Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.26. 06:15 :: csetszerelem

 

Közel tíz napon át, Andival nem tudtam beszélni, remegtem, hogy soha többé nem történik meg. A tíz nap alatt alig aludtam valamit. Éjjeli műszakot vállaltam, hogy napközben bármikor el tudjanak érni. Hulla fáradt voltam, de nem mertem elaludni. Vártam, hogy délig felérjen a csetre. Ha akkor nem sikerült, délután ültem a gép előtt. Napi 2-3 órát aludtam. Minden apró zajra, hangra felébredtem. Éreztem az ablakom előtt elmenő cigarettázó ember füstjét, hallottam a madarakat, a cipőkopogásokat. Nagyon féltem, hogy soha többé nem láthatom, nem ölelhetem meg. Ezalatt az idő alatt 5 kilót fogytam, alig tudtam az éjszakai műszakokat átvészelni. Élő halott voltam, de mégis reménykedtem, bíztam, hogy minden rendbe jön! Majd egyszer megrezzent a telefonom. Sms érkezett.

2002. június 19. 17:50
Tudunk két percet beszélni, ahol Andikával szoktatok?
(Sajnos, akkor épp dolgoztam, nem tudtam jönni.)

2002. június 21. 10:42
Ha még ráérsz, beszélhetnénk. Tom
(Itt a nickek ugyanaz, de a lustasag helyett mtom-ot fogok írni, hogy érthetőbb, átláthatóbb legyen.)

FULESGI2        Itt vagyok, szia :))
                        Miért kerestél tegnap előtt?
MTOM            Ah nem is figyeltem Szervusz
FULESGI2    Gyors vagyok, ha gépnél tudok lenni. Köszönöm, hogy szóltál.
MTOM            Csak beszelhettunk volna
                        Andika leirt mindent
                        hol talallak esetleg
                        Most voltam benn
FULESGI2    Igen? Mi van vele?
MTOM            Vele nem beszeltem, mert aludt es nem akartam felebreszteni
FULESGI2    Itt mindig megtalálsz, ha tudok jövök.
                        Édesem! Az orvos mit mond?
MTOM            talan visszahuzodik a gyulladas igaz csak egy noverrel
                        tudtam beszelni
FULESGI2    Reméljük a legjobbakat!
MTOM            hetfoig varnak legfeljebb de ha j outon halad akkor nem lesz baj
                        meg delutan megprobalok visszamenni ha az idom engedi
FULESGI2    Andi gyógyulni akar, ez sokat lendít a dolgokon!
                        Este 9-ig dolgozom :((((
MTOM            csak elhagyja magat
FULESGI2    Nem szabad, mond meg neki! Ennie kell, erősödni, mert rosszabb lesz!!
MTOM            a nejem meg ki fog dobni otthonrol
FULESGI2    Valahol a lelkem mélyén megértem. Tele van a… már az egésszel!
                        Miért, nem érti meg?
MTOM            nem csodalom, de ez most fontos
                        de megerti
FULESGI2    Akkor?
                        Oly sok mindenen mentetek már át, nem hiszem,
                        hogy emiatt megteszi….
MTOM            eleg sok idot vesz el az ide es visszaut
FULESGI2    Értem, persze, másik város.
MTOM            nem dob ki csak tobbet lehetnel itthon mondja
FULESGI2    Csakhogy az Andinak is most csak Te tudsz erőt adni…
                        Persze, biztos igaza van
MTOM            legalabb is probalok
FULESGI2    Hidd el, adsz!!
MTOM            sok lett ez igy egyszerre
                        Neki is, nekem is
FULESGI2    Igen, ezzel tisztában vagyok! Hátha ezek már az utolsó izgalmak
                        és Andit hazaengedik végre!
MTOM            majd ugy csinaljuk
                        ezek utan ugy sem tudna dolgozni egy darabig
FULESGI2    Az biztos, hiszen néhány hétig erősödnie kell.
                        Tom, ha itthon tudok valamit tenni értetek…
MTOM            Oh nem nem hiszem, amit itt lehet en meg tudom tenni
                        de koszonom
                        az en kezem sem er el mindenhova de talan ahova kell
                        oda majd ezek utan igen
FULESGI2    Elvileg az enyém se, de ha valamit meg kell oldanom, azt megoldom
                        ha nagyon akarom.
MTOM            eleg nehez ezekkel szot erteni de majd kiszoritjuk
FULESGI2    Mond meg az Andinak, hogy nagyon hiányzik, nagyon!!!!
                        Gyógyuljon, egyen, igyon, erősödjön!
MTOM            persze megmondom
                        de egyenlore azt kell tegye amit mondanak
                        meg nem ehet, de keves teat azt kapott ma reggel
                        ha elmegy nekem is hianyozni fog
FULESGI2    Elhiszem, de valljuk be, azért nyugodtabb leszel!
                        Majd meglátogat! De csak látogatás :)))
                        Remélem a feleséged azért nem haragszik, megbékél!
MTOM            Nem haragszik, a kidobas csak vicc, de szivesen venne,
                        ha tenyleg a szabadidomet veluk toltenem
                        de megerto
FULESGI2    Üdvözlöm Őt is
MTOM            inkabb nem mondom meg, kivel csevegek napkozben
FULESGI2    Ok, ahogy gondolod
J
                        Nekem az a fontos, hogy az Andit ki tudjuk onnan hozni!
                        Egyet tudok, lelkileg már nem sokáig bírja!
                        És ehhez nem kellettem én, sajnos már előtte is így volt!
MTOM            amint rendbe jon en biztosra veszem
FULESGI2    Hogy én erre rátettem, netalán miattam nem tesz semmi
                        rosszat…. nem tudom
MTOM            igen ez eleg gyenge resze a dolognak Nala
                        Nem tudom, az biztos amiota levelezik megvaltozott es
                        sajnos negativ iranyban
FULESGI2    Csodálod? Sok mindenen kellett átmennie!
MTOM            Nem csodalom csak ez eleg sok problemat szult mar idaig
                        es nem hallgat a szep szora
                        falra hanyt borso
FULESGI2    Jó, de ha ez sincs, akkor még rosszabb lesz, hidd el!
MTOM            sokszor mar ott voltam, hagyom nem gyotrom magam
                        de hat azt azert megsem tudom megcsinalni
FULESGI2    Én se tudnám, még ha csak lányomként szeretném akkor se!

FULESGI2     Bocsi, kifagytam :(((((
MTOM            Ja gondoltam varok hatha visszajossz meg
                       en addig vagyok amig birja a battery
FULESGI2    Sajnos még 10 percem van, aztán mennem kell dolgozni :(((
                        Szóval, ott tartottam, hogy hosszú idő kell még ahhoz,
                        hogy meglássa az élet apró örömeit, de
                        meg kell, hogy lássa!
MTOM            meg fogja nefelj
FULESGI2    Ha hazajön, rajtam kívül van akihez mehet?
MTOM            ha valtozik a kornyezete jo iranyban az segit
FULESGI2    Nem félek, tudom :))
                        Itt csak a jó irányt fogom engedni :))))
MTOM            otthon? felek hogy nincs
FULESGI2    Miért?
                        Ezeket jó lenne tudnom valamilyen szinten,
                        aztán Andi majd elmondja.
MTOM            el fogja biztosan
FULESGI2    Ebben nem kételkedem!
MTOM            nem is tudom mikor dontott ugy hogy oda megy haza
                        de az O tudja, ha ugy latja jonak
                        vissza nem lehet ugy sem tartani
FULESGI2    Miért, hova mehetne még?
MTOM            latom sok mindent nem tudsz meg
FULESGI2    Ami késik, nem múlik…
MTOM            igaz
                        de ezeket a dolgokat majd inkabb tole kerdezd meg
FULESGI2    És Te? Hogy kerültél ki?
                        Diplomatikus vagy továbbra is
MTOM            kijottem szerzodessel dolgozni egy vallalathoz
                        a szerzodes lejart en meg maradtam
                        aztan megnosultem
                        mar 4 eve itt dolgozom
FULESGI2    Megéri biztos. A lányokat nem sajnálod, úgy a lelked mélyén?
                        Tudom, hülye kérdés.
MTOM            igaz allando ejszaka, de nem rossz
                        dehogynem
                        de van akit nem kell
                        mindenki a penzert van itt, en is
FULESGI2    Persze, ez ok, de tudod, én sose tenném meg.
                        Nekem az ember annál sokkal fontosabb.
                        Ez van, ahány ember annyi féle.
MTOM            nezd, nekem ez munkahely, mint masnak a gyar
FULESGI2    Elfogadom. Attól te sem vagy rosszabb a politikusoknál!
MTOM            en is csak utasitast tlejesitek, ki nem adok
                        es meg vigyazok is rajuk
FULESGI2    Kell is, sok bolond van!
MTOM            igen
FULESGI2    Kedves Tom, sajnos nekem mennem kell:(
                        Levélben megírom, hogy dolgozom, hogy elérhető legyek
MTOM            Ja nekem sem artana indulnom
                        ilyenkor eleg lassu a forgalom es var az ebed otthon
FULESGI2    Andit csókoltatom! Nagyon szeretem! Egyen, mert
                        szertári Samu lesz belőle :))
                        Neked, meg mindent köszönök!Nem tudom elégszer meghálálni,
                        amit értünk teszel!
MTOM            hat megmondhatom ezt is Neki
                        nem is kell
FULESGI2    Mond is meg! :))) Vigyázzon magára! És Te is!
MTOM            ja meg egy
                        a lelkemre kotott egy kepet, hogy elkuldjem, de meg
                        nem csinaltam meg sajnalom, de elkeszitem es elkuldom
FULESGI2    Sejtem, melyik az
                        ha nem érkezik meg.
MTOM            elfelejtettem a nagy felfordulasban
FULESGI2    Nagyon szeretem Őt!
                        Most mennem kell :((((
MTOM            jol teszed
FULESGI2    Szia, és még az este írok Neked!
MTOM            jol van, szervusz Gigi
FULESGI2    Szia Tom

11:51 ***Kiléptem.

SMS
2002.06.24.
Szia Dragam! Raersz egy picit? Nincs sok idonk, sajnos, varlak!.

(„Rohantam” a csetre, végre, Andim.)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása