Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.26. 05:45 :: csetszerelem

2002. július 18. 10:02 Dinan Kórház

FULESGI2    Szia :)
MTOM            Gigi?
 FULESGI2   Igen, szia Tom.
MTOM            Szervusz
FULESGI2    Mi történt?
MTOM            Most voltam Andikanal
                        Rossz hirem van csak
FULESGI2    Gondolom.
MTOM            Tegnap mento vitte be, mert nagyon rosszul lett
                        Megoperaltak
FULESGI2    Várható volt, hiszen nem volt egészséges.
MTOM            Hasnyalmirigy gyulladas es tul szedte a gyogyszereket
                        tobb mint 7 oras mutet volt
FULESGI2    Az orvos mit mond?
MTOM            most az intenziv osztalyon van
                        ez az ami elkeserito
                        semmi jot
FULESGI2    Mondtam Tom, hogy nem lesz jó vége, már nem bírja sokáig!
                        Megmondtam!!!!
MTOM            Ha szallithato lesz at kell hogy vigyek Bruxelles-be
                        ez egy kis korhaz
FULESGI2    Miért?
MTOM            Nincs azt hiszem megfelelo felszerelesuk
                        legalabb is igy ertettem
FULESGI2    Ha lehetne, odautaznék!
                        Miért, ez mekkora kórház?
MTOM            Ez egy kis varos es a helyi korhaz nem nagy
FULESGI2    Vagyis Andi élet-halál közt van???
                        Ne köntörfalazz!
MTOM            Nem akartam igy kifejezni
FULESGI2    Akkor is ez az igazsag…..
                        Miért kellett eddig várni Tom???
                        Miért?????
MTOM            Nem mi vartunk
FULESGI2    ?
MTOM            En sem tudtam, hogy nincs jol hidd el
FULESGI2    Lelkileg. De, írtam neked!
                        Tudod, hogy ez az első oka!
MTOM            ugy jott ki a multkor hogy jol van
                        hittem Neki
FULESGI2    Én megszidtam, mert elmondta, hogy azért görcsöl még!
                        Jól leteremtettem. Megígérte, hogy vigyáz magára!
                        Lelkileg nagyon hullámzó, erről már írtam!
                        Nem fizikailag nem bírta…. ez csak a ráadás volt, sajnos!
MTOM            azt hittem minden rendben lesz, biztam Benne hogy
                        legalabb nekem elmondja ha valami gond van
                        nem mondta
FULESGI2    Elmondta, haza akart jönni!
MTOM            Tudom
FULESGI2    Hát, ez az!
MTOM            a legnagyobb baj a sok gyogyszer volt
                        Nem tudom miert
                        nem tudom
FULESGI2    Tudod, nem valószínű, hogy kijön ebből az állapotból,
                        mert lelkileg nem akar és így nagyon nehéz
                        egy szervezetnek épülni!
                        Persze erős fájdalomcsillapítók……
MTOM            ne mondj ilyet
FULESGI2    Ismered! Te a legjobban!
MTOM            Csalodott vagyok
FULESGI2    Remélem, a lelke mélyén benne van, hogy várom haza,
                        hogy szeretem!
                        Valahol a tudatalattijába!
L
                        Mikor tudsz többet?
MTOM            az a legszornyubb hogy Gentben nem vegeztek
                        egy utolso atfogo vizsgalatot
                        mielott kiengedtek
FULESGI2    Igen, mert pénz. És tudjuk, hogy betegkártya nincs!
MTOM            hasnyalmirigy gyulladas nincs egy het alatt
                        tobb mint az 50 szazalek
FULESGI2    Pontosan!
MTOM            Istenem csak 22 eves
                        korai
FULESGI2    Meg annyi sincs…
MTOM            az ilyen betegseg
FULESGI2    Ezen már Tényleg csak Isten segíthet!
                        Tudod, az eddigi élete igen mélyen sújtotta a lelkét!
            Sokszor jelezte, de senki sem figyelt Rá!
MTOM            Tudom sajnos
FULESGI2    Ez az eredmény…..
MTOM            De megertem
                        De nem csak O az egyetlen es masok tul lesznek rajta
FULESGI2    El kell érni, hogy felgyógyuljon, ahhoz pedig tudnia kell,
                        hogy ott vagyunk, szeretjük!
                        Mások….. lehet ,de Ő nem és ezt többször mondta is!
MTOM            Tudod kinek mondta?
FULESGI2    ?
MTOM            Akit nem erdekelt
                        Sajnos
FULESGI2    Az egy más dolog, sajnos…..
                        Itt is látszik, a pénz minden, de az ember tárgy!
MTOM            Engem erdekelt de nem tehettem szinte semmit
                        amit igen azt megtettem Erte
FULESGI2    Ha kikerül a kórházból minél hamarabb haza kell jönnie!
MTOM            Ha kikerul en viszem haza az biztos
FULESGI2    Azért az is felháborító, hogy lábadozás alatt oda adták
                        olyan embernek aki fizetett érte, Ő viszont viszolygott!
                        Végleg Tom!!
MTOM            Ez most mas volt
                        tudom
FULESGI2    Azért nem, igaz az a nő szereti, de azért nem!
                        Csak annak köszönhető a mássága,
                        hogy belezúgott Andiba!
                        Szeretnéd szépíteni a dolgot, de akkor is….
MTOM            Az rendben van, de most tenyleg csak a felepuleset segitette
FULESGI2    Segítette???? Akkor nem lenne kórházban!
MTOM            Most is itt volt tegnap ota
                        Ezt nem szabad igy felfogni, nem o tehet rola
FULESGI2    Ideges érte? Megértem! Én is, nagyon!!!!
                        Sőt…. teljesen el vagyok keseredve!!
                        Bocs, ha ezért neked támadok,
                        de kimondom mindig amit gondolok!
                        Persze, nem csak őt hibáztatom….
MTOM            nem baj csak nyugodtan
FULESGI2    Mikor mészbe hozzá?
MTOM            Megprobalok valakit keriteni aki segithet orvosi teren
FULESGI2    Jó!
MTOM            Az a baj, hogy eleg messze van lent delen ez Dinant
FULESGI2    Tudod, nem akarom elveszíteni!
MTOM            Majdnem a Francia hatarnal
FULESGI2    Ott lett rosszul?
                        Jó messze van, még messzebb, tőled is, tőlem is, aki szereti
                        és várja!
MTOM            de ha lehet meg ma delutan vagy legkesobb holnap reggel
FULESGI2    Most te vagy a kapocs kettőnk között!
MTOM            Nem tudom hogy volt mert ez a no csak ossze vissza
                        beszelt
FULESGI2    Persze, megijedt!
MTOM            A gyogyszerrol nem is tudott
FULESGI2    Meg lehet őt is érteni, de legalább kórházba vitette!
MTOM            az itt derult ki
FULESGI2    Ez Andira jellemző, sajnos!
MTOM            Micsoda?
FULESGI2    Tudod, nem ez az első, és ha lelkileg nem tud kijönni belőle,
                        akkor visszaesik
MTOM            az lehet nem tudom
FULESGI2    Az a rossz, hogy nem tudunk kapcsolatot tartani…
MTOM            Te mikor beszeltel Vele utoljara?
                        Es milyen volt a hangulata?
FULESGI2    Két hete, de egy hete kaptam tőle egy kicsi levelet,
                        viszont az enyémet, már nem tudta elolvasni :((((
MTOM            Igen mult hetfon ment el
FULESGI2    Haza akart jönni! Csak azt tartotta benne a lelket, hogy
                        lábadozás után tényleg jöhet, de
                        akkor tudta meg, hogy Michelle-hez kell mennie
                        Próbáltam benne tartani a lelket, de így nem lehet, hogy
                        minden kapcsolati lehetőséget tiltanak Neki!
MTOM            Igen tudom
FULESGI2    Így még nekem is nehéz!
MTOM            Pedig mar a szive vagya is itt varja csak meg nem tudja
FULESGI2    Tom Andinak haza kell jönnie!! Ha túléli!
MTOM            szegeny
FULESGI2    Mi?
MTOM            mondtam en viszem el ahogy lehet
FULESGI2    Mi a vágya?
MTOM            megkert, hogy nezzek Neki autot amit szeretne nagyon
FULESGI2    Milyet vettél?
                        Minél hamarabb tudja, annál jobb.
MTOM            amire mindig is vagyott egy kis BMW-t
FULESGI2    Nálam meg már lassan felnő a kiscicája.
MTOM            Mi?
FULESGI2    Erről se tud, nyolc hetes, aranyos.
MTOM            Imadja a macskakat
FULESGI2    Tudom!
FULESGI2    Szép kiscica, már láttam
                        El kell mondani Neki, hogy gyógyuljon!
                        Téged nem tud hívni az orvos, ha van valami változás?
                        Itt vagy?

10:46 ***Társad kilépett.

FULESGI2    Kifagytál?
MTOM            Mit?
FULESGI2    Leállt a rendszered?
MTOM            lemerult a battery
FULESGI2    Értem.
MTOM            ez sem birja sokaig mar
FULESGI2    Téged nem tud hívni az orvos?
MTOM            amugy is mennek ha nem haragszol
                        mert faradt vagyok
FULESGI2    Persze, dehogy haragszom!
MTOM            de szolnak csak nem nekem szemely szerint
                        de megtudok mindent hamar
FULESGI2    Ma egész nap a gép előtt leszek, holnap meg délig tudok,
                        aztán meg este 10 után.
                        Reméljük, csak jó híreket kapsz! Kérlek, szólj!
MTOM            meglatjuk
                        persze
FULESGI2    Mond meg Neki, hogy várjuk haza, nagyon!!!
                        A többit meg remélem tudja!!
MTOM            jo megmondom ha olyan allapotban lesz persze
FULESGI2    Reméljük, lesz!!!!
MTOM            igen
FULESGI2    Csak legyen!!
                        Engedlek és köszönöm, hogy szóltál!
MTOM            nincs mit ez csak termeszetes
                        sajnalom hogy nem jobb hirrel szolgaltam
FULESGI2    Nagyon várom, hogy jelentkezz! Nem mondom, hogy
                        nem vagyok ideges! Nagyon is!
MTOM            gondolom
                        en is az vagyok
FULESGI2    Tudod, mikor tegnap megkaptam a leveled,
                        szinte megereztem, hogy ekkora a baj!
                        Egész éjjel nem aludtam
MTOM            sajnalom de gondoltam jobb ha megirom
FULESGI2    Igen, én is ezt várom el! Jobb, ha tudok róla, mintha semmit se!
                        Minden jelzésnek örülnék, éjjel nappal, nyugodtan!
                        Ha mást nem is, legalább egy sms-t! Pls!
MTOM            persze amint tudok valamit

FULESGI2    Köszönöm!
MTOM            most befejezem ne haragudj
                        nincs mit
FULESGI2    Dehogy haragszom, jó pihenést!
                        Szia
MTOM            koszonom
                        Szervusz Gigi
FULESGI2    Andit csókolom és várom haza!
                        No meg a cicája is!
MTOM            Ugy legyen
                        Szia
FULESGI2    Szia!

10:58 ***Társad kilépett.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása