Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.26. 06:45 :: csetszerelem

2002. június 6. 17:55

SMS

FULESGI2    ISTENEM!!!! Szia! (szivecskés kép)
                        ???
                        HONNAN TUDTAD?
FULESGI2    Mi a kérdőjel? Mit?
LUSTASAG JAJ OSSZEKEVERTEM MERT
                        beneztem a masikba
FULESGI2    Akkor most bogozd ki, PLS!
LUSTASAG hatha ott vagy
                        csak mas
                        nick-el
FULESGI2    Jaj, nem, nem csinálok ilyet.
                        Eltűntél…
LUSTASAG SZIA KICSIKEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FULESGI2    NAGYON HIÁNYOZTÁL!!!!
LUSTASAG Nem volt a Tom:((
                        Beteg vagyok:(
FULESGI2    Mi a baj?
LUSTASAG Nem tudom
FULESGI2    Mégis, mit érzel?
LUSTASAG faj a hasam a fejem amit
                        eszem kijon
                        rosszul erzem magam
FULESGI2    Mit ettél utoljára előtte?
                        Szédülsz?
LUSTASAG azt mondta az orvos, valoszinu idegi alapon
FULESGI2    Vérnyomást mért?
LUSTASAG picit magas volt
FULESGI2    Lázad?
LUSTASAG az nincs
FULESGI2    Minden kijön belőled vagy csak időszakonként?
LUSTASAG 2 napja szinte minden meg a tea is
                        nagyon rossz
FULESGI2    Akkor most fogyózol :) Miért idegeskedsz?
                        Történt valami?
LUSTASAG hetfon megyek masik kivizsgalasra
FULESGI2    Helyes!! Bár lehet, hogy vírus vagy az ennivalóban
                        volt valami, ami előidézte. De tényleg lehet idegi alapon is.
LUSTASAG csak kiderul
FULESGI2    Történt valami???
LUSTASAG kikaptam a hete lejen
                        de nem erdekes
FULESGI2    Miért?
                        De, érdekes!!
                        Ki vele!!!!!!!!!
LUSTASAG csak annyi, hogy nem akartam menni „dolgozni”
FULESGI2    Miért?
LUSTASAG mert utalom es elegem van az egeszbol
FULESGI2    Meddig tart még ez az egész?
LUSTASAG Nem tudom, de sokszor ugy erzem
                        nem birom mar tovabb
FULESGI2    Kitartás! Bár jó lenne, ha már tudnád, mikor ér véget,
                        az is adna egy kis erőt!
LUSTASAG es akkor meg Te is olyan levelet irsz
                        mint az utolso
                        az elobb olvastam:(
FULESGI2    Nézd, mindent én se tudhatok, néha nem hiszek a szívemnek,
                        pedig tudom, az mondja az igazit!
LUSTASAG akkor se irj olyanokat kerlek
FULESGI2   
J Néhány sorral feljebb
LUSTASAG mert akkor jelent
                        meg mikor a levelrol irtam
                        nem tudom
                        Jaj, GIGI ne haragudj
                        csak nem vagyok jol es
                        mindegy
FULESGI2    Miért haragudnék!!!! Butus :))
                        és…
LUSTASAG es TE hogy vagy Szivem??
FULESGI2    Kedvesem, most már jobban, egy kicsit megnyugodtam, hogy l
                        LÁTLAK!
LUSTASAG Szornyu volt, hogy nem
FULESGI2    Nem gondoltam volna, hogy ilyen nehezen viselem,
                        ha semmi jelet nem adsz magadról!!
LUSTASAG nem tudtam jelentkezni
FULESGI2    Jaja, nekem mondod? Még jó ,hogy nem dolgoztam.
                        Mindenkit lenyeltem volna keresztbe, ha rossz szót szól!
LUSTASAG Miert?
                        Itt vagy??
FULESGI2    Mert ideges voltam érted!
                        Itt igen:)))
                        Épp rajzolok Neked:))
LUSTASAG Ne idegeskedj
                        MIT???
FULESGI2    Könnyű mondani Kincsem!!!!
                        Majd megmutatom :))
LUSTASAG Tudom
                        de tenyleg ne
FULESGI2   
J Édes vagy!!
LUSTASAG ez most csak azert volt
                        mert a Tom nem volt es
                        nem mertem megkockaztatni
                        hogy az itteni
                        Gephez menjek
                        ne haragudj!!!
FULESGI2    Miért haragudnék, de akkor is :)))))
LUSTASAG Nehezen birtam ki nagyon
FULESGI2    Mégis, ügyes és okos voltál, hogy óvatos vagy!!!
LUSTASAG Rettenetesen hianyoztal tudod??
FULESGI2    Tudom, és Te is nekem!!!!!!
LUSTASAG Holnap mesz haza?
FULESGI2    Igen és csak kedden 11re érek vissza. Miért?
LUSTASAG Semmi csak kerdeztem mert irtad
FULESGI2    :))))) Mióta vagy beteg Kincsem?
LUSTASAG mar kedden rosszul lettem
FULESGI2    Szegénykém!
                        Nem örülnek neki mi?
                        Attól dolgozol vagy pihenőn vagy?
LUSTASAG nem hat de muszaj volt orvost hivniuk es
                        tudjak, hogy nem csak kitalaltam
                        nem voltam sehol a heten
FULESGI2    Még jó, hogy hisznek neked
LUSTASAG nem nekem
FULESGI2    Hanem?
                        Egyél sós kekszet, igyál teát.
LUSTASAG mar nem erek semmit enni
                        merek
FULESGI2    óvatosan egyél, előbb keveset aztán egyre többet!
                        Lefogysz
LUSTASAG nem kene fogynom de most biztos fogok
FULESGI2    Hány kiló vagy, ha nem vagyok indiszkrét?
LUSTASAG altalaban 53 szoktam lenni
FULESGI2    :)) Nem vagy túlsúlyos a magasságodhoz képest! :))
LUSTASAG tudom azt mondtak hogy konnyu a csontom
                        gyerekkoromban ezert is
                        volt, hogy konnyen eltort
FULESGI2    Akkor Veled úgy kell bánni, mint a hímes tojássalustasag)))
LUSTASAG meg finomabban!!
FULESGI2   
J Rajtam nem múlik!
LUSTASAG (szivecskés kép)
                        Megnezted az irasomat???
FULESGI2    Apropó, a grafikáról kritikát nem akarsz írni?:)
                        Melyik írásodat?
 LUSTASAG Nem, mert tetszik:))
                        azt mondtad ,kielemzed
FULESGI2    Ez csak udvarias megjegyzés :)
                        Ja, a kézírást!! :))))
LUSTASAG NEM NEM
FULESGI2    Meg, le is fogom írni, egyszer.
LUSTASAG Ismerhetsz mar ennyire
FULESGI2   
J
LUSTASAG &4
                        ???
FULESGI2    Mire kérdezel rá Kicsim:))
LUSTASAG &4
FULESGI2    Jah, elgépelés, a kép másik rossz kódja:)
LUSTASAG nem tudtam, mi az
FULESGI2    :))))
                        Szeretlek!!! Nagyon!!
LUSTASAG Hm
                        Ezt ugy szeretem
                        Aranyos vagy!!!!!!!!!!!
FULESGI2    Szeresd is :)))))
                        A fogadott fiam puszil, kérte, adjam át neked.
LUSTASAG Csak most ne erzekenyits el jo??
                        Koszonom es mond meg
FULESGI2    Egész héten csak azért jött fel,-(csetre) hogy találkozzon Veled
                        de csak engem talált :(
LUSTASAG Neki hogy ne haragudjon amiert
                        nem irtam
FULESGI2    Azt tudja, nyugtattam, írni fogsz neki:))
                        Én CSÓKÓLLAK :)
LUSTASAG :))
                        Mi ez a 777sms
                        ?
FULESGI2    A Westel honlapja, ahonnét most már bármikor lehet
                        küldeni smst.
                        Ez tényleg kimegy korlátozás nélkül.
LUSTASAG van benne egy csomo tel. Szam
FULESGI2    Amúgy hogy vagy Gyémántom?
                        Az a fiamé, övé a lap, nekem Pannonom van.
LUSTASAG mert ott van az is, hogy „fiam” meg a szam
FULESGI2    Tudod, megelégeltem, hogy mindig időhöz vagyok kötve,
                        vagy nem megy ki az üzenet.
                        Azt már én raktam be, hogy tudjak neki küldeni üzenetet.
FULESGI2    Vele is sms-ezek, igen sokat, tudod, labilis a gyerek lelke.
LUSTASAG Szoval, ha ezen kuldok az biztos odaer barmikor?
FULESGI2    Igen, ezért döntöttem így! :))))
                        Főleg miattad!! Remélem, tudod?
LUSTASAG Az jo, nem kell varni mint a masiknal
                        Miattam?
FULESGI2    Pontosan :) Tudod, ő már tudja, milyen kapcsolat van köztünk.
                        Másnál nem fontos, hogy ide ér-e az üzenet. De Nálad igen,
                        hiszen nagyon várom!!!!
LUSTASAG Ez meg nem kapcsolat sajnos:(
                        Marmint gyakorlati
                        Butasagokat irok:(
FULESGI2    Jó, akkor tedd idézőjel közé.
                        Nem csak az igazat.
LUSTASAG Rosszul erzem magam Kicsim
FULESGI2    Menj, pihenj és próbálj enni!
                        Köszönöm, hogy feljöttél ennyi időre is:)
LUSTASAG Nem eszem de lehet, hogy lefekudnek
FULESGI2    Kicsim, vigyázz magadra! Nekem fontos vagy!
                        Pihenj jól és próbálj enni valamit és igyál!!!
                        Ki ne száradj!!!!
LUSTASAG Azt azert nem fogok ne felj!
                        Csak meggyogyulok
                        Amugy nem vagyok beteges
FULESGI2    Még nincs kész a rajz, de megmutatom, jó?
LUSTASAG JOJO
FULESGI2    Ne gondolj nagy dologra!!
LUSTASAG Akarmilyen pici is nagy nekem, tudod
FULESGI2    Várj, aktiválnom kell.
LUSTASAG Akkor ki kell menjek hogy megnezzem a postat ugye?
FULESGI2    Nem, maradj itt!
LUSTASAG Jo
FULESGI2                      ()_()
                                         (o o)
           
                                         (’’) (’’)
                        Valami ilyesmi :))
LUSTASAG Maci, vagy nyuszi
FULESGI2    Csak nincs teljesen kész, de majd megcsinálom .))
LUSTASAG cica?
FULESGI2    E döntést Rád bízom :)))))
                        Jól van, semmmi se tökéletes :))))
LUSTASAG pici allat az biztos
                        ugye?
FULESGI2    Gépi rajzban még nem vagyok profi
J
                        Igen :))
LUSTASAG Tudom, kiscica
FULESGI2    Ha lenne mobilod, küldenék cica logót :))))
LUSTASAG Van sok kepem :)
FULESGI2    Még a végén vékonyabb leszel, mint én!
FULESGI2    Akkor kérem!!!
                        Ahhoz pedig már művészet kell, hogy valaki karcsúbb
                        legyen, mint én :)))
LUSTASAG kiscicakrol
FULESGI2    Gondoltam :))
                        És a smile kép :))?
LUSTASAG Szolok, nem felejtettem el
FULESGI2    :))))))) Mert nem engedem :)))))
                        Jók a számok, képzeld, megvettem az Affair CD-t :))
LUSTASAG kis telhetetlenem:)
                        Igen?
FULESGI2    Én a kis tehén :))
                        A munkahelyemen az egyik kollegina így hív :)))
LUSTASAG Nem talalo pedig
FULESGI2    My love!!!
LUSTASAG MMMMMMMM
FULESGI2    Tudom, de ő kedvességből mondja,
                        a többiekre már rászóltam :)
                        Van most egy reklám, ott énekli én a kis tehén,
                        ülök a fa tetején, lábamat lófatom,
                        jól érzem magamat, én a kis tehén.
                        Azóta ezt énekli nekem a kis „hülye” :)
LUSTASAG Had énekelje
FULESGI2    Én is így vagyok vele.:)
                        Édes Virágom, menj pihenni, gyógyulni!
LUSTASAG Megyek Angyalom, a dyodyszert is be kell vegyem
                        kedden?
FULESGI2    Helyes, vigyázz magadta és próbálj enni, sósat, citromos teával,
                        hidd el, segíteni fog!
                        Bár tudod, egyáltalán nem szívesen engedlek el,
                        de az egészség a legfontosabb!
                        Addig is ÍRJ, PLS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LUSTASAG jo, de ha az is kijon nem eszem azt sem
FULESGI2    Nem fog, csak először keveset, hogy megnyugodjon a gyomor.
                        Pihenés, nyugalom, engem nem veszítesz el!!!!!!!!!
LUSTASAG Jo
                        Tudom es ez tartja bennem a maradek erot
FULESGI2    Kicsim, Szeretlek!! Pihenj és álmod vigyen oda,
                        ahová szíved szerint szeretnéd!!!!
LUSTASAG hidd el igy van!
FULESGI2    Hallgass olyan zenét, amit szeretsz, megnyugszol tőle,
                         hidd el.Csak halkan
                        Elhiszem, Gyémántom SZERETLEK, NAGYON, NAGYON!!!!
LUSTASAG Inkabb elvitetem magam az almommal Hozzad
FULESGI2    Kapcsolódj ki!
                        Az jobb
FULESGI2    Gyere Édesem, Várlak!!!
LUSTASAG Oh Te Draga!!!!!!!!!!!!!!!!!
FULESGI2    Menj, és ne tűnj el!!!! Mert megeszlek, ha megtalállak!!!!!
LUSTASAG Ne egyel meg, inkabb mast talalj ki
FULESGI2    Azt nem kell kitalálni, demire is gondoltál?!
LUSTASAG Semmi semmi
FULESGI2    Mégis, mond ki, PLS!!!!
LUSTASAG Tudhatnad
FULESGI2    Tudom, de azért kimondhatod :))
LUSTASAG De hagyjuk, mert siras lesz a vege
FULESGI2    Sírás, azt ne, örülj, hogy Vagyunk!!:))))
FULESGI2                      ()_()
LUSTASAG Sokszor elsirom magam, csak nem mondom
                                         (o o)
           
                                         (’’) (’’)
                        Nem szabad, majd ha meghaltam, akkor megengedem, hogy
                        kicsit sírj :)
LUSTASAG jaj bocsanat beleirtam:((
FULESGI2    Beleírtál a rajzomba
J
                        Nem is tudom, megbocsátom-e
JJ
LUSTASAG Nem akartam!
FULESGI2    Ez szem(füles) lett :))
LUSTASAG Igen :)
FULESGI2    Ketten alkottuk :))))
LUSTASAG En csak elrontottam:(
FULESGI2    Dehogy, miért gondolod, sőt, ötletet adtál :)))
LUSTASAG ??
FULESGI2    A rajz folytatásához :))
LUSTASAG Akkor jo
FULESGI2    :))))
LUSTASAG Megyek Szerelmem, kedden talalkozunk ha…
                        tudod
FULESGI2    Rendben, de jelentkezz, legalább egy sor erejéig :))))
FULESGI2                      ()_()
                                         (o o)
                                      (’’)    )
                                         (.) (.)
                        Integető :))))))
LUSTASAG Aranyos
FULESGI2    Szép hétvégét, édes álmokat!
LUSTASAG Koszonom szepen
FULESGI2 (szivecskes kep) x 1 millió, minimum:)
LUSTASAG Neked is Kicsim!!!!
LUSTASAG (2 szivecskés kép)
FULESGI2    Szia Kincsem! Az enyém több :)))))
LUSTASAG NEM
                        En kettot adtam
FULESGI2    Matematikailag, de!!! Nézd csak meg!
J
FULESGI2    (vörös rózsa kép)
LUSTASAG 2 x 1 millio az 2 millio
FULESGI2    Hol a szorzás? :))) Nem csalunk :))))))
LUSTASAG Ugye?
                        Ebben mindig en nyerek
                        Barmit is csinalsz
                        Ez van
FULESGI2    Remélem is :)))
                        Menj, gyógyulj, de azért itt is gyógyultál egy kicsit?
LUSTASAG SZIA SZIA SZIA
FULESGI2    Szeretlek! Ezt NE FELEDD!!!!!!!!
LUSTASAG I LOVE U
                        Egyszerre irtuk
FULESGI2    My heart goes Boom:)
LUSTASAG Menj Te elobb
FULESGI2    Igen, a lényeget mindig egyszerre írjuk ki :)))))
FULESGI2    Nem, nem. Én még bámulni szoktam a képernyőt,
                        ha elmész.
LUSTASAG Kerlek!
FULESGI2    Miért, Neked jobb úgy?
LUSTASAG Igen, mert igy nehez
FULESGI2    Nekem is!
LUSTASAG PLS
FULESGI2    De, egyáltalán nem szívesen
LUSTASAG Tudom, de kerlek szepen
FULESGI2    Szia, Hiányozni fogsz!!!!
LUSTASAG Te is nagyon!!!
                        CC SS OO KK
FULESGI2    Szeretlek Édes Kincsem! (sárga rózsa képe)
FULESGI2    Neked is!!!
LUSTASAG SZIA!!!! Menj!

19:57 **** Kiléptem.

 

2002. 06. 08. 10:37
Szia Kicsim! Gyere most, ha tudsz. Már beléptem a chat-be. Andi

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása