Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.26. 06:25 :: csetszerelem

Ezen a napon kaptam először levelet Tomtól, attól az embertől, akit Andi annyit emlegetett és aki mindvégig segítette „kapcsolatunkat” Ezer köszönet jár érte! Mikor megláttam a levelezőmben a nevét, már rosszat sejtettem.

 
Dátum: 2002. június 13. 18:17
Nem tudom hogyan szolithatom (lak?)
Elnezest!
Eredmeny talan holnap lesz tukrozes utan,de azt hiszem bennt tartjak
az Andit egy darabig.
Ha uj hir van jelentkezem.
Ez a mail tiszta,ide irhat (sz)
Udv.Tom   Mogyorodi Tamas
Ezer kérdésem volt felé, nem is tudott mindenre válaszolni. Nagyon féltem, hogy soha többé nem jön ki onnan. Már akkor megéreztem, valami nagy baj van!

2002. június 14. 20:59
Igen azt tudom,hogy az Andika Giginek hiv.De 42 evesen nem akartalak eseetleg megserteni.
Most voltam a klinikan de nem tudtam beszelni Andikaval mert aludt.
Hetfon bemegyek,az orvossal is akarok beszelni.A hetvegen sajnos nem tudok,a csalad programot csinalt.
A kepet be fogom vinni Neki termeszetesen.En tudtam,hogy elobb utobb baj lesz,sokszor voltak mar problemai de nagyon akaratos es csokonyos,nem hallgatott ram amikor mondtam,hogy el kene menni orvoshoz mert nem normalis hogy sokszor rosszul van.De akkor ha eppen hamar elmult mar nem is erdekelte, mint sokminden mas sem.Most sem ment volna, de mar szegeny nem tudott kiegyenesedni az utobbi napokban olyan gorcsei voltak, mostmar muszaj volt. En a lanyomkent sszeretem de haragszom Ra ezert.De remeljuk a legjobbakat. Hetfon jelentkezem
udvozlettel . tom

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása