Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.26. 06:50 :: csetszerelem

2002. június 1. 16:54


LUSTASAG (szivecskes kép)
FULESGI2    ÉLETEM!!! Azt hittem, nem bírsz meghívni!!!
                        Nagyon vártalak már!!!
LUSTASAG De ugyes voltam!!!
                        SZIA SZIA Dragam
                        Megkaptad az SMS-t?
FULESGI2    Igen, megkaptam. Repülni is kezdtem:)))
LUSTASAG Akkor hamar odaert, nem ½ ora
FULESGI2    Lehet, de itt vagyok már 9 óta :))
                        Addig is írtam Neked :)))
LUSTASAG olyan regen??
FULESGI2    Persze
LUSTASAG Olvastam de mai nem volt
FULESGI2    Most küldtem, úgy… mindjárt megnézem, hánykor.
FULESGI2    15:48-kor ment el :)))
LUSTASAG Azt hiszem most van uton egy szam Neked:))
FULESGI2    És mi a címe?
                        A Sounds good szól most a fülembe :))
LUSTASAG Amit kuldetek, azt ua. jatsza
                        Moving Around
FULESGI2    Az jó :))
                        Meg lesz a CD-m belőle :))
                        Hogy vagy Kincsem? Nagyon régen láttalak!!
LUSTASAG Ahhoz meg kell sok
                        Hm
FULESGI2    Türelmes leszek :))))
                        Hm?
LUSTASAG Azt mondta a Tom, hogy
                        kerdezzem meg
                        egy program aminek a neve
                        ICQ ismered-e?
FULESGI2    Figyelek… Szóval Tom vagyis Tamás :))))
                        Persze, elküldjem neki?
LUSTASAG puskaznom kellett:)
FULESGI2    Az egy csetelős program. Könnyebb, azonnal a
                        gépből indulhatsz.
                        Amint üzeneted van, jelez, ha bekapcsoltad a géped
LUSTASAG Nem, csak ott konnyebb azt mondja kuldeni dolgokat
FULESGI2    Ez igaz, de ezer éve ICQ-tam, nem is emlékszem a számomra,
           címemre.
LUSTASAG Jaj
                        Nem baj
FULESGI2    Mi nem baj? Kicsim most nem értelek :))
LUSTASAG ha nem emlekszel
FULESGI2    Ja, végül is kikereshető :)) Megjött a zene :))
LUSTASAG Igy is odaer E-mail-en
                        IGEN???
                        Kivancsi vagyok fog-e tetszeni
FULESGI2    Igen :)))
                        Azonnal megtudod, most töltöm be a lejátszóba :))
LUSTASAG (várakozó kép)
                        jaj
FULESGI2    Mi van Kincsem?
LUSTASAG 
J
                        igy
FULESGI2    :DD
LUSTASAG Mar jobban de meg nem egeszen
                        :(
                        majd elmulik
FULESGI2    Biztos, az idő sokat fog segíteni és én is:))
LUSTASAG Es ha megegyszer azt irod
FULESGI2    igen…
LUSTASAG hogy lehet, hogy bunko voltal megharagszom
FULESGI2   
J
                        Jó a szám, tetszik :))
LUSTASAG Igen??
                        orulok!!
FULESGI2    Tényleg jó! A fiam megtalálta a My Heart goes Boom
                        teljes szövegét
                        a franciával együtt. Még mindig ez a dal a legjobb :))))
LUSTASAG Toluk van mas is
FULESGI2    Helyes, a sexy-t már letöltöttem .)
LUSTASAG Amit en a legjobban szeretek az a
                        Do what you like
FULESGI2    Akor küld át majd :))
LUSTASAG Jo:))
FULESGI2    Kicsit lassú vagyok. Leterheltem a rendszerem,
                        weblapot is bővítek
                        és szól a zene is.
LUSTASAG Nem baj
FULESGI2    Kicsim, ha jól emlékszem, ígértél nekem egy apró
                        fényképet Rólad :))))
LUSTASAG amig itt vagy:)
FULESGI2    Elsősorban ezért dolgoztatom ezt a d…..
                        no nem sértem meg,
                        már 8 órája bírja :)))
LUSTASAG fenykepet??
FULESGI2    Hmmmm, a smile bővített változatát :))
                        Anno
LUSTASAG Bocsass meg de elfelejtettem:((((
FULESGI2    Apropó, még van olvasatlan leveled a másik levelezőn:)
                        Semmi gond, én nem, ez a lényeg :)))
                        Ha Rólad van szó, telhetetlen vagyok, bocsi, de
                        megértheted :)
LUSTASAG Jo tudom
                        A masikat nem szoktam nezni
                        Oda irtal??
FULESGI2    Régiek, nem mostani:))
LUSTASAG De akkor majd megnezem!
FULESGI2    Mikor épp váltottál, nem most. A Mostanit láttad?
LUSTASAG A mait?
FULESGI2    Ye
LUSTASAG meg nem
                        Nem merek kimenni:(
FULESGI2    Meddig lehetsz most?
LUSTASAG majd elolvasom kesobb, jo?
                        talan 6
FULESGI2    Nekem mindegy, de azért írhatsz néha :))
                        Neked soha nincs pihenőnapod?
LUSTASAG Dragasagom!!!!
FULESGI2    igen….
LUSTASAG ha tudok eloszor megprobalom, hogy itt talalkozzunk,
                        Nem levelet irok:)
FULESGI2    :)))) Van benne valami logika :)))))))
LUSTASAG Tudom
FULESGI2    Kis tudósom :))))
LUSTASAG De ne szomoru dologrol beszeljunk, ne rontsam el a napodat
FULEGI2       Te az enyémet? Semmivel nem tudod elrontani,
                        csak ha nem beszélsz velem,
                        minden érdekel! Te vagy a fontos!!!!
LUSTASAG Jo csak mondtam
FULESGI2    Tudtál egy kicsit aludni?
LUSTASAG De. aludtam
                        nem sokat, de valamit
FULESGI2    Most is inkább pihennél….Szükséged van rá!
LUSTASAG MOST???
FULESGI2    (lilával) lehet, hogy leveszik a fejét :)))
LUSTASAG KI?
FULESGI2    (lilával) A Kedvesem:))
LUSTASAG NEM NEM
                        Soha
FULESGI2    Bátor kijelentés :))))
LUSTASAG „butus”
                       
J
FULESGI2    Meghívhatlak egy (Kávé)-ra?
J
                        Egy táncra is meghívnálak, de ahhoz nincs ikon .))
LUSTASAG Az pedig jobb lenne:)
FULESGI2    Legyen az….
LUSTASAG Szegenykem:(
FULESGI2    Mi van?
LUSTASAG nincs ikon:)
                        Szeretsz tancolni?
FULESGI2    Addig míg Te vagy , a leggazdagabb vagyok!!!
                        Hát… valójában igen, de sose szoktam sokáig.
                        Nem birom ha ugyanaz az ütem szól több óráig. Megunom:)
LUSTASAG ?
FULESGI2    Pl. a tekno, a rep, nem az én műfajom.
                        Romantikus alkat vagyok :))
LUSTASAG Azt en sem szeretem
FULESGI2    Gond van?
LUSTASAG Most irta ki egyszerre az utolso 4 sort
                        azt hittem megallt
FULESGI2    Értelek, ugye tudod, hogy Szeretlek:
LUSTASAG ???
                        Tudom tudom
FULESGI2    Mit kérdőjelezel meg.
LUSTASAG Ilyet kerdezni!!
                        A rosszbol
FULESGI2    Sorry!!
LUSTASAG Jo is van?
FULESGI2    Aranyos, elvesztettem a fonalat, nem értem.
LUSTASAG De miert kerdezted??
                        rossz kerdes:)
FULESGI2    Most haragszol ezért?
                        Jaj, ne egyél meg, csak kicsit:))
LUSTASAG Dehogy haragszom Butus:)
FULESGI2    A lelked? Mikor leszel szabad? Tudod már?
LUSTASAG Ha tudnam, mar Te is tudnad
FULESGI2    Van benne valami :))
                        Tegnap dolgoztam és kiderült, hogy amikor a
                        csapatnak rossz kedve volt
                        velem anegdótáztak :))))
LUSTASAG Te leszel az elso aki megtudja
FULESGI2    Nem, a második, mert Te leszel az első:))))))
LUSTASAG Jo jo, rajtam kivul
FULESGI2    Már mindenkiben csak Téged látlak, alig várom már
J
LUSTASAG Kiben?
FULESGI2    Mindenkiben, de aztán rájövök, egyik sem Te vagy!
LUSTASAG Nem is lehetek:)
FULESGI2    Persze, Te az Egyetlen vagy számomra!!!!!
LUSTASAG 
J
FULESGI2    (sárga rózsa kép) nem inkább ez :) (vörös rózsa kép)
LUSTASAG Ez szebb
FULESGI2   
J
                        Lassan menned kell, ha csak 6-ig lehetsz :((
LUSTASAG OH
                        Soha nem nezem:(
FULESGI2    Mikor láthatlak újból?
                        Nem szeretném, ha bajod lenne belőle! Épp eleget
                        viselsz el így is miattam!
LUSTASAG De megeri:))))
FULESGI2    Túlzol, ennyit azért nem érek!
LUSTASAG Holnap biztosan nem:((
                        Nincs Tom
FULESGI2    Mész a franciához?
                        Akkor levél sem lesz:(
LUSTASAG Holnap nem:(
FULESGI2    Ez van.
LUSTASAG Most haragszol?
FULESGI2    Nem haragszom, miért tenném. Igazából nem tehetek róla.
                        Csak rossz lesz, ennyi.
                        Nyugodt hétvégét, vigyázz magadra! Próbálj pihenni, minél többet!!!!
LUSTASAG Nekem is rossz Kicsim tudod
FULESGI2    Igen, tudom, persze :(( De mindig velem Vagy! Csak azért nagyon
                        érzem a hiányodat! No… Fel a fejjel!!!
                        A Dal és Te is velem vagy! Ez mindig átsegít és Téged is segítsen!!!
LUSTASAG Szeretlek!
FULESGI2    HAHÓÓ
J Tessék mosolyogni, fotó J
                        Tudom, én is nagyon mélyen! Ezt csak érezni lehet,
                        nem szavakba önteni!
                        Kicsim, Gyémántom, itt vagy még?
LUSTASAG itt vagyok
FULESGI2    Nagyon csendben vagy! Mi van?
LUSTASAG Semmi baj
FULESGI2    Biztos? Nem úgy érzem. Na… PLS
LUSTASAG mar nincs semmi ne izgulj
FULESGI2    Már…PLS! PLS!
LUSTASAG Nincs semmi Kicsim hidd el
FULESGI2    Ok. Mégis csendes vagy…
LUSTASAG Csak gondolod
FULESGI2    Igen…
LUSTASAG JOL VAGYOK
                        kiabaltam :))
FULESGI2    Bár csak hallanám is:)))) Tedd, ha azzal egy kicsit könnyebb:)))
FULESGI2    Mond, neked nincs szabadnapod?
LUSTASAG ????
                        Ritka
FULESGI2    Kapos vagy:)))
                        Tudod, hogy Te voltál, aki többször rám leveleztél, mert nem
                        válaszoltam a mailodra?!:)))
                        Már akkor valamit sejtettél? :))))
LUSTASAG Mit??
FULESGI2    Azt én nem tudhatom:))))
LUSTASAG Oszinte leszek
FULESGI2    Igen…
LUSTASAG probalkoztam es nem Te voltal az egyetlen akkoriban
FULESGI2    Említetted.
LUSTASAG De Te voltal az egyetlen aki maradt :))))
FULESGI2    Miért döntöttél így?
LUSTASAG Mert olyan vagy akire szuksegem van es szeretni tudok
                        es viszontszeret
FULESGI2    Mások is szeretnek :)
LUSTASAG Ja, de hogy?
FULESGI2    Igen, ebben tényleg vannak különbségek.
LUSTASAG Jaj Kicsim be kell fejeznem:(
FULESGI2    Épp azt akartam írni, ki ne kapj!
                        Virágom, ígérd meg, hogy nagyon vigyázol magadra!!!
LUSTASAG Vigyazok!!!
                        Persze
FULESGI2    Akármi történik, így is szeretlek! De PLS legalább Te vigyázz
                        önmagadra!
                        Mindenhol nincsennek ott az őrök.
LUSTASAG Hetfon probalok jelentkezni jo?
FULESGI2    Persze, bármikor, de fent leszek 10-től. VÁRLAK!!!!!
FULESGI2    Pihenj egy kicsit!!!! Én még eggyel többet :)) (szivecske kép)
                        Oh, ez négy lett
J
LUSTASAG MMMMMMMMMMM
FULESGI2    MMMMMMMMMMMMMMMMMMM
LUSTASAG Na megyek Dragam, CCSSOOKK arra az edes szadra
                        SZIA!!!
FULESGI2    Neked is Gyémántom!!!!
                        (szivecskés kép) CCCUUUPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!

18:29:46        ***Társad kilépett.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása