Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.27. 01:14 :: csetszerelem

2002. május 10. 11. 29.
(Nem teljesen az elejéről van meg a mentés, de így is érthető lesz.)

LUSTASAG JUJ ez nem igaz!!!
35lesbitars    Itt vagyok!!!!!!
LUSTASAG mar megint azt csinalta mint tegnap
35lesbitars    De tudtam róla, ezért vártalak :))))))
LUSTASAG biztos megcsaltal amig nem voltam ugye?
                        :))
                        Neked is kiirta?
35lesbitars    Ha azt csalásnak veszed, hogy kimentettem az előző írásokat,
                        és el kezdtem Neked írni…akkor… IGEN!
                        Nekem nem, de furcsa volt a nagy csend!
LUSTASAG JAJ de jo!!!!!!!
                        megint karbantartas volt
35lesbitars    Az időpontot kérdezted.
LUSTASAG es elotte mar megfigyeltem, hogy
                        micsoda?
35lesbitars    Majd visszatérek.
LUSTASAG hogy amit irok nagy sokara
                        jelenik meg
                        utana mindig vege lesz
35lesbitars    Az fagyást jelent, úgy látszik, Te másik szerveren
                        keresztül csatlakozol a csethez, mint én.
LUSTASAG tegnap is igy volt
35lesbitars    Most jobb?
LUSTASAG most jo
35lesbitars    Akkor öröm :)))
LUSTASAG bizony:))
35lesbitars    Ok., visszatérve az időponthoz…
                        Először is, néhány leveled, hál istennek csak kettő, elvitt a vírus,
                        tehát elveszett. Ami már megvan, és én érdeklődtem felőled,
                        abból a legelső április 15-i.
35lesbitars    No nem voltam ilyen gyors, ezt már előtte leírtam:)))
                        Lassan egy hónapja!:)))))
LUSTASAG hogy hogy akkor fordult komolyra?
35lesbitars    A beszélgetésünk. Mélyebb lett.
LUSTASAG en komolyan vettem mindig
35lesbitars    Jó, nem úgy értettem. Rossz volt a megfogalmazás.
LUSTASAG Mit ne?
35lesbitars    Egyre sűrűbb levelezés, beszélgetés….aztán beléd estem,
                        majd Te is.
                        Így értem.
LUSTASAG :))
                        :))
35lesbitars    Látom, érted, bocsi a rossz megfogalmazásért.
LUSTASAG Tudtam az elobb is:))
35lesbitars    Tudod, mi jutott eszembe tegnap este, mikor mentem a
                       Lánchídon a munkahelyemre?
                        Ugrattál, mi?! :)))))
LUSTASAG Meselj!!!
35lesbitars    Nem tudom, pontosan mikor van a szülinapod!!
LUSTASAG 01/10
35lesbitars    Melyik év, ha már így megadtad:)
LUSTASAG nem igaz, hogy
                        nem emlekszel
35lesbitars    A korodra, igen, emlékszem! De mégis…
                        Csak múltál vagy most lettél?
LUSTASAG arra meg emlekszel

Andi, csetes nyelvet használva kifagyott. Pár percbe került, míg ismét tudtunk beszélgetni. Ebben az időben nagyon nehézkesen működött a Chat.

LUSTASAG pont azt akartam kerdezni
                        csak mar megint TE voltal a gyorsabb:))
                        1980
35lesbitars    Igen, igen igen! Tudtam!!
                        :)))
LUSTASAG Te meg 66
35lesbitars    Igen, talált.
LUSTASAG latod?
35lesbitars    Látom, figyelsz :)))) Az időpontot miért kérdezed?
LUSTASAG de ne pontosabban nem tudom, nem mondtad meg
                        nem tudom mar
35lesbitars    Szeretnéd tudni?
LUSTASAG persze!!
35lesbitars    Az időpontot miért kérdezted?
LUSTASAG milyen idopontot?
                        Ja
                        csak eszembe jutott
                        lassan recordot dontok!!::))
35lesbitars    Értem, gyorsaságban?:))
LUSTASAG nem
                        abban, hogy meddig volt a leghoszabb kapcs.
35lesbitars    Kérdezhetem?
LUSTASAG persze
35lesbitars    Meddig volt a leghosszabb kapcsolatod?
LUSTASAG pontosan nem tudom, de kb 6 het
35lesbitars    Mi már egy hónaposak vagyunk:))))
LUSTASAG tudom:))
                        azert lesz record:)
35lesbitars    Helyes, ha rajtam múlik, hosszú időszak lesz!
LUSTASAG Remélem is
35lesbitars    Én is, én is:)))))
LUSTASAG de ha majd osszeveszunk
                        mert biztos lesz olyan
                        akkor gyorsan masnap
                        kibekulunk jo?
35lesbitars    Másnap? Olyan hosszú idő múlva?
                        Még aznap!!!!!!!!!
LUSTASAG aznap?
                        tudtam!!!
35lesbitars    Pontosan:))))))
LUSTASAG egyszerre irtunk
                        neztem az idot
35lesbitars    Mert így is gondoljuk :)))))))))))))))
LUSTASAG DE JO
                        ezt is majdnem:))
LUSTASAG TE!!!!!
                        ha most ilyen jo, akkor
                        mi lesz eloben?
35lesbitars    Csak jobb, remélem!!!!!
LUSTASAG nem tudom, de biztos gondok lesznek :))))))
35lesbitars    Mire gondolsz?
LUSTASAG talald ki
35lesbitars    Na, mond meg, légy szi!
LUSTASAG hat az, hogy
                        legalabb is en nem foglak
                        vagy nem akarlak inkabb
                        elengedni sehova
35lesbitars    Az nem baj! Szeretek együtt lenni azzal, akit szeretek!
                        Olyankor nem hiányzik más!
LUSTASAG akkor jo:))))!
35lesbitars    Azért dolgozni elengedsz ugye?
lustasag        MMMMMMM talan :)
                        :))
                        Edesem nem baj ha lassan mennek?
35lesbitars    Majd kerékpárra ültetlek, megyünk együtt a világba!
LUSTASAG kerekparon???
35lesbitars    Baj, de ha menned kellustasag((
LUSTASAG tudod mondtam
35lesbitars    Tudom.
LUSTASAG olyan szivesen maradnek
                        nem de ami negy kereken gurul jobban szeretem
35lesbitars    Szóval… nem kerülöm el a választ.
                        November 10-én születtem.
LUSTASAG es gyorsabb
35lesbitars    Kis kényelmes! Nem a gyorsaság a fontos egy jó túránál,
                        hanem a látvány!
LUSTASAG megjegyeztem
                        OK de nincs biciklim:))
35lesbitars    Majd lesz :)) Ez nem indok! :)))
LUSTASAG JO, egyszer igy, egyszer ugy OK?
                        de biciklivel nem messze am:))
35lesbitars    Ok megegyeztünk :))) Kicsim ezután FulesGi2 néven
                        leszek fent.
                        Passaou? Itt van közel.
LUSTASAG JO
                        OH nem koszonom :)
35lesbitars    Akkor nem kattintanak rám. Már kipróbáltam:))
                       :)))))))))
                        A Duna mentém, vad camping, stb.
LUSTASAG ram sem amiota lustasag vagyok:))
35lesbitars    Úgy látszik ,nem kell a lusta ember senkinek! Nekem IGEN!
                        Nem adlak SENKINEK!
LUSTASAG majd ha meglatod milyen autom lesz, nem is akarsz
                        mar biciklizni:))))
LUSTASAG NE IS!!!
                        milyen
                        elirtam
35lesbitars    Hm. Szeretem az autókat is, de sose voltam olyan, akinek a
                        legfontosabb volt. Az ember, aki vezeti, Ő a legfontosabb.
                        Mikor remélhetek?
LUSTASAG :)))
35lesbitars    Egyébként, első a lakás. Némelyik áráért már lehet venni.
LUSTASAG amint csak lehet :))
                        tudom
                        de nekem az az almom
35lesbitars    minden álmod valósuljon meg, kívánom Neked!
LUSTASAG megyek Szivem jo?
35lesbitars    Ha lehet, legyek benne én is :)))))))
LUSTASAG tudom nem jo de…
35lesbitars    de….
LUSTASAG minden almom foszerploje TE vagy
35lesbitars    Inkább most, mint hogy ne lássalak többé!
LUSTASAG tudod
                        jol van
35lesbitars    Mikor jössz fel, hogy itt legyek!!!
LUSTASAG igy jobb is mintha hirtelen kene szaladni
35lesbitars    Küldök képet, jó?
                        Meg egy pici írást.
LUSTASAG JO jo jo jo
35lesbitars    Akkor maradjunk annyiban, négykor itt, ha tudsz, gyere,
                        ha hamarabb sikerül, küldj sms-t és légy türelmes. Amint
                        megkaptam, jövök!!
LUSTASAG ha tudok du, ha nem, holnap de valamikor
35lesbitars    Holnap de. 10 körúl?
                        Ja, de rossz, hogy elmész!!!!!:(((((((((((((((((
LUSTASAG az biztosabb mint du
35lesbitars    Nem baj, akkor is várok RÁD!!!!!!
LUSTASAG Szia Edesem, vigyazz magadra
35lesbitars    No, menj, nehogy lebukj!!!!
LUSTASAG Szeretlek
35lesbitars    ÉN IS SZERETLEK!!! NAGYON!!!!!!!!!!!!!
LUSTASAG vigyaztam vele :)))
                        Puszi puszi
35lesbitars    köszönöm, hogy VAGY nekem!!!
LUSTASAG inkabb CSOK
35lesbitars    Millió CSÓK!!!!!!
lustasag        ne koszond
35lesbitars    De, nem tudod, mit jelentesz nekem!!!!
LUSTASAG amit Te nekem:)
35lesbitars    A legtöbbet, mit lehet!
LUSTASAG Szia!!!!!!!!!! Remelm is:)
35lesbitars    Szia kincem!
LUSTASAG CUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
35lesbitars    Neked is mindenhová!!!:))))))))))))))))))))))))

12:10:10        ***A társad időközben kilépett.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása