Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.26. 06:00 :: csetszerelem

2002. július 2. 17:36

FULESGI2    Szia Kincsem :))
LUSTASAG  Szia szia!!!
                        (szivecskés kép)
FULESGI2   
J
Hogy vagy Kicsim?
LUSTASAG Lehetnek jobban is
                        de egesz jol
FULESGI2    Még tegnap tükröztek?
LUSTASAG Nem megsem
FULESGI2    Meddig érsz rá?
LUSTASAG megusztam
FULESGI2    :))))))
                        Vártalak, nagyon!!
LUSTASAG  2 napja megint nem a legjobb, de nem mondtam
FULESGI2    Ne hülyéskedj! EZ NEM JÁTÉK!!!!!
LUSTASAG  akkor nem engedtek volna el biztos
FULESGI2    De, így meg újra bekerülsz és tényleg műtét lesz a vége!!!
FULESGI2    Elbúbollak
LUSTASAG  Nem
                        ha eddig javult biztos most is
                        kaptam gyogyszert amit szedek
FULESGI2    Azért ez nem pont így van!
LUSTASAG  ??
FULESGI2    Ha maradt beékelt kő, akkor többel kötöd be!
                        Szóval nem akarsz hazajönni?
LUSTASAG  Az a sok tea elvitte
                        MI???
FULESGI2    ???
LUSTASAG  Mit nem akarok???
FULESGI2    Figyelj, ha nem gyógyulsz meg normálisan, akkor később
                        még rosszabb lesz!
                        A kő nem játék…
LUSTASAG  Ezt miert mondod most?
FULESGI2    Mert nem figyelsz az egészségedre! Nem szabad Kicsim!
                        Az legyen a legfontosabb számodra!
LUSTASAG  Eleg volt a korhazbol
                        nem jo ott
FULESGI2    Elhiszem Drágám, de inkább még egy kicsit, mint később megint 3 hét!
LUSTASAG  es az orvos engedett el
                        nem megszoktem
FULESGI2    Csakhogy ő megkérdezte tőled, vannak-e görcseid,
                        fájdalmaid… Igaz?
LUSTASAG  persze
                        de csak pici van
                        es nem mindig
FULESGI2    Látod, és te azt mondtad, jól, pedig ez nem egészen igaz
LUSTASAG  hat nem
FULESGI2    Kicsim, féltelek, de neked is vigyáznod kell magadra!
LUSTASAG  vigyazok!
FULESGI2    De nem eléggé!
LUSTASAG  Deeeeeee
FULESGI2    Naaa…
                        Akkor nem lett volna belőle kórház, Drágám!
                        Mindegy, reméljük a legjobbakat!
LUSTASAG  Az igy is ugy is lett volna (igy utolag)
FULESGI2    De, nem mindegy, hogy gyógyszeresen kezelik
                        vagy kórház lesz belőle!
LUSTASAG  Koszonom a feher cicat!!!!
FULESGI2    :)))))
LUSTASAG  igy mar 4 van:)
FULESGI2    Lesz meg több is :)
LUSTASAG  Hihi az jooo
FULESGI2    Elterelted a figyelmet…:))))
J

LUSTASAG  Nem is
FULESGI2    De is :)))))))))))))))
LUSTASAG  Nem baj:)
FULESGI2    Kicsimmmmm!!!
LUSTASAG  Igen
FULESGI2    Mi lesz tovább?
LUSTASAG  Kiderul hamarosan csak legyek egeszen jol
                        A Tom mondta, hogy rendben lesz minden
FULESGI2    Hiszem, ha már itt leszel, de reméljük.
                        Nem tudom, meddig lesz gépem….
LUSTASAG  Igy ugysem mennek velem sokra nem?
                        Tartsd ott meg egy picit
FULESGI2    igyekszem, már így is túlléptem a határidőt.
LUSTASAG  Majd en viszek Neked jo? :)
FULESGI2    Nem kell, de aranyos vagy!!!
LUSTASAG  De ha nem lesz masik??!
FULESGI2    Július 6-ig délelőtt dolgozom 16-ig.
LUSTASAG  OK
FULESGI2    Holnap 10-15-ig bent leszek a munkahelyemen.
                        Utána itthon leszek így. Majd csak 19 után kell mennem a
                         kolléganőmhöz. Csütörtökön pedig már délelőtt kezdek
LUSTASAG  En meg meg nem tudom az a bolond el akar-e
                        meg mindig vinni.
FULESGI2    Szerelmes beléd, úgy hogy biztos.
                        Ha pénzt fizet érted, akkor meg adnak!
LUSTASAG  Tudom sajnos
FULESGI2    Sajnos.
LUSTASAG  Tiszta bolond, nem?
FULESGI2    Szerelmes Kicsim! Megértem!
                        Csak, ha nem viszonozzák, akkor miért erőlködik?
LUSTASAG  Azt hiszem most meg jobb talan ha nem okoskodok
                        Azt latod nem tudom
                        Remel biztosan
FULESGI2    Ebből is látszik, hogy sokan azt hiszik, a pénzzel
                        mindent meg lehet venni!
LUSTASAG  De nem baj az O dolga
                        Hat engem nem fog
FULESGI2    Azt tudom, de akkor is.
                        Vigyázz magadra Kicsim! PLS!!!
LUSTASAG  Jo jo persze!
FULESGI2    A lelked, hogy van?
LUSTASAG  Hm
FULESGI2    Kivele!
LUSTASAG  Nem tudom
FULESGI2    Mégis…
LUSTASAG  Sehogy
FULESGI2    meséld el, pls.
LUSTASAG  Meseljem? De mit?
                        Semmi extra
                        csak a szokasos
FULESGI2    Bővebben…
LUSTASAG  Nincs boveben tudod
                        bb
FULESGI2    :))))))))))
LUSTASAG  Csak
                        ott bent nem volt semmi, senki, igy
                        sok dolog megfordult a fejemben
FULESGI2    És pedig?
LUSTASAG  Csak az elmult dolgok
                        de mindegy
                        tudod oket
FULESGI2    Nem mindegy! Kíváncsi vagyok rá!!
                        Te ismered a gondolataimat, de én a tiédet nem.
                        Nem tudom,miért nem osztod meg velem:(
LUSTASAG  JAJ csak bant az elmult ev, ennyi
                        a sok rossz
FULESGI2    Miért nem mondod el?
                        Könnyebb lenne, nem?
LUSTASAG  Hat mar tudsz mindent, elmondtam
                        Amik itt tortentek pl azok
                        Fajo seb de majd beforr
FULESGI2    Milyen fájó seb?
                        Az idő kezeli, de nem mindegy, hogyan viszed tovább
                        nehéz lélekkel vagy megkönnyebbülten.
LUSTASAG  Jaj kicsim!
                        Tudom csak nem mulik el 1 nap alatt
                        ennyi az egesz
                        nem tehetek rola
FULESGI2    1 nap alatt nem.
                        Igen, tudom.
LUSTASAG  Na latod
FULESGI2    Hagyjuk…
LUSTASAG  Meg elkeseritett ez a betegseg is
                        Ja hagyjuk
FULESGI2    Mond, figyelek, csak úgy látom, nem akarsz beszélni róla!
                        Engem érdekelne, de ha nem akarsz beszélni róla….
LUSTASAG  de mirol Szivem?
FULESGI2    Szeretlek, és tényleg nagyon hiányzol.
LUSTASAG  Tudom es Te is nekem hidd el!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FULESGI2    Elhiszem Drágám!
LUSTASAG  Biztos mas leszek, ha mar nem leszek itt
                        biztos
FULESGI2    Tudod, hogy már 3 hónapja ismerjük egymást? :))
LUSTASAG  Igen!!!
FULESGI2    :)) Te honnan? :)
LUSTASAG  Tudom:)
                        Ahonnan Te:)
                        Meg azert nem olyan rovid az eszem am
                        amilyennek latszik:)
FULESGI2    Megbántad, hogy rám kattintottál? Most nem lenne semmi gondod.
                        Tényleg… ki gondolta volna
J
LUSTASAG  MICSODA???
                        BUTUS!!!
FULESGI2    NAAAA, én eszes ember vagyok
J
LUSTASAG  Azt tudom
                        Nem is kicsit:)
FULESGI2    Honnan?
                        Mire gondoltál?
LUSTASAG Tudom
                        latom
                        olvasom
                        eleg?
FULESGI2   
J Mi van, javítottad :)
LUSTASAG  az vagy
                        ??
FULESGI2    Megtanultam tegnap este a fagyigép
                        szétszedését. 2 nap 16 óráztam :)
LUSTASAG  Szegenykem
                        Az sok
FULESGI2    Nem volt kedvem hazajönni, így maradtam.
                        Tudod itt az albérletben csak a pintyem van.
                        Nekik meg nem hiányzom.
                        Ha jó a társaság, akkor nem érezni a fáradságot!
LUSTASAG  de biztosan igen, minden allatnak hianyzik a gazdija
                        meg a halacskaknak is
FULESGI2    Egy pintynek….
LUSTASAG  bizony
FULESGI2    Nem tapasztalom
LUSTASAG  Beszelgetni, torodni kell vele
                        pedig hidd el
FULESGI2    Annyi zaj vesz körül, itthon már kedvem sincs megszólalni.
                        Összeraktam ma délelőtt a kerómat, míg vártam Rád.
                        Ismét kerékpárral járom Budapestet.
                        Bár néha le fogom tenni, mert jó gyalogolni is, főleg este.
LUSTASAG  Nem kellett volna szetszedni:)
FULESGI2    De, festeni, olajozni minden évben kell, ha több
                        száz kilométereket akarok menni
LUSTASAG  En futni szoktam csak most nem tudok:(
FULESGI2    Futni én is szeretek, de csak ha többen vannak.
LUSTASAG 2 is eleg?
FULESGI2    Persze, Te igen!!!!
LUSTASAG  Akkor jo!!
FULESGI2    Úgy még jobb, hogy én kerékpárral kísérlek
J

LUSTASAG  Na nem!!
                        Ugy nem er
FULESGI2    Deeeee.
J
LUSTASAG  Neeeeeem!!
FULESGI2   
J Ígérem, lekerózom a 200 km-t. :))))
                        6 és fél óra alatt .)))))
LUSTASAG  Futas utan
FULESGI2    Na nem
                        Hova akarsz költözni? Kecskemétre?
LUSTASAG  De lesz meg fitness is ugy hogy nem lesz kedved mar hozza:))
                        Oda nem
FULESGI2    Attól függ… egy jó szex is egyenlő 6 km-es futással :)))))))))
LUSTASAG  De nem a fitness-el
FULESGI2    Az én fitness klubom a munkahelyem.
LUSTASAG  Kis csintalan:)
FULESGI2    Napi 2 tonna mozgatás, a fagyóban való spárgában
                        történő kocsi tologatás, stb…
FULESGI2    Csintalan, én:))))
LUSTASAG  Az nem ua.
                        Te:)
FULESGI2    Megnézném, Te egy napi pakolás után hogy tudsz
                        felkelni az ágyból izomlázzal)))))
LUSTASAG  Sehogy
FULESGI2    Nekem fel kellett….. és rádolgoztam:)))
LUSTASAG  Nem pakolok:)
FULESGI2    Jó, majd csütörtökön én is mondom a Mártinak :))))
                        Keresztbe lenyel :)
LUSTASAG  Azt ne hagyd!
FULESGI2    És ezt csak szeretetből teszi:)
LUSTASAG  Azt olvastam
FULESGI2    Ő lesz a főnököm, egész héten, de ezt ő még nem tudja, Szegény!
LUSTASAG  nekem fel kellett es rad gondoltam
                        radolgoztam helyett
FULESGI2    Hogy, most nem értem :) Sokat adtál nekem:))
LUSTASAG  mar megorultem:)
                        olvasd vissza
FULESGI2    OK, stimt :)
                        De Rád is gondoltam:)
LUSTASAG  most hogy mondtam:))
LUSTASAG  10 perc :((
FULESGI2    MI? DEHOGY!!!! KAPCSOLTAM :)))))))
LUSTASAG  :)
FULESGI2    Ok, még 10 perced van, holnap?
                        Kinevetsz?
LUSTASAG  Nem tudom Szivem
                        NEM dehogy
FULESGI2    Azért :))) (2 szivecskés kép)
LUSTASAG  4X(szivecskés kép)
FULESGI2    Szeretnélek már átölelni, érezni….
                        Inkább nem folytatom.
LUSTASAG  Jaj ne is mond!!
FULESGI2    Nem is mondom….
                        Love U only!!!
                        Van egy dal, aminek a szövegét le fogom írni neked,
                       nagyon jó:)
LUSTASAG  Me too:))
                        OK
                        Milyen dal?
FULESGI2    Csak kölcsön adtam a kazettát, így nem tudom még leírni:((
                        Groovehouse: Hadali
                        Magyar, nagyon jó, a szöveg meg Téged idéz:))))
LUSTASAG  Ez nem mond igy semmit
                        Engem?
FULESGI2    Leírom, lehet, hogy ismered.
                        Igen!
LUSTASAG  Hogy hogy?
FULESGI2    Majd elolvasod:))
LUSTASAG  NA
                        Picim: be kene lassan fejeznem:((((
FULESGI2    Töröm a buksim ,de nem ugrik be a refrén szövege,
                        ne haragudj! Tegnap éjjel
                        még ezt dúdoltam, de most blokk:(((
LUSTASAG  mulattal?
FULESGI2    Rendben, nagyon vigyázz magadra!!
                        Ha menned kell Michelle-hez, akkor
                        legalább üzenj, pls!
                        Végig táncoltam a hazavezető utat:)) Nagyon jó szám!
                        A munkahelyemről jöttem haza, hajnali 1-kor, addig dolgoztam:)
LUSTASAG  Aranyos lehetett:))
FULESGI2    A Fiam puszil, most kaptam tőle sms-t.
LUSTASAG  Jo en is Ot
FULESGI2    Ki én? Úgy se mutatom meg a táncot:))
LUSTASAG  Ugy is meg fogod:)
FULESGI2    Utána szambáztam is :))
LUSTASAG  Huuha!
FULESGI2    Amikor a fagyigépet szedtem szét, akkor meg lambadáztam
J

                        Márti vigyorgott is. Nem vettem észre őt.
LUSTASAG  Ennyi táncot tudsz?
FULESGI2    Zsuzsi meg rötyögött, mondta,
                        lambadázzak el a mosogató felé :))))
                        Ezeket már nagyon rég tanultam.

                        Jó volt a hangulat.

LUSTASAG  En nem tudom oket
FULESGI2    Na, jó engedlek Kicsim, nehogy kikpaj!
                        A fiam tud, majd megtanít téged!
LUSTASAG  (szivecskés kép)
FULESGI2    10X(szivecskés kép)
LUSTASAG  Szia Dragam, irok ahogy tudok jo?
FULESGI2   
J

LUSTASAG  azert is min. 11X(szivecskés kép)
FULESGI2    Feltétlenül!!! Vigyázz magadra és gyere most már haza!
                        Ideje hazajönnöd :))))
                        Nagyon szeretlek! Ezt tudd! Ésszel csinálj mindent,
                        ne haragítsd magadra őket!
LUSTASAG  Jo jo ugy lesz
FULESGI2    Remélem is!!!!!!!!!
LUSTASAG  C S O K Kicsim!!
FULESGI2    Be fogom hajtani Tőled!! Készülj fel rá!!!
LUSTASAG  Love U LoveU
                        Keszulok
FULESGI2    Szia Gyémántom!:))))
LUSTASAG  SZIA SZIA
FULESGI2    CCCSSSÓÓÓKKK!
LUSTASAG  Hm
                        Hova?
FULESGI2    Ahová szeretnéd Édesem!!!
                        Üdvözlöm Tomot! Menj, Édesem!
LUSTASAG  Rendben, odakepzeltem
FULESGI2    Hová?
LUSTASAG  OK Szia Dragam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                        Jaj az titok
FULESGI2    NEEEE, mond el!
LUSTASAG  Mennem kell
FULESGI2    Mond el….
LUSTASAG  Jo helyre:)
FULESGI2    hová, pls!
LUSTASAG  GIGI
FULESGI2    Menj, ezt sem mondod el((
LUSTASAG  A hasamra, ahol faj
FULESGI2    Helyes :))) Szia Drágám!
LUSTASAG  SZIA!!!!!
FULESGI2    (szivecskés kép)

18:50  ***Társad kilépett.


Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása