Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.26. 06:05 :: csetszerelem

 

2002. június 27. 04:51:48
Jó Reggelt Kicsi Szívem!
Hogy mennyit aludtam? Semmit! Annyira felpörögtem, és annyira meleg van 28C fok, hogy nem tudtam elaludni! Talán valamit szunyokálhattam, de az énekes madarak dalolására nyitottam ki a szemem. Annyit tudok, hogy Veled beszélgettem. Most készítettem kávét, de azt hiszem, bomba lett belőle :))) Nem csak a kávéból tettem keveset a főzőbe, hanem a vízből is :))) Hülye vagyok mi, így korán reggel :))) Hogy miért írok most? Két oka van, mert csak, az egyik, a másik pedig, hogy a legfontosabbat nem adtam át Neked! Üdvözölnek és jobbulást kívánnak Neked a következő gyaloglós csetes emberek :)))
Teddy (a kereszt nevét nem tudom :), Picur(Laci), Hexena(Elli), Googy(Orsi, ő ma is jön netezni), Gittus,Vanda26, Xaxa(Anna), és még sokan mások :))))) Kívánják, hogy mihamarabb gyógyulj meg és gyere haza, már sokan meg akarnak ismerni!!! :)) Honnan ismernek? Elsősorban tőlem, bár nem tudják, hogy pont Te vagy, ill. annyit tudnak, hogy a Kedvesem vagy, azaz, hogy ... szóval érted? Nem? Nem baj, én értem :)))))))) Képzeld el, milyen leszek egész nap, ha már most ilyen vagyok :)))) Szegények! :))) Nem tudom, Te hány embert ismersz közülük, de ők már egy picit, tényleg csak egy picit ismernek :))). Nem, nem ,se kép, se név, nyugi!! :)) Csak emiatt írtam újra (egyébként is írtam volna!:)) ) Most megiszom a kávém, öltözök és elindulok, gyalog, hogy még fel is ébredjek :))) Millió puszi :))) Tudom, te 2x annyi :))))
Szia Drágám :)))))
Szeret a Gigi-d
U.i: Du. 15-től tudok lenni Szívem!

SMS
2002. június 28. 08:35
Szia Dragam! Tudsz jonni? Varlak!

2002. 06.28. 08:52
Most olvastam a leveledet. A Tom az tudta ma du. dolgozol. Ugy sajnalom!!! Irok levelet, jo? Szeretlek a te kiscicad! 

2002. június 28. 09:32
Dragasagom!!!
Biztosan valamit elnezhetett a Tom mert azt mondta ma de. tudunk beszelni,sajnos kesobb olvastam a leveled mint az SMS-t kuldtem.Elolvastam a tobbit is. Azzal a ket kiscicaval egyszeruen nem tudok betelni!!!!! Annyira aranyosak,kis artatlanok! De foleg az elso:)) Nagyon szepen koszonom!!!! Imadlak!! Te mindig megtalalod a kello kepeslapokat nekem,olyan ugyes vagy:))) Kar hogy most nem tudom nezegetni azt a ket kis gyonyoruseget. Ugy szerettem volna beszelni Veled Kar, hogy igy alakult.Sirtam ugyan a Tomnak,jojjon vissza du.de nem hiszem.Meg nem is varhatok el Tole minden szavamra ugralast,igy is rengeteg amit tesz ertem. Hetfon ugy nez ki elengednek,de persze gyogyszert kell szednem es eloirt "dieta" ami itt legalabb is nem jo.A Teaba sem kapok semmit, csak ures Tudod milyen rossz ugy? De majd azert meg fogom izesiteni ezen tul hogy ihato legyen:) Az a bolond Michelle tenyleg komolyan gondolta hogy majd ott fogok pihenni amig kell,azt is elkepzelem, hogy fizetne is amilyen lokott Pedig valahogy elkerulom ha lehet hogy odamenjek, nem akarok. De ez majd a jovo heten kiderul ugyis.Tegnap mar kimentem setalni, igaz le is szurtak erte,dehat nem voltam az agyhoz kotve es mar nagyon vagytam a friss levegore.Kicsit bizonytalan voltam,mintha a labam nem akart volna jonni velem.Mondjuk egeszen jol vagyok mar de ha setalok meg picit faj a hasam.A legrosszabb,hogy meg egy vizsgalatot akar a doki mielott elenged.Pont most amikor mar konnyebb:( Utana megint rossz lesz egy darabig, tudom. De hat ez van. Meg akartam azokat az oldalakat nezni de csak a legelsot tudtam, a masik kettot nem.Talan majd maskor ha meg meg lesz. Meglepett,mennyien "ismernek" mar.Pletykas vagy!!!:) En nem ismerem egyikojuket sem.Amiota ismerlek es a masik chat-en szoktunk beszelni nem is voltam a gyaloglon.Minek? Befejezem Kicsim mert a Tom mar menne szegeny (most turelmetlen mert lassan irok,de gyorsan nem tudok,mit csinaljak) Hianyzol Kincsem!!! Nem tudom mikor tudunk beszelni egy picit, nagyon remelem nem sokara. SZIA Dragam, tudod mennyi PUSZI ugye? Na meg
          cccccccccccssssssssssssoooooooooooookkkkkkkkkkkkkk „
en is Veled almodom"
                       A Te kiscicad:))

SMS
2002. június.28. 09:36
Irtam Neked levelet Kicsim!!! A chellora Koszonom nagyon a cicakat!! Edes vagy!

levél
2002. július 1. 13:51
Dragam!!!
1 percem van,csak annyi hogy kiengedtek vegre, holnap megproballak elerni
CcSsOoKk Andi

SMS
2002. július.02. 17:22
Dragam, csak most tudtam jonni, de nem sokaig! Varlak!!!!!!!!!!!

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása