Csetszerelem

Minden ami eddig megtörtént velem és érdemes leírni. Az automatikus dátumokat ne vegyétek figyelembe,csak azért használom őket, hogy a sorrendet (ahogy megtörténtek) tudjam tartani, ezért többször látjátok ugyanazt a kezdetet, de lejebb haladva mindig lesz új benne. Az írás egyes részeit, teljes egészét, a képeket és egyéb megjelenő részeket másolni, máshol felhasználni tilos! Minden jog fentartva!

Linkblog

2008.03.26. 04:30 :: csetszerelem

SMS
2002. július 29.
Szervusz, tudnank beszelni?

2002. július 29. 11:28
FULESGI2    Szia Tom!
                        Mond, mi van?
MTOM            Szervusz
                        nem jo
                        uj mutet ma
FULESGI2    De tudatánál van?
MTOM            nincs mas valasztas
                        nem hiszem
FULESGI2    Nem mondták?
MTOM            nem is kerdeztem
FULESGI2    Még mindig az intenzíven?
MTOM            igen
                        tegnap itt voltunk de nem hiszem hogy tudta hogy
                        ki van nala
FULESGI2    Az nem biztos!
MTOM            szornyu
FULESGI2    Esélyek?
MTOM            utalok erre valaszolni
                        nem sok
FULESGI2    Szervezete mennyire fogja bírni?
MTOM            en azt nem tudom
FULESGI2    Orvosok mit mondanak?
MTOM            megmondtak elore hogy az mar csak a vegso
                        kiserlet nagyon sokat veszitett eddig is
                        nem tudom mi van komolyan
FULESGI2    Hm. Ha  ezt a műtétet kibírja, akkor mindent kibír!
MTOM            akkor biztos
FULESGI2    Levelet nem hagyott?
MTOM            mit?
FULESGI2    Igen. Michelle semmi ilyet nem talált?
MTOM            nem tudok rola mondta volna
FULESGI2    Ha igen, szándékosan gyógyszerezte túl magát.
MTOM            nem ertelek
FULESGI2    Nézd, az ember csak úgy nem gyógyszerezi túl magát,
                        még ha fáj is!
MTOM            tudom
                        nem is veletlen volt
                        nem 2 szemmel vett be tobbet
FULESGI2    Ez az!
                        Bár nem igazán értem, miért? Bár éreztem,
                        mondtam is neked.
MTOM            mi
FULESGI2    Hogy ez fog történni!
                        Tom a levelezéseit nézted már?
MTOM            kinyitottam igen
FULESGI2    Ok.

MTOM            nem olvastam bele ne felj
FULESGI2    Nem félek, csak nem tudtam eldönteni, mi van.
MTOM            csak en mar jartam ugy hogy sokaig nem nyitottam es
                        bezartak
FULESGI2    Ettől nem félek, mindent tudsz!
FULESGI2    Igen a hotmailnál is így van. 3 hónap.
MTOM            azt nem tudtam mennyi
FULESGI2    Azért jobban örültem volna, ha nem Te vagy az!
                        Akkor az jót jelentett volna.
MTOM            persze ha bezar csinalok Neki masikat
                        miert?
FULESGI2    Ha bezár, megeszi a kalapját reggelire
J

                        Mert elvész az anyaga, elvileg. Miért, mert akkor
                        jobban van.
MTOM            ja ertem
FULESGI2    Gyakorlatilag nem, mert mentve van.
MTOM            egy kicsit zsibbadt vagyok
                        faradt
FULESGI2    Én már két hete nem tudok aludni, éppen
                        csak elszundítok és már fent is vagyok.
MTOM            meg ki vagyok bukva ezen az egeszen
FULESGI2    Ezen én is, nagyon!
                        Sajnálom, hogy semmit nem tudok csinálni!
MTOM            Te? Meg en sem meg mas sem
                        A Michelle itt tepi a szajat nap mint nap dehat….
FULESGI2    Jó lenne, ha valamit tehetnék érte!!!
MTOM            Tudod mi fog itt segiteni Kislany?
                        Bocsanat
                        szojaras
FULESGI2    Tudod, azért nehezen hiszem el, hogy az ottani egészségügyi
                        lehetőségek mellett miért nem tudják
                        átszállítani egy jobb klinikára, mondjuk helikopterrel??!!
                        Kislány?! :) Semmi gond, aranyos tőled.
MTOM            Mert nincs aki kifizesse szerintem meg azt csak
                        beszallitasnal van azt hiszem
                        nem biztos
                        de a masik korhazban sem operalnak jobban gondolom
FULESGI2    Nincs?????? Elég sok pénzt vitt Andim a házba,
                        hogy ez ne legyen akadály!
                        Csak a felszereltség jobb!
                        Az pedig sokat jelent!
                        Szóval… mi fog segíteni?
MTOM            sokat az igaz de azok nem koltenek ilyenre
FULESGI2    A bunkók!!!!!!!!!!!!!!!!!
MTOM            mit gondolsz a masikat ki fizette
                        nem Ok
FULESGI2    Gondoltam!
MTOM            es ilyen komoly dolognal mar nem lehet mas
                        betegkartyajaval manipulalni
                        senki sem vallalja
FULESGI2    Az biztos! De egyáltalán van Andinak ilyen?
MTOM            mi
FULESGI2    Betegkártyája
MTOM            hogy lenne
                        nincs
FULESGI2    Akkor most, hogy van „elkönyvelve”?
MTOM            kulfoldikent egyszeruen
FULESGI2    Hm. A szemetek!!!
                        Akkor még több a kórházi ellátás összege,
                        mert nincs rajta semmi kedvezmény!
MTOM            nincs
                        nem olcso
FULESGI2    Inkább gyógyuljon meg! Soha nem a pénz a legfontosabb!
MTOM            hat most senkinek sem az
FULESGI2    A műtét eredményéről mikor kapsz információt?
MTOM            persze megkapjak a maguket itt hogy
                        kitegyenek magukert
                        azt hiszem 1-kor lesz
                        utana ha megvan
FULESGI2    Remélem, sikerülni fog! Kell!!
                        nekem is megírod sms-ben?
MTOM            meg ha csak mar nem dolgozom de valahogy megoldom
FulesGi2       Köszi.
                        Újabb hasnyálmirigyet vesznek ki?
MTOM            nezd en nem igazan tudom de azt hiszem mert
                        arrol beszelt ugye az orvos hogy ha meg tobbet
                        veszit az mar nagyon veszelyes
                        sok mindent hallottam amirol meg ugy sem
                        tudom hogy mi hogy ertem rendesen
FULESGI2    Akkor duplázódott a veszély! Istenem, ennek egyáltalán
                        nem örülök!!!!!!!!!!
MTOM            nem tudom
FULESGI2    Azért Michellet kerdezd meg, legyél szives, hogy
                        visszanyerte-e Andim az eszméletét!
                        Pls!
MTOM            o csak delutan jon be
FULESGI2    De, ha találkoztok, vagy ha felhívod, felhív…
MTOM            ja persze
FULESGI2    Hagylak pihenni Tom, legalább te tudj egy kicsit.
                        Nekem ez nem megy!
                        Lassan mennem kell dolgozni:(
MTOM            Hat igy nekem se nagyon tobb mint 2 ora vissza
FULESGI2    Szegény.
MTOM            nem gond
FULESGI2    Holnap egész nap itthon vagyok, aztán délelőtt
                        dolgozom péntekig. Ha jól emlékszem!
                        De megnézem ma.
                        Vagyis 3 után tudsz majd elérni itt.
MTOM            rendben van
FULESGI2    Azért legalább sms-t küldj! Tudod milyen rossz,
                        így napokig információ nélkül?
MTOM            igen de ne haragudj
FULESGI2    De ezen a számon fel is lehet hívni!
                        Nem haragszom, de megértesz engem is ugye?
MTOM            Ja
                        le fogok merulni es most nincs extra batterym

FULESGI2    Tudod, mikor apám haldoklott akkor is minden nap
                        ott voltam, kétszer. Nem tudtunk segíteni, de legalább
                        ott voltunk! Mégis más… valamivel!
MTOM            igen tudom
FULESGI2    Így a legnehezebb!!!  Ok. engedlek, várom a jelzésedet!
MTOM            ha helyben lenne nekem is konnyebb lenne sokkal
FULESGI2    Elhiszem.
                        Vigyázz magadra!
MTOM            lassan vehetek uj gumikat a kocsira
FULESGI2    Jó utat visszafelé!
MTOM            csak vicceltem
FULESGI2    Gondoltam, de tudod, ez legyen a legnagyobb bajod!
MTOM            Ja megyek ezerrel hogy meg tudjak aludni is
FULESGI2    Azért ésszel!
MTOM            ja
                        lassan megyek, elalszom
FULESGI2    Reméljük a legjobbakat! Üdvözlöm a családod!
                        El ne aludj!
MTOM            koszonom
                        na akkor szervusz
FULESGI2    Írj, pls, Szia!
MTOM            ja megigertem

12:15  ***Társad kilépett.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása