Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.26. 06:55 :: csetszerelem

SMS
2002. június 1. 16:19
Dragam!! 5-kor gyere, ha tudsz.

2002. június 1. 15:48
Szia Kicsim!
Látod, nem tudom betartani, hogy ne írjak :) Ennek két oka van:1, mert megórolsz érte :)
2. (és ez a legsúlyosabb ok!) SZERETLEK!
Igazábból nem tudom, mit írhatnék, mi érdekel Téged. Nem tudom, mit gondolsz arról, hogy megmondtam a "fiam"nak, ténylegesen mi van. Hibás döntésnek tartod-e vagy nem?! Csak sejtem a gondolataidat erről, de, tudod, néha kell az erősítés, még akkor is, ha kiderül, én döntöttem rosszul. Mindig tanul az ember belőle, én legalább is!
Nem sokáig tudok írni, mert jön az Orsi bemutatni a barátnőjét. Persze, biztos, hogy fent is fognak csevegni egy kicsit a neten. Ő az a hölgy, aki Erdélyországból jött át ide és most a kedvese is követte. Lehet, hogy ismered, ő googy. Mindegy. Tegnap este is kerestek, épp akkor, mikor Veled voltam. :) Igen, nem jeleztem, sőt a telefonomat is le szoktam némítani ilyenkor. Szeretek csak RÁD figyelni! Alig tudunk beszélni, "együtt" lenni, ezeket a pillanatokat nem engedem senki által elvenni. Megérted, ugye? :) Viszont a barátságokat is ápolni kell. Velük legalább is. A múltkor, ez az amit már nem írtam le Neked, mert 3x kiment a gépem, pill. mentek...
igen...
Kijött elém az állomásra egy szőke 20 év körüli hölggyel. Nem mondom, hogy nem volt szép. A szeme, az arca, de volt benne valami, megmagyarázhatatlan, ami taszított bene. A szavai, hanglejtése is egy kicsit agresszív volt. Szóval, ezzel a holgyel soha nem lesz baráti kapcsolat sem. Ilyenkor nagyon hallgatok a megérzéseimre, a lelkemre. Később mondta az Orsi, hogy igen erőszakos, dominens lány, aki maga se tudja, hová tartozik.
Képzeld felhívott aludni hozzá. Hm. Kiakadtam, mint a kakukkos óra. Úgy éreztem, menekülnöm kell. Gyorsan elköszöntem tőlük, ürügyet találva, és elhessentem Pest másik felébe. Biztos úgy volt vele: Kalandra fel! Nem szeretem az ilyen lépéseket, pláne ismeretlenül. Szeretem én eldönteni, kit szeretnék Kedvesnek, partnernek, barátnak. Miért? Talán azért, mert nekem elsősorban a belső számít! Aki belül nulla, az kívül lehet a világ legszebb embere is, értéktelen lesz számomra! Hacsak egy mód van rá, kerülöm. Az ilyen emberre szoktam mondani,"fecseg a felszín, hallgat a mély". Egy útról soha nem térek le, mégha felkopik az állam is, ha ebbe halok is bele, a szeretet útjáról. Könnyebb lenne a pénz útja, tudom, de soha nem olyan értékes, mint ez az Út, ami egy ember életében a legrögösebb, a legnehezebb. Voltak próbálkozásaim, de minidig nagyobb volt a fájdalmam, mint ha ezen az úton maradok. Ha az Isten adott az embernek szívet, akkor használja azt megfelelő módon és vegye észre, mit mond, mert az a helyes, mégha épp akkor nem is látod. Ezt az fogadott Fiam is tudja (nem tudom, most miért ragaszkodik hozzám erősebben, hiszen semmit se változtam a beszélgetésünk óta, nem lettem másabb, értékesebb ember sem :))

Jó, nem filozofálok, bár én ezt mélyen így érzem. Boldog vagyok, hogy Téged megismerhettelek, és hogy Szerethetlek. Ennél nagyobb ajándékot nem is kaphattam volna! Komolyan így gondolom, nem üres frázisok ezek!!! Tiszta szívemből Szeretlek! Szeretném, ha ez Téged erősítene!
Millió CSÓK: Gigi


Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása