Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.26. 06:18 :: csetszerelem

2002. június 17. 17:37
Kedves Gigi
Itt vagyok a klinikan,meg nem tudtam bemenni az Andikahoz es az orvosra is varni kell egy kicsit de addig valaszolok nehany kerdesedre Elhoztam a LapTop-ot hatha Andika tud irni Neked
Magamrol nem igazan tudok sokat irni.88-ban jottem ide ki dolgozni,itt nosultem meg es van egy 13 eves lanyom.Az Andikat mar gyerekkora ota ismerem,az apja az egyik legjobb baratom volt.Eppen ezert kezelem vagyis szeretnem kezelni es szeretem mint a sajat lanyomat.3 eve jott ki hozzank es en kerestem Neki munkat.De a nejem nem vette igazan jo neven,hogy nalunk lakjon igy bereltunk egy kis lakast Neki.Rovid idorol volt szo,egy kis penzkereseti lehetoseg, aztan majd meglatja.Nem szivesen tettem,mert O mindenaron tancolni akart es en tudom, milyen az az elet.De pozitivan csalodtam mert nem csabult el semmi rossz iranyba, pedig az ilyen helyeken nagyon konnyu.Aztan kiderult,hogy en hol is dolgozom valojaban,es megkert,vigyem oda ha tudom.Nem vittem,megmondtam hogy miert.de csak akaratoskodott es az en hibam,mert elmondtam hogy mennyit keresnek itt a lanyok es attol kezdve nem hagyott beken.Aztan engedtem sajnos.Elvittem es bemutattam.Mostmar nagyon banom.Sajnos ismerni kell Ot,amit egyszer a fejebe vesz...Annal pedig jobban szeretem.hogy csalodast okozzak Neki.Biztam benne,hogy itt is megallja a helyet mint addig.Persze sok dologgal nem szamolt,hogy milyen is a gyakorlatban es itt kezdodtek a bajok.Nem tudom Neked mirol szamolt be es mirol nem.A lenyeg hogy rajott ez nem Nekivalo es nem fogja birni de akkor mar keso volt.Megcsinalta a bajt maganak amiert legszivesebben megnyuztam volna de onnan kezdve en sem tudtam erdemlegesen segiteni sajnos.Az utobbi honapokban meg egyszeruen nem lehetett birni vele,pedig tudja hogy az jot nem szul.A valodi igazi okat sajnos en sem tudom,miert nemengedik el,elhangzott hogy a nyaron de nem tudom.En nagyon szeretnem ha kiszabadulna innen es vegre rendes eletet elhetne  amit igencsak megerdemel. Mondjuk a rendestol az messze lesz es ezzel nem szeretnelek megbantani,tavol alljon tolem!!! csak egy csalad, szereto ferj, gyerek megis csak mas.De elfogadom es vegul is nem csodalkozom az egeszen.En tudok Rola szinte mindent,velem nagyon oszinte volt ezzel kapcsolatban.Megertem. Azt hiszem mehetek be,ugyhogy most befejezem! Udv.: Tom


2002. június 17. 22:12:19
Kedves Tom!!
Köszönöm, hogy bevitted Andinak a laptopot!!! Andiról, a mostani életéről mindent tudok, szinte mindent, már amit elmondott. A szüleiről nem beszélt, azt mondta, majd személyesen. Mégis úgy érzem, eltávolodott tőlük, valami történhetett a múltban, hogy erről nem beszél! Azt érzem, hogy valamiért nagyon fogják Andit, mondta, egyszer már szökni akart, de nem értem, miért tiltanak meg tőle mindent. Rabszolga az aranykalitkájában! Alig tudok kivenni belőle valamit, nem szívesen beszél róla!
Megkérdezhetem, hogy pontosan mivel foglalkozol? Van sejtelmem róla, de már szeretném tisztán látni :))
>Megcsinalta a bajt maganak amiert legszivesebben megnyuztam volna de onnan kezdve en sem tudtam erdemlegesen segiteni sajnos.
Milyen bajról beszélsz? Kérlek írd meg, persze ezek a beszélgetések nem mennek tovább, ez természetes!
>Az utobbi honapokban meg egyszeruen nem lehetett birni vele,pedig tudja, hogy az jot nem szul.
Én is sokat mondtam neki, hogy nyugodjon meg, ne csináljon semmi hülyeséget, mert akkor még a nyáron se engedik el!! Pedig, valjuk be magunk közt, nem sokáig bírja már, ez a betegség is az ideg "gyümölcse" Ezt ugye, tudjuk!
 >.En nagyon szeretnem ha kiszabadulna innen es vegre rendes eletet elhetne amit igencsak megerdemel.Mondjuk a rendestol az messze lesz es ezzel nem szeretnelek megbantani,tavol alljon tolem!!!csak egy csalad,szereto ferj,gyerek megis csak mas.
Nem bántottál meg, csak őszinte voltál és ezt nagyon szeretem!!! :)))) Szeretném én is, ha kikerülne onnan, és ha valamit ez ügyben segíthetek, akkor azt megteszem! Normális élet? Megértem, de tudod, nagyon sok olyan kedves barátom, barátnőm van, akik szintén azt hitték, hogy az lesz és tönkre ment a házasságuk és roncsok lettek! Természetesen, tisztában vagyok vele, lehet, hogy lesz férje gyereke, ha ezt akarja, akkor természetes, Neki kell dönteni! Mégis, addig is szeretném, ha lélekben, önbizalomban megerősödne, elvégezne egy fősulit, egyetemet és visszazökkenne egy normálisabb világba!! Aztán, ha menni akar, akkor engedem, de egy biztos, mindig figyelemmel fogom kísérni az útját és ha kell, segítek neki. Ha már annyit tehetek, hogy boldogabb lesz, mint eddig, akkor már megérte! Mint a Kis Herceg, jön és megy! :))
>Nem csodálkozol az egészen?
Hogy értetted? Pontosítsd, kérlek! Nézd Tom, ha tiltakoznál ellene, azzal nem lenne jobb! Végül is felnőtt nő, még akkor is, ha vannak rossz döntései. Remélem, ezekből a hibákból pozitívan tanul! Nagy lelke van, nagyon sérült! Igazi érték a lány, csak ezt maga sem hiszi el, sajnos!! Meg kell tanulnia újra értékelni önmagát, többre tartani annál, hogy a gerince meghajoljon a pénz előtt! Rá kell jönnie, a pénznél van sokkal fontosabb is, maga az ember!!!! A szív, a belső önbecsülés, a pozítív szemlélet és rálátás a jóra. Látni, nem csak nézni a világot!! Ezen az úton elindult, de egyedül nem tud tovább menni, ha nem segítesz, nem segítünk! :)) Én így látom! Ehhez itt még az is hozzájön, hogy nagyon megszerettem, de mégis tisztán látom őt! Szeretem Tom! Ez mégjobban erősít ebbéli látásomban! Valjuk be, ez Neked is valamilyen szinten könnyebb, mert legalább hallgat most rám, remélem :)))  Köszönöm, hogy írsz! Gondolsz Andira! Holnap is gép közelben leszek 18 óra körül, de a leveled, Andi levelét nagyon várom, emiatt állandóan nyitva az outlook, hogy lássam azonnal, ha levél jön!!! Ma is ezért tudtam veletek csevegni :)))))) Szia, és mégegyszer köszönök mindent!!! :))
Szia: Gigi
U.i.: A feleségednek mi a véleménye minderről? Csak kíváncsiság :))

2002. június 18. 13:55
Kedves Gigi!
Nem mondom,jo sok mindenre kivancsi vagy,de en nem tudom igazan mit mondhatok el es mit nem kene.Ha Andika valamirol nem beszel annak biztosan nyomos oka van.En persze tudom,de valahogy nem tartom jonak ha ezeket a dolgokat nem Tole tudod meg. En azt hittem mindent elmondott Neked mert azt tudom,nagyon oda van Erted minden szempontbol. Amugy amit en csinalok nagyon egyszeru dolog,sofor es bodyguard.Hozom viszem a lanyokat es gondoskodom arrol,hogy minden rendben menjen. Gondolkozom,de tenyleg nem tudom mondjak-e egyebet mint amit mar tudhatsz.Vegul is azt hiszem el nem titkolna semmit,legfeljebb kenyelmetlen vagy fajo Neki azokrol beszelni. Rendben,de ha kiderul,biztos leveszi a fejemet. Nem tudom mit mondott el a multrol,gyerekkorarol.Ha a szuleirol semmit akkor talan arrol sem sokat.De megis ezt meghagynam Neki ha nem haragszol.Nem lenne igazsagos errol nekem meselni. Hogy mekkora bajt csinalt?Az mas.Mikor rajott az itteni elet igazi izere ki akart szallni.En a mai napig nem tudom magamnak megbocsatani hogy engedtem Neki es behoztam.Nem tudom azt sem,errol mit mondott mit nem de az itteni lanyok meg az exclusive-ek is mind olyanok akik szinte nem leteznek, egyedulalloak, mind kulfoldi.Mashogy nem mukodne a dolog,igy viszont viragzik.Andika kiborult,fenyegetozni kezdett ha nem mehet akkor fenyt derittet dolgokra.Nem tudom hogyan kepzelte,ez keptelenseg.Elkerult innen sokkal rosszabb helyre aztan( mivel itt mar nagyon hamar mondjuk kapos lett) visszakonyorogtem es O is igerte nem csinal semmi rosszat.Aztan egy ejjel egy vendegnel beszedett egy csomo gyogyszert,megirt bucsulevel es az itteni dolgokrol szolo level volt nala.Csak azt nem tudta a kis bolond hogy onnan nem a rendes mento viszi el mert a kedves ugyfel feltve a poziciojat nem is meri kihivni,csak minket. Na innen kezdve van harom lakat alatt.Ez csak roviden.ennel azert hosszabb es bonyolultabb az egesz de gondolom erted mar.Azota iger fut-fat de ertheto hogy igy bannak vele .Marmint ezek reszerol ertheto.Amugy mindent megkapott, kenyeztettek, persze mert vagyonokat "hoz a konyhara" szegeny.Annyi azert szerencse hogy tiszta es rendes ugyfelek kerik szinte mindig. De az utobbi idoben megint problemak voltak, mindig kesett nem akart menni, a vendeg felhaborodva elkuldte mert nem ugy viselkedett ahogy kellett volna.Es ez azota van igy amiota valakitol megtudta ezt az egesz dolgot hogy az Interneten mire vannak lehetosegek, azota mindig csak az az es az a fontos. Tudom, Nektek ez az, de mertekkel es nem fejetlenul mint ahogy O tenne.Abbol is meglett ugye a baj,kiderult es az csak ratett az egeszre meg egy lapattal.Most en kockaztatok azzal hogy amikor lehet hasznalhatja. (amugy a nekem szolo e-mail eleg kellemetlen volt,ha kerhetlek arra ne irj tobbszor! ) Nem akarok regenyt irni,az hogy hol lesz a vege nem tudom.Most talan ha meggyogyul es kijon a korhazbol elmehet,en is szorgalmazom ahogy lehet. Delutan ha belefer beugrom hozza meg,holnap biztosan. Orulok hogy egy ilyen tarsra talalt mint Te.Szuksege is van es lesz is Rad. Ja,a nejem? Egyszeruen feltekeny volt de mar tudja hogy kar volt. Ha tudok valamit Andikarol jelzem Addig is udvozlettel : Tom

2002. június 19. 12:22
Szervusz !
Azt hiszem lezart a mail-boxom,ha igen ez az uj

2002. június 19. 16:50
Kedves Gigi
Irtam egy masik mail-box-rol mert ugy nezett ki ezel lett valami de megsem,ugyhogy marad ez. A tegnapi latogatas sajnos nem ugy alakult ahogy szerettem volna azert nem is jelentkeztunk.Valaki volt velem. Ma beszeltem az orvossal de igazan joval nem szolgalt. Azt mondta kitisztulni talan ki fog a tormelek ami a lezerkezeles utan marad tovabbi gyogyszerezessel de a gyulladas egyenlore nem akar lankadni valamiert.Sokaig nem varhat ha igy marad es akkor nincs mas csak az operacio ami ilyen esetben nem a legegyszerubb. Andika azt mondja mar nincsenek olyan fajdalmai,ez legalabb jo hir. Termeszetesen udvozol, sok puszit kuld es arra ker ne izgulj. Nekem is csak ezt mondja de en nagyon izgulok erte. Massal most sajnos nem szolgalhatok, udvozlettel :Tom

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása