Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.26. 09:23 :: csetszerelem

2002. május 14. 09:34
Szia Kincsem!
Várlak fent FulesGi2 néven! :))
CSÓK:Gigi

2002. május 14. 11:22.
Szia Drága Szerelmem!
Jelenleg nem tudok bejutni, fagy a rendszer, de negyed 1-ig próbálkozom, nem adom fel!!!!
LÁtni AKARLAK, SZERETNÉLEK!!!! NAGYON HIÁNYZOL!!!!!!!!
SZERETLEK!
Gigi

2002. május 14. 11:37
Drága Kincsem!
Remélem, elolvasod ezt is még időben!
Gyere fel a http://....org csetre, ott is FulesGi2 leszek. Ott van leszbi szoba, gyere oda!
Gigi

2002. május 14. 11:39.
http://........org  Ott a belépés ott a szexChat ott a Chat Original Ott nev beíras majd válaszd ki leszbi szobát, utána enter!!
Gyere: Gigi

2002. május 14. 11:43
Kincsem!
Valami jelszót is írj be! Mindegy, csak írj be.! Ez is változott :(
Szeretlek!!
Most már csak reménykedhetek, hogy jössz!
Gigi

2002. május 14. 11:57
Szia Kincsem!
Nagyon el vagyok kenődve!!! :(( Próbálom mind a két csetet, de... Nem hiszem el, hogy így összefogott ellenem a világ!!!!!! Alig találkozunk és még ez a dög is!!!!!!! Komolyan felforr a vérem!!!! Miért??? Mondd miért???????? LÁTNI AKARLAK!!!!!!
Lassan készülődnöm kell, ha mégis sikerül nethez jutnod, akkor legalább küldj egy sms-t hogy tudjam, vagy! Egy kicsit örüljek! Szeretlek, este írok!
CSÓK: Gigi

2002. május 14. 11:59
Most már megy a gyaloglo, gyere!!!
Gigi

2002. május 14. 12:23
Kicsim!!
Lehet, hogy jól jártál, mert most sok apró levelet kaptál :)) Bocsi, de úgy bepörögtem, alig találkozunk és még akkor is vannak dolgok, amik megakadályozzák! Holnap egész nap itthon leszek és várlak!!!!! Nem megyek sehová, max a kutyámat viszem ki egy kicsit. SZERETLEK!! Vigyázz magadra!! Most öltözöm és megyek.
Szia Kincsem!
Gigi


SMS

2002. május 14. 13:04
GIGI Semmi nem ment, hotmail is alig itt vagyok 11 ota es megorulok lassan, hogy nem lattalak ez nem igaz, mindig velunk! Nagyon hianyzol! LOVE

2002. május 14. 13:06
Legalabb az sms elment. Nagyon nagyon hianyzol Szerelmem!

2002. május 14. 13:16
Draga GIGIKEM KicsI Szivem!!!!!
Olyan ideges vagyok,hogy elmondani sem tudom!!!!!!!!!!! Ha az enyem lenne ez a vacak,most biztos osszetornem 11 ota szenvedek es semmi Meg az a nyavajas Hotmail sem megy Most mar,hogy el tudtam vegre olvasni a leveleidet(de azt is kinkeserven)mar keso van,Te mar elmentel:((( Nem Mi tehetunk rola Dragam Majd jol kibogom magam es lenyugszom Holnap? Ilyen idoben mint ma lehet hogy tudok jonni,csak az SMS-t nem biztos,hogy fogom tudni hasznalni, tenyleg nagyon hamar telitodik. Most meg akartam kuldeni gyorsan meg egyet,de nem engedte mar. Csak annyit akartam meg mondani,ha meg nem tettem volna elegszer, hogy SZERETLEK es nagyon hianyzol!!!!!!!!!! Es meg valami:mind a 10 ujjamon Te vagy:) A nagyon,a kicsin,mindegyiken:) Most mar nekem is mennem kell lassan,holnap remelem latjuk egymast egy picit,en mindent elkovetek igerem! PUSZI PUSZI DRAGAM;Andi Azert irjal jo?:)))

2002. május 15. 00:11
Drága Kicsi Szívem!!
Ne tudd meg, mennyire ideges és dühös vagyok!!!! A mai nap nem az én napom!! Ismét kifagyott a gép, mielőtt még elküldhettem volna a levelet, amit írtam neked!!!!!! Lehet, hogy nem lesz gépem, mert az ex el akarja vinni. Lehet, hogy költöznöm kell…
Nem tudtam ma Veled találkozni! Nem ment ez a dög cset!!!!!! Soroljam még?! Az egyedüli öröm számomra, hogy kaptam Tőled sms-t, ami egy kicsit megnyugtatott, legalább ennyire is láthattalak! Bár mindig látlak, vágyom hozzád, hiányzol nagyon, de ez legalább egy kicsit tovább lendít azon, hogy eggyel kevesebb nap van már a találkozásig!!!! Csak ez a remény tartja bennem a lelket!!!! Nagyon nagyon hiányzol!!! Nagyon mélyen szerelmes vagyok Beléd!!!!! SZERETLEK!!! Remélem, tudod!!
Ne sírj, Kicsim! Tudod mit; sírjunk együtt! :)))) Nyugi, sajnos ha mérgelődünk, akkor sem oldódik meg a gond, és ez már a múlt, holnap biztos találkozunk. Biztonság kedvéért beregisztráltalak a hun csetre. a neved: lustasag, a jelszód:lustasag Én fulesgi2 néven leszek, az erotika szobában. Hátha tudnánk találkozni, ha a gyaloglo nem megy. Addig itt is bent leszek, míg nem látlak meg a gyaloglón!!!! Neved írd be, aztán a jelszód. Ha ott meglátlak, akkor meghívlak!! Egyébként az egér jobb gombját kell megnyomnod, ott kijön, üzenetet küld, arra kell kattintani, az a privi.
Más:
APEH, tudod az adóbevalláskor kijött, hogy még nekem kell fizetni, ezért részletfizetést kértem. Sajnos a munkahelyemen rosszul vonták le az adómat, még ez is! Nincs nekem elég bajom!
NEM LÁTHATTALAK!!! Jaj , Istenem, Miért nem lehetek nálad? Mikor lehetünk már együtt, mikor jössz haza???????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ne sírj Kicsi Angyalom, nem hagylak el!!! Itt vagyok még ha akadályokba ütközök is! Igyekszem, minél sűrűbben írni Neked, megtalálom a megoldásokat!! Tudod, ha néha én is tudnék Neked smst küldeni, kicsit könnyebb lenne, de kibírom, ÉRTED!!!!! CSAK ÉRTED!!!!!! Nem halok meg addig míg nem láttalak élőben is!!! Utána meg minek halljak meg :)))))
Ha telítődik az ingyensms, akkor menj át az http://sms... re, onnan is küldhetsz., azt is megkapom, hidd el, még ha később is egy kicsit!!!! Drága Gyémántom! Mivel a volt barátnőm, de főleg az ő barátnője még mindig szitkozódó sms-eket küld nekem, bár tudnám miért, péntek délutántól megváltoztatom a telefonszámom, veszek egy új kártyát, ami használt, de jó. Írd fel a számot…., péntek délutántól erre a számra tudsz már küldeni sms-t. Nincs nekem arra szükségem, hogy engem így zaklassanak. Hagyjanak békén. Azon is gondolkodom, hogy el is költözöm. Tényleg eltűnök a szemük elől. Nem tudom, mikor dobott, akkor miért csinálja, most, hogy tudja, VAGY NEKEM! Örüljön neki, hogy nem búsulok, élem az életem!! Én se zaklatom őket! Mindegy, hagyjuk. Egyenlőre számváltoztatás. Aztán meglátjuk.
Mindig írni fogok Neked, hisz legalább addig is velem vagy!!!!! Meg tudtad nézni a képeket? Most már az utolsó két képet küldöm el! Elfogytak Kincsem!!
Millió puszi!!! CSÓK, VIRÁGOM, GYÉMÁNTOM!!!!!!!
Az én szerelmem fájó, mert TÉGED SZERET!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Nem tudom, mi ez, de jó nagyon / Fájása édes, hadd fájjon, /Hagyom!..."
Én is így érzem!!!!! KINCSEM!!!!
Millió CSÓK :Gigi

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása