Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.26. 07:06 :: csetszerelem

2002. május 27. 16:49
Újabb dal érkezett Tomon keresztül.
Rimini: Sounds good

2002. május 27. 17:45

FULESGI2    Éljen!!!!!!
LUSTASAG Szia Szivem!!!
FULESGI2    Megkaptam a zenét! Köszönöm!
                        Nagyon jó :))
LUSTASAG Meg is hallgattad?
FULESGI2    Hogy vagy?
                        Persze, legalább 10x
LUSTASAG Na
                        Olyan regen el sem ment
FULESGI2    Komolyan!!! Már egy fél órája itt van, most állt le.
                        16:49-kor érkezett be.
LUSTASAG Igen?
FULESGI2    Pontosan!!
LUSTASAG Akkor hamar ment
FULESGI2    Gyors a Tom
                        Nem tom :))
LUSTASAG :))
FULESGI2    Édesem, de jó, hogy egy kicsit itt vagy!!
LUSTASAG Viszont par percet kaptam csak :((
FULESGI2    Akkor is, legalább itt vagy!! Örülni kell ennek is!
LUSTASAG Es a dalszoveg? Azt is odaadtam
FULESGI2    Az még nem! Kézzel írtad?
LUSTASAG Igen
FULESGI2    Akkor az is jönni fog :))
LUSTASAG Megigertem
FULESGI2    DE JÓÓÓ!!!
LUSTASAG Ma sem aludtam meg:(
FULESGI2    Szegény, megint miattam!
LUSTASAG nem baj!!
                        Kibirom ennyit meger:)))
FULESGI2    A munka közben ne aludj, mert lessz ne mulass:))
LUSTASAG Te barmit
FULESGI2    Holnap és szerdán úgy se leszek.
                        Akkor tudsz aludni. Szegénykém!
LUSTASAG Cicam, csut talalkozunk jo?
FULESGI2    Nagyon jó!!!
LUSTASAG Remelem, hosszabban
FULESGI2    Remélem, minden összejön!
LUSTASAG irok addigra egy masik szoveget, ha akarod
                        meg a zenet is
FULESGI2    Miért gondoltad, hogy rossz véleménnyel leszek a képről?
LUSTASAG ????
FULESGI2    Persze, Tőled mindent!
                        Délelőtt mondtad, hogy negatív véleménnyem les za küldött képről!
                        Én a jót is megmondom, nem csak a rosszat :))
LUSTASAG eddig az volt ,nem?
                        persze igazad volt
FULESGI2    Akkor csak öszinte voltam és maradok is :))
LUSTASAG Csak azert gondoltam, en
                        nem lattam a kulonbseget
                        Neked jobb a szemed
FULESGI2    Pedig van! Elsősorban a mosolyod!
                        A szemed, egészen mást tükröznek!
                        Majd Te is megtanulod, megmutatom a titkot.
LUSTASAG Elkuldessem a kedvenceimet??
FULESGI2    Persze, lépésről lépésre :))
LUSTASAG Van sok amit nagyon szeretek
                        de biztos ismered a zomet
FULESGI2    Nem baj, csak Tom ne unja:))
                        Egyszerre több is jöhet, én tudom fogadni!
                        Az utolsót nem ismertem.
LUSTASAG Az is tavaji pedig
FULESGI2    Lehet, nem mindig vagyok éjszakás és zenét
                        csak akkor lehet hallgatni.
LUSTASAG En rongyosra hallgatom:))
FULESGI2    Még jó, hogy CD
J
LUSTASAG mert ennek kozombos a szovege
 :                     
J
FULESGI2    Igen, azért jó a Sounds good!
                        Mit kacsingatsz :))
LUSTASAG megy ez Neked!!:)
                        Orulok
FULESGI2    Mire gondoltál? Más is menne :D
LUSTASAG Az angolra
FULESGI2    Ja, főleg, ha írva látom.
                        Tudod, a számítógép inkább írással kommunikál velem:))
                        Jó, a létidők nem, még a németben sem :))
LUSTASAG Ugy nem tudok:(
FULESGI2    Nem baj, másképp megy és ez a lényeg :))
                        Mire írtad a szöveget?
LUSTASAG Meg nincs ott a level?
FULESGI2    Nincs, épp most néztem:(
LUSTASAG papírra
FULESGI2    Nem félsz, hogy grafológiailag kielemzem?
LUSTASAG Nem, miert?
FULESGI2    Sok mindent elárul az emberről. Mint egy jó asztrológia.
LUSTASAG Csak elemezd
                        de eleg hosszu :)
FULESGI2    Nem szokásom, csak ha érdekel az EMBER.
                        Nem baj, könnyebb az elemzés.
LUSTASAG Kivancsi leszek
FULESGI2    Akkor lenne igazán jó, ha még nem ismernélek ennyire.
LUSTASAG Talan most szebben irtam
                        Befolyasol?
FULESGI2    Az előző is nagyon szép és mindent elmond!
                        A tudás? Ebben az esetben talán.
LUSTASAG ?
FULESGI2    Nehezíti a tisztánlátást, mert már ismerlek!
                        Nehezebben látom meg az újat.
LUSTASAG De ne csalj!!
FULESGI2    Nem fogok, az már nem én lennék!
LUSTASAG Tudom, csak mondtam
FULESGI2    Akkor miért mondtad?
LUSTASAG CSAK
                        :DDD
FULESGI2    Ez nem indok :))
LUSTASAG DE
J
FULESGI2    (csomagot ábrázoló kép)
LUSTASAG Lejart a par perc
LL
FULESGI2    Mire hazaérsz
FULESGI2   
L
LUSTASAG Mi ez a csomag?
FULESGI2    Lepi, meglepi.
LUSTASAG KEREM!!!!
FULESGI2    Arra egy kicsit várnod kell!!
LUSTASAG OHH
                        MOST
FULESGI2    Vizuális képesség kell hozzá.
LUSTASAG NAAAAAAAAA
                        PLS
FULESGI2    Nem számítógépes!!
                        Ha elkészül teljesen és még nem leszel itthon,
                        akkor beszkennelem!
LUSTASAG (szivecske kép)
                        Kep?
FULESGI2    Innét titok övezze.
LUSTASAG Olyan vagy!
FULESGI2    Olyan aranyos! Akartad mondani :D
LUSTASAG :DD
FULESGI2    ÉDESEM, látni fogod, de légy türelmes!
LUSTASAG Jo, most az egyszer meg
                        De maskor akkor ne is szolj jo?
FULESGI2    De :))))) Ha nem jó a vázlat, akkor kidobom.
LUSTASAG NE
FULESGI2    Vedd úgy, hogy nem szóltam :)
LUSTASAG Ugy meglepi
FULESGI2    Így is az lesz!
LUSTASAG OK
                        Varommmmmmmmmmmm
                        Szolt a Tom :(
FULESGI2    Ahhoz haza kell érkezned. Ok. Nem jó, de menj!
LUSTASAG NA NE
FULESGI2    Vigyázz magadra Kincsem!!!
LUSTASAG Olyan sokaig keszul?
                        Vigyazok
FULESGI2    Jó munkához idő kell!
LUSTASAG De ennyi??
                        Jo jo
FULESGI2    Veled vagyok, mindenhol, mégha éppen nem is érzed!
LUSTASAG Tudom es ez nagyon JO
FULESGI2    Az erő leszek ,ami áthatol és körül vesz TÉGED!
LUSTASAG Kell is!!
                        Nagyon kell
FULESGI2    Ne hidd, hogy nem vagyok tisztában, mit érzel, én is átélem,
                        nekem se jobb! De, öltöztesd fel szívedet a következő találkozáshoz,
                        ahhoz is idő kell!
LUSTASAG Ne legyen Neked azert rossz!!
                        Eleg ,ha nekem az
FULESGI2    Miért? Hiányzol ám NAGYON!
LUSTASAG Nekem Te sokkal jobban!!!
FULESGI2    Ezen most nem vitázom.
                        A lényeg, érezzük a másik hiányát és addig jó!
LUSTASAG Megyek Kicsim! Hianyozni fogsz:(
FULESGI2    Nekem is!!! Légy jó és tudd, van aki SZERET!
                        Már nem vagy egyedül!
LUSTASAG Ezt mar tudom!!!.:)
FULESGI2    Hm :))
LUSTASAG Es koszonom
FULESGI2    Mit, nincs mit megköszönnöd!! Én Kincsem!!
LUSTASAG Edes, mint a mez
LUSTASAG Tudod??
FULESGI2    És Micimaci szereti a mézet!
FULESGI2    Fülesis és Micimacit is NAGYON!!
LUSTASAG Igen, nagyon!!:D
FULESGI2    :D
LUSTASAG SZIA KINCSEM!!!!! (szivecske kép)
FULESGI2    Róbert Gida meg én, egy lélek két legény, egymást nagyon szeretjük,
                        s együtt, e végett ketten SZERETÜNK mi TÉGED!!
LUSTASAG Aranyos:))
FULESGI2    Boom (szivecske kép) boom!
LUSTASAG BOOM
                        igy
FULESGI2    Egyetértek! Eltaláltál az biztos!
LUSTASAG Mindjart kiugrik
FULESGI2    Az enyém is!
LUSTASAG Puszi Dragam!!
FULESGI2    Millió csók ajkaidra!!
LUSTASAG Siess vissza, varlak!
FULESGI2    Megkaptad a zenét?
                        Mikor leszel? Hány óra körül?
LUSTASAG Meg nem:(
FULESGI2    HOZZÁD! Mindig!!
LUSTASAG Csut??
FULESGI2    Igen, 11-től itt leszek!!
                        Addig meg levélben és gondolatodban.
LUSTASAG Majd ugy probalom ha egy mod van ra
                        Elotte megirom
FULESGI2    Azért ne kockáztass, a fő, hogy itt legyél!!
LUSTASAG Jo
FULESGI2    ÍRJ, PLS, sokat!!!
LUSTASAG A chello-ra?
FULESGI2    Inkább a mailboxra, de ha visszaköszön neked akkor a chelo-ra.
LUSTASAG Na eltuntem, PUSZI PUSZI OK
FULESGI2    A könyvtárban a maiboxot hamarabb elérem,
                        de nálam nem probléma egyik sem!
LUSTASAG (szivecske kép)
FULESGI2    (szivecske kép)
                        Együtt írtuk!
LUSTASAG :))
FULESGI2    SZERETLEK, VÁRLAK!!!!
                        CCCCUPPP Gyémántom!
LUSTASAG En is, Szia Kicsim!!!

18:27 ***Társad kilépett.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása