Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.26. 06:35 :: csetszerelem

 

LUSTASAG De mi ez a nev?
FULESGI2    Szia, az új nicked
LUSTASAG Be sem irtam es ezzel tett be
FULESGI2    Valamilyen névvel be kell, hogy gyere.
LUSTASAG De nem irtam be semmit
FULESGI2    Azért.
LUSTASAG akkor
                        na mindegy
                        egyiket sem tudtam megnezni
                        GIGI !!!
                        Itt vagy???
FULESGI2    Itt vagyok.
                        Elküldöm a képet, ami fent volt, letötöttem. Én még láttam,
                        sajnos:(((((
                        Nem tudom, mit mondjak…..
LUSTASAG Sajnos????
                        Az oldalt nem nyitotta ki
                        azt irta, olyat nem talal
                        Miert sajnos???
                        Irtam is valamit
                        MOND MAR PLS
FULESGI2    Az a sajnos, hogy megkérdezésem, beleegyezésem
                        nélkül döntött így. Nem szólt, pedig minden munkát egyeztetünk.
                        Csak annyi volt a képed alatt, idézem:
                        „ A kép nem része a lapnak, csak azért tettem ki, mert szép”
                        Minden szerkesztői jogot leveszek tőle.
                        A munkakapcsolatnak vége!!!
LUSTASAG Irnia kellett valamit pedig
                        biztos
FULESGI2    Sajnos a lapot két hete nem néztem, mert nem jött
                        újabb reklám. Ebben hibás vagyok!!!
                        A szöveget, pedig idéztem neked.
LUSTASAG Akkor nem ertem az a lany azt irja
                        megmondhatnam vegre valojaban ki is vagyok
                        Meg ilyeneket, es eleg merges hangu volt
                        amugy a levele
FULESGI2    Az a lány jobban is odafigyelhetett volna. Elég bunkó volt.
                        Ok nélkül.
                        A levél elment, megnézheted a képet.
LUSTASAG Jo megnezem

12:07 ***Társad kilépett.

(Ismét kiment, megnézte a levelem, ami, remélem megnyugtatta. Pár perc múlva visszatért, de már a régi felhasználónevével)

LUSTASAG Megint kirakott
FULESGI2    Megnézted?
LUSTASAG Nem ertem a
                        meg
FULESGI2    Mit nem értesz?
LUSTASAG file nev miert van ott?
FULESGI2    Hol? Az csak neked van ott.
LUSTASAG Valamit nem arulsz el
                        Ugye?
                        Ezt Te tetted a levelbe
                        Es csak igy volt ott a kep???
FULESGI2    Minden szó igaz, tényleg csak így volt ott!
                        Komoly!
                        Mi okom lenne Téged átverni! Kicsim!
                        Csak így volt ott és csak ekkorába, hidd el!
LUSTASAG Nem vagyok jol, nem is fog az agyam sem rendesen, de ez
                        nekem magas
                        Nem mondtam, hogy atversz
                        Csak hogy valami volt vagy van ott meg
FULESGI2    Tényleg csak az a kép volt ott, A merevlemezen sem volt több,
                        mert a képeidet már régebben lementettem lemezre, azt pedig nem
                        adok ki a kezemből!
                        Rettentő dühös vagyok!
LUSTASAG Nem kepre ertettem, szovegre
                        Az a lany biztosan nem kisujjabol vette amit irt
FULESGI2    Nem, a szövegsem volt más, hidd el! Amúgy, ha kívülállóként nézem
                        maga a kép és a szöveg nem volt sértő, bántó, kirívó, provokáló.
                        Tehát, aki reálisan nézi, nem is jut eszébe, hogy estleg
                        Te hírdeted magad, csak el kellett volna normálisan olvasni.
                        Nem védeni akarom, ez a tény.
                        Ennek ellenére nagyon dühös vagyok rá!!!!!!!!!!!!!!
LUSTASAG Akor miert irta vajon?
FULESGI2    Nem tudom. De , most átellenőriztem a lapot. Már sehol se vagy
                        rajta, levette. Megértem ,amit kapott a telefonban…….
                        Gondolkodom a jogi úton, mert magánszférát sértett.
LUSTASAG Mindegy, mar igy is biztos lattak ezren
FULESGI2    Nem hiszem, egyébként név se bolt, tehát nárki lehetett volna.
                        Más kérdés, hogy annak a lánynak küldtél képet
                        így ismert fel.
LUSTASAG Hagyd a csudaba
                        Ha mar nincs ott
                        Kicsim mennem kell
FULESGI2    Nincs már ott, és tényleg az a kép volt csak rajta, amit
                        most átküldtem Neked.
LUSTASAG Ne csinalj ugyet belole
FULESGI2    Azért ez nem így megy. Szerződés köti őt is. Etikai kódex is van!
LUSTASAG Jo tudom, de Magadnak se csinalj idegeskedest
FULESGI2    Szörnyen sajnálom!
LUSTASAG Ok?
FULESGI2    Ez nem így van.
LUSTASAG Mindegy csak 2 rossz hir sok volt mara
FULESGI2    Nézd… ha ezek után nem bízol meg bennem… megértem!
LUSTASAG Tenyleg mennem kell Szivem, idopont van az orvosnal
                        es mindjart jonnek ertem
FULESGI2    Tényleg nagyon sajnálom. Szia.
LUSTASAG JAJ dehogyis KICSIM
                        Csak vigyazz egy picit ezekkel jo?
FULESGI2    Persze, rendben!!!
LUSTASAG Igy is eleg bajom van tudod
FULESGI2    Tudom! Bocsánat!
LUSTASAG Ne legyen legalabb tobb
                        OK
                        Megyek Dragam
                        azert tudod hogy (szivecskés kép)
FULESGI2    :)))))) igen, tudom!
                        Én is nagyon!!!
LUSTASAG Hogy dolgozol a heten?
FULESGI2    Nem dolgozom, pénteken államvizsgázok. Mindig itt vagyok.
                        Ahogy Neked jó!
LUSTASAG Jol van, fatylat ra OK?
                        Ha ma du. mar nem, akkor holnap majd jelentkezem
FULESGI2    Jó, Kicsim! Várlak!!!
LUSTASAG Jo, de ha tenyleg nem volt mas csak szidd le egy picit
                        es annyi eleg
                        Mond meg neki, ki vagyok
                        Ha gondolod
FULESGI2    Megmondom, hidd el! De azért el kell beszélgetnem vele,
                        mert ha most nem szankcionálom, későb már nincs értelme.
LUSTASAG Jo jo de ne durvan megigered?
FULESGI2    Én érzem magam ramatyul. El fogok beszélgetni vele.
LUSTASAG Ok intezd akkor ahogy jonak latod, de talan jobb,
                        ha csak megbeszeled vele, hogy ez nem eppen jo dolog
FULESGI2    Egy biztos, hosszú beszélgetés lesz!!!!!!
LUSTASAG Na mentem Kincsem
                        PUSZI PUSZI
FULESGI2    Szia! Jobbulást!!! Szeretlek, mégha nem is hiszed!!!
LUSTASAG Drukkolsz egy picit nekem?
FULESGI2    CCUUPP!!
LUSTASAG Nem hiszem??
                        BUTUS
FULESGI2    Picit? NAGYON!!!!!!!!!!!!!
LUSTASAG JO
FULESGI2   
J
                        LOVE U!!!!!!!!!!!!!!!!
LUSTASAG SZIA KINCSEM!!!!
FULESGI2    (szivecskés kép)
LUSTASAG Me too!!!!!!!!!!!!!
FULESGI2    SZIA GYÉMÁNTOM!!!! Vigyázz magadra!!!
LUSTASAG CSOK CSOK
FULESGI2   
J

12:34 ***Társad kilépett.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása