!!!!!!!!!!
FULESGI2    SZIA SZIVEM!

14:04:06        ***A társad időközben kilépett.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása