Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.26. 07:03 :: csetszerelem

2002. május 29. 17:17
Gigi Dragam !!!
Ne haragudj,megigertem,hogy irok amig nem leszel itthon,es nem teljesitettem,pedig szerettem volna.Tortent valami hetfo este ami nagyon felkavart es kiboritott.Keptelen voltam irni.Most sem vagyok jol,nem is folytatom,nem megy. Inkabb majd holnap,ha tudunk talalkozni. Ne haragudj ram
                    Hianyzol,most meg jobban,mint eddig
                                         Andi

SMS
2002. május 30. 9:46
GIGI Dragam!!!
Azt hiszem itt tudok lenni 11-kor.Varni foglak felteve ha idoben sikerul belepnem

Sok sok puszi addig is         Andi


2002. május 30. 11:10  (cset)

FULESGI2    KICSIM!!! Szia!!!
LUSTASAG SZIA KINCSEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FULESGI2    Édes Agyalom mi van Veled?
LUSTASAG Nem sok jo:(
FULESGI2    Mégis.
LUSTASAG Nem irtam Neked:((
                        Sajnalom
FULESGI2    Óh, az legkevesebb gond, ettől ne legyél letörve!!
                        Nincs mit sajnálni! Én írtam Neked:)
LUSTASAG Olvastam
                        Ma is?
                        meg nem neztem most
FULESGI2    Ma még nem, most akartam, míg nem jösz.
LUSTASAG elkestel
FULESGI2    :)))) Elnézésedet kérem, valamivel kiengesztelhetlek? :)
LUSTASAG :))
                        Mivel??
FULESGI2    Mire gondoltál?
                        Baby by my lover!
                        Bocsi e :)) Még reggel van, fáradt vagyok egy kicsit :))
LUSTASAG I don’t need no other:)
FULESGI2    Halihó :))
                        Ja, szokjam, lassabb a rendszered :))
LUSTASAG Mi az?
                        Neha olyan keson irja kki :(
FULESGI2    keeps burning mit jelent?
LUSTASAG folyamatosan eg
FULESGI2    Nem volt időm lexikont kézbe venni.
                        Köszike :)))
LUSTASAG megallas nelkul
FULESGI2    Hm. Azért magyarra átfordítani, nos nem könnyű,
                         hogy nyelvtanilag jó legyen.
LUSTASAG Mondtam, magyarul nem jo
FULESGI2    Térjünk át komolyabb dologra, ha gondolod.
LUSTASAG Mire?
FULESGI2    Azért a tegnapi leveled nem nyugtatott meg, sőt….
                        Mi is történt valójában?
LUSTASAG Csak egy szornyu este semmi egyeb
FULESGI2    Nem akarod elmondani?
LUSTASAG Hm
FULESGI2    (szivecskes kep)
LUSTASAG Csak egy par reszeg pervez diszno
                        Megalazo dolgokat akartak
FULESGI2    Ha ennyire a hatása alá kerültél, akkor
                        ennél egy kicsit több volt…
LUSTASAG balhe volt
FULESGI2    pontosabban…
LUSTASAG jaj
FULESGI2    Kicsim, ha nem írod ki magadból, soha nem tudsz
                        megszabadulni tőle.
LUSTASAG olyan dolgokat akartak latni amit en nem csinalok
FULESGI2    annyira felnőttek vagyunk, hogy nevén nevezheted…
LUSTASAG es az egyik lefilmezett csak eszrevettem
                        ebbol lett a botrany
                        azt nem szabad senkinek sem
FULESGI2    Ezért a filmezésért én is azt rendeztem volna!
LUSTASAG De elvettek a filmet
FULESGI2    Gondolom, csak ez a tény nem okozott volna
                        Neked ilyen lelki traumát
LUSTASAG ??
FULESGI2    Igazából csak arra akarok kilyukadni, hogy maga
                        a filmezés ténye, felháborító, sőt
                        megalázó., de ha a botrány nem megyát erős durvaságba,
                         akkor könnyebben
                        emészthető. Igazából ehhez sokkal jobban kell, hogy ismerjelek.
                        Engem is felháborított volna, de én másképp kezeltem volna,
                        lelkileg, bár,
                        nem tudom…
LUSTASAG Durvasag az nincs arrol van aki gondoskodik
FULESGI2    Szóval, nem tudom, érted-e
LUSTASAG Nagyjabol azt hiszem
FULESGI2    Amúgy jó nagy bunkók lehettek!!!!!!
LUSTASAG JUJ rettenetesen
FULESGI2    Egyébként, nem tudom, mit képzelnek az emberek
                        magukról. Te is ugyan olyan ember
                         vagy, mint ők, sőt sokkal értékesebb, igazi EMBER!!!!
LUSTASAG csak amig olyat nem csinalnak amit elvileg nem szabad
                        senkit nem hat meg, hogy  azok, hiszen egy
                        csomo penzt fizetnek es itt ez a lenyeg
FULESGI2    Ez az, itt látszik, mennyire a pénz és nem az ember számít!!!
                        Pedig mennyivel  értékesebb egy EMBER!!!
LUSTASAG Masnap meg szep oltonyben mennek
                        ahova eppen mennek
FULESGI2    Egyébként egy bulin voltál? Ha kérdezhetek ezügyben.
                        Ha kifagynék, várj meg, kérlek, ha tudsz! PLS!!!
LUSTASAG Varok persze
FULESGI2    (lila színben látszik az írás) csókot hint pici ajkára,
                        megsimogatja édes orváját, hogy érezze mennyire
                        szereti és itt van Vele!
LUSTASAG Buli?? Nem.. Csak a sok hulye ha beizgul, osszejonnek
                        es ilyeneket csinalnak
                        par ital utan
FULESGI2    Nincs önkontroll!
LUSTASAG Mi az a lila???
                        Gondollom
                        Hogy van a masik szined?
FULESGI2    olvasd el. Az általában egy ember gondolatát, kívánságát fejezi ki
                        „költői gondolat” Ez egy parancs
LUSTASAG Elolvastam persze
                        Tetszik
FULESGI2    Sima per volnal és rögtön utána a „me” szó.
LUSTASAG Nem ertem, de mindegy
                        most nem fog igazan az agyam

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása