Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.26. 07:15 :: csetszerelem

2002. május 27 12:28
A megszokott nickünket használtuk, tehát Andi csetes nevének a rövidítése lustasag, az enyém FulesGi2

LUSTASAG SZIA KICSIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FULESGI2    Rózsa, ezt hoztam én. Benne a hű szerelmem ég.
LUSTASAG GIGI!!!
FULESGI2    ÉDES ANGYALOM!!!!! VÉGRE!!!!!
LUSTASAG JAJ de jo, hogy vartal!!!!!!!!!
FULESGI2    Mindig várlak!!!!
LUSTASAG Pont 12 ota probalom
FULESGI2    Néztem a képed, amit küldtél és hallgattam a zenét!!!
LUSTASAG Elobb nem ment nem volt meg a Tom itt
FULESGI2    Hogy?
LUSTASAG Lebuktunk a hetvegen :((
                        A geppel
FULESGI2    Hogyan?
LUSTASAG Ahogy mondom
FULESGI2    És? Szankciók?
LUSTASAG De nagy balhe nem volt mert
                        azt mondta, hogy csak
                        jatekkal meg mit tudom en milyen programmal adta ide
FULESGI2    Tom érti a dolgot, látom :)))
LUSTASAG Az internet csatlakozas nem volt itt
FULESGI2    Még jó :)) Milyen jó, hogy nem voltam :)
LUSTASAG Meg az a szerencse
                        de most huzta az orrat
                        de azert megengedte de nem sokag
FULESGI2    Hogy falazni kell neked?
LUSTASAG ???
FULESGI2    Most hol vagy?
LUSTASAG itthon
FULESGI2    Bárj, a Tom is ott van?
                        Ki engedte meg neked?
LUSTASAG Itt de nincs velem a szobaban
                        Miert?
FULESGI2    Csak kérdeztem, nem volt tiszta, világos, de most már igen.
LUSTASAG Aranyos, tudom, hogy ugysem mond
                        nemet nekem hacsak lehet
FULESGI2    A szíve csücskében vagy :))
LUSTASAG csak azt nem akarom, hogy O lebukjon, az nem lenne jo
FULESGI2    Megkaptam a leveledet :))
LUSTASAG ha csak en, az mas de Ot nem akarom bajba sodorni
FULESGI2    Majd csak kibiceljük már ezt a kis időt!
LUSTASAG Melyiket??
FULESGI2    Amit most írtál, hogy várjalak :) (levélre utaltam vissza)
LUSTASAG Azt mar kinomban irtam mert
                        nem sikerult bejonnom
                        de mar tudom az okat
FULESGI2    Igen?
LUSTASAG Valami muholdas valami a telefonjaval es nem tul eros vagy mi
                        ezt jol megmondtam :)
                        Nem tudom jobban
FULESGI2    Ezt igen, de értettem :))
LUSTASAG Hogy vagy Szivem??
FULESGI2    Köszönöm, most, hogy látlak itt, hát……
                        (szives kép) boom, boom, boom
LUSTASAG 
J
FULESGI2    És te Kedvesem?
LUSTASAG Köszönöm, most, hogy látlak itt, hát……
                        (szives kép) boom, boom, boom
FULESGI2   
J
LUSTASAG Jobban en sem mondtam volna :)
FULESGI2    Amúgy?
LUSTASAG Ugy mint maskor
L
FULESGI2    Fel a fejjel!
LUSTASAG Ambar eleg turheto volt a hetvegem
                        Csak Te hianyoztal belole
FULESGI2    Nekem is, nem is tudod, mennyire!!!
LUSTASAG Kirandulni is voltam
FULESGI2    Igen, hol?
LUSTASAG Kepzeld!
FULESGI2    Végre egy kis kikapcsolódás. Mit láttál?
LUSTASAG Nem sokat, de jo volt
                        Az Ardennek-ben
FULESGI2    Kikkel, miket látttál?
LUSTASAG Az nagyon szep foleg lent delen
                        Mit gondolsz, kivel?
FULESGI2    A franciával?
LUSTASAG Tudtad?
FULESGI2    Megéreztem.
LUSTASAG Hat persze mas ilyet nem tenne
FULESGI2    Még mindig nem kér tőled semmit?
                        Az előző mondatod kire vonatkozik?
LUSTASAG De
FULESGI2    Publikus?
LUSTASAG Melyik?
FULESGI2    A „Hát persze…
LUSTASAG Kire?
                        A tobbire
FULESGI2    Értem.
                        Megkérte a kezed?
LUSTASAG Azt azert nem
FULESGI2    Még jó :)
LUSTASAG De kerdezte, odamennek-e hozza
FULESGI2    Mennyi időre?
LUSTASAG Tudtam, hogy ez lesz belole
FULESGI2    Várható volt. Valamit akar. Tudtuk.
LUSTASAG Odakoltozni
FULESGI2    Végleg?
                        Neked kell eldönteni.
LUSTASAG Jaja megallt!
                        Azt hittem kidob
                        Mar megint 2 ablakom van :(
FULESGI2    Abba írj, ahol fut a szöveg :)
                        Belőlem néha kettő is sok :))
LUSTASAG Nem tudom hol tartottunk :(
FULESGI2    Ott, hogy Neked kell eldönteni, elfogadod-e az ajánlatát.
LUSTASAG Jaj nem nem de hazudnom kellett
FULESGI2    Mit?
LUSTASAG Nem mondtam, hogy igen csak hogy at kell gondolnom
FULESGI2    Átgondoltad?
LUSTASAG Addig is jo hogy van
FULESGI2    Jó, de ezt hosszabb ideig nem húzhatod!
LUSTASAG Tudom, nem szep dolog Vele szemben,
                        de en sem kapok mast masoktol
                        Nem szoktam erdekbol semmmit tenni de ez most „ramfer”
                        Nincs igazam?
FULESGI2    De, igaz.
FULESGI2    Lehet egy kérésem hozzád?

(Itt már könnyekkel küszködve írtam le a következő mondatokat. Féltem, hogy a pénzt, gazdagságot választja, hogy kitőrjön a „börtönéből”)

FULESGI2    Lehet egy kérésem hozzád?
LUSTASAG Ezt mar megbeszeltuk, hogy nem kerdezzuk:)
FULESGI2    Akár hogy döntesz, hozzám mindig őszinte leszel
                        ugye és elmondod, nyíltan köntörfalazás nélkül!
LUSTASAG GIGI!!!!!
FULESGI2    Igen? Mi volt ez a név kiemelés?
LUSTASAG Radkiabaltam
FULESGI2    Miért Kincsem?
LUSTASAG Mit kene elmondanom??
                        Soha nem kontorfalazok
                        Foleg nem Neked
                        Miert tennem??
FULESGI2    Hát… az út előtted van, sok jó lehet abban,
                        ha ott maradsz a franciánál.
FULESGI2    Reméltem, hogy így gondolod:))
LUSTASAG Ja az igaz, de Nekem nem kell,
                        en mar megtalaltam, O keson jott de ha elobb
                        jon sem valoszinu
FULESGI2    igen…
LUSTASAG Ne izgulj KINCSEM KINCSEM
                        (szivecske kép)
                        (szivecske kép)
                        Nincs semmi baj ugye??????????
FULESGI2    Mire gondolsz?
LUSTASAG Nalad
FULESGI2    Nálam?
(nagyon koncentráltam az írásra, hogy a lelkem ne menjen át a szövegbe)

                        Nem, nincs!
LUSTASAG Akkor jo
LUSTASAG csak rossz erzesem volt
FULESGI2    Milyen érzés?
LUSTASAG Hm…
                        azt hittem hirtelen
                        nem hiszed amit mondok, nem szoktal
                        rovid igeneket mondani
                        furcsa volt mint mikor
                        valaki
FULESGI2   
J Mennyire ismersz J
LUSTASAG megbantodik
                        ha esetleg felreertesz valamit
                        inkabb kerdezd meg jo?
FULESGI2    Néha túl sokat kérdezek, nem?
LUSTASAG Nem baj egyaltalan
                        Szeretem, ha kerdezel
FULESGI2    Bár igaz, nem szeretnélek elveszíteni!
LUSTASAG Nem fogsz mert en szeretlek!!!
FULESGI2    Én is NAGYON!!!
LUSTASAG Vagy nem tudod???
                        ;)
FULESGI2    De, tudom, de azért az erősítés jól jön :))
LUSTASAG Megegyszer???
FULESGI2   
J
LUSTASAG S
                        Z
                        E
                        R
                        E
                        T
                        L
                        E
                        K
FULESGI2   
JJ Again J
LUSTASAG SZERETLEK
FULESGI2    :))))
LUSTASAG Kis telhetetlen:)
FULESGI2    Addig jó, nem :))
LUSTASAG Bizony!
FULESGI2    Amúgy, milyen volt a táj?
LUSTASAG Az nagyon szep, jartam ott mar tobbszor
                        Ott mar eleg nagy hegyek
                        vannak, fenyvesek
                        Olyan mint Ausztria
                        Szep
                        De csak autokaztunk leginkabb
FULESGI2    Az osztrák Alpok, gyönyörű, igazi tiszta szépség.
LUSTASAG Eleg csunya borult ido volt
                        Itt mindig az:(
FULESGI2    Miért? Tudom, Eső országa, de azért van napfény is.
LUSTASAG Keves
FULESGI2    Akkor sokat szolizol
LUSTASAG „Muszaj”
                        Munkahelyi artalom
                        A termeszetes jobb lenne
                        El is felejtettem!!
                        Szoval jol megleptelek???
FULESGI2    Igen, az a kép, az egész sorozat csúcspontja.
LUSTASAG Miért?
FULESGI2    Itt tényleg önmagad vagy!
LUSTASAG Gondolod?
FULESGI2    A mosolyod a nézésed, igéző :))))
LUSTASAG Pedig akkor keszult, mint a tobbi
                        Orulok, hogy tetszik:)
FULESGI2    Igen, de mégis más… Valami történt a lelkedben, akkor.
LUSTASAG Nem tudom
FULESGI2    Tetszik? Ez nem jó szó. Mikor ránézek… :)) Sokkal több annál!!!
LUSTASAG DE JOOOOOOOOO
                        Azt hittem ez is rossz kritikat kap majd
FULESGI2    Hm.
J Jaj nem vagyok ilyen rossz!!!
                        Mond, remegett a kezed, kicsit, mikor írtál a képre?
LUSTASAG Kincsem rossz hirt kaptam
LL
LUSTASAG Lehet, miért??
FULESGI2    Menned kell
L
                        Holnap reggel 9-ig vagyok, aztán csak csütörtökön
                        reggel 11 után.
LUSTASAG Nem tudom, talan mert Neked irtam, es igy meg nem irtam eddig
                        fura erzes volt kicsit
FULESGI2    Milyen?
lustasag        Tudom, eleg csunya lett:(
FULESGI2    Nem, egyáltalán nem!!
LUSTASAG Ennel szebben irok
                        DE
                        Sokkal
FULESGI2    Mit éreztél? Mond el! PLS
LUSTASAG Leirjam a dalszoveget kezzel Neked?
FULESGI2    Mind a kettővel :)))
LUSTASAG Nem tudon ugysem leirni, valami megfoghatatlan
FULESGI2    Amit éreztél?
LUSTASAG tenyleg nem tudom
                        Tudtam, hogy Neked megy
                        es
                        jaj
                        nem tudom
                        elontott valami
FULESGI2    Forróság?
LUSTASAG nem igazan azert, az mindig elont, most is a multkor is meg
                        mindig
                        ez mas volt
FULESGI2    Más…
LUSTASAG Biztos butanak nezel, de nem tudom megfogalmazni
FULESGI2    Dehogy nézlek butának! Ilyet többet ne mond!!!
                        Látni, hogy szívvel írtad.
LUSTASAG sajnalom
FULESGI2    Jaj ne sajnáld, érzem, tudom, mit akartál mondani!!!
LUSTASAG Mivel massal irtam volna???
FULESGI2    Illendőségből, baráti gesztusból…
LUSTASAG Igaz; Filctoll volt
J
FULESGI2   
J Igen, lehetett volna golyóstoll is, vagy lúdtoll.
LUSTASAG Illendoseg??? Meg mindig itt tartasz??
                        Tudod hogy NEM NEM
FULESGI2    Persze, hogy tudom, érzem, látom!!!!!!
                        De, már nem sok van hátra, reméljük!
LUSTASAG Ne kezd!!!
FULESGI2    Nem kezdek semmit, hiszen minden már van :)
LUSTASAG Jo tudom tudom :)
FulesGi2       Menj, nehogy kikapjatok! VÁRLAK!!!!!
                        3-tól itt leszek fent!
LUSTASAG Ha nem, akkor a Tom a hibas :))
FULESGI2    Addig írom a dolgozatom, meg elmegyek valami kajáért.
LUSTASAG Nem nem csak vicceltem!
FULESGI2    Szegény, pedig ő mindent megtesz érted!:)
LUSTASAG O egy aranyember
FULESGI2    Mond meg neki, hogy nem is tudja, mennyire örültem,
                        hogy elküldött Téged nekem
LUSTASAG SZIA Cicam CSOKKKKKKKKKKKKKKKK
                        (szivecske kép)
FULESGI2    Szia GYÉMÁNTOM!!! (szivecske kép) MILLIÓ CSÓK!!!
LUSTASAG Megmondom Neki!!
                        Neked is!!!!!!!!
FULESGI2    (sok szivecske kép)
LUSTASAG Mondjam?
                        Ne mondjam
LUSTASAG Mondom
FULESGI2    SZERETLEK!!!!!!
LUSTASAG Honnan tudtad??
                        Nem ER
                        En akartam!
FULESGI2    A szív nem hazudik!!!!!
LUSTASAG :))
                        Akkor a Tied ismeri az enyemet
FULESGI2    Menj Kicsim! Hogy johess!!!!! Vigyázni kell a RÓZSÁRA!!!
                        IGEN és ez olyan JÓÓÓÓÓ!
LUSTASAG PUSZI PUSZI PUSZI
                        (szivecske kép)
                        (2 szivecske kép)
FULESGI2    Kis csiszolatlan GYÉMÁNTOM!!!!!
LUSTASAG :))
FULESGI2    Love You
J BOOOOMMMMMMMMM!
LUSTASAG Imadlak
FULESGI2    ÉN IS!!!
                        VÁGYOM HOZZÁD!
LUSTASAG Igy nem tudok menni
FULESGI2    Na, menj!!!
                        Én se :)
LUSTASAG Engedj el!!
FULESGI2    Oly jó Veled
LUSTASAG Muszaj
FULESGI2    Menj, gondolatom vigyáz RÁD!! CCUUPPPPPPP!
LUSTASAG Koszonom
FULESGI2   
J
LUSTASAG CCCUUUPPP

13:53 ***Társad kilépett.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása