Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.26. 05:50 :: csetszerelem

Az utolsó csetes beszélgetésem volt a KEDVESEMMEL, de ezt akkor még nem tudtam! Felgyorsultak az események és én egyre mélyebbre zuhantam lelkileg! Reménykedtem, hogy karjaimba vehetem, átölelhetem, szerethetem….
De nem.... a Reményem is meghalt!

2002. július 3. 13:00
Edesem!!!
Most tudok csak irni ,sajnos:(
Lehet hogy tenyleg el kell mennem azzal a lokottel.Annak mondom mert annak
tartom.Itt ugy nezem meg orulnek is hogy le lesz most a gondjuk rolam.A fenebe!!Nem orulok neki egyaltalan. De ezt csak a Tom mondta talan nem 100%. Ha igen, fogalmam sincs hogy meg mint lesz, de mindenkeppen megtudod ha addig nem tudunk beszelni.De remelem fogunk tudni azert Kuldok SMS-t amint tudok Hianyzol Kicsim!!!!
Most befejezem,millio Puszi es C S O K Neked
             A kiscicad:)

2002. július 5. 17:43
Szia Dragam !!!
Nem tudok SMS-t kuldeni
Nem nyitja ki, mindjart megut a guta Ha meg lehet megprobalom kesobb bar nem is tudom mikor dolgozol. Megnezem irtad-e nem emlekszem hirtelen.Holnap fogok elmenni sajnos, nem tudom mennyi idore. Reggel itt lesz a Tom valamikor, jo lenne beszelni egy picit Hianyzol mint mindig EN IS SZERETLEK es koszonom a dalszoveget,tetszik
CSOK es CSOK meg megintcsak CSOK Szivem!!!
    A Te kiscicad   Andi

2002. július 8. 21:38:53 Mon
Szia Tom!
Kérlek, majd a képet küld el, amit Andi mondott Neked! Tom, az az érzésem, hogy Andit nem akarják elengedni! Jól látom? Egy kicsit furcsa, hogy egy beteg embert is "eladnak" csak pénzük legyen benne! Ez már törvényileg tiltott! Mondd, egyáltalán van kilátás arra, hogy szabadon engedik? Egyáltalán Andi el akar jönni onnan? Tudod, nem látok tisztán, illetve egyre jobban látom, mi is megy ott! Csakhogy remélem, ezt kulturáltan meg lehet oldani! Kicsit úgy érzem, börtönben vannak ott azok a lányok, akik el akarnak jönni, ki akarnak törni! Kérlek jelezz, legalább Te, mi van, mi várható!
Szia: Gigi

2002. július 10. 16:37
Kedves Gigi
Megertem az aggodalmaidat de nem lesz semmi problema. Ha Andika rendbejon elintezzuk hogy mehessen.Nem szulne ugysem jot ha marasztalnak tovabb ezt mindenki tudja annak ellenere hogy nem szivesen teszik.Nagyon nem akarok belebonyolodni a miertjebe de gondolom az Andika meselt egyet s mast.Foglyok? Igen vannak tulajdonkeppen azok is. Nem hallottam Rola sajnos miota elment de most igazan jo helyen van azt tudom.Nem beteg embert adtak el de eltek a lehetoseggel hogy (csunyan irom)ne legyen gondjuk itt Ra ha beteg es nem is tud dolgozni. Remelem erted.Ne hidd hogy en nem azon vagyok hogy minel elobb kikeruljon innen mert tudom nem birna sokaig. Foleg azota hogy tudja valaki varja Ot szeretettel.Ugyhogy csak azt tudom tanacskent mondani ne aggodj,ne add fel.Azthiszem szuksege van Rad.Amint tudok ,vagy hallok valamit jelentkezem.Fel a fejjel kislany!! Udvozlettel : Tom

Dátum: 2002. július 11. 15:33
Szia dragam!
Az elobb irtam neked de visszadobtak.Egyedul vagyok,ide irhatsz.Valaszolj ha ezt megkaptad
Andi

Ez volt az utolsó levele felém! Segélykiálltás.Dolgoztam, már megint. A benti gépről írt, kockáztatva, hogy lebukik. Oda várta a válaszom, de később írtam, ezért a saját mailjára küldtem el a levelet, mert nem tudtam, más eléri-e, ott vár-e. Most már tudom, azon a napon adták megint oda Michelle-nek, ahova utált menni. A lelke háborgott, teljesen el volt keseredve. Nem tudom ,milyen híreket kapott még, de ez hozzásegítette, hogy kilátástalannak lássa helyzetét. A betegsége mellé még túladagolta a gyógyszerét is. Nem tudtam, de Ő már ekkor feladta.
Ma is verem a lelkem azért, hogy nem tudtam beszélni vele. Nem lehettem ott! Ha sikerült volna…… akkor talán……..megmenthettem volna az életét……..Talán!

Innentől kezdve Tommal beszélgettem egészen szeptember13-ig mikor Ő is végleg eltűnt! Sok minden elmondott még Andiról, családjáról és az aranykalitkáról! Érdemes továbbra is „velem” tartani.

Dátum: 2002. július 17. 17:59
Andikat ma delelott megint bevittek korhazba. Bovebbet nem tudok holnap delelott megyek le hozza.
                            Tom

2002. július 18. 09:47
Szervusz. Tudunk par szot valtani? Ahol Andikaval szoktal.


Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása