Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.26. 06:40 :: csetszerelem

2002. június 10. 16:38

Szia Szivem !
Holnap ha tudok leszek 11.00 korul. Aztan mennem kell az orvoshoz csak meg
nem tudom,hanykor.
Addig is millio csok Neked !!!
                                Andi


2008. június 11. 10:53

11:52  ***Társad kilépett.

(Itt nem tudtam, ez az incidens megbélyegzi-e a kapcsolatunkat. Sajnáltam, de ami megtörtént azon már nem változtathattam. Féltem, hogy vége, de reménykedtem, hogy szerelmünk ezt  az akadályt is leküzdi. Miután vissza tudott jönni a csetre más, általános nevet kapott, nem a régi megszokott lustaságot. Emiatt kicsit meglepődött. Viszont én nem váltom át, tartom tovább a lustaság nick-jét.


LUSTASAG (szivecskés kép)
FULESGI2    Szia Tündérem:))))
LUSTASAG Szia Szia!!!!
LUSTASAG Meg nincs is 11.00
FULESGI2    Hogy vagy Kincsem? Az egészség, a lelked?
                        Kimenjek? :)))))
LUSTASAG Az elso rosszabb:((
                        NA !!!!
FULESGI2    Hogy hogy?
LUSTASAG Ugy
                        Itt vagy?
FULESGI2    Bővebben Szivem?
                        Persze :))
LUSTASAG Bejött azt hiszem a Fogadott fiad
FULESGI2    Igen, Ő a Jedi Clon :)
LUSTASAG Es most??
FULESGI2    Mi most?
LUSTASAG Ket fele nem tudok irni
                        Orulok ha Neked tudok
FULESGI2    Rád bízom. Én tudok várni.
LUSTASAG NEM NEM
                        Hogyisne!!
                        Megirod Neki?
FULESGI2    Jól van Kincsem! Néhány stó neki, aztán Ő elmegy!
LUSTASAG Jo
FULESGI2    Persze. De alig várt már Ő is:)))
LUSTASAG mindegy megprobalom egyszerre
FULESGI2    Nyugi, mindjárt megy, mással is beszélget.
                        Térjük vissza a kérdéseimre….
LUSTASAG igen
                        Mi is volt?
FULESGI2    Hogy vagy egészségileg….
LUSTASAG Rosszabbul vagyok sajnos
                        De most fogunk menni
                        az orvoshoz
FULESGI2    Mit érzel? Mivel vagy rosszabbul?
LUSTASAG Az egesz kozerzetem es mar allandoan faj nagyon a hasam
FULESGI2    Mert kikészült. Egész héten szenvedett Veled
LUSTASAG Lehet
FULESGI2    Biztos.
LUSTASAG Biztos kapok majd
                        valamit ami segit
FULESGI2    Remélem. Abban is bízom, hogy vírusos járvány „csak”
                        és nem komolyabb!!
                        Arra azért figyelj, ki ne száradj, igyál sokat!
LUSTASAG Mas mondjuk nem beteg akit ismerek, de attol lehet
                        Igen de az sem marad meg bennem
                        Szinte semmi
FULESGI2    Akkor is erőltetni kell Kicsim!!
                        Ha itt lennél, nem usznád meg az ebbéli szigoromat! :))
LUSTASAG De hat nagyon rossz, inkabb nem
                        Van amit igy ism uszaj:(
FULESGI2    Akkor is! Nincs vita; INNI KELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                        Komolyan!!!
LUSTASAG De mar ha csak ragondolok is hanyingerem van!
FULESGI2    Akkor ne gondolj rá, igyál!!! Kell, mert a szervezet kb. 68% víz
                        Nem szabad kiszáradnod!
LUSTASAG Ne felj, nem fogok
FULESGI2    Igyál gyümölcsleveket, natur narancslevet!
                        Mindegy mit, de igyál!!!
                        De, félek!!!:)))))) Mi lesz velem Nélküled?!!!!
                        Kis ingyom-bingyom :)
LUSTASAG Majd elmulik ne izgulj, mindenki meggyogyul
FULESGI2    Önző vagyok? Igen!
                        Azért hagyj izguljak! :))) Légy is optimista!
LUSTASAG Az vagyok!
                        Jo, egy picit izgulhatsz:)
FULESGI2    Díjazom is :))
                        Oh, míly kedves az én Csillagom!:)) Megvan az engedély:)
LUSTASAG Igen ehhez az kell
FULESGI2    Tessék meggyógyulni, ez parancs!!!
                        Bár nem szoktam ilyet csinálni!!:))
LUSTASAG Most szabad
                        Kivetelesen
FULESGI2    Édesem!:)) Remélem, egy 10l-es flaska van előtted és minden betű
                        után iszol belőle!
LUSTASAG Nem nem
FULESGI2    De, legyen!!!
LUSTASAG Kerdezhetek egy fontosat?
FULESGI2    Én nem bánom, ha borozol is közben, flecseréled betűket
                        jó rejtvényfejtő vagyok, csak igyál!
                        Persze, kérdezz!
LUSTASAG Borozok, nem értem
FULESGI2    Vicc akart lenni, de hagyjuk…
LUSTASAG Bocsanat, lehet, hogy lassu vagyok:(
FULESGI2    Semmi gond :)))
LUSTASAG Szoval
                        Te irtal a Tomnak E-mailt?
FULESGI2    Igen, gond volt? De nem fogok többet!
LUSTASAG Meg nem tudom, csak mondta most hogy valaki kuldott
                        az O nevere
LUSTASAG De nem latta
                        Engem meg jol leszidott erte
FULESGI2    Tudod, nagyon ideges voltam érted! Ezer bocsánat!
                        Add át nekem a szidását!
LUSTASAG Itt senki nem erti, nem tudjak elolvasni, de
                        kiderult hogy Neki irta valaki
                        O nem szabad, hogy bajba keruljon
FULESGI2    Sorry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LUSTASAG Miert nem Nekem irtal?
FULESGI2    Neked? Írtam ezret!
LUSTASAG Jo, tudom, de akkor
                        Remelem ki tudja magyarazni
FULESGI2    Biztos, nincs benne név és cím sem az, amit nekem küldött
                        Általános
                        Nem utaltam név szerint senkire! Rád sem és Rá sem!
LUSTASAG Milyen cím?
FULESGI2    Az egyik weblapom magyar mail címe.
LUSTASAG Es honnan tudtak, hogy Neki szolt akkor?
FULESGI2    Subject: Tom Ennyi volt benne
                        Jó van :(((((((((((((((
LUSTASAG Mindegy
                       Van meg valami
FULESGI2    igen…
LUSTASAG Megneztem a regi cimen a postat, nem is tudom,
                        hogy miert
                        nagyon regen nem neztem, nincs ki irjon oda
                        es volt 2 level
                        az egyik a Tied
                        Tenyleg, miert irtal arra?
FULESGI2    Már ezeréves lehet az a levél.
LUSTASAG Tudod, hogy nem hasznalom
                        Jun 8 vagy 9
FULESGI2    Az téves lehetett. Tudod, mind a három címed megvan
                        a mailboxomban, ugyanazzal a névvel.
LUSTASAG Jo OK
                        es volt egy masik level
                        egy nagyon regi
FULESGI2    Az még akkor lehetett, mikor éppen új címre váltottál.
                        gondolom meg az elejen irhattam annak a lanynak
                        Jo nem baj csak kerdeztem
                        es O azt irja, hogy az en kepemet latta az egyik magyar oldalon
                        Haho Kicsim!!!
FULESGI2    Melyik lapon?
LUSTASAG Nem tudom azt nem irta, de en megkerdeztem
                        csak meg nem valaszolt
                        Hogyan kerult oda???
                        Mert azt mondta, nem lehet osszekeverni massal
                        100% az en fotom
FULESGI2    Nem tudom ,ami nálam van az nem került ki sehová! Tuti!!
LUSTASAG Azt irja, egy magyar leszbi oldal
                        Ennek nem nagyon orulok
FULESGI2    Utána nézek, de ha az amire gondolok…………..
                        Szétverem!
                        pill.
LUSTASAG Megis tudod?????????????
                        GIGI !!!!!!!!!!!!!
                        GIGI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FULESGI2    ÁÁÁÁÁÁÁ. Igen:(((((((((( Tudod, több weblapot szerkesztek és
                        és emiatt néhánynál van társam, pontosabban egy.
                        Egy alkalommal a teljes merevlemeztáram adtam oda, mert
                        a CD íróm nem működött és bizony, nem védtem le azokat a
                        könyvtárakat, ami nem rá tartozott.
LUSTASAG Mit adtal oda?
FULESGI2    Csak a két kép volt, ami a Tiéd. A winchesteremet.
LUSTASAG De miert?
                        Es ki az?
                        Sok ilyen oldal van amugy?
FULESGI2    Leszbikus oldal?
LUSTASAG Igen
FULESGI2    Amit én szerkesztek, abból csak egy van, a többi weblap
                        más prioritású cégek munkái
                        Valószínű, hogy a társ volt az. Ha igaz, megölöm!
                        pil. Telefon
LUSTASAG De miert tette volna oda?
                        Melyik oldal az? Tudod?
                        GIGI!!!!!!!!!
FULESGI2    Nos, itt vagyok. Mert nem normális!
LUSTASAG Szoval?
FULESGI2    Sajnálom, ő rakta ki :(((((((((((((((((((
                        Ne tudd meg, hogy forr az agyvizem!!!!!!!!!!!!!!!!!
LUSTASAG (injekciós tű képe) ezt most talaltam, ilyet is kapok vajon?
FULESGI2    KÉST? Miért?
LUSTASAG Mond meg PLS
                        Az nem kes
FULESGI2    Hanem?
LUSTASAG Szerintem „szuri”
FULESGI2    Tű. Lehet.
LUSTASAG De inkabb valaszolj jo?
                        Hol a kep?
FULESGI2    Megnéztem, két oldalra tette fel a honlapon belül.
                        De csak az arcod, portrészerűen. Most szedetem le vele!
                        Amit ma délután kap tőlem…… nem teszi ki az ablakba!!!
LUSTASAG HOL
                        Es miert?
FULESGI2    (weblapcím)
                        Itt a cím. Miért? Mert tetszettél neki, ennyi. Nem tudta, hogy ez a kép
                        pedig egészen más könyvtárban volt, nem a netről letöltött kép.
LUSTASAG Megnezem
FULESGI2    Egy biztos, a munkakapcsolatunknak vége és a pw-ket (jelszo)
                        is megváltoztatom.

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása